• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ryanair Η πρώτη μου φορά (Ryanair test fly)

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
:shock:

Δε μιλάω για τα προηγούμενα γιατί σε μερικά συμφωνώ, αλλά τώρα σε έχασα. Οπότε θα ερχόταν ο τουρίστας πληρώνοντας 200 ευρώ όπως στο παρελθόν, αλλά θα του χαρίζαμε ένα voucher? Και ποιος θα το πλήρωνε το voucher? Δεν πιστεύω ο ξενοδόχος; Τι κέρδος θα είχε; Και αν το πλήρωνε ο Δήμος αφενός είναι αντικρουόμενο με αυτό που είπες πριν - ότι δεν πρέπει να ξοδεύει λεφτά για να εισπράτουν δημότες, αφετέρου πώς θα τα επέλεγε τα ξενοδοχεία, εστιατόρια; Με διαγωνισμό; Με ανοιχτή πρόσκληση; Καμουφλάροντάς το στο Ελεγκτικό ως διαφήμιση; (τσουπ, να'μαστε πάλι στην αρχή).
Μπέρδεψες 2 διαφορετικά. Από τη μία αναφέρω ότι ο δήμος δεν πρέπει να πληρώνει. Από την άλλη, αναφέρω πως, αν πάραυτα έχει την οικονομική ευχέρεια και τη διάθεση να το κάνει, ο σωστός τρόπος να το κάνει είναι με επιδότηση της κατανάλωσης (δες θεωρία ανταγωνισμού), κι όχι συγκεκριμένου αερομεταφορέα που λειτουργεί ανταγωνιστικά προς τους υπόλοιπους.
Δε χρειάζεται να επιλέξει ξενοδοχεία/εστιατόρια, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, ανοικτοί. Ένας τρόπος, π.χ. θα μπορούσε να είναι, το voucher να λειτουργεί αντί χρήματος, και ο μαγαζάτορας να το πηγαίνει στο ταμείο του δήμου για να εισπράξει. Περίπου όπως τα κουπόνια ticket restaurant, αλλά με τοπική μόνο ισχύ.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
panpan said:
Αν δεν σ αρεσει πανε στο νημα της Λουφτχανσα να ταισεις κανενα ταρανδο
μπας και κερδισεις τιποτα.
Εδω ειναι ενα τριπ ριπορτ με αρκετο χιουμορ.
Δεν ήξερα ότι η περιβόητη "πλειοψηφία" του φόρουμ που αγαπάει τη Ryanair απέκτησε και συντονιστή που αποβάλλει απ' τις συζητήσεις όποια μέλη λένε κάτι αντίθετο.

Sent from my iPod touch 4G using Travel stories
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
καλα θα με τρελανεις απο ξεκαθαρη παρανομια τωρα εγινε
πιθανως παρανομη.
Πιάνεις μια λέξη, και τη γενικεύεις, χωρίς καν να κάνεις την παραμικρή προσπάθεια να καταλάβεις το κείμενο, χωρίς να έχεις ιδέα από αγορές, ανταγωνισμό, ρύθμιση, απορύθμιση κλπ. Δε μπορώ να συνεχίσω έτσι.

Το συγκεκριμένο εδάφιο ειδικά, μπορεί να είναι και νόμιμο, αν ο κανονισμός του δήμου επιτρέπει στο δήμαρχο να κάνει απευθείας αναθέσεις τέτοιων ποσών χωρίς διαγωνισμό. Αλλά πρόκειται για γράμμα του νόμου κι όχι για ουσία. Το πνεύμα του νόμου και η αρχή της ισονομίας παραβιάζεται.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.437
Δεν ήξερα ότι η περιβόητη "πλειοψηφία" του φόρουμ που αγαπάει τη Ryanair απέκτησε και συντονιστή που αποβάλλει απ' τις συζητήσεις όποια μέλη λένε κάτι αντίθετο.

Sent from my iPod touch 4G using Travel stories
Καλα αυτο ηταν πολυ εξυπνο,το σημειωνω.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.508
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Σε πολλές περιπτώσεις τα χρήματα που παίρνει η κάθε low cost (γιατί δεν το κάνει μόνο η Ryan) είναι από ιδιωτικούς φορείς: ξενοδόχοι, γήπεδα γκολφ (π.χ. στον ισπανικό νότο, όπου τα ξενοδοχεία γκολφ αντί να σφάζονται έχουν κοινές δράσεις), μεσίτες καλοκαιρινών κατοικιών κλπ.

Στην περίπτωση του Μπουτάρη, συζητάμε για ποιο λόγο δόθηκε η διαφήμιση στο περιοδικό της Ryan κι όχι στο περιοδικό της Thai; Γιατί η Ryan θα βάλει στο περιοδικό της τους προορισμούς στους οποίους πετάει. Κι όπου πετάει, πάει τα αεροπλάνα της γεμάτα με τουρίστες με ευρώ. Σίγουρη επένδυση είναι. Κακώς τη λέμε επιδότηση, επένδυση είναι από την οποία βγαίνουν κερδισμένοι όλοι.

Είναι αλήθεια ότι η Ryan (και πολλές άλλες) εταιρείες απευθύνονται σε κόσμο που έχει γνώσεις γραφής και ανάγνωσης. Αν δε διαβάσεις τους σαφέστατους όρους (που στους επαναλαμβάνει σε βαθμό εκνευριστικό, δεν είναι κρυφοί), ε τότε ναι, θα πληρώσεις.

Αν ήθελε ο δήμος να επιδοτήσει τους αφικνυόμενους τουρίστες, μπορούσε να παρέχει π.χ. ένα voucher για έκπτωση ή και εντελώς δωρεάν παροχή διαμονής/φαγητού σε κάθε εισερχόμενο τουρίστα
1. Με ποιο κριτήριο θα διάλεγε τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια; Χαμός θα γινόταν
2. Είναι πολύ πιο δαπανηρό ως υλοποίηση.
3. Η λογική σε κάθε προσπάθεια προσέλκυσης τουρίστα είναι πρώτα να έρθει και μετά να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις ντόπιες εταιρείες καταλυμάτων και εστίασης. Κυρίως επειδή η ελαστικότητα τιμής στα μεταφορικά είναι ισχυρότερος παράγοντας προσέλκυσης. Κοινώς, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν (πιο) κερατιάτικα τα έξοδα μεταφοράς από τα υπόλοιπα, με δεδομένο πως αναλογικά με το χρόνο (μερικά λεπτά ή ώρες) και την απόλαυση (ποια απόλαυση; σε ένα ιπτάμενο ΚΤΕΛ είσαι) που προσφέρει, είναι το πιο δαπανηρό και λιγότερο ευχάριστο κομμάτι της τουριστικής του εμπειρίας (και δαπάνης). Η λογική στην προσέλκυση είναι να του "αφαιρέσεις" αυτό το κομμάτι του βραχνά κι όχι να τον ταϊσεις μουσακά σε ένα εστιατόριο που δεν ξέρει και δεν επέλεξε.

Και δεν είναι μειοψηφία αυτοί που ταξιδεύουν με την Ryan και την κάθε Ryan: η δεύτερη εταιρεία μεταφοράς επιβατών στην Ευρώπη είναι, εξ' ορισμού δεν είναι εξαίρεση. Μέχρι και γκάλοπ κάναμε στο φόρουμ και αν θυμάμαι καλά, ακόμη κι εδώ, οι χρήστες που δήλωναν πως δεν έχουν πρόβλημα να πετάξουν μαζί της ήταν σαφής πλειοψηφία.

Τέλος, επειδή έχει τύχει να δω πώς διαχειρίζονται τα κονδύλια τουριστικής προώθησης, μάλλον τα πιο αποδοτικά από αυτά που διατίθενται είναι αυτά που πάνε στις low cost. Αυτά τα λεφτά δεν είναι "έξτρα", προέρχονται από το κονδύλι τουριστικής ανάπτυξης. Αν δεν πήγαιναν στο περιοδικό της Ράιαν, θα πήγαιναν σε μια αφίσα που θα σχεδίαζε ένας τύπος με κόστος Ψ, θα μεσολαβούσε ένας Ζ, που θα αποφάσιζε ότι η αφίσα θα έμπαινε στην πόλη Ω ή στο περιοδικό Ξ, με κόστος (Ψ+Ζ+Ω+Ξ) x μεσάζοντες x μίζα = άστα να πάνε και δε θα ερχόταν και κανείς τουρίστας. Ειδικά στα κονδύλια προώθησης που χειρίζονται δήμοι και νομαρχίες γίνεται το μάλλε βράσε, τουλάχιστον στην περίπτωση της Ράιαν ξέρουμε πού πήγαν, τι απέφεραν και τα αποτελέσματα είναι απτά και ορατά. Επί χρόνια η Ελλάδα έμενε πίσω στον τομέα προσέλκυσης loco λόγω της γνωστής λογικής που αναλύθηκε παραπάνω. Φυσικά και δεν είναι η Ράιαν μοντέλο ανάπτυξης από μόνη της (κάθε άλλο), αλλά το να λέμε ότι είναι ανάθεμα το να κάνεις αυτό που έκαναν όλοι οι υπόλοιποι και πέτυχε είναι απλώς χαζό. Δεν ανακάλυψε κανείς την πυρίτιδα, κάνουμε με 10 χρόνια καθυστέρηση αυτό που έκαναν όλοι οι άλλοι, τους οποίους και ανταγωνιζόμαστε.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.437
@Αν δεν πήγαιναν στο περιοδικό της Ράιαν, θα πήγαιναν σε μια αφίσα που θα σχεδίαζε ένας τύπος με κόστος Ψ, θα μεσολαβούσε ένας Ζ, που θα αποφάσιζε ότι η αφίσα θα έμπαινε στην πόλη Ω ή στο περιοδικό Ξ, με κόστος (Ψ+Ζ+Ω+Ξ) x μεσάζοντες x μίζα = άστα να πάνε και δε θα ερχόταν και κανείς τουρίστας.

Ξεχασες Γιωργο την συμετοχη σε Δ εκθεσεις με τις διαμονες σε πενταστερα,
με τις μετακινησεις με λιμουζινες και τις αστακουδιες το βραδι στο
πορτ ολυμπικο.
Και το κουφο στην υποθεση να μην εχουν ενα ανθρωπο να μιλαει
ισπανικα.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Μαλλιοτσουρουδουτσακωνομαστε για ενα θεμα που εχει χιλιοειπωθει ... Συμφωνω απολυτα με Υοrgo ..

Και στην τελικη κανεις δεν πιεσε κανενα για να ταξιδεψει με τις εκαστοτε loco .. Δεν εχω ταξιδεψει ακομα,ισως καποια στιγμη το κανω οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη και γνωμη .. Το πιο σημαντικο φαουλ των loco για εμενα ειναι στο θεμα της ονομασιας των προορισμων που λενε πχ Frankfurt και εννοουν Hahn=120 km απο Frankfurt ... Το οποιο ειναι σημαντικο παραπτωμα και για καποιον που δεν εχει διαβασει οτι πρεπει να εκτυπωσει το εισιτηριο του πχ φαντασου ποσο ακατεχος θα ειναι για το που προσγειωνεται το αεροπλανο ...
Αυτα ..! Κατα τ'αλλα οποιος εχει ματια βλεπει και διαβαζει τους ορους του Online εισιτηριου και τελος ..
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.462
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
...αναφέρω ότι ο δήμος δεν πρέπει να πληρώνει...
Ρε συ taver, ξεχνας πως ο δημος εχει και αυτος οφελη αφου εισπαρατει τελη επι των ακαθαριστων εσοδων και παρεπιδημουντων απο καταστηματα και επιχειρησεις. Οσο αυξανεται η πελατεια αυτων αυξανονται και τα εσοδα του δημου. Δεν βγαινει λοιπον ουτε ο δημος χαμενος οικονομικα. Αυτο για να μην ανησυχεις πως πληρωνεις εσυ (ως φορολογουμενος) τις επιδοτησεις.

Αντι να διαμαρτυρηθουμε εμεις που πληρωνουμε τους ιδιους φορους, τελη, χαρατσια κλπ με τους Αθηναιους ή με αλλους, τη στιγμη μαλιστα που -τουλαχιστον στην περιοχη μου- αναπτυξιακο εργο ή κρατικη επενδυση εχει να γινει εδω και δεκαετιες, διαμαρτυρεσαι εσυ για το θεμα της Ryan. Ελεος δηλαδη...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.437
Πιάνεις μια λέξη, και τη γενικεύεις, χωρίς καν να κάνεις την παραμικρή προσπάθεια να καταλάβεις το κείμενο, χωρίς να έχεις ιδέα από αγορές, ανταγωνισμό, ρύθμιση, απορύθμιση κλπ.
Εγινε ενα ντιλ,σου δινω και μου δινεις,Οικονομας και οικονομαω.
Οι θεωρειες για αγορες για ανταγωνισμο και λοιπα που αναφερεις
ειναι ναχαμε να λεγαμε.
Πανε εξηγησε στους ξενοδοχους την θεωρια σου περι αγορων.
Εγω βλεπω στην πραξη οτι μπηκαν φραγκα στην πατριδα μου.
Θα ηταν παρανομο αν πηγαιναν μπιζνες πλαν και οι αλλες και τις
αποκλειαν.
Αλλα απο οτι ξερω μονο η Ραυαν πηγε.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.264
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom