• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Olympic Air Η Ολυμπιακή στην MIG του Βγενόπουλου;

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Τους κ.κ. Αντώνη N. Σιμιγδαλά και κ. Σταύρο Δαλιάκα προσέλαβε η Marfin Investment Group στο επιτελείο, που ανέλαβε την επεξεργασία των σχεδίων της εταιρείας στον τομέα των αερομεταφορών.
Όπως σημειώνει η MIG σε σημερινή ανακοίνωσή της, ο κ. Σιμιγδαλάς – εκ των ιδρυτών της Aegean Aviation και της Aegean Airlines [AGNr.AT] – θα αναλάβει την ανώτερη εκτελεστική θέση στην εταιρεία αερομεταφορών του Ομίλου.
Την περίοδο 1988 έως το 2009, ο κ. Σιμιγδαλάς κατείχε ανώτερες διοικητικές θέσεις, μεταξύ των οποίων του Γενικού Διευθυντή και του εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου. Από το 2004 είναι ο εκλεγμένος πρόεδρος της Ένωσης Αεροπορικών Εταιρειών Ευρωπαϊκών Περιφερειών. Επίσης, είναι μέλος της Royal Aeronautical Society, του Chartered Institute of Transport στη Μεγάλη Βρετανία, του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, πρώην αντιπρόεδρος του Flight Safety Foundation (Τμήμα ΝΑ Ευρώπης), εξουσιοδοτημένος διερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων και χειριστής αεροσκαφών από το 1978.
Ο κ. Σταύρος Δαλιάκας αναμένεται να αναλάβει Εμπορικός Διευθυντής στην εταιρεία αερομεταφορών του Ομίλου, επισημαίνει η MIG. Έχει διατελέσει στέλεχος της Ολυμπιακής Αεροπορίας από την οποία αποχώρησε το 1998 ως Γενικός Διευθυντής πωλήσεων και υπήρξε από τα πρώτα και βασικά στελέχη της Aegean Airlines της οποίας ήταν ο Εμπορικός Διευθυντής μέχρι πρόσφατα. Είναι απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ με μεγάλη εμπειρία στον αεροπορικό τομέα και γνώστης των ελληνικών τουριστικών θεμάτων.



Αρχίζει ή μάχη ή όχι?
΄
Θά έχει κάποιο όφελος ό καταναλωτής?

Γιατί ακούγεται καί τό σενάριο ότι μπορεί νά προκύψει μία ωραία συγχώνευση μεταξύ τους.
 
Last edited by a moderator:

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Εντός της εβδομάδας αναμένει η Marfin Investment Group (MIG) να καταλήξει σε συμφωνία με την κυβέρνηση για την απόκτηση της υπερχρεωμένης Ολυμπιακής, δήλωσε στο Reuters ανώτατο στέλεχος της MIG.
«Είμαστε κοντά σε συμφωνία με το ελληνικό Δημόσιο, η οποία αναμένεται να οριστικοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη σε συνάντηση που θα έχουμε με εκπροσώπους του Δημοσίου», δήλωσε στο διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο υψηλόβαθμο στέλεχος της MIG που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Κυβερνητικός αξιωματούχος, που θέλησε να μην κατονομαστεί, επιβεβαίωσε ότι οι δύο πλευρές βρίσκονται κοντά στην υπογραφή συμφωνίας.
Η MIG έχει καταθέσει προσφορά για το πτητικό έργο και την τεχνική βάση της Ολυμπιακής.
Πηγή: Reuters
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Προτάσεις από Aegean Αirlines και Chrysler Aviation για την Ολυμπιακή
Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009 11:10
URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirstory.asp?id=1636621

Πρόταση για την αγορά των περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με το πτητικό έργο της Ολυμπιακής ύψους 90 εκατ. ευρώ και των περιουσιακών στοιχείων της τεχνικής βάσης ύψους 20 εκατ. ευρώ υπέβαλε η Aegean Airlines.

Παράλληλα διατίθεται να εξαγοράσει την Πάνθεον στην καθαρή αξία των ιδίων κεφαλαίων της που υπολογίζονται σε 60 εκατ. ευρώ.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, στόχος της Aegean και των μετόχων της είναι «η δημιουργία μίας ισχυρότερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας με το απαραίτητο κρίσιμο μέγεθος, ώστε να μπορεί να σταθεί με ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές στον διεθνή ανταγωνισμό στο πλαίσιο του ενιαίου Ευρωπαϊκού χώρου».

Σε περίπτωση που η πρόταση της Aegean τύχει της αποδοχής του Ελληνικού δημοσίου, η εταιρεία δηλώνει διατεθειμένη «να παραχωρήσει μέρος της δραστηριότητας εσωτερικού ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω ο υπάρχων ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά, στην οποία ήδη αλλωστε έχουν ενταχθεί πρόσφατα νέοι παίκτες».

«Μπορούμε να αναλάβουμε το έργο σε 60 ημέρες»

«Για να μπορέσει να ανταγωνιστεί επιτυχώς στην Ευρώπη και διεθνώς, η Ελλάδα χρειάζεται έναν ισχυρό αερομεταφορέα, με μεγαλύτερο στόλο και ισχυρή χρηματοοικονομική διάρθρωση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης σε συνέντευξη στο Reuters.

«Μπορούμε να αναλάβουμε το έργο σε 60 ημέρες», δήλωσε ο κ. Βασιλάκης λίγο μετά την ανακοίνωση της Aegean ότι κατέθεσε προσφορά για τον υπερχρεωμένο κρατικό αερομεταφορέα.

Πρόταση και από Chrysler Aviation

Προσφορά για την εξαγορά του συνόλου του ομίλου της Ολυμπιακής (Πάνθεον, επίγεια εξυπηρέτηση και Τεχνική Βάση), ύψους 210 εκ. ευρώ, υπέβαλε σήμερα και η ιδιωτική αεροπορική εταιρεία Chrysler Aviation.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η εταιρεία μας ανακοινώνει ότι θα καταθέσει προσφορά και για την εξαγορά των υπολοίπων περιουσιακών στοιχείων του ομίλου της Ολυμπιακής.

Η Chrysler Aviation δεσμεύεται για την ανασυγκρότηση του ομίλου της Ολυμπιακής και την δημιουργία μίας επιτυχημένης αεροπορικής εταιρείας με την οποία όλοι μας θα νιώθουμε τιμή μας να πετάμε».
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.154
Likes
10.986
Τελεσίγραφο Βγενόπουλου για ΟΑ

«΄Η θα υπογράψουμε σήμερα ή θα αποχωρήσω» δηλώνει ο αντιπρόεδρος της ΜΙG - «Δεν έχω τα χρήματα, αλλά αν κλείσω συμφωνία θα τα βρω» λέει η Chrysler

ΡΕΠΟΡΤΑΖ Π. ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣ | Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Εν μέσω αναταράξεων που προκαλούν οι υποψήφιοι μνηστήρες για την Ολυμπιακή η κυβέρνηση θα πρέπει να αποφασίσει σήμερα αν θα κλείσει το «προικοσύμφωνο» με τον όμιλο της ΜΙG ή θα προχωρήσει σε συζητήσεις με την Αegean Αirlines, οπότε και όπως όλα δείχνουν, αυτό θα σημάνει την αποχώρηση του κ. Α.Βγενόπουλου από την όλη διαδικασία. Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και δεν αποκλείεται η κυβέρνηση να ζητήσει μικρή παράταση από τους εμπλεκομένους προκειμένου να κερδίσει χρόνο και να αξιολογήσει καλύτερα τις νέες εξελίξεις, αλλά και να διερευνήσει τις προθέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τα ενδεχόμενα ζητήματα μονοπωλίου που προκύπτουν από την πρόσφορα της Αegean Αirlines.

«Μπήκαμε σε αυτή τη διαδικασία υπογράφοντας με την κυβέρνηση μια σύμβαση αποκλειστικότητας η οποία λήγει την Παρασκευή, όπου το τίμημα έχει συμφωνηθεί και είναι θέμα καθαρά των νομικών όρων και συμφωνιών για να ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία.Προφανώς,εφόσον η κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει μαζί μας και να μη δημιουργηθεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στον τομέα των αερομεταφορών, η συμφωνία αυτή θα υπογραφεί » δήλωσε χθες ο κ. Βγενόπουλος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό realfm και άφησε να εννοηθεί ότι σε διαφορετική περίπτωση θα αποχωρήσει.

«Αν η κυβέρνηση δεν θέλει να προχωρήσει μαζί μας διότι έχει μια άλλη αξιόπιστη εναλλακτική λύση, τότε προφανώς θα προχωρήσει με την Αegean. Εμείς θεωρούμε ότι, σε κάθε περίπτωση,έχουμε εκπληρώσει τον αρχικό μας στόχο που είναι ο διαγωνισμός να μην καταλήξει άγονος».

Σε ό,τι αφορά το ύφος του τιμήματος ο κ. Βγενόπουλος τόνισε πως δεν θα μπει σε διαδικασία νέας διαπραγμάτευσης.

Την ίδια ώρα αποκαλύπτεται ότι η Chrysler Αviaton που κατέθεσε τη δεύτερη και υψηλότερη οικονομικά προσφορά 210 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του συνόλου της Ολυμπιακής, διευκρινίζει σε επιστολή της ότι «αυτή η προσφορά υπόκειται σε χρηματοδότηση στην περίπτωση που η Chrysler Αviation επιλεχθεί ως αποκλειστικός υποψήφιος αγοραστής για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές» . Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα αναζητήσει τα χρήματα για την εξαγορά της Ολυμπιακής αφού πρώτα επιλεγεί ως αποκλειστικός υποψήφιος αγοραστής.

Παράλληλα μία ακόμη εμπλοκή παρουσιάστηκε και με την προσφορά της εταιρείας Swissport για την επίγεια εξυπηρέτηση της ΟΑ, καθώς η εταιρεία διεμήνυσε στους σύμβουλους της κυβέρνησης ότι θα αποχωρήσει στην περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία για το πτητικό έργο με τον όμιλο της ΜΙG.

Στο μεταξύ οι πιλότοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών εξαπέλυσαν επίθεση κατά της Αegean Αirlines και του αντιπροέδρου κ. Ευτ.Βασιλάκη, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία «μη αρκούμενη στην έμμεση στήριξη που της παρείχετο επί πολλά έτη μέσω της μεθοδευμένης απαξίωσης της Ολυμπιακής και αγωνιώντας για το μέλλον των παραγγελιών της,εκτελεί την ύστατη κίνηση στην προσπάθεια υφαρπαγής και κάρπωσης ολόκληρου πλέον του επιχειρησιακού της έργου». Οι πιλότοι της ΟΑ κατηγορούν την Αegean Αirlines ότι προσέρχεται ως ο δήθεν «σωτήρας» της εταιρείας την οποία είχε πολεμήσει και υπονομεύσει με κάθε μέσο και της οποίας υπήρξε ο κύριος και κατ΄ εξακολούθησιν καταγγέλλων φορέας στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καταγγελίες που συνετέλεσαν καθοριστικά στη σημερινή δυσμενή κατάσταση απαξίωσης και κατέστησαν επιτακτική τη λύση της αποκρατικοποίησής της. Τέλος, απειλούν με δυναμικές αντιδράσεις στο ενδεχόμενο που η κυβέρνηση αποδεχθεί συνομιλίες διαπραγμάτευσης της εν λόγω προσφοράς.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Στο μεταξύ οι πιλότοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών εξαπέλυσαν επίθεση κατά της Αegean Αirlines και του αντιπροέδρου κ. Ευτ.Βασιλάκη, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία «μη αρκούμενη στην έμμεση στήριξη που της παρείχετο επί πολλά έτη μέσω της μεθοδευμένης απαξίωσης της Ολυμπιακής και αγωνιώντας για το μέλλον των παραγγελιών της,εκτελεί την ύστατη κίνηση στην προσπάθεια υφαρπαγής και κάρπωσης ολόκληρου πλέον του επιχειρησιακού της έργου». Οι πιλότοι της ΟΑ κατηγορούν την Αegean Αirlines ότι προσέρχεται ως ο δήθεν «σωτήρας» της εταιρείας την οποία είχε πολεμήσει και υπονομεύσει με κάθε μέσο και της οποίας υπήρξε ο κύριος και κατ΄ εξακολούθησιν καταγγέλλων φορέας στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καταγγελίες που συνετέλεσαν καθοριστικά στη σημερινή δυσμενή κατάσταση απαξίωσης και κατέστησαν επιτακτική τη λύση της αποκρατικοποίησής της. Τέλος, απειλούν με δυναμικές αντιδράσεις στο ενδεχόμενο που η κυβέρνηση αποδεχθεί συνομιλίες διαπραγμάτευσης της εν λόγω προσφοράς.[/quote]


Δέν ξέρω τί καταγγελίες έκανε ή AEGEAN στήν Ε.Ε.Αλλά είναι δυνατόν νά θέλουν νά μάς πείσουν ότι οί καταγγελίες οδήγησαν στήν απαξίωση?Μπορεί λόγω καταγγελιών νά ζήτησε ή Ε.Ε τήν επιστροφή χρημάτων πού έδιναν οί κυβερνήσεις σάν επιδοτήσεις σύν κάποια πρόστιμα.Αλλά οί πιλότοι καί γενικά όλο τό προσωπικό δέν έβαλαν τό χεράκι τους γιά τή απαξίωση τής εταιρείας μέ τά υπερβολικά καί παράλογα αιτήματα τους?Μαζί φυσικά μέ τίς εκάστοτε διοικήσεις πού λειτουργούσαν μέ εντελώς κομματικά κριτήρια.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δέν ξέρω τί καταγγελίες έκανε ή AEGEAN στήν Ε.Ε.Αλλά είναι δυνατόν νά θέλουν νά μάς πείσουν ότι οί καταγγελίες οδήγησαν στήν απαξίωση?Μπορεί λόγω καταγγελιών νά ζήτησε ή Ε.Ε τήν επιστροφή χρημάτων πού έδιναν οί κυβερνήσεις σάν επιδοτήσεις σύν κάποια πρόστιμα.Αλλά οί πιλότοι καί γενικά όλο τό προσωπικό δέν έβαλαν τό χεράκι τους γιά τή απαξίωση τής εταιρείας μέ τά υπερβολικά καί παράλογα αιτήματα τους?Μαζί φυσικά μέ τίς εκάστοτε διοικήσεις πού λειτουργούσαν μέ εντελώς κομματικά κριτήρια.
Μα είναι προφανές ότι οι πιλότοι της ΟΑ δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι η ανώνυμη εταιρία τους λειτουργεί σε καθεστώς ανταγωνισμού, όπου υπάρχουν και άλλες εταιρίες που φροντίζουν φυσικά για τα δικά τους συμφέροντα, κι όχι για τα συμφέροντα της ΟΑ!

Προφανώς η Aegean προσπαθούσε να πάρει μερίδιο αγοράς. Και να προστατεύσει τα συμφέροντά της με όποιο τρόπο μπορούσε...

Αλλά στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Πάντα κάποιος άλλος φταίει. Ποτέ εμείς που μιλάμε.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Το «πράσινο φως» στις προσφορές της Marfin Investment Group (MIG) και της Swissport Hellas για την πώληση της Ολυμπιακής, συνολικού ύψους 177,2 εκατ. ευρώ, έδωσε χθες η κυβέρνηση. Η Ολυμπιακή Αεροπορία ύστερα από 35 χρόνια λειτουργίας της ως δημόσιας εταιρείας, περνά και πάλι (έως τα μέσα της δεκαετίας του '70 ανήκε στον Ωνάση) σε «χέρια» ιδιωτών.
Με δήλωσή του αργά χθες το βράδυ, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, επιβεβαίωσε την επιτυχή κατάληξη των διαπραγματεύσεων για την πώληση του εθνικού αερομεταφορέα.
«Οι επενδυτικοί και νομικοί σύμβουλοι της κυβέρνησης μας ενημέρωσαν ότι οι διαπραγματεύσεις τους με τους συμβούλους της MIG για την πώληση στοιχείων ενεργητικού του πτητικού έργου και της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής είχαν επιτυχή κατάληξη.
Για την επίγεια εξυπηρέτηση, καθώς οι συζητήσεις της MIG και της Swissport για την ολοκλήρωση μεταξύ τους εμπορικής συμφωνίας συνεχίζονται, ζητήθηκε και δόθηκε παράταση μιας εβδομάδας στις αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με το δημόσιο. Εντωμεταξύ, υπάρχει δέσμευση από την πλευρά της MIG, ότι αν δεν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις της με την Swissport, η MIG θα εξαγοράσει και τα στοιχεία ενεργητικού της επίγειας εξυπηρέτησης στην τιμή που έχει προσδιοριστεί από τους ανεξάρτητους εκτιμητές (44,8 εκ. ευρώ)», δήλωσε ο υπουργός.
Σύμφωνα με πληροφορίες η λύση της ΜΙG προτιμήθηκε από την Aegean για λόγους οικονομικούς και για προστασία του ανταγωνισμού.
Υπό την έγκριση της Ε.Ε.
Επισημαίνεται ότι η όποια συμφωνία με τη MIG τελεί υπό την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μόλις δοθεί η έγκριση αυτή, σε περίπου μια εβδομάδα, θα συνεδριάσει η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων, η οποία και θα επικυρώσει τη συμφωνία, για να αρχίσει η εφαρμογή της.
Η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, κατέληξε στην προσφορά της MIG, θεωρώντας ότι εξασφαλίζει: κεφαλαιακή επάρκεια, εργασιακή ειρήνη και προοπτική συνέχισης της λειτουργίας της εταιρείας, με βάση τις δεσμεύσεις για επενδύσεις 80 εκατ. ευρώ, την εγγύηση της Swissport στον τομέα της τεχνογνωσίας, αλλά και την παρουσία αναγνωρισμένων στελεχών - συμπεριλαμβανομένων των νεοπροσληφθέντων στελεχών από την Aegean - στο δυναμικό της MIG.
Υπενθυμίζεται ότι η ΜΙG, έναντι συνολικού τιμήματος 127,4 εκατ. ευρώ, θα αγοράσει το πτητικό έργο και την τεχνική βάση της Ολυμπιακής, ενώ η Swissport Hellas θα αναλάβει το έργο της επίγειας εξυπηρέτησης, καταβάλλοντας 49,8 εκατ. ευρώ.
Την κατάσταση που εξελίχθηκε σε θρίλερ περιέπλεξε η κατάθεση στο παρά πέντε των δύο προσφορών για την Ολυμπιακή, από την Aegean Airlines [AGNr.AT] και την Chrysler Aviation.
Σημειώνεται ότι η MIG είχε υπογραμμίσει πως, εάν δεν υπήρχε σύντομα συμφωνία, προτίθετο να αποχωρήσει τελεσίδικα από τη διαδικασία. Είναι θέμα πολιτικής απόφασης, εάν τελικά θα κλείσει η συμφωνία με τη ΜΙG ή θα επιλεγεί η λύση της συνέχισης των διαπραγματεύσεων με την Aegean Αirlines ή την Chrysler Aviation, που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή την τελευταία στιγμή, ανέφερε παράγοντας της αγοράς.
Νομική εξέταση
Οι νέες προσφορές εξετάστηκαν από τους οικονομικούς και νομικούς συμβούλους της κυβέρνησης, προκειμένου να διαπιστωθεί η νομική και η οικονομική τους επάρκεια, καθώς και κατά πόσον αυτές ήταν σύμφωνες με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία για τον ανταγωνισμό. Οι σύμβουλοι αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής, σύμφωνα με πληροφορίες, γνωμοδότησαν ότι πιθανή εξαγορά της εταιρείας από την Aegean, θα δημιουργούσε καθεστώς μονοπωλίου στην εσωτερική αγορά αερομεταφορών.


Φαίνεται ότι ή ΟΑ αλλάζει σελίδα.Γιά νά δούμε άν θά λειτουργήσει ό ανταγωνισμός μέ τήν Αιγαίου καί άν αυτό θά ωφελήσει εμάς από άποψης ποιότητας υπηρεσιών καί τιμών.
 
Last edited by a moderator:

lym

Member
Μηνύματα
82
Likes
14
Ταξίδι-Όνειρο
eurotrip με ronalsot
Μπα εγω πιστευω οτι θα την πουλησει αλλου αμεσως, αφου την καθαρισει λιγο..
τη βρωμοδουλεια που δε μπορει να κανει η κυβερνηση θα κανει δηλαδη.
δεν ειναι κατι που δεν εχει ξανακανει αλλωστε ο κυριος Βγενοπουλος...
Μακαρι ομως να βγω ψευτης...
 

tanasis

Member
Μηνύματα
171
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ
Μπα εγω πιστευω οτι θα την πουλησει αλλου αμεσως, αφου την καθαρισει λιγο..
τη βρωμοδουλεια που δε μπορει να κανει η κυβερνηση θα κανει δηλαδη.
δεν ειναι κατι που δεν εχει ξανακανει αλλωστε ο κυριος Βγενοπουλος...
Μακαρι ομως να βγω ψευτης...
Και εγώ από την αρχή αυτό πιστεύω!
Δεν θα την πουλήσει απλώς θα την έχει και όφελος.
Αλλά από την άλλη τώρα πουλήθηκε 177 εκατ.? νομίζω.
Αν πουληθεί σε 1 χρόνο τα διπλάσια θα είναι και η MIG κερδισμένη και το κράτος.
Δηλαδή το πρόστιμο κάθε μέρα είναι 1 εκατ. ? (όπως λένε στις ειδήσεις) Χ 365 ημέρες = 365 εκατ. ? + 177 εκατ. ? που την πούλησαν = 542 εκατ. ? κέρδος για το κράτος σε 1 χρόνο.
Αν έιχαμε άλλες 5 ΟΑ Χ 542 εκατ. ? = 2,71 δις ?
Σε λίγα χρόνια δηλαδή δεν θα είχαμε έλλημα!!!!!

Ωραία τα μαθηματικά μου εεεε?
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ο μόνος φόβος είναι να μήν την..........ΞΑΝΑ-αγοράσει το κράτος.........:russianroulette:


...που να την αγορασουν οι ψοφιοι:mad:
ειναι παντως εκπληκτικο...μια ομαδα επιχειρηματιων ΘΑ την εξυγιανουν και ολοκληρο κρατος ,χρονια τωρα το μονο που καταφερε ειναι να φορτωνει τα παιδια μας ...χρεωλυσια:(:(
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Καιρός δεν ήταν να μπει σε διαδικασία εξυγίανσης επιτέλους; Μακάρι να γινόταν κάτι αντίστοιχο και στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα! :cool:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.297
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom