Olympic Air Η Ολυμπιακή στην MIG του Βγενόπουλου;

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Πόρτα για την είσοδο και άλλων επιχειρηματιών- εφοπλιστών στο σχήμα της Μarfin Ιnvestment Group (ΜΙG) που αγόρασε την Ολυμπιακή, έναντι συνολικού ύψους 177,2 εκατ. ευρώ, αναμένεται να ανοίξει σύντομα ο επικεφαλής του ομίλου κ. Ανδρέας Βγενόπουλος.

Ο ίδιος- σύμφωνα με στενούς συνεργάτες του - γνωρίζει πολύ καλά ότι το εγχείρημα που αναλαμβάνει είναι εξαιρετικά δύσκολο και απαιτεί ισχυρή κεφαλαιακή βάση προκειμένου να οδηγήσει και πάλι την Ολυμπιακή σε κερδοφορία. Για να συμβεί όμως αυτό, η νέα Ολυμπιακή, όπως αναφέρουν έμπειρα στελέχη των αερομεταφορών, θα χρειαστεί να αυξήσει την επιβατική της κίνηση και κυρίως να πάρει πίσω μερίδια που απώλεσε τα τελευταία δύο χρόνια από τον ανταγωνισμό.

Στο εσωτερικό μέτωπο θα έχει να ανταγωνιστεί κυρίως την Αegean Αirlines, μαζί με την οποία η Ολυμπιακή διακινεί ετησίως περίπου 12 εκατ. επιβάτες. Ήδη η Αegean Αirlines έχει «πάρει κεφάλι» στην επιβατική κίνηση, διακινώντας πέρυσι 5,9 εκατ. επιβάτες, έναντι 5,2 εκατ. επιβατών που μετέφερε η Ολυμπιακή. Ωστόσο, λόγω της οικονομικής κρίσης, το φετινό καλοκαίρι θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για τη νέα Ολυμπιακή, καθώς η εταιρεία ώς τα τέλη του ερχόμενου Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο και ουσιαστικά θα συνδιοικείται από το Δημόσιο και τη ΜΙG.

Αύξηση κεφαλαίου, ανανέωση στόλου
Η εξαγορά της Ολυμπιακής από τη ΜΙG έχει ήδη συγκεντρώσει το ενδιαφέρον κι άλλων επιχειρηματιών και κυρίως εφοπλιστών, που φέρονται πρόθυμοι να συμμετάσχουν στο όλο εγχείρημα για τη σωτηρία της εταιρείας. Η ΜΙG αναμένεται να προχωρήσει σε private placement, ώστε οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες- εφοπλιστές να συμμετάσχουν στη νέα Ολυμπιακή με μειοψηφικό ποσοστό.

Στις προθέσεις του ομίλου της ΜΙG είναι η διάθεση ενός ποσού περίπου 100 εκατ. ευρώ για άμεσες επενδύσεις στην εταιρεία. Το συγκεκριμένο ποσό θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου από τη ΜΙG, ενώ άμεσος στόχος είναι η ανανέωση του στόλου της Ολυμπιακής. Κι αυτό, καθώς η ΜΙG δεν ενδιαφέρεται για το σύνολο των ιδιόκτητων αεροσκαφών της εταιρείας, που έχουν αποτιμηθεί στα 90 εκατ. ευρώ.

Τ α μεγάλα αγκάθια
Ωστόσο, η άμεση εξεύρεση αεροσκαφών δεν είναι εύκολη υπόθεση, ενώ ακόμα δυσκολότερη είναι η αντικατάσταση των τεσσάρων αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων (Αirbus 340), με τα οποία εκτελούνται τα υπερατλαντικά δρομολόγια, όπως και αυτών που εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές (ΑΤR) και συνεισφέρουν σημαντικά στα έσοδα της εταιρείας.

Στα μεγάλα αγκάθια περιλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι, για τους οποίους ο κ. Βγενόπουλος έχει ξεκαθαρίσει ότι θα πρέπει να υπογράψουν νέες ατομικές συμβάσεις με καινούργιους όρους απασχόλησης και αμοιβές. Όμως, κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει τι θα συμβεί το Πάσχα και το καλοκαίρι, εάν δεν υπάρχουν έτοιμα πληρώματα διακυβέρνησης και θαλάμου επιβατών για να πετούν τα αεροσκάφη αλλά και τεχνικοί για να τα συντηρούν. Δεδομένου δε ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί ακόμα η μεταβίβαση της εταιρείας στη ΜΙG, το ενδεχόμενο αναταραχών μέσα στο καλοκαίρι, αναφέρουν στελέχη των αερομεταφορών, «θα αποτελούσε νάρκη στα θεμέλια της νέας Ολυμπιακής».

Πώς άλλαξαν τα δεδομένα
Η Αegean Αirlines, που πριν από λίγες ημέρες ξάφνιασε την επιχειρηματική κοινότητα καταθέτοντας πρόταση εξαγοράς της Ολυμπιακής, ετοιμάζεται για τη «μεγάλη αναμέτρηση». Τα δεδομένα έχουν αλλάξει δραματικά πλέον. Έπειτα από αρκετό καιρό φαντάζει πια πιθανή η αναβίωση μιας νέας, ισχυρής Ολυμπιακής.

Η ανάπτυξη της Αegean Αirlines στο εσωτερικό και εξωτερικό δίκτυο, σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την παραγγελία 27 νέων αεροσκαφών Αirbus Α320-1, ύψους 1,5 δισ. δολαρίων, αναγκάζει τους μετόχους της εταιρείας να επαναπροσδιορίσουν τα σχέδιά τους.

Επιδίωξη των μετόχων της Αegean Αirlines αποτελεί πλέον η ενίσχυση του δικτύου στο εξωτερικό, καθώς τα νέα αεροσκάφη που έχει προμηθευτεί και συνεχίζει να προμηθεύεται η εταιρεία, θεωρούνται ιδανικά για την κάλυψη αποστάσεων 3-4 ωρών. Αντίθετα, το εσωτερικό δίκτυο έχει σχεδόν καλυφθεί, καθώς οι κυριότερες επαρχιακές πόλεις διαθέτουν απευθείας σύνδεση, είτε με την Αθήνα είτε με τη Θεσσαλονίκη. Άλλωστε, η Αegean Αirlines μειώνει σταδιακά τον στόλο των μικρών αεροσκαφών, τύπου Αvro, τα οποία μπορούν να προσγειωθούν σε συγκεκριμένα περιφερειακά αεροδρόμια και όχι στο σύνολό τους, αντίθετα με τα ΑΤR της Ολυμπιακής.

Ο διακαής πόθος της Αegean
Διακαής πόθος της ιδιωτικής εταιρείας αποτελεί η αύξηση των συχνοτήτων της στο εξωτερικό δίκτυο, κάτι που θα μπορούσε να υλοποιηθεί, εάν απορροφούσε το ενεργητικό των Ολυμπιακών Αερογραμμών, δηλαδή τα δρομολόγια σε Νέα Υόρκη- JFΚ, ΛονδίνοΗeathrow και Gatwick, Μιλάνο, Παρίσι, Ρώμη, Φρανκφούρτη, Βουκουρέστι και Βρυξέλλες. Η Αegean έχει παραγγείλει συνολικά 27 αεροσκάφη Αirbus Α320-321, τα οποία θα παραδοθούν σταδιακά ώς το 2010. Τα αεροσκάφη αυτά κοστίζουν 1,5 δισ. δολάρια, ποσό ιλιγγιώδες για μια περιφερειακή εταιρεία. Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, στην παρούσα φάση και με δεδομένο το δίκτυό της, η Αegean δεν θα μπορούσε να τα απορροφήσει με τρόπο κερδοφόρο.

Η νέα Ολυμπιακή θα επιδιώξει να πάρει πίσω μερίδια που απώλεσε τα​
τελευταία δύο χρόνια από τον ανταγωνισμό​
Η Αegean ξεκινά από τη θέση του «οδηγού»

Στο νέο ανταγωνιστικό τοπίο, η Αegean ξεκινά από τη θέση του «οδηγού», καθώς για πρώτη φορά κατάφερε πέρυσι να ξεπεράσει την Ο.Α. σε συνολική επιβατική κίνηση. Η Αegean μετέφερε το 2008 5,9 εκατ. επιβάτες, έναντι 5,2 εκατ. επιβατών των Ο.Α.

Στο εσωτερικό δίκτυο, η Αegean κατέχει την πρώτη θέση, ενώ υπολείπεται οριακά στο δίκτυο εξωτερικού. Συγκεκριμένα, στο δίκτυο εξωτερικού, η Αegean κατέγραψε πέρυσι αύξηση ύψους 24%, μεταφέροντας 2,3 εκατομμύρια επιβάτες. Αντίθετα, οι Ο.Α., ακολουθώντας λανθασμένες επιχειρησιακές κινήσεις, μετέφεραν 2,5 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας μείωση 8,2%.

Διαφορετική είναι η κατάσταση στο εσωτερικό. Στο δίκτυο εσωτερικού, η Αegean Αirlines μετέφερε πέρυσι 3,7 εκατομμύρια επιβάτες, επιτυγχάνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2007. Αντίστοιχα, οι Ο.Α. διακίνησαν 2,8 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας κάμψη 13,7%.

TA NEA On-line
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Επεσε σήμερα η αυλαία στο εργο που λεγόταν
πωληση της Ολυμπιακής αεροπορίας στην ΜΙG
του Βγενόπουλου....
Μετά απο αυτή την εξέλιξη, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, καμιά καλή προσφορά α λα Αλιτάλια, πχ. οπου πας στην Ευρώπη με 89Ε, η οπου πας στην Ελλάδα με 49Ε!:haha:

Υπογράφηκε η πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας
awww.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Στη συνέχεια η Βουλή θα κληθεί να επικυρώσει αυτές τις συμβάσεις.
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_23_03_09_23_03_09_272195_21.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Στη σχετική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο, όπου παρέστησαν οι υπουργοί Οικονομίας Γιάννης Παπαθανασίου, Ανάπτυξης, Μεταφορών, Ευρ. Στυλιανίδης και ο αντιπρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης δήλωσε: «Από σήμερα, η Ολυμπιακή μπαίνει σε μια νέα εποχή. Μια μακρά περίοδος παρακμής κλείνει οριστικά και δίνει τη θέση της σε μια εποχή υψηλών προσδοκιών και απαιτήσεων».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής ήταν απαραίτητη, καθώς προσέφερε πολλά χρέη στο ελληνικό κράτος. «Εδώ και πολλά χρόνια η Ολυμπιακή είχε εξελιχθεί σε ένα «μεγάλο ασθενή» της οικονομίας μας. Δημιουργούσε τεράστια χρέη ύψους 1 εκατ. ευρώ την ημέρα, τα οποία επιβάρυναν τους φορολογούμενους και παράλληλα, προκαλούσε σοβαρά νομικά προβλήματα στη χώρα μας, καθώς επέφερε καταδικαστικές αποφάσεις από το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif












asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif

Στόχος της κυβέρνησης ήταν εξαρχής η αποκρατικοποίηση της εταιρείας, ώστε να φύγουμε από το αποτυχημένο καθεστώς τον τελευταίων δεκαετιών και να περάσουμε σε ένα νέο, υγιές σχήμα στα πρότυπα όλων των αεροπορικών εταιρειών στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Το πετύχαμε. Η σημερινή μέρα είναι το επιστέγασμα αυτής της μακράς και δύσκολης προσπάθειας 18 μηνών. Η έκτη προσπάθεια αποκρατικοποίησης της εταιρείας, σε αντίθεση με τις προηγούμενες, κατέληξε θετικά.
Αυτό δεν έγινε τυχαία. Η προσπάθειά μας ήταν η πιο συστηματική και πιο οργανωμένη από όλες όσες είχαν γίνει στο παρελθόν. Βασίστηκε σε ένα σχέδιο που έδινε έμφαση στα στοιχεία εκείνα που είχαν αποτρέψει την επιτυχή έκβαση των προηγούμενων προσπαθειών».
Στη συνέχεια επεσήμανε σε σχετική ανακοίνωσή του, πως η προσπάθεια αυτή πέτυχε για τέσσερις κυρίως λόγους:
«Πρώτον, γιατί καταφέραμε μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν, να δημιουργήσουμε τρεις νέες εταιρίες με το ίδιο όνομα και σήμα, απαλλαγμένες, όμως, από τα βάρη και τα χρέη του παρελθόντος που αποθάρρυναν τους επενδυτές να επενδύσουν στην Ολυμπιακή.
Δεύτερον, γιατί στηρίξαμε με ευαισθησία τους εργαζόμενους, πείθοντας σταδιακά τη μεγάλη πλειοψηφία τους πως η λύση θα ήταν επωφελής και για τους ίδιους. Μ' ένα πακέτο μέτρων που σε βάθος 25ετίας, ισοδυναμεί με τα ελλείμματα 3 ετών της Ολυμπιακής.
Τρίτον, γιατί προχωρήσαμε με σαφείς και ξεκάθαρους κανόνες διαφάνειας. Σε ο,τιδήποτε έγινε, τηρήθηκαν απολύτως οι νόμοι του κράτους το κοινοτικό Δίκαιο, είχαμε συμμετοχή του Ευρωπαίου Επιτρόπου Παρακολούθησης, είχαμε έγκριση για όλες τις διαδικασίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Και, τέταρτον, γιατί το σχέδιό μας λάμβανε υπ' όψιν τις δυσκολίες που ήταν ενδεχόμενο να εμφανιστούν. Γι΄ αυτό και ξεπεράστηκαν τελικά τα προβλήματα, αφήνοντας εκτεθειμένες τις διάφορες Κασσάνδρες που προεξοφλούσαν τυφλές πτήσεις και ναυάγια».
«Είναι πολύ σημαντικό ότι σε αυτή τη δύσκολη διεθνή συγκυρία, η Ολυμπιακή περνάει στη MIG»
Επιπλέον, σημείωσε: «Η διαδικασία αποκρατικοποίησης υλοποιήθηκε μέσα στη δίνη της πιο δύσκολης μεταπολεμικής οικονομικής συγκυρίας - χωρίς μάλιστα να έχουμε τη δυνατότητα αναβολής λόγω των νομικών περιπλοκών με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όταν στις αρχές Σεπτεμβρίου καταλήγαμε στις διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κανείς δεν φανταζόταν ότι σε λίγες μόλις μέρες, θα ξεσπούσε η μεγαλύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων δεκαετιών, γεγονός που έκανε το όλο εγχείρημα ακόμα πιο δύσκολο.
Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό και πολύ θετικό ότι σε αυτή την δύσκολη διεθνή συγκυρία, η Ολυμπιακή περνάει στα χέρια ενός ισχυρού και αξιόπιστου επενδυτή, όπως είναι η MIG.
Ο μεγάλος αυτός ελληνικός επιχειρηματικός Όμιλος αναλαμβάνει από σήμερα να οδηγήσει την Ολυμπιακή σε μια νέα εποχή.
Μια εποχή σταθερότητας και ανάπτυξης για την εταιρεία, μια εποχή χωρίς χρέη, χωρίς ανασφάλεια για τους εργαζόμενους, χωρίς νομικές επιπλοκές με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα κέρδη για τη χώρα μας από την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής θα είναι πολύ σημαντικά.
Μέχρι σήμερα η Ολυμπιακή κόστιζε στους Έλληνες φορολογούμενους, 350 εκ. ευρώ το χρόνο. Πρόκειται για τεράστιο ποσό που θα μπορούσε να διατεθεί για μεγάλα έργα υποδομής ή για τη στήριξη των ασθενέστερων συμπολιτών μας.
Αυτό τελειώνει. Το Δημόσιο πλέον θα κερδίζει από την Ολυμπιακή. Πέρα από τα 177,2 εκατομμύρια που θα εισπράξει από τους επενδυτές ως αρχικό τίμημα, αλλά και πέρα από το επιπλέον σημαντικό ποσό απου θα εισρεύσει από την πώληση των πρόσθετων στοιχείων του ενεργητικού, από δω και μπρος θα έχουμε έσοδα 150 εκ. ευρώ το χρόνο, από την καταβολή σπατοσήμου, εισφορών στο ΙΚΑ και φόρων μισθωτών υπηρεσιών.
Αυτή, ακριβώς είναι η μεγάλη συνεισφορά της Κυβέρνησης στο θέμα της Ολυμπιακής. Η Ολυμπιακή από «μαύρη τρύπα» στα ταμεία του κράτους, πλέον θα προσφέρει στον εθνικό προϋπολογισμό και θα στηρίζει την ελληνική οικονομία.
Παράλληλα, δημιουργείται στη χώρα μας ένα νέο, πιο υγιές περιβάλλον στις αερομεταφορές, χωρίς μονοπώλια ή αθέμιτες πρακτικές, το οποίο πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει επ' ωφελεία των καταναλωτών».
«Υπήρξε πολιτική μικροψυχία»
Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι «προσωπικά, είμαι ικανοποιημένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με το ζήτημα της Ολυμπιακής.
Όταν ξεκίνησε αυτή η διαδικασία είπα ότι θεωρούσα τη λύση του θέματος πατριωτικό μου καθήκον. Το πίστευα και το πιστεύω βαθύτατα. Σε μια στιγμή που η ελληνική οικονομία δοκιμάζεται μέσα σε ένα εξαιρετικά δύσκολο διεθνές περιβάλλον, το να λύσουμε το ζήτημα της Ολυμπιακής ήταν πρωτίστως χρέος προς την πατρίδα.
Σ' αυτό το διάστημα υπήρξαν αμφισβητήσεις, σκληρή κριτική, υπήρξαν διαμαρτυρίες, υπήρξαν αδικαιολόγητοι και απαράδεκτοι προσωπικοί υπαινιγμοί. Υπήρξε μπόλικη πολιτική μικροψυχία έως και την τελευταία στιγμή.
Πολλά από αυτά τα φαινόμενα ήταν συνδεδεμένα με ένα ακραίο λαϊκισμό που δυστυχώς ακόμα καταδυναστεύει την πολιτική μας ζωή.
Όμως δε θέλω να σταθώ σε αυτά. Σημασία για μένα και για όλους μας έχει το θετικό τελικό αποτέλεσμα το οποίο δεν είναι θετικό μόνο για την κυβέρνηση. Είναι θετικό για την ίδια την Ολυμπιακή, τους ανθρώπους της και κυρίως για την ίδια την πατρίδα μας. Και τελικά αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Παπαθανασίου: H λύση δεν ήταν εύκολη ούτε αυτονόητη
Ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γιάννης Παπαθανασίου επισήμανε ότι η λύση δεν ήταν ούτε εύκολη ούτε αυτονόητη και αποδεικνύει ότι μπορούν να υπάρξουν λύσεις και σε θέματα που πολλοί πιστεύουν ότι δεν αντιμετωπίζονται.
Ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης επισήμανε ότι η σημερινή συμφωνία δείχνει το δρόμο και για άλλες μεταρρυθμίσεις που όλοι μαζί πρέπει να πετύχουμε προς όφελος της κοινωνίας, της αγοράς και της πολιτείας. Η υπουργός Απασχόλησης Φάνη-Πάλλη Πετραλιά η σημερινή συμφωνία είναι σημαντική για τον μέλλον της οικονομίας, της κοινωνίας και της χώρα μας γενικότερα και αφήνει πίσω ατολμία πολλών ετών.
Ανακοίνωση MIG για την συμφωνία
Η Marfin Investment Group Ανώνυμος Εταιρεία Συμμετοχών (MIG) ανακοίνωσε την υπογραφή των τελικών συμφωνιών (συμφωνίας αγοραπωλησίας μετοχών, συμφωνίας μετόχων και σχετικών νομικών εγγράφων) με το ελληνικό Δημόσιο για την εξαγορά της Pantheon Airways (πτητικό έργο), της MRO NewCo (τεχνική βάση) και της Ground Handling NewCo (επίγεια εξυπηρέτηση). Οι συμφωνίες αυτές τελούν υπό τον όρο της κύρωσης από την Βουλή των Ελλήνων, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί τις επόμενες εβδομάδες, μετά από την οποία θα αποκτήσουν ισχύ νόμου του Ελληνικού Κράτους.
Η MIG στην ανακοίνωση της επισημαίνει τα εξής:
- Οι εταιρίες που εξαγοράζονται αποτελούν στην πραγματικότητα νέες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν την ιδιοκτησία επιλεγμένων στοιχείων ενεργητικού τα οποία θα πωληθούν από το ελληνικό Δημόσιο και δεν περιλαμβάνουν οφειλές και υποχρεώσεις οιασδήποτε μορφής.
- Οι εταιρίες που εξαγοράζονται δεν αποτελούν κατά καμμία νομική ή άλλη έννοια, διαδόχους των κρατικών αεροπορικών εταιριών στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι Olympic Airways, Olympic Airlines, Olympic Aviation κ.λπ. Αυτό διασφαλίζεται ήδη από την ισχύουσα εθνική νομοθεσία και έχει επικυρωθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
- Σε περίοδο σημαντικής οικονομικής αστάθειας, η φύση της συναλλαγής διασφαλίζει ότι η MIG διατηρεί σημαντική στρατηγική ευελιξία σχετικά με τη λειτουργία των εξαγοραζομένων εταιριών. Ειδικότερα, η MIG μπορεί να επιλέξει, κατά την διακριτική της ευχέρεια, στοιχεία του ενεργητικού που επιθυμεί να αγοράσει (όπως αεροπλάνα και τεχνικό εξοπλισμό σε ένα πολύ ευνοϊκό περιβάλλον), τον τρόπο με τον οποίο θα εξαγοραστούν (αγορά, μίσθωση κ.λπ.), τον αριθμό και την ειδίκευση των υπαλλήλων που επιθυμεί να προσλάβει, τα δρομολόγια τα οποία αναλαμβάνει η νέα αεροπορική εταιρία, καθώς και την επιλογή πολλών διαφορετικών στρατηγικών εναλλακτικών λύσεων. Η πλήρης στρατηγική ευελιξία της MIG σε αυτό το στάδιο ενισχύει τη δυνατότητά της να δημιουργήσει μια αποδοτική εταιρία στο χώρο των αερογραμμών με ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση η MIG, σε στενή συνεργασία με την διοικητική ομάδα που προσελήφθη πρόσφατα και με τη συμβολή εξωτερικών συμβούλων, ολοκληρώνει ένα λεπτομερειακό στρατηγικό και λειτουργικό επιχειρησιακό σχέδιο για κάθε ένα από τα περιουσιακά στοιχεία που έχουν εξαγοραστεί. Μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου αυτού η MIG θα είναι σε θέση να προσφέρει ορατότητα σχετικά με τα σχέδια και τις προοπτικές των δραστηριοτήτων αυτών.
kathimerini.gr | home page με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Λέτε σύντομα να ζήσουμε μεγάλες στιγμές συγκίνησης με τις προσφορές της Ολυμπιακής; :clap:
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
ε, δεν μπορεί!
Ολο κ κατι θα σκεφτεί ο μιστερ Μιγκ!:haha:
Ο ανταγωνισμός πρέπει να λειτουργήσει!:cool:
εδώ το μισό φορουμ αξιοποιησε τις προσφορές της Αλιτάλια!
Το αλλο μισό τουλάχιστον να μην ταξιδέψει και αυτό με τον εθνικό μας αερομεταφορέα?:roll:
Ευχης εργο θα ηταν οι προσφορές να ισχύσουν ως τα μέσα Δεκέμβρη, για να κάνουμε σωστά τα κουμάντα μας!:haha:
 

Dorotija

Member
Μηνύματα
1.297
Likes
701
Επόμενο Ταξίδι
Να είναι η Κρακοβία?
Ταξίδι-Όνειρο
Yemen
ε, δεν μπορεί!
Ολο κ κατι θα σκεφτεί ο μιστερ Μιγκ!:haha:
Ο ανταγωνισμός πρέπει να λειτουργήσει!:cool:
εδώ το μισό φορουμ αξιοποιησε τις προσφορές της Αλιτάλια!
Το αλλο μισό τουλάχιστον να μην ταξιδέψει και αυτό με τον εθνικό μας αερομεταφορέα?:roll:
Ευχης εργο θα ηταν οι προσφορές να ισχύσουν ως τα μέσα Δεκέμβρη, για να κάνουμε σωστά τα κουμάντα μας!:haha:
μάζεψε τα αιτήματα σου και να τα καταθέσεις συγκεντρωμένα στον traveller και την ομάδα του (βλ. παραπάνω ποστ) :haha::haha:
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Φαντάζομαι πως θα τον χρειαστούνε λίγο χρόνο μέχρι να στήσουν εκ νέου την εταιρεία και να μπούνε στην διαδικασία των προσφορών.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
οσο πιο αργά τοσο καλύτερα!!!:haha:
εχουμε ηδη ξεπαραδιαστεί για φέτος!!!:D
ας μεινει καμια προσφορά κ για του χρονου η για το τελευταιο τρίμηνο της χρονιας!:cool:
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Ακριβώς Θάνο...έπιασες το νόημα αυτού που έλεγα παραπάνω...δεν ήταν μόνο συλλογισμός μου, αλλά και ευχή μου! :lol::lol::lol:
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Μια... πόλη θέλει να μπει στην ΟΑ

24/03/2009
Θα μπορούσαν να ήταν ουρές αναμονής για μια θέση στην ΟΑ...


Ο... πληθυσμός μιας πόλης άνω των 12.000 κατοίκων επιδιώκει να εργαστεί στη νέα Ολυμπιακή Αεροπορία, κάτι που καταδεικνύει όχι μόνο το πρόβλημα της ανεργίας στη χώρα μας, αλλά και το υψηλό κύρος που (συνεχίζει να) απολαμβάνει η εταιρεία στην κοινή γνώμη.

Ειδικότερα, περισσότερα από 12.000 βιογραφικά έχουν υποβληθεί στην Marfin Invesment Group (MIG), μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος για προσλήψεις στελεχών και εργαζομένων για την νέα Ολυμπιακή Αεροπορία.

Η Τρίτη 24 Μαρτίου είναι η τελευταία ημέρα υποβολής των βιογραφικών καθώς ολοκληρώνεται η σχετική διαδικασία.



Οι διαδικασίες δημιουργίας της νέας Ολυμπιακής θα έχουν ολοκληρωθεί ως τον Σεπτέμβριο και από την 1η Οκτωβρίου η Ολυμπιακή Αεροπορία θα αποτελεί πραγματικότητα.

Η σχετική συμφωνία αποκρατικοποίησης της ΟΑ υπογράφηκε τη Δευτέρα μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της MIG, με τον αντιπρόεδρο της MIG Ανδρέα Βγενόπουλο να δεσμεύεται για την δημιουργία μια νέας Ολυμπιακής δυνατής και αναπτυσσόμενης προς όφελος των μετόχων της MIG, των εργαζομένων της εταιρίας, του τουρισμού και γενικότερα της εθνικής μας οικονομίας

Σημειώνεται ότι η MIG με ανακοίνωση της διαψεύδει δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου σύμφωνα με τα οποία ο όμιλος ενδιαφέρεται για την εξαγορά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, επισημαίνοντας ότι δε συμμετείχε σε οποιαδήποτε διαπραγμάτευση για την εξαγορά ναυπηγείων.

Πηγή:
www.skai.gr
 
Last edited by a moderator:

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
96
Π. Καμμένος: Η Ολυμπιακή είναι πιθανό να πετάξει ξανά για Αυστραλία


Την εκτίμηση ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία, τώρα που πέρασε στον έλεγχο της εταιρίας MIG του κ. Βγενόπουλου, είναι πολύ πιθανόν να ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς την Αυστραλία, εξέφρασε ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Πάνος Καμμένος ο οποίος εκπροσώπησε την ελληνική κυβέρνηση στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου που έγινε στη Μελβούρνη.
Περιμένω τα σχόλια σας!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Καμμένος είναι ότι θέλει λέει...

Υ.Γ. για χίλιους δυό λόγους είναι αδύνατο τα προσεχή χρόνια η Ο.Α να πετάξει για Αυστραλία...Παράκληση λοιπόν, να είστε συγκρατημένοι σα σχόλια σας...
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Μπορείς να αναφέρεις μερικούς από τους λόγους;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.536
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom