Καλά αυτό μάλλον είναι υπέρ... το Linate είναι δυο βήματα από την πόλη...Δεν θα πετάει Γερμανία; Και στο Μιλάνο..γιατί στο Linate κι όχι στο Malpensa?
Καταλαβαίνω αλλά μακάρι να ίναι μόνο στην αρχή αυτό... που δεν νομίζω δηλαδή. Εδώ κοτζαμ Γερμανια και δεν ξέρουμε αν θα πετάει ή όχι...Να μην πεις τίποτε... μια χαρά τα πάνε...τι παραπάνω θέλεις δηλαδή να κάνει η MIG... 920 εκατομμύρια δολλάρια δίνει με το καλημέρα... αγοράζει 30 και όχι 15 καινούργια αεροπλάνα και δείχνει να κάνει ένα σωστό σχεδιασμό... η εταιρία πρέπει να αναπτυχθεί σιγά σιγά και να αρχίζει να παρουσιάζει πρώτα κέρδη...
Αν σώνει και καλά θες να πετάει στη Ν.Υ έπρεπε να την αγοράσεις εσύ και να φτιάξεις μόνος σου τον προγραμματισμό... πίστεψέ με οι υπεύθυνοι μάλλον ξέρουν καλύτερα από σένα και μένα τι πρέπει να κάνουν... η Ολυμπιακή με την μορφή που ξέραμε μας τελείωσε... καλώς ή κακώς τα δρομολόγια που θα παραμείνουν οφείλουν να είναι κερδοφόρα... οι υπερβολές και τα long μπορούν να περιμένουν λίγο καιρό... δεν χάλασε και ο κόσμος αν η Ο.Α δεν πετάει από την αρχή στην Ν.Υ...
συμφωνώ μαζί σου με την διαφορά ότι μιλάω για μια Ο.Α όσο ήταν στο ΔΗΜΟΣΙΟ και όχι σαν ιδιωτική .ο Βγενόπουλος και ο κάθε βγενόπουλος που διοικει την ιδιωτική του εταιρία μπορεί να δίνει όσα εισιτήρια και bonus θέλει ...εγω δεν πληρώνω
οι δημόσιες εταιρείες όπως ήταν η ΟΑ είναι διαφορετικά όμως γιατι αυτά τα "δωράκια " τα πληρώνω εγω και εσύ .
εδώ μέχρι και οι συνταξιούχοι της ΟΑ έπαιρναν τζάμπα εισιτήρια
έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνετε με την εθνική ασφαλιστική και την αγροτική τράπεζα και τα σκανδαλώδει "δωράκια "των υπαλλήλων
δηλαδή εσένα σου αρέσει η ολυμπιακή όπως ήταν τα τελευταία 10 χρόνια? αφού δεν είδε χαιρι ας δει τώρα ως ιδιωτική, την χρυσοπληρώσαμε δε νομίζεις? τα δικαιώματα που είχαν ως τώρα οι υπάλληλοι δεν ήταν πρόκληση για τους υπόλοιπους? δεν υπήρχε κοινωνική αδικία? πιστεύεις ότι θα μπορούσε να ανταπεξέλθει η ολυμπιακή ως δημόσιο εδώ που την φτάσανε? εγώ δεν το πιστεύω με τίποτα ότι κι αν μου πεις κι όσοι δεν τους αρέσει με τα τεράστια προσόντα που έχουν να μην υπογράψουν τις συμβάσεις και να πάνε σε άλλη εταιρία..
Με τα εισιτήρια στα χέρια εκατοντάδες επιβάτες που έχουν προγραμματίσει να πετάξουν για Γιοχάνεσμπουργκ, Νέα Υόρκη, Τορόντο και Μόντρεαλ. Εντελώς ξαφνικά, εκπρόσωποι της νέας Ολυμπιακής, ανακοίνωσαν ότι σταματούν τα διηπειρωτικά δρομολόγια προς Αφρική και Αμερική, μετά τις 27 Σεπτεμβρίου.
Η είδηση προκάλεσε οργή και αγανάκτηση των ομογενών. Μάλιστα όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Νοτίου Αφρικής, η Ολυμπιακή έχει ήδη εκδώσει σε περίπου 500 ομογενείς εισιτήρια για Γιοχάνεσμπουργκ, για μετά την ημερομηνία κλεισίματος της γραμμής.
Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν εκατοντάδες ομογενείς που έχουν κλείσει εισιτήρια για Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ και Τορόντο. Όπως καταγγέλλουν, η Ολυμπιακή δεν είχε ενημερώσει μέχρι και την Τρίτη, 25 Αυγούστου, το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να εκδίδει εισιτήρια.
πηγή: Zougla.gr
γιαυτό και εμείς εμπιστεύομαστε τον φίλο μας τον traveller χωρίς .gr στο τέλος ...ΤΕΛΟΣ.Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα...
Είναι αλήθεια ότι η σημερινή Ο.Α πουλάει εισιτήρια και για μετά το Σεπτέμβρη και μάλιστα για προορισμούς που μετά τον Σεπτέμβρη πιθανόν δεν θα εκτελούνται... το θέμα όμως είναι ότι δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την διάδοχο κατάσταση για το ποιά δρομολόγια θα κοπούν... Η νεα εταιρία οφείλει να οργανωθεί σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, να λειτουργήσει άμμεσα και λογικό είναι οι εξελίξεις να τρέχουν...
Συνεπώς την στιγμή που δεν έχει παρθεί οριστική απόφαση για το ποιά δρομολόγια οριστικά θα κοπούν και δεν έχει καν ακόμα στηθεί το καινούργιο site της εταιρίας η παρούσα κατάσταση είναι το μη χείρων βέλτιστο... τι θα θέλατε να κάνουν δηλαδή να πουλάνε εισιτήρια μέχρι τέλη Σεπτέμβρη και μετά τίποτε? Καταλαβαίνετε τι χάος θα γινόταν? Πως θα λειτουργούσε η εταιρία τον Οκτώβρη? Αυτά βέβαια οι φωστήρες του Zougla.gr δεν μπορούν να τα σκεφτούν , θέλει ιδιαίτερο μυαλό...
Πάμε στο δεύτερο θέμα τώρα... καθώς φαίνετε και για να ευλογήσω τα γένια μου σας το είχα πει εδώ και τουλάχιστον ενάμιση μήνα, τα μακρινά της Ο.Α κόβονται και καλώς κόβονται γιατί η καινούργια εταιρία δεν μπορεί να αντέξει τέτοιο κόστος τουλάχιστον για τον πρώτο καιρό... οι άνθρωποι όμως που έχουν ήδη βγάλει εισιτήριο τι θα γίνουν? θα μείνουν με τα εισιτήρια στο χέρι όπως κραυγάζει το γνωστό κίτρινο site ή θα γίνει κάτι άλλο? Ασφαλώς και θα γίνει κάτι άλλο... η καινούργια Ο.Α θα υπογράψει συμβάσεις με άλλες εταιρίες και για να καλύψει τους επιβάτες που ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια και για να εκμεταλλευτεί όσο μπορεί χωρίς ρίσκο τις συγκεκριμένες γραμμές... στα μακρινά λοιπόν σύμφωνα με πληροφορίες μάλλον η DELTA θα καλύψει την Ν.Υ, η KLM τον Καναδά και η ETIHAD την Ν.Αφρική...
Καλό λοιπόν θα είναι πριν προβούμε σε απαξιωτικές κρίσεις να σκεφτόμαστε λίγο και να μην εμπιστευόμαστε site του τύπου zougla.gr...
Αυτό όμως το "δε μιλάνε οι παλιοί με τους καινούργιους" δε το καταλαβαίνω....η εταιρεία έχει μία συνέχεια, θέλουμε δε θέλουμε και θα έπρεπε να είναι ήδη ενήμεροι οι τωρινοί από τους μελλοντικούς για το ποια δρομολόγια θα κοπούν. Τώρα αν εγώ έχω αγοράσει εισιτήριο για JNB πριν 18 μήνες, εντάξει, αλλά 1 μήνα πριν να αγοράζω εισιτήριο για γραμμή που θα κοπεί? Αυτό μου χτυπάει άσχημα όπως και να το πάρουμε....και άλλο να έχεις υπολογίσει απευθείας πτήση και συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης και αποβίβασης στο προορισμό σου (εγώ π.χ. έχω καθορισμένες ημερομηνίες) και άλλο μέσω Άμπου Ντάμπι και δε ξέρω κι εγώ τι ώρα θα φτάσεις (και τι ώρα θα φύγεις)...
1 μήνα πριν είναι αστείο να είναι ακόμα διαθέσιμοι προορισμοί που είναι γνωστό ότι θα κοπούν στα φόρουμ του νετ....