• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Olympic Air Η Ολυμπιακή στην MIG του Βγενόπουλου;

EvNick

Member
Μηνύματα
177
Likes
132
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
USA - JAPAN - AUS
Τα έχουνε κάνει αι μην πω. Δεν θα πετάει Νέα Υόρκη? ΕΛΕΟΣ
Τι σοι έργο θα κάνουν εκεί στην MIG? Δηλαδή θα πάρουν 15 αεροπλάνα και θα πετάνε σε Ελλάδα και σε 10 προορισμούς στην Ευρώπη? Τι να πω...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Να μην πεις τίποτε... μια χαρά τα πάνε...τι παραπάνω θέλεις δηλαδή να κάνει η MIG... 920 εκατομμύρια δολλάρια δίνει με το καλημέρα... αγοράζει 30 και όχι 15 καινούργια αεροπλάνα και δείχνει να κάνει ένα σωστό σχεδιασμό... η εταιρία πρέπει να αναπτυχθεί σιγά σιγά και να αρχίζει να παρουσιάζει πρώτα κέρδη...

Αν σώνει και καλά θες να πετάει στη Ν.Υ έπρεπε να την αγοράσεις εσύ και να φτιάξεις μόνος σου τον προγραμματισμό... πίστεψέ με οι υπεύθυνοι μάλλον ξέρουν καλύτερα από σένα και μένα τι πρέπει να κάνουν... η Ολυμπιακή με την μορφή που ξέραμε μας τελείωσε... καλώς ή κακώς τα δρομολόγια που θα παραμείνουν οφείλουν να είναι κερδοφόρα... οι υπερβολές και τα long μπορούν να περιμένουν λίγο καιρό... δεν χάλασε και ο κόσμος αν η Ο.Α δεν πετάει από την αρχή στην Ν.Υ...

Δεν θα πετάει Γερμανία; Και στο Μιλάνο..γιατί στο Linate κι όχι στο Malpensa?
Καλά αυτό μάλλον είναι υπέρ... το Linate είναι δυο βήματα από την πόλη...
Δεν είπα οτι θα κοπεί η Γερμανία... είπα ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμη τι θα γίνει με την Γερμανία...
 

EvNick

Member
Μηνύματα
177
Likes
132
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
USA - JAPAN - AUS
Να μην πεις τίποτε... μια χαρά τα πάνε...τι παραπάνω θέλεις δηλαδή να κάνει η MIG... 920 εκατομμύρια δολλάρια δίνει με το καλημέρα... αγοράζει 30 και όχι 15 καινούργια αεροπλάνα και δείχνει να κάνει ένα σωστό σχεδιασμό... η εταιρία πρέπει να αναπτυχθεί σιγά σιγά και να αρχίζει να παρουσιάζει πρώτα κέρδη...

Αν σώνει και καλά θες να πετάει στη Ν.Υ έπρεπε να την αγοράσεις εσύ και να φτιάξεις μόνος σου τον προγραμματισμό... πίστεψέ με οι υπεύθυνοι μάλλον ξέρουν καλύτερα από σένα και μένα τι πρέπει να κάνουν... η Ολυμπιακή με την μορφή που ξέραμε μας τελείωσε... καλώς ή κακώς τα δρομολόγια που θα παραμείνουν οφείλουν να είναι κερδοφόρα... οι υπερβολές και τα long μπορούν να περιμένουν λίγο καιρό... δεν χάλασε και ο κόσμος αν η Ο.Α δεν πετάει από την αρχή στην Ν.Υ...
Καταλαβαίνω αλλά μακάρι να ίναι μόνο στην αρχή αυτό... που δεν νομίζω δηλαδή. Εδώ κοτζαμ Γερμανια και δεν ξέρουμε αν θα πετάει ή όχι...
 

Head_cf

Member
Μηνύματα
122
Likes
74
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει....
..
συμφωνώ μαζί σου με την διαφορά ότι μιλάω για μια Ο.Α όσο ήταν στο ΔΗΜΟΣΙΟ και όχι σαν ιδιωτική .ο Βγενόπουλος και ο κάθε βγενόπουλος που διοικει την ιδιωτική του εταιρία μπορεί να δίνει όσα εισιτήρια και bonus θέλει ...εγω δεν πληρώνω
οι δημόσιες εταιρείες όπως ήταν η ΟΑ είναι διαφορετικά όμως γιατι αυτά τα "δωράκια " τα πληρώνω εγω και εσύ .
εδώ μέχρι και οι συνταξιούχοι της ΟΑ έπαιρναν τζάμπα εισιτήρια
έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνετε με την εθνική ασφαλιστική και την αγροτική τράπεζα και τα σκανδαλώδει "δωράκια "των υπαλλήλων
δηλαδή εσένα σου αρέσει η ολυμπιακή όπως ήταν τα τελευταία 10 χρόνια? αφού δεν είδε χαιρι ας δει τώρα ως ιδιωτική, την χρυσοπληρώσαμε δε νομίζεις? τα δικαιώματα που είχαν ως τώρα οι υπάλληλοι δεν ήταν πρόκληση για τους υπόλοιπους? δεν υπήρχε κοινωνική αδικία? πιστεύεις ότι θα μπορούσε να ανταπεξέλθει η ολυμπιακή ως δημόσιο εδώ που την φτάσανε? εγώ δεν το πιστεύω με τίποτα ότι κι αν μου πεις κι όσοι δεν τους αρέσει με τα τεράστια προσόντα που έχουν να μην υπογράψουν τις συμβάσεις και να πάνε σε άλλη εταιρία..

Σε ότι αφορά τα δωρεάν εισιτήρια, πολλές μεγάλες αεροπορικές ιδιωτικές εταιρίες, αν όχι όλες, δίνουν στους υπάλληλους τους τέτοια εισιτήρια, τα οποία βέβαια όπως και στις δημόσιες εταιρίες δεν τα πλήρωνες εσύ και εγώ αλλά αφαιρούνται από τα κέρδη της εταιρίας ...για να είμαι πιο σαφής όμως…τα δωρεάν εισιτήρια δεν τα πληρώνει κανείς ..απλά όταν και άμα έχει άδειες θέσεις το αεροπλάνο μπορεί κάποιος να μπει δωρεάν πληρώνοντας μόνο τους φόρους .. δηλαδή δεν μιλάμε για ζημία αλλά για ‘όχι κέρδος. Eίναι ένα δώρο που μπορεί να κάνει η κάθε εταιρία, όχι από τους φόρους μας, στους εργαζόμενους της..
Εδώ βέβαια θα πει κάποιος ότι η ΟΑ ποτέ δεν είχε κέρδος…Το πρόβλημα όμως δεν είναι ότι η ΟΑ ήταν δημόσια ..υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα δημοσίων,(και μερικώς δημοσίων) αεροπορικών εταιριών παγκοσμίως οι οποίες είναι κερδοφόρες.. κάτι το οποίο αποδεικνύει περίτρανα ότι οι δημόσιες αεροπορικές εταιρίες…και γενικότερα πολλές δημόσιες επιχειρήσεις, μπορούν να λειτουργήσουν με κερδοφορία ..την ολυμπιακή την φόρτωσαν με αχρείαστους υπάλληλους, την χρέωσαν όλες οι κυβερνήσεις ..μπολιάστηκε και με την ελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία …απαξιώθηκε στο τέλος εσκεμμένα όσο δεν πάει άλλο(ραγίσματα τζαμιών στα πιλοτήρια, μισθωμένα σαράβαλα κτλ) και να το αποτέλεσμα…κάποιοι απαξιώνουν κάθε τι δημόσιο εσκεμμένα για να μας κάνουν να το μισήσουμε και να συμφωνήσουνε χωρίς καμία αναστολή στην πώληση του… και δυστυχώς το πετυχαίνουν .. .και καλό είναι σε αντίθεση με αυτό που κάποιοι θέλουν...κάποια πράγματα να μείνουν δημόσια και να δουλεύουν σωστά ..για το καλό όλων είναι...

Θα ήθελα βέβαια να απαντήσω και για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και για την τεραστία και ανυπόφορη κοινωνική αδικία που δημιουργούν αυτά τα δωρεάν εισιτήρια, στην κατά τα αλλά δίκαιη χώρα μας, αλλά αρκετά έχουμε βγει εκτός Topic.
 

spor_os

Administrator
Μηνύματα
1.951
Likes
618
Με τα εισιτήρια στα χέρια εκατοντάδες επιβάτες που έχουν προγραμματίσει να πετάξουν για Γιοχάνεσμπουργκ, Νέα Υόρκη, Τορόντο και Μόντρεαλ. Εντελώς ξαφνικά, εκπρόσωποι της νέας Ολυμπιακής, ανακοίνωσαν ότι σταματούν τα διηπειρωτικά δρομολόγια προς Αφρική και Αμερική, μετά τις 27 Σεπτεμβρίου.

Η είδηση προκάλεσε οργή και αγανάκτηση των ομογενών. Μάλιστα όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Νοτίου Αφρικής, η Ολυμπιακή έχει ήδη εκδώσει σε περίπου 500 ομογενείς εισιτήρια για Γιοχάνεσμπουργκ, για μετά την ημερομηνία κλεισίματος της γραμμής.

Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν εκατοντάδες ομογενείς που έχουν κλείσει εισιτήρια για Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ και Τορόντο. Όπως καταγγέλλουν, η Ολυμπιακή δεν είχε ενημερώσει μέχρι και την Τρίτη, 25 Αυγούστου, το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να εκδίδει εισιτήρια.

πηγή: Zougla.gr


Οι καλύτεροι είναι!!!!!
Ποιος ενημερώνει το σύστημα τώρα.
Ω, ρε βαρεμάρα.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.055
Likes
20.462
Ήθελα να το θίξω το θέμα, αλλά βαριόμουν....επειδή παίζω με τις τιμές για Johannesburg και έχοντας υπόψιν αυτά που έχει γράψει ο Traveller για διακοπή της γραμμής, αναρωτήθηκα πώς ακόμα πουλάνε....είναι για γέλια οι άνθρωποι....
 

mary_a

Member
Μηνύματα
1.180
Likes
112
Ταξίδι-Όνειρο
Route 66
και κάτι παραπάνω από ΤΑ ΝΕΑ σχετικά με συνέχιση των πτήσεων σε συνεργασία με άλλες εταιρίες
TA NEA On-line
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα...

Είναι αλήθεια ότι η σημερινή Ο.Α πουλάει εισιτήρια και για μετά το Σεπτέμβρη και μάλιστα για προορισμούς που μετά τον Σεπτέμβρη πιθανόν δεν θα εκτελούνται... το θέμα όμως είναι ότι δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την διάδοχο κατάσταση για το ποιά δρομολόγια θα κοπούν... Η νεα εταιρία οφείλει να οργανωθεί σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, να λειτουργήσει άμμεσα και λογικό είναι οι εξελίξεις να τρέχουν...
Συνεπώς την στιγμή που δεν έχει παρθεί οριστική απόφαση για το ποιά δρομολόγια οριστικά θα κοπούν και δεν έχει καν ακόμα στηθεί το καινούργιο site της εταιρίας η παρούσα κατάσταση είναι το μη χείρων βέλτιστο... τι θα θέλατε να κάνουν δηλαδή να πουλάνε εισιτήρια μέχρι τέλη Σεπτέμβρη και μετά τίποτε? Καταλαβαίνετε τι χάος θα γινόταν? Πως θα λειτουργούσε η εταιρία τον Οκτώβρη? Αυτά βέβαια οι φωστήρες του Zougla.gr δεν μπορούν να τα σκεφτούν , θέλει ιδιαίτερο μυαλό...

Πάμε στο δεύτερο θέμα τώρα... καθώς φαίνετε και για να ευλογήσω τα γένια μου σας το είχα πει εδώ και τουλάχιστον ενάμιση μήνα, τα μακρινά της Ο.Α κόβονται και καλώς κόβονται γιατί η καινούργια εταιρία δεν μπορεί να αντέξει τέτοιο κόστος τουλάχιστον για τον πρώτο καιρό... οι άνθρωποι όμως που έχουν ήδη βγάλει εισιτήριο τι θα γίνουν? θα μείνουν με τα εισιτήρια στο χέρι όπως κραυγάζει το γνωστό κίτρινο site ή θα γίνει κάτι άλλο? Ασφαλώς και θα γίνει κάτι άλλο... η καινούργια Ο.Α θα υπογράψει συμβάσεις με άλλες εταιρίες και για να καλύψει τους επιβάτες που ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια και για να εκμεταλλευτεί όσο μπορεί χωρίς ρίσκο τις συγκεκριμένες γραμμές... στα μακρινά λοιπόν σύμφωνα με πληροφορίες μάλλον η DELTA θα καλύψει την Ν.Υ, η KLM τον Καναδά και η ETIHAD την Ν.Αφρική...

Καλό λοιπόν θα είναι πριν προβούμε σε απαξιωτικές κρίσεις να σκεφτόμαστε λίγο και να μην εμπιστευόμαστε site του τύπου zougla.gr...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα...

Είναι αλήθεια ότι η σημερινή Ο.Α πουλάει εισιτήρια και για μετά το Σεπτέμβρη και μάλιστα για προορισμούς που μετά τον Σεπτέμβρη πιθανόν δεν θα εκτελούνται... το θέμα όμως είναι ότι δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την διάδοχο κατάσταση για το ποιά δρομολόγια θα κοπούν... Η νεα εταιρία οφείλει να οργανωθεί σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, να λειτουργήσει άμμεσα και λογικό είναι οι εξελίξεις να τρέχουν...
Συνεπώς την στιγμή που δεν έχει παρθεί οριστική απόφαση για το ποιά δρομολόγια οριστικά θα κοπούν και δεν έχει καν ακόμα στηθεί το καινούργιο site της εταιρίας η παρούσα κατάσταση είναι το μη χείρων βέλτιστο... τι θα θέλατε να κάνουν δηλαδή να πουλάνε εισιτήρια μέχρι τέλη Σεπτέμβρη και μετά τίποτε? Καταλαβαίνετε τι χάος θα γινόταν? Πως θα λειτουργούσε η εταιρία τον Οκτώβρη? Αυτά βέβαια οι φωστήρες του Zougla.gr δεν μπορούν να τα σκεφτούν , θέλει ιδιαίτερο μυαλό...

Πάμε στο δεύτερο θέμα τώρα... καθώς φαίνετε και για να ευλογήσω τα γένια μου σας το είχα πει εδώ και τουλάχιστον ενάμιση μήνα, τα μακρινά της Ο.Α κόβονται και καλώς κόβονται γιατί η καινούργια εταιρία δεν μπορεί να αντέξει τέτοιο κόστος τουλάχιστον για τον πρώτο καιρό... οι άνθρωποι όμως που έχουν ήδη βγάλει εισιτήριο τι θα γίνουν? θα μείνουν με τα εισιτήρια στο χέρι όπως κραυγάζει το γνωστό κίτρινο site ή θα γίνει κάτι άλλο? Ασφαλώς και θα γίνει κάτι άλλο... η καινούργια Ο.Α θα υπογράψει συμβάσεις με άλλες εταιρίες και για να καλύψει τους επιβάτες που ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια και για να εκμεταλλευτεί όσο μπορεί χωρίς ρίσκο τις συγκεκριμένες γραμμές... στα μακρινά λοιπόν σύμφωνα με πληροφορίες μάλλον η DELTA θα καλύψει την Ν.Υ, η KLM τον Καναδά και η ETIHAD την Ν.Αφρική...

Καλό λοιπόν θα είναι πριν προβούμε σε απαξιωτικές κρίσεις να σκεφτόμαστε λίγο και να μην εμπιστευόμαστε site του τύπου zougla.gr...
γιαυτό και εμείς εμπιστεύομαστε τον φίλο μας τον traveller χωρίς .gr στο τέλος ...ΤΕΛΟΣ.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.055
Likes
20.462
Αυτό όμως το "δε μιλάνε οι παλιοί με τους καινούργιους" δε το καταλαβαίνω....η εταιρεία έχει μία συνέχεια, θέλουμε δε θέλουμε και θα έπρεπε να είναι ήδη ενήμεροι οι τωρινοί από τους μελλοντικούς για το ποια δρομολόγια θα κοπούν. Τώρα αν εγώ έχω αγοράσει εισιτήριο για JNB πριν 18 μήνες, εντάξει, αλλά 1 μήνα πριν να αγοράζω εισιτήριο για γραμμή που θα κοπεί? Αυτό μου χτυπάει άσχημα όπως και να το πάρουμε....και άλλο να έχεις υπολογίσει απευθείας πτήση και συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης και αποβίβασης στο προορισμό σου (εγώ π.χ. έχω καθορισμένες ημερομηνίες) και άλλο μέσω Άμπου Ντάμπι και δε ξέρω κι εγώ τι ώρα θα φτάσεις (και τι ώρα θα φύγεις)...

1 μήνα πριν είναι αστείο να είναι ακόμα διαθέσιμοι προορισμοί που είναι γνωστό ότι θα κοπούν στα φόρουμ του νετ....
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Αυτό όμως το "δε μιλάνε οι παλιοί με τους καινούργιους" δε το καταλαβαίνω....η εταιρεία έχει μία συνέχεια, θέλουμε δε θέλουμε και θα έπρεπε να είναι ήδη ενήμεροι οι τωρινοί από τους μελλοντικούς για το ποια δρομολόγια θα κοπούν. Τώρα αν εγώ έχω αγοράσει εισιτήριο για JNB πριν 18 μήνες, εντάξει, αλλά 1 μήνα πριν να αγοράζω εισιτήριο για γραμμή που θα κοπεί? Αυτό μου χτυπάει άσχημα όπως και να το πάρουμε....και άλλο να έχεις υπολογίσει απευθείας πτήση και συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης και αποβίβασης στο προορισμό σου (εγώ π.χ. έχω καθορισμένες ημερομηνίες) και άλλο μέσω Άμπου Ντάμπι και δε ξέρω κι εγώ τι ώρα θα φτάσεις (και τι ώρα θα φύγεις)...

1 μήνα πριν είναι αστείο να είναι ακόμα διαθέσιμοι προορισμοί που είναι γνωστό ότι θα κοπούν στα φόρουμ του νετ....

σωστός !!!υπάρχει όμως το ελαφρυντικό της μεταβίβασης της εταιρείας αλλά κατα τα άλλα κάνει η Ο.Α οτι και ο εγχώριος ανταγωνιστής αλλά με αντίθετη φορά η Α3 για Λονδίνο με ειδοπόιησε για αλλαγή της ώρας πτήσης μου για stansted σχεδόν 5 μήνες πρίν και από την στιγμή που έκοψε το stansted και θα πετάει πλέον heathrow σταμάτησε να πουλάει ...και πουλάει μόνο για χίθροου ...
άλλη τύχη και αυτή να πετάς με Α3 χριστούγεννα για χίθροου με 95 ευρώ :shock: και να κάνεις ποιοτικά πράγματα :bleh::bleh:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν υπάρχει συνέχεια μεταξύ εταιριών. Η Olympic Airlines κλείνει, και την ίδια μέρα ξεκινά λειτουργία η Olympic Air (που σήμερα ονομάζεται Pantheon). H μεταβίβαση (ιδιωτικοποίηση κλπ) αφορά την εταιρία Πανθεον..., η οποία εξαγόραζει σήματα, slots κλπ από την Olympic Airlines.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.133
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom