Χαιρετώ το forum και εκφράζω τα συγχαρητήριά μου για την εξαίρετη δουλειά.
Στις 19 Σεπτεμβρίου 2009 έκανα κράτηση με την Easyjet από Θεσσαλονίκη για Βερολίνο (με επιστροφή) για να ταξιδέψω στα τέλη Νοεμβρίου. Μόλις προχθές έλαβα email (το οποίο διάβασα σήμερα) ότι η πτήση Θεσσαλονίκη-Βερολίνο ακυρώνεται! Καθώς οι μέρες αδείας από την δουλειά μου είναι συγκεκριμένες και η κράτηση στο ξενοδοχείο έχει γίνει χωρίς δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής, μπορώ να απαιτήσω από την Easyjet εισιτήρια για πτήση με άλλη εταιρεία;
Επίσης, υπάρχει περίπτωση η ακύρωση να ισχύει και για την πτήση της επιστροφής;
Δεν διευκρίνησα ότι η δυνατότητες που μου δίνουν απο την Easyjet είναι αυτές της επιστροφής των χρημάτων ή της αλλαγής της ημερομηνίας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας.
Στις 19 Σεπτεμβρίου 2009 έκανα κράτηση με την Easyjet από Θεσσαλονίκη για Βερολίνο (με επιστροφή) για να ταξιδέψω στα τέλη Νοεμβρίου. Μόλις προχθές έλαβα email (το οποίο διάβασα σήμερα) ότι η πτήση Θεσσαλονίκη-Βερολίνο ακυρώνεται! Καθώς οι μέρες αδείας από την δουλειά μου είναι συγκεκριμένες και η κράτηση στο ξενοδοχείο έχει γίνει χωρίς δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής, μπορώ να απαιτήσω από την Easyjet εισιτήρια για πτήση με άλλη εταιρεία;
Επίσης, υπάρχει περίπτωση η ακύρωση να ισχύει και για την πτήση της επιστροφής;
Δεν διευκρίνησα ότι η δυνατότητες που μου δίνουν απο την Easyjet είναι αυτές της επιστροφής των χρημάτων ή της αλλαγής της ημερομηνίας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας.