alexandra80
Member
- Μηνύματα
- 300
- Likes
- 1.579
- Επόμενο Ταξίδι
- Λιγουρία-Τοσκάνη
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού-Βολιβία-Άνδεις
Για μένα ο βασικότερος λόγος είναι ότι μπορώ να κλείνω με χρεωστική,χωρίς να φοβάμαι κλοπή των στοιχείων μου.Τουλάχιστον σας ενημέρωσαν πριν φτάσετε! Πέρσι οταν πήγα με την κοπέλα μου Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα όταν φτάσαμε εκεί μας είπαν δεν έχουμε δωμάτιο θα σας βάλουμε κάπου αλλού καλύτερα , στη Βουδαπέστη ήταν στο ίδιο κτίριο και στην Μπρατισλάβα μας στείλανε σε άλλο ξενοδοχείο 500μ παρακάτω(πολύ καλύτερο) αλλά το πρωινό έπρεπε να πάμε στο πρώτο ξενοδοχείο για να το φάμε!! Μετα απο αυτό αν και η αλλαγή του ξενοδοχείου δεν μας χαλασε και πολύ στις συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν ξανα έκλεισα απο booking , κλείνω και εγώ πλέον απο hotels και είμαι πολύ ευχαριστημένος!! Ειδικά όταν πήγαμε Λονδίνο μας έλυσε τα χέρια.
Αυτό που λες έχει τη λογική του...Στο πρώτο email που μου έστειλαν από το ξενοδοχείο,μου είπαν ότι θα με βοηθήσουν αυτοί να βρω ξενοδοχείο.Μόνο στην Βαρκελώνη δουλεύουν για την Μπούκινγκ καμιά 20αρια Έλληνες.
Η κλοπή αν έγινε, έγινε από το ξενοδοχείο και όχι από το σύστημα της booking.
Και για να το γνωρίζετε το overbooking γίνετε από το ξενοδοχείο και όχι
από την booking.com η την hotels.com που μεσολαβούν.
Απλά αυτοί αναλαμβάνουν να σε τακτοποιήσουν και μετά στέλνουν τον
λογαριασμό στο ξενοδόχο να πληρώσει το σφάλμα του.
Τώρα για την κλοπή,μπορεί όντως να έγινε από το ξενοδοχείο και όχι από τα συστήματα της booking.Ίσως ο υπάλληλος μου το είπε,λαμβάνοντας υπόψη τη συχνότητα των κρουσμάτων.Νομίζω ότι η booking είναι πιο δημοφιλής,οπότε πολύ πιθανό να έχει και περισσότερες περιπτώσεις κλοπών στοιχείων πελατών από ξενοδοχεία...
Last edited by a moderator: