• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ερωτηση για hotels.com

alexandra80

Member
Μηνύματα
300
Likes
1.579
Επόμενο Ταξίδι
Λιγουρία-Τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού-Βολιβία-Άνδεις
Τουλάχιστον σας ενημέρωσαν πριν φτάσετε! Πέρσι οταν πήγα με την κοπέλα μου Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα όταν φτάσαμε εκεί μας είπαν δεν έχουμε δωμάτιο θα σας βάλουμε κάπου αλλού καλύτερα , στη Βουδαπέστη ήταν στο ίδιο κτίριο και στην Μπρατισλάβα μας στείλανε σε άλλο ξενοδοχείο 500μ παρακάτω(πολύ καλύτερο) αλλά το πρωινό έπρεπε να πάμε στο πρώτο ξενοδοχείο για να το φάμε!! Μετα απο αυτό αν και η αλλαγή του ξενοδοχείου δεν μας χαλασε και πολύ στις συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν ξανα έκλεισα απο booking , κλείνω και εγώ πλέον απο hotels και είμαι πολύ ευχαριστημένος!! Ειδικά όταν πήγαμε Λονδίνο μας έλυσε τα χέρια.
Για μένα ο βασικότερος λόγος είναι ότι μπορώ να κλείνω με χρεωστική,χωρίς να φοβάμαι κλοπή των στοιχείων μου. ;)

Μόνο στην Βαρκελώνη δουλεύουν για την Μπούκινγκ καμιά 20αρια Έλληνες.


Η κλοπή αν έγινε, έγινε από το ξενοδοχείο και όχι από το σύστημα της booking.
Και για να το γνωρίζετε το overbooking γίνετε από το ξενοδοχείο και όχι
από την booking.com η την hotels.com που μεσολαβούν.
Απλά αυτοί αναλαμβάνουν να σε τακτοποιήσουν και μετά στέλνουν τον
λογαριασμό στο ξενοδόχο να πληρώσει το σφάλμα του.
Αυτό που λες έχει τη λογική του...Στο πρώτο email που μου έστειλαν από το ξενοδοχείο,μου είπαν ότι θα με βοηθήσουν αυτοί να βρω ξενοδοχείο.
Τώρα για την κλοπή,μπορεί όντως να έγινε από το ξενοδοχείο και όχι από τα συστήματα της booking.Ίσως ο υπάλληλος μου το είπε,λαμβάνοντας υπόψη τη συχνότητα των κρουσμάτων.Νομίζω ότι η booking είναι πιο δημοφιλής,οπότε πολύ πιθανό να έχει και περισσότερες περιπτώσεις κλοπών στοιχείων πελατών από ξενοδοχεία...
 
Last edited by a moderator:

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.436
Τώρα για την κλοπή,μπορεί όντως να έγινε από το ξενοδοχείο και όχι από τα συστήματα της booking.
Τα στοιχεία της κάρτα σου προωθούνται στο ξενοδοχείο άμεσα με την κράτηση.
Παραμένουν στο σύστημα της booking για τρεις ημέρες μόνο και διαγράφονται
αυτόματα από το σύστημα της.Αν προσπαθήσει κάποιος υπάλληλος της booking
να υποκλέψει τα στοιχεία σου θα αφήσει τα ίχνη του γιατί μπαίνει με τον προσωπικό
του κωδικό,οπότε θα εντοπιστεί και θα πάει αδιάβαστος.
Αν προσπαθήσει κάποιος από έξω να χακάρει το σύστημα της booking για να υποκλέψει κάποιες κάρτες θα γινόταν γνωστό σ'όλο τον πλανήτη γιατί μιλάμε για μια εταιρία κολοσσό που της χάκαραν το σύστημα ασφαλείας.
Τα προβλήματα συνήθως γίνονται στα ξενοδοχεία που δυστυχώς κάποιες φορές
(ευτυχώς λίγες) από αμέλεια διαρρέουν τα στοιχεία.
 

elvin

Member
Μηνύματα
16
Likes
9
Επόμενο Ταξίδι
ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ
Kαλησπέρα σε όλη την παρέα. Παρακαλώ θα ήθελα τα φώτα σας σε κάτι. Πρόκειται να ταξιδέψω στη Ν. Υόρκη και έχω βρει ένα ξενοδοχείο που με ενδιαφέρει μέσω του hotels.com. To δωμάτιο που πρόκειται να κλείσω ειναι χωρίς δικαίωμα ακύρωσης/επιστροφής χρημάτων και το συνολικό ποσό χρεώνεται κατά τη στιγμή της κράτησης, μέσω κάρτας ή paypal. Aπ' όσο έχω καταλάβει ψάχνοντας διάφορες online πλατφόρμες, στο hotel.com οι τιμές ειναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν φόρους και τέλη. Παρόλα αυτά, μέσα στη σελίδα της κράτησης, στο κομμάτι με τους όρους και την πολιτική ακύρωσης υπάρχει ένα κομμάτι που γράφει "Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε τις ακόλουθες χρεώσεις στο κατάλυμα: Προκαταβολή: 100.00 USD ανά διαμονή"
Για ποια προκαταβολή ακριβώς μιλάει? Αφού η εξόφληση θα γίνει από τη στιγμή που θα επικυρώσω την κράτηση. Εχω μπερδευτεί λιγάκι η ξανθιά :confused::bleh: Υπάρχει κανείς που μπορεί να με ξεμπλέξει? :shock:
 

hlhjac

Member
Μηνύματα
418
Likes
556
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αιγυπτος
Γιατί δεν στέλνεις εμαιλ στη hotels.com η στο ξενοδοχείο; ίσως είναι εγγύηση που παίρνεις πίσω πριν φύγεις.
Καλά να περασεις
 

elvin

Member
Μηνύματα
16
Likes
9
Επόμενο Ταξίδι
ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ
Πήρα ήδη τηλέφωνο και είναι όντως εγγύηση, ευτυχώς ανά διαμονή και όχι ανά διανυκτέρευση ααχχχααχ. Και πριν λίγο έκανα την κράτηση και ξεμπέρδεψα. Και να φανταστείς ότι φεύγω σε 6 μέρες. Εννοείται πως κανονίστηκαν όλα την τελευταία στιγμή, αλλιώς τι κλασσική Ελληνίδα θα ήμουν??? :haha:
 

ποπινο

Member
Μηνύματα
205
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
ΝΑΠΟΛΗ -ΑΜΑΛΦΙ
Ταξίδι-Όνειρο
ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ
Καλό ταξίδι , θα περιμένουμε νέα και εντυπώσεις απο το ΜεγάλοΜήλο...
 

jimihelen

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Πήρα ήδη τηλέφωνο και είναι όντως εγγύηση, ευτυχώς ανά διαμονή και όχι ανά διανυκτέρευση ααχχχααχ. Και πριν λίγο έκανα την κράτηση και ξεμπέρδεψα. Και να φανταστείς ότι φεύγω σε 6 μέρες. Εννοείται πως κανονίστηκαν όλα την τελευταία στιγμή, αλλιώς τι κλασσική Ελληνίδα θα ήμουν??? :haha:
Καλησπερα. Μπορεισ να μου πεισ αν θυμασαι σε ποιο τηλεφωνο πηρες την Hotel. com γιατι θελω να τουσ παρω και γω. εκανα κρατηση σε ενα ξενοδοχειο με δωρεαν ακυρωση και τελικα ειδα οτι με χρεωσανε ενω ακυρωσα πριν απο την ημερομηνια που μου ειχαν δωσει.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.129
Likes
1.994
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Πόσες μέρες έχουν περάσει από την ακύρωση; Τσέκαρες την κάρτα σου; Είναι συνηθισμένο σε κράτηση με δυνατότητα ακύρωσης να χρεώνουν το ποσό αλλά το επιστρέφουν σχεδόν αμέσως.
 

jimihelen

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
καλημερα. εχουν περασει 8 μερες. οι ιδιοκτητες εκτοσ οτι δυσκολα απαντανε στα τηλεφωνα αρνουντε να μου επιστρεψουν τα χρηματα. παντως πηγα στο συνηγορο καταναλωτη και μιλησα και με τη τραπεζα και μου ειπαν τι πρεπει να κανω. ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Παροτι το thread αναφερεται σε προβληματα, θα γραψω ποσο θετικη ηταν η εμπειρια μου το 2018 κανοντας τον απολογισμο μου.
Εκανα τις περισσοτερες κρατησεις της χρονιας μεσα απ το hotels εγκαταλειποντας σε μεγαλο βαθμο τη booking. Ειναι η πρωτη φορα που ειχα αναβαθμισεις στα δωματια σε 2 περιπτωσεις σε υψηλοτερη κατηγορια δωματιου με πρωτοβουλια του ξενοδοχειου. Δεν μου ειχε ξανατυχει, κα μαλιστα σε φουλ τουριστικη περιοδο. Στη Ριγα ειχα αναβαθμιση σε δωματιο που πληρωσα εξαργυρωνοντας τη μια δωρεαν νυχτα που ειχα συγκεντρωσει απο αλλες κρατησεις, κατι που μου φανηκε απιστευτο.
Για το 2019 εκλεισα δωματιο σε λαθος τιμη πολυ κατωτερη της πραγματικης και δεχτηκαν την κρατηση. Νομιζω πως θα παραμεινω εδω και ευχομαι να συνεχιστουν οι θετικες εμπειριες.
 
Last edited by a moderator:

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Παροτι το thread αναφερεται σε προβληματα, θα γραψω ποσο θετικη ηταν η εμπειρια μου το 2018 κανοντας τον απολογισμο μου.
Εκανα τις περισσοτερες κρατησεις της χρονιας μεσα απ το hotels εγκαταλειποντας σε μεγαλο βαθμο τη booking. Ειναι η πρωτη φορα που ειχα αναβαθμισεις στα δωματια σε 2 περιπτωσεις σε υψηλοτερη κατηγορια δωματιου με πρωτοβουλια του ξενοδοχειου. Δεν μου ειχε ξανατυχει, κα μαλιστα σε φουλ τουριστικη περιοδο. Στη Ριγα ειχα αναβαθμιση σε δωματιο που πληρωσα εξαργυρωνοντας τη μια δωρεαν νυχτα που ειχα συγκεντρωσει απο αλλες κρατησεις, κατι που μου φανηκε απιστευτο.
Για το 2019 εκλεισα δωματιο σε λαθος τιμη πολυ κατωτερη της πραγματικης και δεχτηκαν την κρατηση. Νομιζω πως θα παραμείνω εδώ και εύχομαι να συνεχιστουν οι θετικες εμπειριες.
Σε περίπτωση που έχω κάνει 10 διανυκτερεύσεις σύνολο 1500 ευρώ, άρα δικαιούμαι εξαργύρωση 150 ευρώ, και θέλω να εξαργυρώσω σε ένα ξενοδοχείο που θα μείνω 2 βράδια και η βραδιά κάνει 100 ευρώ τι γίνεται τότε?
Θα γλιτώσω 100 ευρώ και τα 50 παραμένουν?
θα γλιτώσω 100 ευρώ και τα 50 θα χαθούν?
Θα γλυτώσω 150 ευρω?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.165
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom