• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

psilos3

Member
Μηνύματα
6.610
Likes
51.111
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
υπάρχει περίπτωση να μην το προσέξουν ή να μην με χρεώσουν εξτρά εκείνη τη στιγμη;
Το πιθανότερο είναι να μη το προσέξουν καν για ένα γράμμα, ωστόσο δε κάνεις κι ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών;
 

thanos75

Member
Μηνύματα
1.495
Likes
3.951
Επόμενο Ταξίδι
μάλλον Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια-Χαβάη
Καλησπέρα σας,το πρωί έκανα μια κράτηση από Αλεξανδρούπολη για Αθήνα και διαπίστωσα ότι έχει γίνει ένα τυπογραφικό λάθος στο όνομα. Συγκεγκριμένα αντί να γράψω στα λατινικά NİKOU έγραψα NİKOY.Στη ταυτότητα είναι γραμμένο NİKOU.Όπως ανέφερα η πτήση μου είναι από Αλεξανδρούπολη είναι σχετικά ένα μικρό αεροδρόμιο ,υπάρχει περίπτωση να μην το προσέξουν ή να μην με χρεώσουν εξτρά εκείνη τη στιγμη;
Την προηγούμενη εβδομάδα ταξίδεψα από Αλεξανδρούπολη κ μπορώ να πω ότι οι έλεγχοι ήταν κανονικότατοι. Επίσης μην ξεχνάς ότι τσεκάρουν κ πιστοποιητικό εμβολιασμου, επομένως θα διαπιστωθεί και από εκεί η ασυμφωνία. Καλύτερα πάρε ένα τηλέφωνο στο helpdesk της Aegean και δες (ευγενικά) εάν μπορούν να στο αλλάξουν χωρίς χρέωση αφού είναι ένα γράμμα μόνο (συνήθως αργά το απόγευμα δεν έχει τοσο μεγάλη αναμονή στο τηλεφωνικό κεντρο).
 
Μηνύματα
196
Likes
251
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου
Καλησπέρα σας,το πρωί έκανα μια κράτηση από Αλεξανδρούπολη για Αθήνα και διαπίστωσα ότι έχει γίνει ένα τυπογραφικό λάθος στο όνομα. Συγκεγκριμένα αντί να γράψω στα λατινικά NİKOU έγραψα NİKOY.Στη ταυτότητα είναι γραμμένο NİKOU.Όπως ανέφερα η πτήση μου είναι από Αλεξανδρούπολη είναι σχετικά ένα μικρό αεροδρόμιο ,υπάρχει περίπτωση να μην το προσέξουν ή να μην με χρεώσουν εξτρά εκείνη τη στιγμη;
Το καλοκαίρι που είχα παρόμοιο θέμα επικοινώνησα μαζί τους τηλεφωνικά και μου είπαν ότι επειδή ήταν πτήση εσωτερικού δεν χρειαζόταν να το αλλάξω και θα το περνούσαν στο εισιτήριο σαν σημείωση
 

Xriz

Member
Μηνύματα
28
Likes
27
Καλησπέρα σας. Μετά την χτεσινή μου εμπειρία με την aegean, την κατατασω χειρότερη και από την airmpahal. Εν πολλοις,, σε πτήση που δεν μου επέτρεψαν την επιβίβαση λόγω υπέρβαρου ζώου, 9,4 αντί 8 κιλών, το οποίο είναι ακρωτηριασμενο λόγω όγκων και δεν ήθελα να το βάλω στο αμπάρι λόγω πολλαπλών ναρκωσεων και χειρουργείων και πάρα το ότι είχα και 6 μηνών βρεφος μαζί, οι κυρίες στη Ρόδο αποφάσισαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τα στραβά μάτια όπως εχουν κάνει στο παρελθόν σε όλα τα ταξίδια. Έστειλαν τος αποσκευές στο αεροπλάνο μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω και όταν τους είπα ότι δεν πάω πουθενά χωρίς το σκύλο μου, μου τις επέτρεψαν με σπασμένο εντελώς το χερούλι στη μία βαλίτσα. Πήγα να το δηλώσω και μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο γιατί έχει αλλάξει η πολιτική της εταιρείας και δεν επιδιορθώνει πλέον τα ροδάκινα και τα χερούλια στις βαλιτσες, κρατησαν το στικερ της βαλιτσας και έβγαλαν φωτογραφίες. Με πήρε μετά απο καμία ώρα ο αρμόδιος υπάλληλος και μου είπε ότι δε δικαιούμαι τίποτα. Λεει τιποτα ο σχετικος κανονισμος; Λέω να κάνω μήνυση για τη φθορά στη βαλίτσα, δε θα βγάλω τίποτα αλλά ας τρέξουν και λίγο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Οι όροι του εισητιρίου σου και οι κανονισμοί της εταιρίας είναι δεδομένοι και διαθέσιμοι. Δε νομίζω ότι χαρακτηρισμοί του τύπου "χειρότερη κι από την Air Μπαχάλ" ταιριάζουν σε μιά εταιρία που τήρησε ακριβώς αυτό που που υποσχέθηκε και δεν έκανε "τα στραβά μάτια" που δεν είχε καμμία υποχρέωση να κάνει, και θα ήταν εις βάρος των υπολοίπων επιβατών.
Τώρα, για το χερούλι από μια βαλίτσα που δε φορτώθηκε καν σε αεροπλάνο της...
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
300
Likes
3.089
Καλησπέρα σας. Μετά την χτεσινή μου εμπειρία με την aegean, την κατατασω χειρότερη και από την airmpahal. Εν πολλοις,, σε πτήση που δεν μου επέτρεψαν την επιβίβαση λόγω υπέρβαρου ζώου, 9,4 αντί 8 κιλών, το οποίο είναι ακρωτηριασμενο λόγω όγκων και δεν ήθελα να το βάλω στο αμπάρι λόγω πολλαπλών ναρκωσεων και χειρουργείων και πάρα το ότι είχα και 6 μηνών βρεφος μαζί, οι κυρίες στη Ρόδο αποφάσισαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τα στραβά μάτια όπως εχουν κάνει στο παρελθόν σε όλα τα ταξίδια. Έστειλαν τος αποσκευές στο αεροπλάνο μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω και όταν τους είπα ότι δεν πάω πουθενά χωρίς το σκύλο μου, μου τις επέτρεψαν με σπασμένο εντελώς το χερούλι στη μία βαλίτσα. Πήγα να το δηλώσω και μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο γιατί έχει αλλάξει η πολιτική της εταιρείας και δεν επιδιορθώνει πλέον τα ροδάκινα και τα χερούλια στις βαλιτσες, κρατησαν το στικερ της βαλιτσας και έβγαλαν φωτογραφίες. Με πήρε μετά απο καμία ώρα ο αρμόδιος υπάλληλος και μου είπε ότι δε δικαιούμαι τίποτα. Λεει τιποτα ο σχετικος κανονισμος; Λέω να κάνω μήνυση για τη φθορά στη βαλίτσα, δε θα βγάλω τίποτα αλλά ας τρέξουν και λίγο.
Αναφέρεται ρητά ότι δεν αποζημιώνονται φθορές (ανάμεσα σε άλλα) σε ροδάκια και χερούλια.
Screenshot_2022-05-01-21-59-01-183_com.android.chrome.jpg

Αναλυτικά ο κανονισμός ΕΔΩ
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.251
Likes
2.085
Οι όροι του εισητιρίου σου και οι κανονισμοί της εταιρίας είναι δεδομένοι και διαθέσιμοι. Δε νομίζω ότι χαρακτηρισμοί του τύπου "χειρότερη κι από την Air Μπαχάλ" ταιριάζουν σε μιά εταιρία που τήρησε ακριβώς αυτό που που υποσχέθηκε και δεν έκανε "τα στραβά μάτια" που δεν είχε καμμία υποχρέωση να κάνει, και θα ήταν εις βάρος των υπολοίπων επιβατών.
Τώρα, για το χερούλι από μια βαλίτσα που δε φορτώθηκε καν σε αεροπλάνο της...
Λεει εστειλαν τις αποσκευες στο αεροπλανο...αρα μπηκαν ή εστω το handling service της aegean που ναι υπευθυνο,ειναι υπευθυνο και για τη κατασταση της βαλιτσας μπει δε μπει στο αεροπλανο..βεβαια το μακρινο 2018 φτιαχνανε χερουλια και ροδακια,μαλιστα εμενα μου ειχαν σπασει το χερουλι και με μια απλη φωτογραφια σε μαιλ,μου δωσανε αποζημιωση...προφανως και ξερουν πλεον οτι εχουν αχρηστο handling service και αλλαξανε τους ορους...το μαρτιο μου βγαλανε φερμουαρ απο βαλιτσα με διπλο φερμουαρ (που εχουν επεκταση δηλαδη) απο τη θεση του(πραγματικα απορω με ποση δυναμη την πεταξε ο αθεοφοβος και εφυγε τελειως)και επειδη δε το ειδα επιτοπου(με 5 ωρες καθυστερηση σε πτηση που μυαλο)οταν εστειλα μαιλ μου παν το ιδιο πραγμα...δε περιμενα να παρω αλλη απαντηση αλλα μερικες φορες οι καταστροφες στις βαλιτσες φαινονται οτι ειναι απο υπαλληλους τους και ουτε για το θεαθηναι δε λενε ενα συγνωμη...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.984
Η αεροπορική δεν κάνει την σύμβαση με την εταιρεία handling;
 

apos

Member
Μηνύματα
204
Likes
550
Σωστό, το έγραψα με την έννοια ότι δε φταίει άμεσα η αεροπορική. Δεν είναι υπάλληλοί της.
 
D

Delmem38110

Guest
Ας μας πει κάποιος τώρα που δεν έχουμε πια στην Ελλάδα κατα την είσοδο περιοριστικά μέτρα, αν η Αιγαίου επανέφερε το ηλεκτρονικό τσεκ ιν απο Λισαβώνα. Πριν μερικές μέρες σε ανάγκαζε να περάσεις από τον γκισέ.
 

sofianaxos

Member
Μηνύματα
797
Likes
282
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Γιατί στο app της Aegean δεν εμφανίζει ως προορισμό τη Πάφο ;
Μόνο αν μπω από το σαιτ της μππρω να κάνω κράτηση

σας έχει τύχει και για άλλους προορισμούς;

θενκς ☺
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.183
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom