maria91
Member
- Μηνύματα
- 2.315
- Likes
- 2.150
Το ποσο που δικαιουσαι το συμπληρωνεις στην αιτηση εσυ ή εκεινοι;γιατι το εχει ως απαιτουμενο οταν την συμπληρωνεις την αιτηση και δε σ αφηνει να συνεχισεις παρακατω...ημουν στην ιδια πτηση απ οτι βλεπω με τον @jimp (ε ρε το travelstories!)και εχω και χαλασμενη βαλιτσα οπου απο τη ταραχη-κουραση και το αγχος να προλαβω το μετρο,δε την πηρα πρεφα μεσα στο αεροδρομιο και θα μου μεινει ετσιτο ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.
μου έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό με εισιτήριο αγορασμένο με μίλια.
4 ώρες καθυστέρηση,
αφενός δεν πήρα τηλέφωνο πουθενά αφετέρου μου έστειλαν μήνυμα στο βαιμπερ γνωστοποιώντας μου τα δικαιώματα μου. και μήνυμα να μην μου στέλνανε τα δικαιώματα μου τα ξέρω.
μας δώσανε ένα δωρεάν ανά άτομο εισιτήριο και 250 ευρώ αποζημίωση (πτήση εσωτερικού) και κουπόνι για σνακ και καφέδες.
αν φταίει η αιγαίου για την καθυστέρηση τότε δικαιούστε να πάρετε αποζημίωση 400 ευρώ ανά άτομο γιατί είναι πάνω από 1500 χιλιομετρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
την αποζημίωση την πήραμε σε 4 μέρες από τότε που στείλαμε το αίτημα.
((Αγαπητέ/ή
Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να ζητήσουμε μία ειλικρινή συγγνώμη για την τη μη έγκαιρη αναχώρηση της πτήσης ….. για SKG σήμερα. Ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός (EK261) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών, δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης και ένας εκ των συναδέλφων μας από το Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στο θέμα του μηνύματός σας ‘’ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ’’.
Ευχαριστούμε
Customer Care Center))