• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.416
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
Αύριο που ταξιδεύεις μια χαρά θε είναι ο καιρός εδώ με λίγο κρύο. Στην Αθήνα ίσως έχει βροχή (ψιχάλα)
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.120
Likes
6.640
Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.

Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.

(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)

Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
 
D

Delmem38110

Guest
Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.

Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.

(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)

Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
το ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.
μου έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό με εισιτήριο αγορασμένο με μίλια.
4 ώρες καθυστέρηση,
αφενός δεν πήρα τηλέφωνο πουθενά αφετέρου μου έστειλαν μήνυμα στο βαιμπερ γνωστοποιώντας μου τα δικαιώματα μου. και μήνυμα να μην μου στέλνανε τα δικαιώματα μου τα ξέρω.
μας δώσανε ένα δωρεάν ανά άτομο εισιτήριο και 250 ευρώ αποζημίωση (πτήση εσωτερικού) και κουπόνι για σνακ και καφέδες.
αν φταίει η αιγαίου για την καθυστέρηση τότε δικαιούστε να πάρετε αποζημίωση 400 ευρώ ανά άτομο γιατί είναι πάνω από 1500 χιλιομετρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
την αποζημίωση την πήραμε σε 4 μέρες από τότε που στείλαμε το αίτημα.

((Αγαπητέ/ή

Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να ζητήσουμε μία ειλικρινή συγγνώμη για την τη μη έγκαιρη αναχώρηση της πτήσης ….. για SKG σήμερα. Ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός (EK261) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών, δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης και ένας εκ των συναδέλφων μας από το Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στο θέμα του μηνύματός σας ‘’ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ’’.

Ευχαριστούμε

Customer Care Center))
 
Last edited by a moderator:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.688
Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.

Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.

(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)

Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
Παιρνεις 400 ευρω ανα ατομο αποζημιωση και με μιλια.
Οντως πριν 3 χρονια σε ιδια φαση εστειλαν με αλλο εισιτηριο αμεσα μονο την οικογενεια με ΑΜΕΑ. Ολοι οι υπολοιποι περιμεναμε με μιλια και χωρις και πηραμε την αποζημιωση και ενα δωρεαν εισιτηριο εξωτερικου που πηγε απατο λογω κοβιντ.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.120
Likes
6.640
το ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.
μου έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό με εισιτήριο αγορασμένο με μίλια.
4 ώρες καθυστέρηση,
αφενός δεν πήρα τηλέφωνο πουθενά αφετέρου μου έστειλαν μήνυμα στο βαιμπερ γνωστοποιώντας μου τα δικαιώματα μου. και μήνυμα να μην μου στέλνανε τα δικαιώματα μου τα ξέρω.
μας δώσανε ένα δωρεάν ανά άτομο εισιτήριο και 250 ευρώ αποζημίωση (πτήση εσωτερικού) και κουπόνι για σνακ και καφέδες.
αν φταίει η αιγαίου για την καθυστέρηση τότε δικαιούστε να πάρετε αποζημίωση 400 ευρώ ανά άτομο γιατί είναι πάνω από 1500 χιλιομετρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
την αποζημίωση την πήραμε σε 4 μέρες από τότε που στείλαμε το αίτημα.

((Αγαπητέ/ή

Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να ζητήσουμε μία ειλικρινή συγγνώμη για την τη μη έγκαιρη αναχώρηση της πτήσης ….. για SKG σήμερα. Ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός (EK261) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών, δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης και ένας εκ των συναδέλφων μας από το Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στο θέμα του μηνύματός σας ‘’ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ’’.

Ευχαριστούμε

Customer Care Center))
Παιρνεις 400 ευρω ανα ατομο αποζημιωση και με μιλια.
Οντως πριν 3 χρονια σε ιδια φαση εστειλαν με αλλο εισιτηριο αμεσα μονο την οικογενεια με ΑΜΕΑ. Ολοι οι υπολοιποι περιμεναμε με μιλια και χωρις και πηραμε την αποζημιωση και ενα δωρεαν εισιτηριο εξωτερικου που πηγε απατο λογω κοβιντ.
Μας έστειλαν το σχετικό μήνυμα και για το εισιτήριο και για την αποζημίωση, και τι voucher για το αεροδρόμιο.

Εγώ αυτό που ρωτάω είναι, γιατί αυτό με έκαιγε στην περίπτωση μου, αν δικαιούμαι να με μεταφέρει στον προορισμό μου, αν δεν πραγματοποιηθεί η πτήση, με άλλες αεροπορικές εταιρείες. Απ'το τηλεφωνικό κέντρο έλεγαν πως γίνεται μόνο με πτήσεις της Aegean, εγώ τους εξηγούσα πως έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν και με έβαλαν σε Lufthansa. Μετά έλεγαν πως δεν γίνεται γιατί είμαι με εξαργύρωση.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Το αν μια πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή όχι μπαίνει στην εξίσωση μόνο όταν εξασκώντας τις επιλογές σου ζητάς επιστροφή χρημάτων. Κατά τα άλλα, οι υποχρεώσεις της εταιρίας ισχύουν όλες κανονικά.

Εσχάτως η A3 στα reroutings της εχει ξεφυγει. Ακύρωσαν πρόσφατα την απογευματινή πτήση της Μ. Τεταρτης ATH-BRU (μια πτήση που μου δίνει την εντύπωση ότι συχνότερα ακυρώνεται παρά πραγματοποιείται, από προ covid ακόμη). Η μόνη επιλογη που μου έδωσαν για να ταξιδέψω ήταν η πρωϊνή πτήση της Aegean. Τη μεσημεριανή πτήση της Brussels (codeahare με A3) την απέκλεισαν, όχι λόγω διαθεσιμότητας αλλά λόγω πολιτικής, και παρότι τους διευκρίνησα ότι θα δεχόμουν και downgrade από Business σε economy (με επιστροφή του κουπονιού αναβάθμισης).
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.120
Likes
6.640
Το αν μια πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή όχι μπαίνει στην εξίσωση μόνο όταν εξασκώντας τις επιλογές σου ζητάς επιστροφή χρημάτων. Κατά τα άλλα, οι υποχρεώσεις της εταιρίας ισχύουν όλες κανονικά.

Εσχάτως η A3 στα reroutings της εχει ξεφυγει. Ακύρωσαν πρόσφατα την απογευματινή πτήση της Μ. Τεταρτης ATH-BRU (μια πτήση που μου δίνει την εντύπωση ότι συχνότερα ακυρώνεται παρά πραγματοποιείται, από προ covid ακόμη). Η μόνη επιλογη που μου έδωσαν για να ταξιδέψω ήταν η πρωϊνή πτήση της Aegean. Τη μεσημεριανή πτήση της Brussels (codeahare με A3) την απέκλεισαν, όχι λόγω διαθεσιμότητας αλλά λόγω πολιτικής, και παρότι τους διευκρίνησα ότι θα δεχόμουν και downgrade από Business σε economy (με επιστροφή του κουπονιού αναβάθμισης).
Εμένα σήμερα επέμεναν απ'το τηλεφωνικό πως ο ευρωπαϊκός κανονισμός λέει ξεκάθαρα πως rerouting πρέπει να γίνεται με την ίδια εταιρεία. Και όταν τους ρωτούσα, ενώ τον είχα μπροστά μου, που το λέει αυτό μου έλεγαν κάτι άρθρα στους όρους miles and bonus που απλά εκεί έλεγε τι επιλογές έχω αν θέλω να αλλάξω το εισιτήριο μου( π.χ απαγορεύεται αλλαγή προορισμού κτλ κτλ).

Εγώ τους εξηγούσα πως πρέπει οπωσδήποτε για λόγους δουλειάς να επιστρέψω Αθήνα και η αλήθεια είναι πως δεν μίλησα καθόλου για αποζημίωση, απλά να με επιστρέψουν Αθήνα και εκείνοι έλεγαν τα δικά τους, τα οποία πραγματικά απορώ που πατούσαν και τα έλεγαν, απ'τη στιγμή που συνομιλούσαν με κάποιον που ήξερε τον κανονισμό.

Τελικά τι άκρη έβγαλες; Γιατί αυτό με την "πολιτική" τους δεν μπορώ να καταλάβω που και αν ευσταθεί (αλλά οκ, σε ενημέρωσαν αρκετά νωρίτερα, και είναι καλυμμένοι)
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.688
@jimp Για rerouting σε περιπτωση ακυρωσης με μιλια πολυ πριν την πτηση επρεπε να βρουν διαθεσιμοτητα παλι με μιλια σε αλλη εταιρεια που βρηκαν μετα απο λιγες ωρες. Βεβαια αυτο καταργηθηκε, απο οσο καταλαβα σε προσφατη ακυρωση. Μονο Aegean και μονο απ ευθειας, 10 μερες πριν η μετα, μου ειπαν.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.120
Likes
6.640
@jimp Για rerouting σε περιπτωση ακυρωσης με μιλια πολυ πριν την πτηση επρεπε να βρουν διαθεσιμοτητα παλι με μιλια σε αλλη εταιρεια που βρηκαν μετα απο λιγες ωρες. Βεβαια αυτο καταργηθηκε, απο οσο καταλαβα σε προσφατη ακυρωση. Μονο Aegean και μονο απ ευθειας, 10 μερες πριν η μετα, μου ειπαν.
Ναι αλλά ο κανονισμός λέει να σε μεταφέρει στον τελικό προορισμό. Δεν ζήτησα εγώ το rerouting.
Δηλαδή την Aegean τη βόλευε να μας πληρώνει ξενοδοχείο, γεύματα και μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο και να μας βάλει στην επόμενη πτήση της που μετά την Κυριακή ήταν την Πέμπτη αντί να μας στείλει με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.688
Ναι αλλά ο κανονισμός λέει να σε μεταφέρει στον τελικό προορισμό. Δεν ζήτησα εγώ το rerouting.
Δηλαδή την Aegean τη βόλευε να μας πληρώνει ξενοδοχείο, γεύματα και μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο και να μας βάλει στην επόμενη πτήση της που μετά την Κυριακή ήταν την Πέμπτη αντί να μας στείλει με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία;
Τι να σου πω, οταν ετυχε σε μας καθυστερησαμε 9 ωρες ολη νυχτα στο υπεροχο αεροδρομιο του Ταλιν, μας διεθεσαν απο εναν καναπε για να κοιμηθουμε, ειχε καπνιστηριο., δραστηριοτητες να περασει η ωρα κλπ. Δεν μας εδωσαν ξενοδοχειο αλλα περασαμε μια χαρα τη νυχτα τελικα. Εβαλαν εκτακτη πτηση σε λιγες ωρες, οχι σε 3 μερες που εχει δρομολογιο για Ταλιν (ψαξε μηπως εγινε το ιδιο με σας, γιατι 5 ωρες ειναι επαρκης χρονος να σηκωθει αλλο αεροπλανο).
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.120
Likes
6.640
Τι να σου πω, οταν ετυχε σε μας καθυστερησαμε 9 ωρες ολη νυχτα στο υπεροχο αεροδρομιο του Ταλιν, μας διεθεσαν απο εναν καναπε για να κοιμηθουμε, ειχε καπνιστηριο., δραστηριοτητες να περασει η ωρα κλπ. Δεν μας εδωσαν ξενοδοχειο αλλα περασαμε μια χαρα τη νυχτα τελικα. Εβαλαν εκτακτη πτηση σε λιγες ωρες, οχι σε 3 μερες που εχει δρομολογιο για Ταλιν (ψαξε μηπως εγινε το ιδιο με σας, γιατι 5 ωρες ειναι επαρκης χρονος να σηκωθει αλλο αεροπλανο).
Όχι με το ίδιο αεροπλάνο φύγαμε. Τέλος πάντων κουβέντα να γίνεται
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.664
Likes
10.324
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Περίεργη περίπτωση όντως..

Σε αυτές τις περιπτώσεις το μόνο που μπορείς να κάνεις εκείνη την στιγμή είναι να δεις στο site της Aegean ποιο άλλο εισιτήριο συνεργαζόμενης εταιρείας δίνει στο site της. Εάν για παράδειγμα εκείνη την ώρα έδινε στο site της και την πτήση της SAS, τότε μπορείς να τους το πεις και να ζητήσεις να σε βάλουν εκεί.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.198
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom