• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Σρι Λάνκα Εξωτική Κεϋλάνη και χλιδάτα Εμιράτα!

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587

Η προετοιμασία

Περάσαμε 10 υπέροχες μέρες στην Σρι Λάνκα και τα Εμιράτα.. Χορτάσαμε από πρωτόγνωρες εικόνες αλλά κουραστήκαμε αρκετά γιατί το πρόγραμμα μας ήταν πολύ απαιτητικό. Για τις 10 αυτές μέρες είχα κλείσει 10 διαφορετικά ξενοδοχεία και όπως καταλαβαίνετε είμασταν συνέχεια στο πόδι. Οι βαλίτσες δεν άδειασαν ποτέ γιατί δεν είχαμε καμία όρεξη κάθε πρωί να ξαναμαζεύουμε πράγματα. Πολύ βασικό για μας ήταν ότι στην Σρι Λάνκα είχαμε αυτοκίνητο και οδηγό όλες τις μέρες, και έτσι είδαμε πολλά πανέμορφα μέρη που δεν υπήρχε περίπτωση να το καταφέρουμε με άλλο τρόπο. Ας αρχίσω όμως με την προετοιμασία του ταξιδιού η οποία ξεκίνησε κάπου τον Σεπτέμβρη.

Αρχικά έκλεισα το εισιτήριο από Αθήνα για Άμπου Ντάμπι (μία διαδρομή), σε περίοδο που έτρεχε προσφορά της aegean, στα 155 ευρώ/άτομο. Το εισιτήριο επιστροφής κλείστηκε με μίλια οπότε πληρώσαμε μόνο τους φόρους και έτσι το σύνολο ήταν 175 ευρώ/άτομο. Σκεφτόμασταν να πάμε μόνο στα Εμιράτα 29/12 βράδυ με 5/1 πρωί ή εναλλακτικά, αν βρίσκαμε φτηνά εισιτήρια από εκεί για κάπου καλύτερα, δε θα καθόμασταν καθόλου Εμιράτα και θα πηγαίναμε απευθείας για 5-6 μέρες όπου βρίσκαμε (π.χ. Μαλδίβες, Σρι Λάνκα). Στις 28/12 παντρευόταν η κολλητή μου οπότε δε γινόταν να ξεκινήσουμε το ταξίδι πριν τις 29/12, και στις 5/1 δούλευα το απόγευμα άρα οι μέρες ήταν αναγκαστικά λίγες...

Αρχές Οκτώβρη με ενημέρωσαν από την airtickets ότι η aegean ακύρωσε την πτήση και θα μας βάλουν σε πτήση της etihad η οποία φεύγει το μεσημέρι από Αθήνα και φτάνει γύρω στις 20.30 στο Άμπου Ντάμπι. Δε μου πολυάρεσε αυτό γιατί χάσαμε τα 2000+ μίλια που θα μας έδινε η πτήση με aegean αλλά και επειδή είχα ήδη κλείσει, χωρίς δωρεάν ακύρωση, διανυκτέρευση το πρώτο βράδυ σε ξενοδοχείο που είναι μέσα στο αεροδρόμιο. Το έκανα αυτό γιατί με την αρχική πτήση θα φτάναμε αργά το βράδυ και δεν ήθελα να ψαχνόμαστε για μετακινήσεις μέσα στα άγρια μεσάνυχτα. Με την αλλαγή όμως θα φτάναμε αρκετές ώρες νωρίτερα και αν δεν είχα κλείσει ήδη ξενοδοχείο θα μπορούσαμε να πάμε στο κέντρο του Άμπου Ντάμπι και να μη χάσουμε χρόνο την επόμενη μέρα.

Εντωμεταξύ επειδή η πτήση ακυρώθηκε από την εταιρία, σκέφτηκα ότι μπορεί να ακυρώσουν και την πτήση της επιστροφής (που είχα κλείσει με μίλια). Μπήκα λοιπόν λίγες μέρες μετά στο site και έβαλα τους κωδικούς κράτησης και επαληθεύτηκα.. Η πτήση είχε ακυρωθεί και κανείς δε μας είχε ενημερώσει. Μας είχαν βάλει αυθαίρετα σε άλλη πτήση 2 μέρες πριν και εκκρεμούσε η έγκρισή μας. Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτούμε να χάσουμε 2 μέρες από τις ήδη σύντομες διακοπές μας. Το έψαξα και η επόμενη πτήση της aegean ήταν 3 μέρες μετά την ακυρωμένη, στις 8/1, στις 2 το πρωί. Ενημερώσαμε τις δουλειές μας, πήραμε το ok και έτσι κερδίσαμε 3 μέρες διακοπών!

Μετά από αυτό όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ψάχνω πιο εντατικά που να πάμε! Δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσουμε 10 μέρες στα Εμιράτα.. Μια μέρα λοιπόν πήγε για καφέ ο άντρας μου με ένα φίλο του και όταν γύρισε ήταν ενθουσιασμένος με την ιδέα της Σρι Λάνκα. Η κοπέλα του φίλου του είχε πάει ένα χρόνο πριν με κοριτσοπαρέα και ξετρελάθηκε. Οι περιγραφές τον έψησαν και φυσικά δεν άργησα να ψηθώ και εγώ (που ήδη μέσα από το φόρουμ ήξερα αρκετά και ήταν από τους προορισμούς που είχα στα υπόψιν και κοίταζα για εισιτήρια). Οι αναζητήσεις λοιπόν εστιάστηκαν εκεί αλλά ότι έβρισκα ήταν στα 500+ ευρώ με sri lankan airways (που δε μου γέμιζε το μάτι) ή με air India με ενδιάμεση στάση. Κάποια στιγμή έβγαλε προσφορά η Qatar (με αεροσκάφος airbus A321 και ενδιάμεση στάση στην Ντόχα) αλλά πριν καταλήξω εκεί ήρθε η προσφορά της Emirates στα 355 ευρώ με επιστροφή, με boeing 777-300 και απευθείας πτήσεις. Κλείστηκε χωρίς πολλή σκέψη και μετά άρχισε η αναζήτηση πληροφοριών για τον προορισμό.

Η οργάνωση ήταν αρκετά δύσκολη για μένα γιατί δεν είχα καθόλου εμπειρία από ταξίδι σε αναπτυσσόμενη χώρα και έπρεπε να διαβάσω και να ψάξω ένα σωρό πράγματα πέρα από αξιοθέατα, διαδρομές κτλ.
Και ως ψαρωμένο πρωτάκι ήμουν κάπως υπερβολική στην προετοιμασία μου.. Διάβασα ένα σωρό για δάγγειους πυρετούς, ελονοσίες, τύφους, χολέρες, λύσσες και όλα αυτά τα "ωραία" που είναι ενεργά εκεί, όπως και για εγκληματικότητα, αλλά και για ακραία καιρικά φαινόμενα (λίγες βδομάδες πριν πάμε είδα στις ειδήσεις ότι ένα ολόκληρο χωριό βυθίστηκε στην λάσπη και χάθηκαν πάνω από 100 άνθρωποι) και κατολισθήσεις που έγιναν ακόμα και 5-6 μέρες πριν πάμε. Οι τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη ήταν πολύ δύσκολες για τη χώρα με καταρρακτώδεις βροχές όλη μέρα, καταστροφές στο οδικό δίκτυο, διακοπή βασικών δρομολογίων του τρένου (που θα κρατούσαν πάνω από μήνα απ'ότι έμαθα μέχρι να επιδιορθωθούν οι ράγες).. Επίσης διάβασα ότι ορίστηκαν οι εκλογές για νέο πρωθυπουργό στην Σρι Λάνκα στις 8 Γενάρη και τις μέρες πριν και μετά θα υπήρχε έντονη αστυνόμευση και αναταραχές, διαδηλώσεις κτλ.

Ο Γενάρης θεωρείται η υψηλότερη τουριστική περίοδος για την δυτική, κεντρική και νότια Σρι Λάνκα μιας και έχει συνήθως τις καλύτερες καιρικές συνθήκες. Αλλά λίγες μέρες πριν πάμε είχαν ανοίξει οι ουρανοί και ήμουν αγχωμένη για το τι θα συναντούσαμε. Αυτό που με καθησύχαζε ήταν πως θα είχαμε έναν έμπειρο οδηγό για να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα μας πηγαίνοντας από ασφαλείς δρόμους και δε θα στηριζόμασταν στο δημόσιο σύστημα μεταφορών με τα τρένα που δε λειτουργούσαν και τα παμπάλαια λεωφορεία (που απ'οσο είδα είχαν τους πιο τρελούς οδηγούς!)

Κατά την προετοιμασία του ταξιδιού είχα ετοιμάσει λίστα με φάρμακα που ήθελα να πάρω μαζί μου για ώρα ανάγκης, μιας και πολλά είναι δυσεύρετα, κυρίως στην επαρχία της Σρι Λάνκα. Όμως στις αναζητήσεις μου για τα Εμιράτα έπεσα σε αμέτρητες διαμαρτυρίες και κράξιμο για το πόσο αυστηροί είναι σε σχέση με τα φάρμακα που μπορείς να έχεις μαζί σου. Πολλά φάρμακα που πωλούνται στην Ελλάδα χωρίς συνταγή γιατρού, είναι απαγορευμένα στα Εμιράτα και η κατοχή τους κατά τον έλεγχο αεροδρομίου οδηγεί σε σύλληψη, πρόστιμα μέχρι και φυλάκιση! Ακόμα και κάποια συνηθισμένα παυσίπονα περιέχουν έκδοχα κωδεϊνης και είναι παράνομα. Επίσης τα αεροδρόμια τους έχουν μηχανισμούς που ανιχνεύουν ακόμα και την απειροελάχιστη ποσότητα παράνομης ουσίας και διάβασα ένα σωρό περιστατικά τουριστών που φυλακίστηκαν άδικα..

Δύο από τις ιστορίες που κυκλοφορούν πολύ στο διαδίκτυο είναι ενός άντρα που φυλακίστηκε επειδή βρέθηκε στην σόλα του παπουτσιού του ποσότητα 0,03mg μαριχουάνας (που προφανώς πάτησε και είχε κολλήσει στο παπούτσι), και ενός άλλου δύσμοιρου που είχε φάει ένα ψωμάκι bagel που είχε πάνω παπαρουνόσπορο και όταν πέρασε στον έλεγχο τα μηχανήματα ανίχνευσαν μερικούς κόκκους παπαρουνόσπορου στο παλτό του! (Θεωρείται παράνομη ουσία γιατί από αυτόν βγαίνει το όπιο).. Σκεφτόμουν πως θα είναι ράδιο αρβύλα και δε παίζουν αυτά, αλλά όσο έψαχνα τόσο επιβεβαιωνόταν αυτή η υπερβολή και πολλές άλλες.. Πολλοί έγραφαν πως αποφεύγουν να ταξιδεύουν με ενδιάμεση στάση στα Εμιράτα για να μην έχουν προβλήματα, άλλοι ακύρωναν το ταξίδι γιατί δε μπορούσαν να έχουν μαζί τους κάποια απαραίτητα φάρμακα. Αυτό που ισχύει πάντως επίσημα είναι πως μπορείς να έχεις μαζί σου ακόμα και φάρμακα που θεωρούνται απαγορευμένα αν έχεις χαρτί γιατρού, μόνο την ποσότητα που χρειάζεσαι στην αυθεντική συσκευασία, και έγκριση από την πρεσβεία των Εμιράτων στην χώρα σου. Αν το φάρμακο δεν είναι απαγορευμένο αλλά πωλείται μόνο με συνταγή γιατρού (π.χ. αντιβιωτικά) αρκεί το χαρτί γιατρού. Εγώ πάντως πήρα αντιβίωση, έβαλα τα κουτιά στην βαλίτσα και όχι στην χειραποσκευή, χωρίς χαρτί γιατρού, και δε μας είπε κανείς τίποτα. Δε μπορώ βέβαια να προτείνω και σε κάποιον άλλο να κάνει το ίδιο. Για να είμαστε πιο ήσυχοι πάντως κάποια φάρμακα τα αγοράσαμε από τα Εμιράτα και κρατήσαμε την απόδειξη του φαρμακείου.

Βασικό κομμάτι της προετοιμασίας ήταν και τα εμβόλια. Τα προτεινόμενα για Σρι Λάνκα είναι: ηπατίτιδας Α, τετάνου-διφθερίτιδας, τυφοειδούς πυρετού και λύσσας. Επίσης σε κάποια μέρη του νησιού που επισκεφτήκαμε υπάρχει και ελονοσία αλλά για διαμονή μικρής διάρκειας δε προτείνεται λήψη χαπιών γιατί έχουν πολλές παρενέργειες. Η λύση λοιπόν είναι μία! Να κάνεις ότι μπορείς για να μη σε τσιμπήσουν κουνούπια! Και το έβαλα στόχο! Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μη μας τσιμπήσει ούτε ένα κουνούπι! Εξάλλου και ο δάγγειος μεταδίδεται από τα κουνούπια και δεν υπάρχει εμβόλιο, ούτε χάπια. Κάναμε εμβόλια ηπατιτιδας και τετάνου-διφθερίτιδας και θέλαμε να κάνουμε και τύφου, αλλά υπήρχε έλλειψη σε όλη την Ελλάδα εδώ και καιρό. Πάντως της ηπατίτιδας Α είναι σούπερ απαραίτητο γιατί ο ιός βρίσκεται ακόμα και στο νερό της βρύσης. Ο τύφος κολλάει από νερό - φαγητό οπότε ο δεύτερος στόχος μας ήταν να προσέχουμε πάντα που τρώμε και τι τρώμε!

Ο κανόνας "wash it, peel it or forget it" ήταν αυτό που εφαρμόσαμε κατά γράμμα για φρούτα και λαχανικά, καθόλου χυμούς (γιατί μπορεί να ήταν αραιωμένοι με νερό βρύσης), παγάκια, παγωτά (έχουν πολύ συχνές διακοπές ρεύματος και σε πολλές περιπτώσεις είναι αλλοιωμένα), οστρακοειδή, μη παστεριωμένο γάλα, και φαγητό που δεν είναι αχνιστά ζεστό.. Μόνο εμφιαλωμένο νερό ακόμα και στο πλύσιμο δοντιών (και όταν έκανα μπάνιο απέφευγα να πάει νερό στο πρόσωπό μου). Και επειδή δε κάναμε εμβόλιο λύσσας (που έχει πολλά κρούσματα στη Σρι Λάνκα) δεν πλησιάσαμε σκυλάκια, μαϊμουδάκια κτλ. Οι σημειώσεις μου είχαν ένα σωρό Dont's για αυτό το ταξίδι.. Κάποια θα σας τα λέω στην πορεία. Ίσως ακούγεται λίγο υπερβολικό όλο αυτό, αλλά είπαμε, πρωτάκια είμασταν και θέλαμε κυρίως να εξασφαλίσουμε την υγεία και την ασφάλειά μας για να χαρούμε και το ταξίδι. Και τώρα που είπα "ασφάλεια", κάναμε και μια ταξιδιωτική ασφάλεια για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού με την interamerican που μας κάλυπτε σε περίπτωση ατυχήματος, ασθένειας αλλά και σε περίπτωση απώλειας αποσκευών, με κόστος μόλις 30 ευρώ/άτομο για 10 μέρες.

Η προετοιμασία, όπως ανέφερα περιελάμβανε και την εύρεση οδηγού-αυτοκινήτου. Έστειλα πάρα πολλά emails σε ντόπια ταξιδιωτικά γραφεία και την καλύτερη προσφορά την πήρα από το "blue haven" (το βρήκα στο tripadvisor με πολύ καλά σχόλια) όπου με 290 δολάρια θα είχαμε οδηγό και αυτοκίνητο με air condition (απαραίτητο!) στη διάθεση μας για 6 μέρες. Τη διαμονή του οδηγού την πρόσφεραν δωρεάν τα περισσότερα ξενοδοχεία που έκλεισα, αλλά σε περίπτωση που δεν είχαν το επιπλέον κόστος ήταν 10 δολάρια/διανυκτέρευση για να βρει μόνος του κατάλυμα. Το πρόγραμμα μας ήταν πολύ απαιτητικό, με πολλές ώρες οδήγησης κάποιες μέρες, και η προσφορά του πρακτορείου ήταν πολύ καλή. Κάναμε συνολικές μετακινήσεις άνω των 1000 χλμ και αν υπολογίσει κανείς ότι η μέση ταχύτητα στους δρόμους της Σρι Λάνκα είναι 35-40χλμ (εκτός από τον highway που παει Colombo - αεροδρόμιο, και Galle - Colombo που οι ταχύτητες είναι νορμάλ) καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για πολλές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο. Αναφέρω παραπάνω ως νόμισμα το δολάριο γιατί παρόλο που το νόμισμα τους είναι η ρουπια Σρι Λανκας (LKR) και όλες οι συναλλαγές γίνονται με αυτή, τα ξενοδοχεία και όλες οι κρατήσεις έχουν τις τιμές σε δολάρια και πληρώνεις εκεί με την τρέχουσα ισοτιμία. Αυτό συμβαίνει για να επωφελούνται από την σταθερότητα του δολαρίου σε σχέση με το δικό τους νόμισμα.

Αντάλλαξα πολλά emails με το πρακτορείο και με βοήθησαν να καταλήξω στο πρόγραμμα και να βγάλουμε κάτι που να είναι εφικτό. Το πρόγραμμα ακολουθήθηκε αρκετά πιστά, δεν παραλείψαμε τίποτα, και θα το αναφέρω περιληπτικά παρακάτω. Τα ξενοδοχεία κλείστηκαν τα περισσότερα με δωρεάν ακύρωση και πληρωμή επιτόπου με μετρητά (μέγα λάθος η χρήση πιστωτικής κάρτας στην Σρι Λάνκα) εκτός από την πρώτη βραδιά στο αεροδρόμιο του Άμπου Ντάμπι. Επίσης έκλεισα 2 δωμάτια (Άμπου Ντάμι και Ντουμπάι) από το allabouthotels και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Οι τιμές ήταν πολύ χαμηλότερες από τις άλλες σελίδες και όλα πήγαν μια χαρά. Τα υπόλοιπα κλείστηκαν από το booking.com και τα πληρώσαμε με μετρητά. Οι τιμές στα Εμιράτα για την περίοδο της Πρωτοχρονιάς είναι πολύ υψηλές όπως και η πληρότητα. Για την παραμονή π.χ. στο Dubai τις τελευταίες βδομάδες έβλεπα τιμές 150 με 400++ ευρώ συν 20% φόροι συν 20 AED city tax. Ευτυχώς έκλεισα νωρίς και βρήκα με 100 ευρώ τελική τιμή αλλά έξω απ'το κέντρο (κοντά στο αεροδρόμιο γιατί το επόμενο πρωί είχαμε πτήση). Στην Σρι Λάνκα οι τιμές είναι των άκρων, είτε πολύ χαμηλές είτε υψηλότατες (π.χ. Κολόμπο, Nuwara Eliya). Εμείς δίναμε από 35 ως 65 ευρώ ανά διανυκτέρευση με πρωινό. Άλλη μια κράτηση που είχα κάνει από Ελλάδα ήταν για desert safari (για το πρώτο μας απόγευμα στο Άμπου Ντάμπι) με κόστος περίπου 55 ευρώ το άτομο.

Το πρόγραμμα του ταξιδιού μας πολύ περιληπτικά ήταν το εξής:

29/12: αναχώρηση από Αθήνα το μεσημέρι και βραδινή άφιξη στο Άμπου Ντάμπι, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο του αεροδρομίου
30/12: αξιοθέατα στο Άμπου Ντάμπι το πρωί, desert safari το απόγευμα ως το βράδυ
31/12: Sheikh Zayed Grand Mosque (Abu dhabi) και μετά με πούλμαν στο Ντουμπάι (2 ώρες), dubai mall και αλλαγή της χρονιάς με θέα τα πυροτεχνήματα του Burj Khalifa
1/1: πρωινή πτήση για Κολόμπο, άφιξη το μεσημέρι, και πάμε απευθείας για διαμονή στην Sigiriya
2/1: Sigiriya Rock, Dambulla caves, Kandy, Tooth relic temple
3/1: Nuwara Eliya, Haputale, lipton's seat, tea factory, Godakawela
4/1: Udawalawe ορφανοτροφείο ελεφάντων, Τangalle, Mirissa, Weligama, Unawatuna
5/1: Unawatuna, Galle, Colombo
6/1: Colombo, πτήση προς Ντουμπάι στις 17.30
7/1: mall of Emirates, madinat souk, Burj al Arab, συντριβάνια Βurj Κhalifa, πούλμαν για Αbu dhabi
8/1: αεροδρόμιο για την πτήση επιστροφής στις 2.00 με άφιξη 5.30 το πρωί.


Αρκετά όμως με την προετοιμασία, στο επόμενο κεφάλαιο θα ξεκινήσω την περιγραφή κάθε μέρας με φωτογραφίες από τα μέρη που επισκεφτήκαμε.



Το ΠΣΚ πριν το ταξίδι

Τρεις μέρες πριν το ταξίδι βάζουμε στους λογαριασμούς της εθνικής όσα χρήματα πιστεύαμε ότι θα χρειαστούμε (για να κάνουμε αναλήψεις από ΑΤΜ σε τοπικό νόμισμα) και κρατάμε κάποια μετρητά σε ευρώ για περίπτωση ανάγκης.

Δύο μέρες πριν το ταξίδι πάμε σούπερ μάρκετ και φαρμακείο για να αγοράσουμε κάποιες (πολύ απαραίτητες όπως αποδείχτηκε) προμήθειες..
Πανάκια dettol για επιφάνειες, υγρό για τα χέρια, και λίγη ξηρή τροφή για ώρα ανάγκης (κράκερς, μπισκότα). Επίσης καφεδάκι cappuccino σε φακελάκια γιατί φραπέ δεν πίνω και ήξερα πως στη Σρι λάνκα βρίσκεις πανεύκολα υπέροχο τσάι αλλά όχι και καφέ.. Από το φαρμακείο πήραμε betadine, αντισταμινικά, ντεπόν και ένα αντιβιωτικό που σύμφωνα με το κεελπνο σε χαμηλή δόση κάθε μέρα βοηθά στην πρόληψη της διάρροιας των ταξιδιωτών. Ενημερωτικά να αναφέρω ότι 30 - 70% των ταξιδιωτών που πάνε από ανεπτυγμένη σε αναπτυσσόμενη χώρα προσβάλλονται. Amoxil, ασπιρίνες, και imodium πήραμε από το Ντουμπάι για να μην έχουμε πολλά φάρμακα μαζι στο αεροδρόμιο (μιας και όπως προανέφερα είναι αυστηροί με αυτό το θέμα). Επίσης θέλαμε ένα καλό αντικουνουπικό (σας θυμίζω ο στόχος ήταν "ούτε ένα τσίμπημα") αλλά εδώ βρίσκαμε μόνο κάτι φυτικά που τα κουνούπια εκεί θα τα είχαν για αποσμητικό.. Οπότε δε πήραμε για να βρούμε εκεί ένα καλό. Καλό αντικουνουπικό θεωρείται αυτο που έχει deet 30-50% αλλά επειδή είναι τοξικό προτιμότερη λύση είναι αυτό που έχει 20%+ picaridin.

Μία μέρα πριν το ταξίδι ετοιμάζω τις βαλίτσες. Σύμφωνα με τις προβλέψεις θα είχαμε πολλή ζέστη (30-32 C) και ήλιο, αλλά και κάποιες καταιγίδες και χαμηλότερες θερμοκρασίες στο κεντρικό μέρος του νησιού. Στα Εμιράτα επίσης καλοκαιρινές θερμοκρασίες χωρίς καθόλου βροχή - συννεφιά. Με βάση τις προβλέψεις αλλά και τον στόχο (κανένα τσίμπημα) έγινε η επιλογή των ρούχων. Για τη Σρι λάνκα χρειαζόμασταν μόνο μακριά παντελόνια (τζιν, φόρμες), και μακρυμάνικες μπλούζες αλλά με πολύ λεπτό ύφασμα, καθώς και κοντομάνικα αλλά με λεπτές ζακέτες από πάνω (για να μην είναι ακάλυπτα τα χέρια). Μαγιό, πετσέτες, σαγιονάρες, αθλητικά παπούτσια, αδιάβροχα μποτάκια και λεπτό αντιανεμικό-αδιάβροχο (τα δύο τελευταία δε χρειάστηκαν καθόλου τελικά). Στα Εμιράτα δεν θα είχαμε θέμα με τα κουνούπια οπότε πήρα και αρκετά κοντομάνικα μπλουζάκια, αλλά για να είμαι σωστή, σύμφωνα με τα έθιμα και τους κανόνες τους, δε πήρα τίποτα κοντό για μένα, μόνο βερμούδες για τον σύζυγο.

Το βράδυ πριν το ταξίδι είχαμε τον γάμο των φίλων μας και το γλέντι οπότε γυρίσαμε αργά και κοιμηθήκαμε αργά. Είχα ένα άγχος να μη ξεχάσω να βάλω στην βαλίτσα κάτι βασικό αλλά ευτυχώς όλα καλά. Μία μεγάλη βαλίτσα, μία χειραποσκευή, ένα άδειο μικρό σακ βουαγιάζ (μέσα στη βαλίτσα για τυχόν ψώνια) και μια μικρή τσάντα πλάτης ήταν οι αποσκευές μας..

Άφιξη στο Άμπου ντάμπι

Η πτήση μας ήταν στις 13.55 οπότε ξυπνήσαμε γύρω στις 10 για να ετοιμαστούμε και να φύγουμε έγκαιρα ώστε να είμαστε στο αεροδρόμιο ένα 2ωρο νωρίτερα. Όμως λίγο πριν ξεκινήσουμε μου έρχεται μήνυμα στο κινητό από την Etihad ότι άλλαξε η ώρα πτήσης και θα φύγουμε 15.45. Οπότε είχαμε δύο ώρες ακόμα (χαμένος ύπνος :p ).
Μιας και είχαμε χρόνο πήγα μέχρι την αδερφή μου γιατί είχα ξεχάσει να πάρω αντιηλιακό και μου έδωσε ένα 50άρι. Με την ευκαιρία είδα για λίγο και τα αγαπημένα μου ανηψάκια που θα έκανα μέρες να ξαναδώ.

Εκτύπωσα ξανά τα boarding passes με την νέα ώρα και για καλό και για κακό πήραμε τηλέφωνο στο αεροδρόμιο να μάθουμε για την νέα ώρα πτήσης μην έχει γίνει καμιά αλλαγή ακόμη. Μας είπαν πως η ώρα πτήσης είναι 15.10 και πως στις 14.00 κλείνει το check in! Ήταν 1+ οπότε φύγαμε άρον άρον και 2 παρά είμασταν εκεί. Δεν μάθαμε που οφειλόταν η καθυστέρηση πάντως η πτήση με το Α321 ήταν πολύ καλή, οι θέσεις άνετες, το φαγητό ικανοποιητικό και είχαμε προσωπική οθόνη με πολλές ταινίες. Οι 4.30 ώρες πέρασαν πολύ γρήγορα και λίγο μετά τις 10 είμασταν στο Άμπου ντάμπι. Εχουμε 2 ώρες διαφορά (εκεί είναι 2 ώρες μπροστά).

Στις αφίξεις είχαν ένα πολύ εντυπωσιακό έκθεμα!



Το προσωπικό του αεροδρομίου φορούσε την παραδοσιακή ενδυμασία (λευκή για τους άντρες με τυρμπάν και μαύρη για τις γυναίκες με μαντήλα). Μου έκανε εντύπωση που σχεδόν όλες οι γυναίκες που είδα να φορούν νικάμπ (και ήταν πολλές) είχαν πολύ έντονα βαμμένα τα μάτια τους. Ήταν το μόνο σημείο πάνω τους που έδειχναν και το τόνιζαν με υπερβολικά έντονο eyeliner.

Είχα φροντίσει να ενημερώσω τον σύζυγο για κάποιους νόμους που ισχύουν εκεί, οπότε με το που πατήσαμε το πόδι μας απαγορεύονταν οι εκδηλώσεις τρυφερότητας (αγκαλιές, χεράκι-χεράκι) αλλά και οι εκδηλώσεις εκνευρισμού (φωνές, τσακωμοί). Επίσης πρέπει πάντα να προσφέρεις κάτι (ή να κάνεις χειραψία) με το δεξί χέρι και να αποφεύγεις να δείχνεις το κάτω μέρος του παπουτσιού σου όταν κάθεσαι! Απαγορεύεται να πίνεις οτιδήποτε αλκοολούχο δημοσίως (μόνο μέσα σε ξενοδοχείο, bar), απαγορεύεται να βγάλεις φωτογραφία κάποιον χωρίς να έχεις πάρει έγκριση και απαγορεύεται να κοιτάξεις παρατεταμένα τις ντόπιες γυναίκες.

Ο έλεγχος διαβατηρίων ήταν πολύ σύντομος οπότε πήραμε τις βαλίτσες μας και βουρ για το ξενοδοχείο μας (Premier inn) που ήταν πολύ κοντά με τα πόδια, εντός του αεροδρομίου στο τέρμιναλ 3. Ο αιγύπτιος ρεσεψιονίστ ήταν πολύ ομιλητικός και μας έκανε και πλακίτσα. Μας έδωσε το αγαπημένο του δωμάτιο ( ; ) το οποίο ήταν πολύ άνετο.


Premier inn Abu dhabi international airport

Ευτυχώς τελικά που είχα κλείσει να μείνουμε στο αεροδρόμιο γιατί με την αλλαγή της ώρας πτήσης είμασταν 11 παρά στο δωμάτιό μας. Είχα στο πρόγραμμα να πάμε εκείνο το βράδυ στο Grand mosque, που είναι αρκετά κοντά με ταξί, για να το δούμε και φωτισμένο (κλείνει στις 10), αλλά με την νέα ώρα πτήσης η επίσκεψη εκεί αναβλήθηκε για το πρωί της μεθεπόμενης μέρας. Κοιμηθήκαμε νωρίς για να αρχίσουμε να προσαρμοζόμαστε στην τοπική ώρα..

Αξιοθέατα στο Άμπου Ντάμπι

Το επόμενο πρωί σηκωθήκαμε νωρίς, αν και η διαφορά στην ώρα το έκανε αρκετά δύσκολο. Φύγαμε απ'το ξενοδοχείο και ψάξαμε ATM στο αεροδρόμιο για να σηκώσουμε χρήματα. Βγήκαμε έξω και συνειδητοποιήσαμε την διαφορά στην θερμοκρασία. Ο ήλιος ήταν διαφορετικός απότι τον ξέρω! Ήταν τεράστιος και πολύ χαμηλά.. Δε μπορούσα να γυρίσω το κεφάλι μου προς την μεριά του γιατί ήταν στο ύψος των ματιών και τύφλωνε.. Και ζέστη! Ήταν 10 το πρωί και έκαιγε..

Για να πάμε στο κέντρο της πόλης πήραμε το λεωφορείο Α1 (έξω από τις αφίξεις στο τέρμιναλ 1) με κόστος μόλις 4 AED (λιγότερο από ένα ευρώ). Μας βόλευε γιατί έκανε τέρμα στην "Tourist Club Area" όπου βρισκόταν το ξενοδοχείο μας. Μπήκαμε λοιπόν στο λεωφορείο, που γέμισε αμέσως, αλλά οι 3-4 πρώτες σειρές θέσεων ήταν μόνο για γυναίκες. Πίσω δεν είχε καμία θέση, οπότε αντί να πάω πίσω ως καλή σύζυγος άφησα το έτερον ήμισυ να κάτσει όρθιο με τη βαλιτσάρα και εγώ στρογγυλοκάθισα σε μία από τις θέσεις γυναικών.

Κοίταζα που και που πίσω να δω αν την παλεύει αλλά ένα θυμωμένο ύφος ζήλιας και αγανάκτησης με απέτρεψε από άλλες ματιές συμπαράστασης! Σε κάποια φάση ώρα μετά ξανακοίταξα και ευτυχώς κάποιος είχε κατέβει και είχε βρει θέση. Αλλά μη νομίζετε και γω εκεί μπροστά περνούσα τον γολγοθά μου! :p Δε μπορούσα να αναπνεύσω γιατί, παρά το κλιματιστικό που δούλευε στο φουλ, βρωμοκοπούσε ποδαρίλα! Ήταν ανυπόφορο! Είχε κάτσει μια κυρία δίπλα μου (που φορούσε παντόφλες) και εγώ υποψιαζόμουν αυτή και αυτή εμένα.. Αλλά μάλλον η από πίσω μας ήταν η πηγή του κακού και ο αέρας του κλιματιστικού έφερνε κύματα μπόχας σε μας.

Κάναμε γύρω στη μία ώρα να φτάσουμε στο τέρμα! Λάθος που δε πήραμε ταξί, η διαδρομή είναι περίπου μισή ώρα με ταξί και απ'ότι έμαθα μετά θα κόστιζε γύρω στα 20 ευρώ (γενικά διαπιστώσαμε σύντομα ότι τα ταξί στα Εμιράτα είναι πολύ φτηνά).

Κατεβήκαμε λοιπόν στην τελευταία στάση, και άρχισε το κράξιμο..
-"Καλά βολεύτηκες εσύ μπροστά, και εγω πίσω είχα κρεμαστεί στην πόρτα στριμωγμένος με την βαλιτσάρα."
- "Και τι να έκανα δηλαδή; Αν ερχόμουν πίσω θα άλλαζε κάτι; απλά θα ταλαιπωριόμουν και εγώ!"
- "Ναι αλλά φαγώθηκες να μπούμε γρήγορα για να βρούμε θέση και δεν είδαμε ότι το λεωφορείο είχε από κάτω χώρο για τις αποσκευές!"
-" Μα ούτε εσύ το πρόσεξες, αφού δεν είδαμε κανέναν να βάζει βαλίτσα από κάτω." "Και μη φωνάζεις γιατί εδώ απαγορεύεται! (το εκμεταλλεύτηκα κάποιες φορές αυτό για να μην έχουμε εντάσεις :p )

Και όσο μιλάμε και στεκόμαστε δίπλα στο λεωφορείο βλέπουμε μια κυρία να φωνάζει τον οδηγό γιατί δε μπορεί να πάρει την βαλίτσα της από κάτω. Είχε χαλάσει η πόρτα και δεν άνοιγε. Κάτι πάλευε ο οδηγός αλλά τίποτα.
-"Είδες;" "Πάλι μας γλίτωσα! θα ήταν και οι δικές μας βαλίτσες εκεί κάτω!"

Το κλίμα ελάφρυνε και προχωρήσαμε προς το ξενοδοχείο. Ήταν 5 λεπτά με τα πόδια. Μείναμε στο Cristal salam το οποίο είχε πολύ καλές κριτικές στο booking και όντως ήταν πολύ καλό.



Όταν φτάσαμε ήταν 2+ ώρες νωρίτερα από την ώρα του check in αλλά μας είπαν να περιμένουμε μισή ώρα και θα μας δώσουν δωμάτιο. Εμείς αφήσαμε τις βαλίτσες μας και για μισή ώρα πήγαμε σε ένα σούπερ μάρκετ που ήταν πολύ κοντά. Δε θυμάμαι να πήραμε και τίποτα απλά χαζεύαμε τα προϊόντα τους (καμιά 10αριά είδη αραβικής πίτας) και τις τιμές (που ήταν αντίστοιχες με τις ελληνικές).

Στην διαδρομή αλλά κυρίως μέσα στο συνοικιακό σούπερ μάρκετ ένιωσα για πρώτη φορά άβολα. Δεν ήταν η ιδέα μου, με κοιτούσαν επίμονα. Δε το περίμενα γιατί το Άμπου ντάμπι έχει αρκετό τουρισμό και ξένους. Επίσης παρατήρησα ότι το σούπερ μάρκετ είχε υπερβολικά πολλούς υπαλλήλους (περισσότερους από τους πελάτες) και δούλευαν πυρετωδώς. Αλλά κάποιοι σταματούσαν για να κοιτάξουν την κάτασπρη, ξανθιά ξένη. Αυτό που κατάλαβα από το λίγο που μείναμε στα Εμιράτα πάντως είναι πως οι γυναίκες δεν κυκλοφορούν και πολύ. Και κυρίως δεν κυκλοφορούν μόνες τους.

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, μας έδωσαν ένα ωραιότατο δωμάτιο και απευθείας φύγαμε για να δούμε κάποια βασικά αξιοθέατα. Στις 3.15 είχαμε ραντεβού στο λόμπυ του ξενοδοχείου με τον οδηγό που θα μας πήγαινε στην έρημο για το σαφάρι που είχα κλείσει. Βγαίνουμε από το ξενοδοχείο και βρίσκουμε ταξί σε λίγα δευτερόλεπτα. Λέμε να μας πάει στο Emirates palace. H διαδρομή ήταν 10-15 λεπτά και κόστισε γύρω στα 15 AED (κάτω από 3 ευρώ). Το Emirates palace (πρώην παλάτι του Ελ Σείχ Ζάιεντ) είναι ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο με ελεύθερη είσοδο σε όσους θέλουν να δουν τους (διακοσμημένους με χρυσό και μάρμαρο) χώρους του.



















Βγαίνοντας από το παλάτι δε σταματήσαμε τις φωτογραφίες. Περιβάλλεται από συντριβάνια και κήπους και είναι πολύ όμορφα.





















Από εκεί θέλαμε να πάμε στο Heritage village που είναι κοντά στο Marina mall. Ο οδηγός ταξί μας είχε πει ότι είναι κοντά με τα πόδια αλλά τελικά δεν ήταν.. Περπατήσαμε κανένα μισάωρο και όταν τελικά φτάσαμε δεν είχαμε πολύ χρόνο για να το γυρίσουμε όσο θέλαμε γιατί έπρεπε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο που θα μας περίμενε ο οδηγός για το σαφάρι.

Το Heritage village είναι ένα ανοιχτό μουσείο με δωρεάν είσοδο και αποτελεί μια ανακατασκευή χωριού όασης. Δείχνει τον παραδοσιακό τρόπο ζωής στην έρημο, και περιλαμβάνει σκηνές από δέρμα κατσίκας, στάβλους με ζώα, εργαστήρια μεταλουργίας και κατασκευής αγγείων, μαγαζάκια για να αγοράσεις παραδοσιακά προϊόντα. Είναι δίπλα σε παραλία, αλλά το κολύμπι απαγορεύεται. Οπότε είδαμε αρκετό κόσμο που απλά έβρεχε τα πόδια του και περπάταγε στην αμμουδιά.


Ο δρόμος που περπατήσαμε, όλο ευθεία φαίνεται το marina mall και στα δεξιά, αρκετά μακριά είναι το χωριό






Όσο πλησιάζαμε στο marina mall είχαμε ωραία θέα προς την θάλασσα




Από μακριά ξεχώριζε το Ηilton με την ιδιωτική του παραλία

Στην είσοδο του χωριού είχε αυτή την μεγάλη αφίσα. Δείχνει το παραδοσιακό "nose kissing" των αράβων.
























Πήγα να βάλω το χέρι μου σε μία τρύπα που είχε το πλέγμα για να βγάλω φώτο, αλλά άλλαξα γνώμη!










Φύγαμε από το χωριό και αρχίσαμε να ψάχνουμε ταξί για να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο. Όμως δε περνούσε τίποτα! Όσα πέρασαν ήταν γεμάτα, και δίπλα μας έψαχναν κι άλλοι για ταξί. Τελικά αρχίσαμε να το κόβουμε με τα πόδια μέχρι κάποιο πιο κεντρικό σημείο και αρκετή ώρα μετά βρήκαμε. Αλλά είμασταν οριακά για το ραντεβού μας με τον οδηγό...

Το σαφάρι στην έρημο

Φτάνουμε στο ξενοδοχείο 3.10 και ευτυχώς ο οδηγός δεν έχει έρθει ακόμα.. Ο άντρας μου τον περιμένει στο λόμπυ και εγώ πάω στο δωμάτιο για να μας πάρω hoodies (απαραίτητα στην έρημο μετά τη δύση του ήλιου). Εντωμεταξύ ήρθε και ο οδηγός (φορούσε τα παραδοσιακά ρούχα) με το 6θέσιο τζιπ. Δε μιλούσε καλά αγγλικά αλλά συνεννοηθήκαμε. Του είπα πως όταν έκανα την κράτηση συμφώνησα με τον υπεύθυνο να μας πάνε απευθείας στο camp στην έρημο και να μη κάνουμε το dune bashing. Το σαφάρι περιελάμβανε 40 λεπτά στην έρημο μέσα στο 4χ4 όπου ο οδηγός ανεβοκατεβαίνει αμμόλοφους. Θα πληρώναμε κανονικά το κόστος για όλο το πακέτο (250 AED το άτομο) αλλά δεν θέλαμε (δεν ήθελα βασικά) να υποστώ την τρελή οδήγηση μέσα στην άμμο! Εδώ ζαλίζομαι στον ίσιο δρόμο, και γενικά αν δεν οδηγώ εγώ έχω ναυτία στο αυτοκίνητο, φανταζόμουν ότι θαναι μαρτύριο το dune bashing.

Ο οδηγός φάνηκε να μη ξέρει τίποτα γι'αυτό που είχα κανονίσει αλλά δέχτηκε να μας πάει κατευθείαν στο camp. Πριν ξεκινήσουμε για την έρημο πήγαμε και σε ένα άλλο ξενοδοχείο για να πάρουμε μια τετραμελή οικογένεια. Αυτοί όμως δεν ήταν εκεί και όταν τους πήρε τηλέφωνο δεν καταλάβαινε τι του έλεγαν. Έδωσε το τηλέφωνο στον άντρα μου μήπως βγάλει άκρη. Δεν καταλάβαινε ούτε αυτός και το έδωσαν σε μένα. Ήταν μια γυναίκα (ήταν Ινδή, φαινόταν και από την προφορά) και από τα περίεργα αγγλικά της κατάλαβα ότι δε μένουν στο ξενοδοχείο που είχαν δηλώσει αλλά σε ένα άλλο 10 λεπτά με τα πόδια από εκεί, και να τους περιμένουμε. Το είπα στον οδηγό και αυτός έκανε κάτι τηλέφωνα μιλώντας αραβικά και φύγαμε. Πήγαμε σε ένα άλλο ξενοδοχείο και μετά από κανένα δεκάλεπτο εμφανίστηκε η οικογένεια. Ήταν δύο άντρες, μία γυναίκα και ένα παιδάκι από την Ινδία.

Εμείς καθίσαμε στην δεύτερη σειρά με την γυναίκα, και οι άλλοι πίσω μας. Η διαδρομή μέχρι την έρημο ήταν πάνω από μία ώρα και σταματήσαμε και σε ένα βενζινάδικο που είχε τεράστια ουρά (δεν πρόσεξα τιμή βενζίνης αλλά κοίταξα τώρα στο ίντερνετ και λέει 0,47$). Το παιδάκι καθόταν πίσω μου και είχε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι, έπαιζε σε όλη τη διαδρομή και κανείς δε του είπε να κλείσει τον ήχο. Επί μίαμιση ώρα άκουγα "πίου πίου".. Επίσης ο ένας απ'τους δύο άντρες πίσω μας κοιμήθηκε στα μέσα της διαδρομής και άρχισε να ροχαλίζει δυνατά! Τα "πίου πίου" έπαψαν να είναι και τοσο ενοχλητικά..

Λίγο πριν μπούμε στην έρημο ο οδηγός κατέβηκε κάτω και άρχισε να ξεφουσκώνει τα λάστιχα! Εγώ ήξερα πως αυτό το κάνουν μόνο πριν ξεκινήσουν το dune bashing. "Ωχ" σκέφτηκα! Το ξέχασε ότι εμείς δε θα κάνουμε! Μόλις μπήκε μέσα του το ξαναείπαμε και μας διαβεβαίωσε ότι μας πάει στο camp. Το θέμα ήταν ότι δε μας είπε "πως" θα μας πάει ως εκεί! Επειδή εμείς δε θα κάναμε ήθελε να μας δώσει μια ιδέα για το τι χάνουμε! Οπότε μέχρι να φτάσουμε άρχισε να τρέχει μέσα στην έρημο σαν τρελός, να στρίβει απότομα, το αυτοκίνητο σηκωνόταν ελαφρώς και ξανάπεφτε.. Και αυτή ήταν η light έκδοση! Ευτυχώς φτάσαμε σύντομα, μας άφησε έξω από το camp και έφυγε με τους Ινδούς για να συνεχίσουν το dune bashing σε ψηλούς αμμόλοφους!

Το σαφάρι της Phoenix περιλάμβανε τα εξής: Dune bashing, βόλτα με καμήλα, φωτογραφίες με παραδοσιακά ρούχα, sandboarding, παραδοσιακό henna tattoo, κάπνισμα sisha, χορός της κοιλιάς από επαγγελματία χορεύτρια, μπουφέ παραδοσιακών εδεσμάτων και barbeque, αναψυκτικά-καφέ-τσάι.

Μας άρεσε πολύ η έρημος! Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις άμμο όσο πιάνει το μάτι σου! Και επειδή ήταν απόγευμα η θερμοκρασία ήταν ιδανική. Δίπλα μας ήταν ένας άραβας με τρεις καμήλες (η μία δεμένη μετά την άλλη) και όσοι συμμετείχαν στο σαφάρι μπορούσαν να ανέβουν για μια σύντομη βόλτα, δύο άτομα ανά καμήλα.. Οπότε θέλαμε το πρώτο πράγμα που θα κάναμε εκεί να ήταν αυτό! Πλησίασα την τελευταία καμήλα, που με εντολή του καμηλιέρη είχε χαμηλώσει τα πόδια της, και ανέβηκα.. Έρχεται και ο άντρας μου (που δεν είναι και ελαφρύς!) και κάθεται στη δεύτερη θέση πίσω μου. Και βάζει κάτι μουγγανητά η καμήλα!! Τι λυπηθήκαμε!.. Του έλεγα "μη βάζεις όλο το βάρος σου, κρίμα είναι!" Και μας πιάνει ένα νευρικό γέλιο! Και εκεί που γελάγαμε δίνει εντολή ο καμηλιέρης και η καμήλα σηκώνει μόνο τα πίσω πόδια και μας τινάζει μπροστά! Δίνει πάλι εντολή και σηκώνει και τα μπροστινά πόδια.. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο ψηλό ζώο είναι! Άρχισαν οι καμηλίτσες να προχωράνε αργά αργά και μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα επιστρέψαμε στο αρχικό σημείο..

Μετά την καμηλοβόλτα έτρεξα προς τον πιο κοντινό αμμόλοφο. Η ανάβαση ήταν κάπως δύσκολη γιατί βούλιαζα λίγο.. Τα παπούτσια μου γέμισαν μέσα άμμο.. Μόλις έφτασα στην κορυφή έκατσα κάτω και απολάμβανα το τοπίο.. Σε λίγο με ακολούθησε και ο άντρας μου και αράξαμε παρέα. Βγάζαμε φωτογραφίες και κοιτάζαμε όσους έκαναν βόλτα με τις καμήλες. Κάτι παιδιά πιο πέρα είχαν πάρει και μια σανίδα και έκαναν sand boarding. Μου φάνηκε δύσκολο αλλά ανέβηκα και γω στη σανίδα να γλιστρήσω για λίγο (για 1-2 μέτρα δηλαδή).

Απέναντι είχε έναν άλλο λόφο και ήταν μαζεμένος πολλής κόσμος. Ήταν λίγο μακριά αλλά θα είχαμε πολύ ωραία θέα για το ηλιοβασίλεμα από εκεί οπότε είπαμε να πάμε, Περπατήσαμε λίγο, περάσαμε ένα συρματόπλεγμα, σκαρφαλώσαμε πολύ, και φτάσαμε. Ευτυχώς είχαμε και την τσάντα μαζί με νεράκι (που ήταν απαραίτητο!) Καταλάβαμε πως ο κόσμος είχε μαζευτεί εκεί για να δει τα 4χ4 που έκαναν dune bashing. Ο ήλιος άρχισε να χαμηλώνει και ήταν πανέμορφα. Πίσω από τον λόφο ήταν το camp άλλης εταιρίας και χαζεύαμε τις εγκαταστάσεις τους, τον κόσμο, τις καμήλες και βέβαια τα τζιπ που σκαρφάλωναν με φόρα στους αμμόλοφους.

Μόλις έδυσε ο ήλιος κατεβήκαμε και γυρίσαμε στο δικό μας camp, είχε περάσει τόση ώρα και δε το είχαμε δει ακόμα. Όμως έκανα άλλη μια βόλτα με την τελευταία καμήλα (για να βγάλουμε και καμία φώτο). Ο άντρας μου δεν ξανανέβηκε, τη λυπήθηκε.. Tότε συνειδητοποιήσαμε πως αυτά τα ζωάκια περνάνε μεγάλη ταλαιπωρία. Δε τα έχουν εκεί για καμιά ώρα, αλλά για πολλές ώρες χωρίς διάλειμμα, και συνεχώς σηκώνονται, κάθονται και κουβαλάνε κόσμο ανά 5 λεπτά.. Τουλάχιστον είδαμε πώς λίγο παραέξω υπήρχε ένας στάβλος και είχε κι άλλες καμήλες, οπότε ελπίζω πως τις εναλλάσσουν και δε ταλαιπωρούνται συνέχεια οι ίδιες..

Κάτσαμε σε μια γωνιά και αδειάσαμε από τα παπούτσια μας μισό κιλό άμμο! Μετά μπήκαμε στο camp το οποίο ήταν ήδη γεμάτο κόσμο. Στο κέντρο είχε μια υπερυψωμένη σκηνή και γύρω γύρω πολλά χαμηλά ξύλινα τραπεζάκια με μαξιλάρες. Επίσης γύρω γύρω υπήρχαν δωματιάκια, άλλο για τα ποτά, άλλο για να κάνεις henna, άλλα ήταν wc, και ένα που είχε παραδοσιακά ρούχα κρεμασμένα. Μπήκαμε στο τελευταίο για να δοκιμάσει ρούχα ο σύζυγος! Εγώ δεν ήθελα, δε μου άρεσαν τα κατάμαυρα γυναικεία. Περιμέναμε αρκετά γιατί καποιοι έβαζαν τα ρούχα και το τυρμπάν και έφευγαν μετά με αυτά! Κάποια στιγμή τα καταφέραμε και τον ντύσαμε Άραβα! Αν δεν τον ήξερα θα τον πέρναγα σίγουρα για ντόπιο! Έμοιαζε πάρα πολύ!

Mετά από αυτό ψάξαμε ένα τραπεζάκι να βολευτούμε, να πιούμε κάτι και να περιμένουμε να ανοίξει ο μπουφές γιατί πεινούσαμε σαν λύκοι! Ο μπουφές άνοιξε και γεμίσαμε το πιάτο μας με κάποια δικά τους φαγητά και σάλτσες (που δε μας τρέλαναν κιόλας), αραβικές πίτες και ψητό κρέας. Και μόλις φάγαμε ξεκίνησαν και οι χοροί! Εντάξει τουριστίλα αλλά είχε και την πλάκα του! Η χορεύτρια έκανε τις φιγούρες της και μετά σήκωσε και άντρες από το κοινό για να τους μάθει.. Μετά σήκωσε όλες τις γυναίκες (εγώ εννοείται δεν πήγα :p ).

Κάποιες παρέες είχαν μαζευτεί γύρω από φωτιά που έκαιγε ή καπνιζαν sisha.. Πολλές γυναίκες είχαν μαζευτεί σε ένα δωματιάκι όπου μια κοπέλα τους έκανε Henna tattoo στο χέρι ή στο πόδι (ούτε από αυτό έκανα).. Μετά τους χορούς η βραδιά τελείωσε και ψάχναμε τον οδηγό μας για να μας γυρίσει πίσω.. Ξανά η ίδια παρέα μέσα στο τζιπ και ξανά μέχρι να βγούμε από την έρημο ο οδηγός μας χοροπηδούσε στην άμμο.. Αλλά και όταν βγήκαμε έτρεχε πολύ.. Φαινόταν βέβαια πολύ έμπειρος οδηγός για να κάνει και όλα αυτά τα κόλπα, αλλά εμείς είχαμε δεθεί με τις ζώνες μας.. Ρωτήσαμε τους Ινδούς πως πέρασαν και ήταν ενθουσιασμένοι με το dune bashing, "very nice, svoum svoum" μας έλεγαν!

Αυτή τη φορά έκατσε δίπλα μας ο υπναράς κύριος, και άρχισε πάλι το ροχαλητό.. Μας πήρε σε κάποια φάση και μας ο ύπνος, είμασταν πολύ κουρασμένοι.. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο κατά τις 10, και αφού βγάλαμε όλη την άμμο από πάνω μας και κάναμε μπάνιο πέσαμε ξεροί για ύπνο!

Ακολουθεί το φωτογραφικό υλικό από το σαφάρι..

Σαφάρι - φωτογραφίες























































 
Last edited:

ggonholidays

Member
Μηνύματα
589
Likes
1.168
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
:clap::clap::clap: @echo2011 ανυπομονώ για τη συνέχεια!!!! Φαίνεται να έχετε κάνει ένα καταπλυκτικό ταξίδι! Η Σρι Λάνκα είναι μέσα στα πολύ άμεσα σχέδια μου! Ευχαριστούμε για όλες τις πληροφορίες που δίνεις! Όπως πάντα αναλυτικότατη!
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.857
Likes
13.032
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Κι εγω την εχω βάλει στο μάτι τη Σρι Λανκα! Όποτε όπως καταλαβαίνεις περιμένω με πολυ αγωνία τη συνέχεια! :)
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.307
Likes
6.641
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Για πάμε να δούμε Σρι Λάνκα! Μ' αρέσει και μένα σαν ιδέα ταξιδιού.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.290
Likes
11.685
Στη βραση κολλαει το σιδερο... Κατευθειαν στορυ και πολυ χαιρομαι γι' αυτο!!
Ακουω τα καλυτερα για Σρι Λανκα πολυ καιρο τωρα, οποτε αναμενω και την δικη σου περιγραφη!! Σου εφτασαν οι μερες στη Σρι Λανκα ή χρειαζονται παραπανω?
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρον στην ιστορία μου! Βλέπω αρκετοί σκεφτεστε να πάτε, δε θα το μετανιώσετε!

Στη βραση κολλαει το σιδερο... Κατευθειαν στορυ και πολυ χαιρομαι γι' αυτο!!
Ακουω τα καλυτερα για Σρι Λανκα πολυ καιρο τωρα, οποτε αναμενω και την δικη σου περιγραφη!! Σου εφτασαν οι μερες στη Σρι Λανκα ή χρειαζονται παραπανω?
Έτσι είναι, όσο πιο σύντομα γράψω θα θυμάμαι και λεπτομέρειες!
Οι μέρες έφτασαν αλλά χωρίς πολύ χαλάρωση. Σύμφωνα με τον οδηγό ακόμα και μια μέρα παραπάνω θα έκανε την διαφορά. Εγώ πιστεύω πως αν κάποιος θέλει να δει τα μέρη που είδαμε χαλαρά, με 2 διανυκτερεύσεις ακόμα θα είναι μια χαρά (και θα κάνει και 1-2 μπάνια παραπάνω) αλλά μόνο αν έχει οδηγό.

Θα έβαζα άλλη μια διανυκτέρευση στην Sigiriya (έτσι θα είχαμε χρόνο να δούμε και την αρχαία πόλη Polonnaruwa), μία στην Nuwara Eliya (αντί για Godakawela) και μία ακόμα στην παραλία Mirissa για έξτρα χαλάρωση. Και δε θα έβαζα την τελευταία διανυκτέρευση στο αδιάφορο Κολόμπο, αλλά στο Negombo που είναι δίπλα στο αεροδρόμιο και έχει και παραλία.

Aν κάποιος θέλει να πάει για σαφάρι στο πάρκο Yala ή θέλει να ανέβει και στο Adam's peak οι μέρες πρέπει να αυξηθούν κι άλλο. Η φίλη μας που ανέβηκε στο Adam's peak ξεκίνησε στις 2 το βράδυ για να προλάβει την ανατολή του ήλιου και τελικά έφτασε πάνω στις 10 το πρωί! Δεν υπήρχε περίπτωση να αντέξουμε τόσο περπάτημα με ανηφόρα και σκάλες οπότε δεν μπήκε στο πρόγραμμα.
Αποκλειστικά με συγκοινωνία για το παραπάνω ταξίδι μπορεί να χρειάζονται και 2 βδομάδες..
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.960
Likes
16.919
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
να πω και εγώ ότι δεν περιμένω με αγωνία την ιστορία σου θα ήταν μεγάλο....ψέμα.:haha:
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.497
Likes
11.813
Επόμενο Ταξίδι
?
Για τις 10 αυτές μέρες είχα κλείσει 10 διαφορετικά ξενοδοχεία και όπως καταλαβαίνετε είμασταν συνέχεια στο πόδι.
:shock::eek:Αυτό δεν ήταν υπερβολικά κουραστικό?

Αναμένω σπέσιαλ φωτογραφικό υλικό!:D
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.290
Likes
11.685
Ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρον στην ιστορία μου! Βλέπω αρκετοί σκεφτεστε να πάτε, δε θα το μετανιώσετε!



Έτσι είναι, όσο πιο σύντομα γράψω θα θυμάμαι και λεπτομέρειες!
Οι μέρες έφτασαν αλλά χωρίς πολύ χαλάρωση. Σύμφωνα με τον οδηγό ακόμα και μια μέρα παραπάνω θα έκανε την διαφορά. Εγώ πιστεύω πως αν κάποιος θέλει να δει τα μέρη που είδαμε χαλαρά, με 2 διανυκτερεύσεις ακόμα θα είναι μια χαρά (και θα κάνει και 1-2 μπάνια παραπάνω) αλλά μόνο αν έχει οδηγό.

Θα έβαζα άλλη μια διανυκτέρευση στην Sigiriya (έτσι θα είχαμε χρόνο να δούμε και την αρχαία πόλη Polonnaruwa), μία στην Nuwara Eliya (αντί για Godakawela) και μία ακόμα στην παραλία Mirissa για έξτρα χαλάρωση. Και δε θα έβαζα την τελευταία διανυκτέρευση στο αδιάφορο Κολόμπο, αλλά στο Negombo που είναι δίπλα στο αεροδρόμιο και έχει και παραλία.

Aν κάποιος θέλει να πάει για σαφάρι στο πάρκο Yala ή θέλει να ανέβει και στο Adam's peak οι μέρες πρέπει να αυξηθούν κι άλλο. Η φίλη μας που ανέβηκε στο Adam's peak ξεκίνησε στις 2 το βράδυ για να προλάβει την ανατολή του ήλιου και τελικά έφτασε πάνω στις 10 το πρωί! Δεν υπήρχε περίπτωση να αντέξουμε τόσο περπάτημα με ανηφόρα και σκάλες οπότε δεν μπήκε στο πρόγραμμα.
Αποκλειστικά με συγκοινωνία για το παραπάνω ταξίδι μπορεί να χρειάζονται και 2 βδομάδες..
Σουπερ αναλυτικες πληροφοριες!! Φανταζομαι πως θα ειναι η ιστορια σου ;)
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
606
Likes
1.862
echo καλώς όρισες και καλή χρονιά με υγεία και πολλά πολλά ταξίδια.
Η ιστορία σου προμηνύεται συναρπαστική και εντυπωσιακή όπως πάντα.
Χαίρομαι που περάσατε πολύ ωραία γιατί από ότι περιγράφεις είναι σχετικά δύσκολος προορισμός και αν δεν έχεις προετοιμαστεί σωστά κρύβονται πολλά απρόοπτα.
Αλήθεια όμως, όπως ρωτά λίγο πιό πάνω και ο Γιάννης, γιατί αλλάζατε κάθε μέρα ξενοδοχείο? 'Ηταν αναγκαίο να γίνεται αυτό για να βγει το πρόγραμμα? Γιατί εκτός από πολύ κουραστικό θα ήταν και χάσιμο χρόνου.
Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τη συνέχεια και φυσικά με τις εξαιρετικές φωτογραφίες που μας έχεις καλομάθει.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
:shock::eek:Αυτό δεν ήταν υπερβολικά κουραστικό?
Αλήθεια όμως, όπως ρωτά λίγο πιό πάνω και ο Γιάννης, γιατί αλλάζατε κάθε μέρα ξενοδοχείο? 'Ηταν αναγκαίο να γίνεται αυτό για να βγει το πρόγραμμα? Γιατί εκτός από πολύ κουραστικό θα ήταν και χάσιμο χρόνου.
Παιδιά όντως ήταν κουραστικό αλλά δυστυχώς δε μπορούσε να γίνει διαφορετικά.. Δεν έβγαινε το πρόγραμμα και επιπλέον κάποια μέρη έτσι κι αλλιώς δεν ήταν για πάνω από μία μέρα. Οι αποστάσεις στην Σρι λάνκα αν και μικρές χιλιομετρικά είναι τεράστιες στην πραγματικότητα (από άποψη χρόνου) οπότε έπρεπε να μένουμε κάθε φορά κοντά στα αξιοθέατα που θέλαμε.
Πάντως δεν ήταν και τόσο κουραστικό όσο φαίνεται από την άποψη ότι στα Εμιράτα πέρναμε σχεδόν πάντα ταξί (είναι πολύ φθηνά) και στη Σρι λάνκα είχαμε το αυτοκίνητο. Γι΄ αυτό και γράφω παραπάνω ότι για να δούμε τα ίδια μέρη θα θέλαμε διπλάσιες μέρες χωρίς αυτοκίνητο.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.711
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom