ANEL
Member
- Μηνύματα
- 1.029
- Likes
- 340
νομίζω πως πρέπει ν άρχίσεις ελέγχοντας την πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου για τα δωμάτια που έκλεισες...αυτό θα σου απαντήσει στο ερώτημα αν έχει ήδη χρεωθεί η κάρτα σου ή όχι.αν έχει χρεωθεί,η τράπεζα θα περάσει αυτόματα τη χρέωση, στη νέα κάρτα που θα σου βγάλει.καλημέρα & καλό μηνα!!
εχω κανει πολλες φορες κράτηση μέσω booking, και ποτε δεν είχα πρόβλημα..
θέλω να σας ρωτήσω σχετικα με το προβλημα που δημιουργήθηκε τωρα..
λοιπον εκανα κρατηση μεσω booking, για το tour eiffel hotel απο 22- 28 Νοεμβριου, μου εστειλαν στο μεηλ το κωδικο κρατησης και όλα καλα!!
ΟΜΩΣ την Παρασκευή με πηραν τηλεφωνο απο την τραπεζα, οτι η πιστωτικη μας καρτα νομιζουν οτι εχει υποκλαπει (υπάρχει τέτοιο ρήμα??) και μας την ακυρωσαν.. το ερωτημα μου ειναι εγω τι πρεπει να κανω? το ξενοδοχειο με την κρατηση εχει δεσμευσει τα χρηματα σε περιπτωση που δεν θα εμφανιζομασταν?
επικοινωνησα με το ξενοδοχειο για να ρωτησω αν η κρατηση μας ειναι οκ.. μεχρι στιγμης δεν μου εχουν απαντησει..
ποια ειναι η γνωμη σας? αν εχετε εμπειρια να μου πειτε γιατι πραγματικά εχω μπερδευτει & δεν θελω να παω Παρισι και να μεινω σε κανενα παγκακι..
αν δεν έχει χρεωθεί,όταν θα πας και αφού μείνεις στο ξενοδοχείο θα πληρώσεις εκεί με όποιον τρόπο επιλέξεις(μετρητά ή χρήση άλλης πιστωτικής ή προπληρωμένη..)
αλλά απ'τη στιγμή που έχεις μέιλ επιβεβαίωσης από το booking.com ,δεν νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να κοιμηθείς σε παγκάκι
κατά τη γνώμη μου να μη στείλεις αριθμό πιστωτικής μέσω μέιλ...και δεν βλέπω για ποιο λόγο να στείλεις χρήματα για το 1ο βράδυ(σε περίπτωση που δεν πας),απ΄τη στιγμή που κανείς δεν στο ζητάει!
σε κάθε περίπτωση,σου εύχομαι να περάσεις καλά και χωρίς άγχος!