Ειναι ΟΚ το Booking.com?

taver

Member
Μηνύματα
12.597
Likes
29.746
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Το τελευταίο ξενοδοχείο που έκλεισα μόνος μου απο το booking.com ήταν το Kempinski Soma Bay
Στα υπόλοιπα συμφωνώ, αλλά εδώ έχουμε πρόβλημα. Αρχίζω και απορώ για το γούστο σου. Μα σε Kempinski? Καλά μας τα έλεγες για το Peninsula και τα άλλα και είχα αρχίσει να σε συμπαθώ... :xmas_cheesygrin:
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Στα υπόλοιπα συμφωνώ, αλλά εδώ έχουμε πρόβλημα. Αρχίζω και απορώ για το γούστο σου. Μα σε Kempinski? Καλά μας τα έλεγες για το Peninsula και τα άλλα και είχα αρχίσει να σε συμπαθώ... :xmas_cheesygrin:
Off topic εντελως: :xmas_lol:Αλλα πες μου σε παρακλω τι εχει αυτο το Kempinski:Luxury Hotel Munich - Luxury Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich
η παλι αυτο το Kempinski: Hotel Adlon Kempinski. Das Luxushotel in Berlin. Home
Οχι δηλαδη για να ξερω να τα αποφυγω αμα βρεθουν στο δρομο μου....:xmas_mrgreen:
 

peter75rhodes

Banned
Μηνύματα
329
Likes
99
Επόμενο Ταξίδι
GWT/BGY/BRA/AMS/MAD/CRL
Ταξίδι-Όνειρο
Island/Grönland
Ας κάνει ο καθένας ένα απλό πείραμα τηλεφωνόντας σε κάποιο χοτέλ στην Αθήνα ή στο Ρόδο και ας ανοίξει παράλληλα και το booking. Να βάλει όμως και το πρωινό μέσα! Μετά ελάτε και πείτε μας τί συμφέρει τελικά...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.597
Likes
29.746
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Off topic εντελως: :xmas_lol:Αλλα πες μου σε παρακλω τι εχει αυτο το Kempinski:Luxury Hotel Munich - Luxury Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich
η παλι αυτο το Kempinski: Hotel Adlon Kempinski. Das Luxushotel in Berlin. Home
Οχι δηλαδη για να ξερω να τα αποφυγω αμα βρεθουν στο δρομο μου....:xmas_mrgreen:
Στο πρώτο έχω μείνει. Είχα γράψει κιόλας εδώ:
http://www.travelstories.gr/%EF%E9-...F4%E7-%E3%E5%F1%EC%E1%ED%E9%E1.html#post65925
Είχε το πιο αγενές προσωπικό που έχω συναντήσει (σε ξενοδοχείο τέτοιας κατηγορίας). Στα ξενοδοχεία αυτής της κατηγορίας, το να αισθανθεί άνετα ο πελάτης, και να εξυπηρετηθεί σωστά, θα πρέπει να είναι πρωταρχικά μελήματα του ξενοδοχείου. Αυτοί μόνο που δεν έβριζαν τον πελάτη τους...
Για τον ίδιο λόγο συμπαθώ ιδιαίτερα τα ξενοδοχεία της Accor. Ακόμα και στο πιο φτηνό, δίνουν σημασία στην εξυπηρέτηση, και έχουν εμπεδώσει το Customer service mentality που πρέπει να τηρούν.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ας κάνει ο καθένας ένα απλό πείραμα τηλεφωνόντας σε κάποιο χοτέλ στην Αθήνα ή στο Ρόδο και ας ανοίξει παράλληλα και το booking. Να βάλει όμως και το πρωινό μέσα! Μετά ελάτε και πείτε μας τί συμφέρει τελικά...
Δε θα πω για το booking, θα πω για το octapus.
Τον Οκτωβριο βρηκα μια εξευτελιστικη τιμη για ενα ξενοδοχειο του Ρεθυμνου το οποιο η Rethimno μου εγγυοταν οτι ηταν πολυ καλο και προσφατως ανακαινισμενο. Εβγαινε μεση τιμη για 8 διανυκτερευσεις 36,5 ευρω με πρωινο. (Την πεμπτη διανυκτερευση μας την εδιναν δωρεαν). Η rethimno, εξαιρετικα ευγενικη και φιλοξενη, πηγε η ιδια προσωπικα στο ξενοδοχειο και παρακαλεσε ως ρεθυμνιωτισα να της δωσουν μια καλη τιμη για κατι φιλους της που θα εμεναν μια εβδομαδα. (Εμεις ημασταν αυτοι). Της ειπαν 60 ευρω με πρωινο και αυτο. Εννοειται οτι κλεισαμε μεσω octapus και μια χαρα μας περιμενε η κρατηση μας και μια χαρα ηταν το ξενοδοχειο. Ηταν η καλυτερη περιπτωση value for mοney που ειχαμε ποτε! Προφανως το octapus ειχε προαγορασει δωματια τα οποια τα ξεπουλουσε οσο-οσο. Ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις και οπως στα παντα πρεπει να κανεις ερευνα. Ποτε δε ψαχνεις μονο απο μια ιστοσελιδα κρατησης και παντα εχεις επαφη και με το ξενοδοχειο το ιδιο.
Ετερο παραδειγμα. Ψαχνοντας για Βερολινο βρηκα πολυ καλη τιμη για ενα συγκεκριμενο ξενοδοχειο σε ενα site (με πρωινο και φορους) πολυ καλυτερη απο οτι με καποια αλλα. H αυτοματη σελιδα των κρατησεν του ξενοδοχειου μου εβγαζε μεγαλυτερη τιμη. Εκλεισα λοιπον μεσω της ιστοσελιδας και πηγα Βερολινο περσι τον Δεκεμβρη. Φετος τον Μαιο που επρεπε να ξαναπαω, αυτη τη φορα σκεφτηκα να τους στειλω απευθειας e-mail και να τους υπενθυμισω οτι υπηρξα πελατησα κατι μηνες πριν. Και ω του θαυματος μου εδωσαν ακομη καλυτερη τιμη απο αυτην που ειχα αρχικα κλεισει (λαβε υποψη σου οτι αρχες Δεκεμβριου οι τιμες στο Βερολινο ηταν χαμηλοτερες απο τον Μαιο) και με το εμφανιστηκα μου εκαναν και upgrade σε σουιτα.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ολα παιζουν και πρεπει ολα να τα εξεταζει κανεις.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.114
Likes
1.755
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Ας κάνει ο καθένας ένα απλό πείραμα τηλεφωνόντας σε κάποιο χοτέλ στην Αθήνα ή στο Ρόδο και ας ανοίξει παράλληλα και το booking. Να βάλει όμως και το πρωινό μέσα! Μετά ελάτε και πείτε μας τί συμφέρει τελικά...[/QUOTΤ[[


Θα σου απαντήσω αμέσως...
Έψαχνα δωμάτιο με πρωινό σε ξενοδοχείο στη Ρόδο μέσω booking, στη συνέχεια κοίταξα στο site του ξενοδοχείου και μου έδινε την ίδια τιμή με τη διαφορά ότι έπρεπε να πληρώσω το internet.
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τις κρατήσεις δεν μπόρεσαν να μου δώσουν το δωμάτιο που ήθελα με δωρεάν σύνδεση και ο υπάλληλος με προέτρεψε να κλείσω μέσω booking!!!!
 

peter75rhodes

Banned
Μηνύματα
329
Likes
99
Επόμενο Ταξίδι
GWT/BGY/BRA/AMS/MAD/CRL
Ταξίδι-Όνειρο
Island/Grönland
Δίκιο έχεις Έρση, εγώ πήρα τηλ σήμερα στο Αγκλα Χοτελ και ζήτησα 2 δωμάτια για 5 άτομα. Η κοπέλα στη Ρόδο μου είπε 269 ευρώ για 3 βράδια με πρωινό. Στο booking το Αγκλα έβγαινε 75 ευρώ παραπάνω αφού χρέωνε εξτρά το πρωινό 5 ευρώ το άτομο!
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Σου συνεβει λοιπον το αντιθετο απο αυτο που συνεβει σε εμενα φετος στο Ρεθυμνο.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.036
Likes
12.187
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Λοιπον για να ξεκαθαρισουμε ορισμενα πραγματακια. Υπαρχουν 2 διαφορετικες κατηγοριες εταιρειων:

Στην πρωτη ανηκουν εταιριες σαν τις booking, hotels.com, venere, expedia, οι οποιες διαφημιζουν τα διαφορα ξενοδοχεια και το κερδος τους προερχεται απο ενα ποσοστο (συνηθως γυρω στο 15%) επι του συνολικου ποσου που θα καταβαλει ο πελατης στο ξενοδοχειο. Η καρτα του πελατη οταν γινεται κρατηση μεσω μιας τετοιας σελιδας δεν χρεωνεται, απλως τα στοιχεια της δινονται ως εγγυηση στον ξενοδοχο, για την περιπτωση ακυρωσης ή μη εμφανισης και ο πελατης εξοφλει το ξενοδοχειο ο ιδιος κατα την αφιξη ή κατα την αναχωρηση του απ' αυτο. Πολλες δε απ' αυτες τις εταιριες (οχι η booking) δεν ελεγχουν αν τα στοιχεια καρτας που συμπληρωνει ο πελατης ειναι εγκυρα αλλα, αφηνει την ευθυνη αυτη στον ξενοδοχο. Στη μοναδικη περιπτωση κρατησης μη επιστρεψιμης τιμης δωματιου, πολλες φορες (οχι παντα), χρεωνεται η καρτα απ' ευθειας κατα την κρατηση, παντα ομως απο τον ξενοδοχο.
Σ' αυτες τις σελιδες το ιδιο το ξενοδοχειο διαχειριζεται τις κρατησεις του και ειναι απολυτα υπευθυνο για τις τιμες και τη διαθεσιμοτητα. Ετσι ειναι στην πολιτικη του καθε ξενοδοχειου αν η καλυτερη τιμη θα εμφανιζεται στη δικη του σελιδα ή σε καποια αλλη. Η επικοινωνια με το ξενοδοχειο ειναι παντα απαραιτητη. Μπορει να πετυχετε καλυτερη τιμη, μπορει και οχι. Εαν η τιμη απο την booking ειναι χαμηλοτερη κλειστε το.
Επισης το τι δωματιο θα σας δωσουν εχει να κανει με την κατηγορια δωματιου που επιλεξατε (πχ αν επιλεξετε οικονομικο δωματιο ειναι πολυ πιθανο να παρετε ενα απο τα χειροτερα δωματια του ξενοδοχειου) και την αξιοπιστια του ξενοδοχειου (συνηθως παραδιδονται τα καλυτερα για την κατηγορια διαθεσιμα δωματια). Οι εταιρειες δε φερουν καμμια απολυτως ευθυνη.

Η δευτερη κατηγορια αφορα εταιριες οπως η yeego και η octopus που προαγοραζουν (συνηθως οχι απ'ευθειας αλλα απο τους μεγαλους tour operators ή και απο αλλου) δωματια ξενοδοχειων. Ετσι συνηθως οι τιμες τους δεν ειναι υψηλοτερες απ' αυτες που θα σας πουν αν τηλεφωνησετε στο ξενοδοχειο. Πολλες φορες μαλιστα μπορειτε να βρειτε πραγματικες ευκαιριες. Εχετε υποψη σας οτι αυτες οι εταιρειες δεν εμφανιζονται στις συγκρισεις τιμων που κανουν αλλα σελιδες οπως η tripadvisor ή η kayak. Η χρεωση της καρτας γινεται αμεσως κατα την κρατηση ( ή 2 εβδομαδες πριν την αφιξη σας στο ξενοδοχειο), σε ολο το ποσο, απο την εταιρεια. Οι πολιτικες ακυρωσεις ειναι πολυ ελαστικες, της ταξεως χρεωσης το πολυ μιας βραδιας εαν ακυρωσετε μεχρι τα μεσανυχτα της προηγουμενης απο την αφιξη σας. Τα δωματια κι εδω εχουν να κανουν με την κατηγορια επιλογης. Ωστοσο σπανια ειναι κατω του μεσου ορου και στις περισσοτερες των περιπτωσεων τα καλυτερα.

Εαν εχετε προβλημα με το δωματιο σας ή με την κρατηση σας επικοινωνηστε με τον κατοχο της σελιδας οπου κανατε την κρατηση. Οι περισσοτεροι ειναι ιδιαιτερα εξυπηρετικοι και θα σας βοηθησουν στη λυση του.
Το οτι τσεκαρουμε πριν την αφιξη μας αν το ονομα μας υπαρχει στην booking list του ξενοδοχειου, θεωρειται αυτονοητο. Εχουν παρατηρηθει πολλες φορες φαινομενα overbooking, κυριως σε χωρες οπως οι αραβικες ή η Τουρκια (αλλα και παντου στον κοσμο), γι' αυτο εχουμε μαζι μας την επιβεβαιωση του ξενοδοχειου, που θα μας στειλει μεσω mail ή fax.

Tip: Οταν θελετε να κανετε κρατηση απ' ευθειας απο το ξενοδοχειο, μην κλεισετε απο τη σελιδα του. Επικοινωνηστε πρωτα μαζι τους. Προτιμηστε το τηλεφωνο (εκτος κι αν δεν ξερετε καλα τη γλωσσα), ειναι πιο αμεσο. Στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων θα πετυχετε καλυτερη τιμη απ' αυτη της σελιδας τους.
Μην τους κανετε πολλες και απαιτητικες ερωτησεις, να ειστε ευγενικοι και μη συμπεριφερεστε σαν να εχετε παει ηδη στο ξενοδοχειο και τα βρηκατε ολα χαλια...
Οχι μονο δεν θα πετυχετε καλυτερη τιμη, αλλα το πιο πιθανο ειναι να σας πουν οτι ειναι sold out. Το χειροτερο που μπορει να τυχει σε ενα ξενοδοχειο ειναι οι εκνευριστικοι και σπαστικοι πελατες. Ακομα κι αν πληρωνουν αδρα ειναι ανεπιθυμητοι. Ετσι ο καθε ρεσεψιονιστ (ιδιαιτερα αν προκειται για εναν απλο υπαλληλο) θα επιλεξει να σας αποφυγει και να αφησει αδειο ενα δωματιο απο το να προσθεσει εναν ακομη μπελα(στους ηδη πολλους που του εμφανιζονται καθημερινα) στο κεφαλι του.
Αν ειστε ευγενικοι κανοντας σοβαρες ερωτησεις, που φανερωνουν προθεση να προχωρησετε στην κρατηση, θα κερδισετε τον υπαλληλο του ξενοδοχειου που στη χειροτερη περιπτωση θα προσπαθησει να σας κρατησει το καλυτερο δυνατο δωματιο, αν δεν καταφερει να πετυχει καλυτερη τιμη για σας.
 
Last edited by a moderator:

jpsih

Member
Μηνύματα
262
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
???
Για τον ίδιο λόγο συμπαθώ ιδιαίτερα τα ξενοδοχεία της Accor. Ακόμα και στο πιο φτηνό, δίνουν σημασία στην εξυπηρέτηση, και έχουν εμπεδώσει το Customer service mentality που πρέπει να τηρούν.
την ιδια αποψη εχω και εγω για τα ξενοδοχεια της accor..
αψογη εξυπηρετηση (εως σκισιμο των υπαλληλων μπορω να πω..) και γενικα ποτε δεν ετυχε να εχω καποιο παραπονο..

αααα.. το παραπονο μου ειναι γιατι δεν υπαρχει free wifi στα ξενοδοχεια της αλυσιδας mercure (στα περισσοτερα τουλαχιστον αν δεν απατομαι..), οταν πληρωνεις το δωματιο ακομα και 100 τη βραδυα..

δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη αυτη...
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.289
Likes
911
την ιδια αποψη εχω και εγω για τα ξενοδοχεια της accor..
αψογη εξυπηρετηση (εως σκισιμο των υπαλληλων μπορω να πω..) και γενικα ποτε δεν ετυχε να εχω καποιο παραπονο..

αααα.. το παραπονο μου ειναι γιατι δεν υπαρχει free wifi στα ξενοδοχεια της αλυσιδας mercure (στα περισσοτερα τουλαχιστον αν δεν απατομαι..), οταν πληρωνεις το δωματιο ακομα και 100 τη βραδυα..

δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη αυτη...
Όσον αφορά τα ξενοδοχεία της Accor, στα Sofitel και Novotel, έχω και γω συναντησει πολύ καλή εξυπηρέτηση. Δυστυχώς στα Mercure δεν είχα την ίδια τύχη. Στο ενα που έτυχε να μείνω ο υπάλληλος στην υποδοχή ήταν αγενέστατος και ιδιαίτερα ειρωνικός, παρόλο που η τιμή του δωματίου δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητη για Mercure, ενώ σε ένα άλλο η εξυπηρέτηση ήταν απλά διεκπεραιωτική, με απροθυμία ορισμένες φορές να απαντήσουν δε βασικές ερωτήσεις, όπως για ιντερνετ κλπ. Βέβαια παίζει ρόλο και το άτομο αλλά και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες το βρίσκεις.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.529
Μηνύματα
899.335
Μέλη
39.248
Νεότερο μέλος
Georgetsn

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom