Sassenach77
Member
- Μηνύματα
- 7.630
- Likes
- 22.554
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γη του Πυρός
Αυτο είναι το μόνο σίγουρο! Άλλωστε δεν φημίζομαι για τη τύχη μου.Ε τότε εσύ ήσουν από τους άτυχους,
Πάντως δεν μίλησα για τύχη, απλά θαύμασα τα πνευμονια των ανθρώπων.
Αυτο είναι το μόνο σίγουρο! Άλλωστε δεν φημίζομαι για τη τύχη μου.Ε τότε εσύ ήσουν από τους άτυχους,
Δεν είναι θέμα σωστού και λάθους, αλλά αν δεν το έλεγες ότι το κάνεις έτσι εγώ δεν θα είχα δει ότι έχεις προσθέσει κείμενο..... Αν είναι εύκολο να το κάνεις όπως είπε ο Γιώργος please.Επειδή είναι η πρώτη μου ιστορία, γράφω την συνέχεια σαν επεξεργασία στο ήδη υπάρχον κείμενο. Σωστά πράττω ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος ;;;
Οκ, ευχαριστώ !Δεν είναι θέμα σωστού και λάθους, αλλά αν δεν το έλεγες ότι το κάνεις έτσι εγώ δεν θα είχα δει ότι έχεις προσθέσει κείμενο..... Αν είναι εύκολο να το κάνεις όπως είπε ο Γιώργος please.
Ειναι επειδή εγώ δεν πίνω καφέ και τα γράφω κατεβατά !!! Οκ, ευχαριστώ!!Πολύ ωραία τα γράφεις και μας τα λες, μόνο άλλαζε καμιά παράγραφο αν θέλεις για να διαβάζονται πιο εύκολα τα κείμενά σου! Σήκωσα το βλέμμα μου από την οθόνη να πιω μια γουλιά καφέ και δεν έβρισκα το σημείο που είχα σταματήσει
7. Ica - Huacachina - Paracas6. Vinicunca (Montaña de Siete Colores)
Προγραμματίσαμε την συγκεκριμένη εκδρομή την τελευταία μέρα της παραμονής μας στην περιοχή του Κούσκο καθώς θέλαμε αφενός μεν να έχουμε συνηθίσει στο υψόμετρο και αφετέρου να ταξιδεύουμε την επόμενη μέρα χωρίς να έχουμε προγραμματίσει κάτι που θα απέβαινε δύσκολο λόγω κούρασης. Η μέρα ξεκίνησε πολυ νωρίς, ξαναπήραμε το χάπι για την αντιμετώπιση του υψομέτρου και με λίγη αγωνία αλλά χωρίς πολλές προσδοκίες λόγω κακοκαιρίας, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορειάκι. Στην τελευταία στάση για να να παραλάβουμε και τους τελευταίους συμμετέχοντες, με μεγάλη μας έκπληξη συνειδητοποιήσαμε ότι στην εκδρομή αυτή θα συμμετείχε και ένα μωράκι 4 μηνών,το οποίο μετέφεραν οι γονείς του. Πραγματικά, κοιταζόμασταν με τον σύζυγο και δεν ξέραμε τι να πούμε. Τουλάχιστον σκεφτήκαμε ότι αφού θα καταφέρει το βρεφος να επισκεφτεί το Vinicunca, ίσως να τα καταφέρναμε και εμείς .
Δυο ώρες περίπου μετά το Κουσκο, κάναμε στάση για πρωινό. Φάγαμε ελαφρυά και ήπιαμε πολύ τσάι. Στη συνέχεια, διασχίσαμε έναν αρκετά κακοτράχαλο δρόμο, στενό, ανηφορικό, γεμάτο στροφές και με μια υπέροχη θέα σε γκρεμούς. Η οδήγηση δεν θα χαρακτηριζόταν προσεχτική και ένα αίσθημα φόβου άρχισε να μας επισκέπτεται. Το βρέφος παρόλα αυτά, δεν ακούγονταν καθόλου. Τυχερό, δεν έβλεπε τους γκρεμούς.
Μετά από περίπου άλλη μια ώρα φτάσαμε στο σημείο αποβίβασης, όπου στάθμευαν όλα τα οχήματα και θα ξεκινούσε η πεζοπορία. Ο καιρός ήταν άσχημος,τα σύννεφα και η ομίχλη ήταν έντονη και ανά διαστήματα ενα ψιλόβροχο που γινόταν και χιονόνερο, έκανε το δρομάκι πολύ λασπωμένο και λίγο πιο δύσκολο να το διασχίσεις. Ντόπιοι κάτοικοι ντυμένοι με τις χρωματιστές τους στολές,είχαν άλογα τα οποία διέθεταν με το αντίτιμο των 20$ -αν θυμάμαι καλά -σε όποιον δεν ήθελε να περπατήσει. Ο ξεναγός μας ενημέρωσε ότι το περπάτημα έως την κορυφή των 5.036m θα διαρκούσε περίπου 1,5 με 2 ώρες και ότι δεν θα έπρεπε να μείνουμε εκεί για διάστημα πάνω από μισή ώρα λόγω του υψομέτρου. Αλπάκας και λαμας βοσκούσαν γύρω μας, ρυάκια και ποτάμια διέσχιζαν τις καταπράσινες πλαγιές και οι ντόπιοι έκαναν αγώνα δρόμου για να προλάβουν να κάνουν την διαδρομή παραπάνω από μια φορά και να μεταφέρουν όσο τον δυνατόν περισσότερους επισκέπτες που δεν θέλησαν να περπατήσουν.
Τελικά, με έναν γρήγορο ρυθμό αλλά σταματώντας και ανά διαστήματα για φωτογραφίες αφού το σκηνικό ήταν ονειρικό -παρά την κακοκαιρία- καταφέραμε να είμαστε από τους πρώτους που φτάσαμε στην κορυφή μετά από μια ώρα περίπου (την γενική φυσική μας κατάσταση θα την χαρακτήριζα μέτρια.) Το κομμάτι που μας δυσκόλεψε ήταν το τελευταίο εικοσάλεπτο το οποίο ηταν και το πιο ανηφορικό αφού όλο το υπόλοιπο δεν χαρακτηριζόταν από μεγάλη κλίση. Προς το τέλος λοιπόν της διαδρομής άρχισε να διακρίνεται και η Κόκκινη Κοιλάδα την οποία όπως μας είπε ο ξεναγός μας όταν τον βρήκαμε μετά από αρκετή ώρα, θα έπρεπε να είχαμε συνδυάσει με το Vinicunca μιας που η διαδρομή δεν μας φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολη.
Φτάνοντας νωρίς είχαμε την δυνατότητα να φωτογραφίσουμε το βουνό χωρίς πολύ κόσμο. Μετά από λίγη ώρα όμως οι ορδές των επισκεπτών κατέφθασαν και μαζί και η ομίχλη! Το βουνό καλύφτηκε και μόνο για ελάχιστα διαστήματα κάποιων δευτερολέπτων μας έκανε την χάρη να εμφανιστεί ξανά.
Τα χρώματα σίγουρα δεν ήταν όπως αυτά στις φωτογραφίες, φαντάζομαι ότι η κατάλληλη εποχή για να το επισκεφτεί κανεις είναι κατα τους μήνες Ιούνιο-Αύγουστο. Ωστόσο, η όλη εμπειρία, η αίσθηση του να περπατάς σε τέτοιο υψόμετρο και το ιδιαίτερο αυτό θέαμα των χρωμάτων, πιστεύω πως αξίζει την επίσκεψη.
Η επιστροφή ήταν το ίδιο τρομακτική όπως και η μετάβαση και αφού φάγαμε μεσημεριανό στο ίδιο εστιατόριο που πήραμε και πρωινό, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο κατάκοποι και με έναν μικρό πονοκέφαλο .
Να αναφέρω επίσης ότι γνωρίσαμε και το όμορφο, γλυκύτατο, ξανθό μωράκι και τους γονείς του, κάτοικοι της Φλοριντα και μας είπανε οτι το τόσο ήσυχο μωράκι τους,αν και τεσσάρων μηνών έχει ταξιδέψει ήδη σε τρεις χώρες!!! Μέχρι την εφηβεία του πιστεύω θα έχει ταξιδέψει στην μισή υφήλιο
View attachment 407595
View attachment 407596
View attachment 407597 View attachment 407598
Ευχαριστούμε! Τα χάπια δεν θυμάμαι ακριβώς την ονομασία του σκευάσματος, αρκεί στο φαρμακείο να ζητήσετε «ακεταζολαμίδη».Πολυ ομορφη ιστορια. Παντα τετοια ομορφα ταξιδια να κανετε. Αν θελεις γραψε το τηλεφωνο του υπουργριου τουρισμου που επικοινωνουσατε. Και ποια χαπια ακριβως πηρατε για το υψομετρο;
8. Lima7. Ica - Huacachina - Paracas
Έχοντας κλείσει μια εβδομάδα στο Περού, Δευτέρα πρωί αναχωρούμε από το πανέμορφο Κούσκο, αεροπορικώς,με προορισμό την Λίμα. Από την Λίμα, επιβίβαση στο λεωφορείο και προορισμός μας η Ικα. Βγάλαμε λοιπόν τα καλοκαιρινά ρούχα από την βαλίτσα και καταχωνιάσαμε τα χειμωνιάτικα.
Τα εισιτήρια λεωφορείου κλείστηκαν μέσω Red Bus και κόστισε 22€ το άτομο μετ´επιστροφής. Οι θέσεις του λεωφορείου πολύ άνετες με ατομική οθόνη για προβολή ταινιών που έκαναν το τετράωρο ταξίδι να περάσει γρήγορα και ευχάριστα.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την άφιξη μας στην Ικα και την τρέλα που επικρατούσε στο κέντρο της πόλης αυτής. Περπατώντας από τον σταθμό λεωφορείων ως το κέντρο, διαδρομή περίπου 5 λεπτών, ο ήχος από τις κόρνες ήταν συνεχής και εξαιρετικά ενοχλητικός. Οι κόρνες δεν σταματούσαν να χτυπάνε ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Γενικά η Ικα δεν είχε τίποτα να κάνει με το γραφικό και ήσυχο Κούσκο και όλοι οι άνθρωποι βρίσκονταν σε έναν συνεχή αναβρασμό. Τα αυτοκίνητα ήταν πολλά και στην προσπάθεια μας να βρούμε ένα κατάστημα για να ανανεώσουμε τα mb στην κάρτα sim, η επικοινωνία ήταν εξαιρετικά δύσκολη. Αφού το καταφέραμε, έπρεπε να βρούμε ταξί για το ξενοδοχείο. Αποφασίσαμε να διανυκτερεύσουμε στην Ικα και όχι στην όαση Huacachina, αφού τα ξενοδοχεία δεν μας φάνηκαν ιδιαίτερα αξιόλογα εκεί. Το ξενοδοχείο μας κόστισε 30€ το δίκλινο και ήταν ομορφο και καθαρό. Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, πήραμε ταξί για την Huacachina που απείχε μόλις 10 λεπτά από την Ικα.
Στη διάρκεια της διαδρομής δυστυχώς οι εικόνες δεν ήταν αυτές που περιμέναμε. Όσο πλησιάζαμε στην όαση και μπαίναμε στην έρημο, τα σκουπίδια αριστερά και δεξιά του δρόμου αλλά και πάνω στους αμμόλοφους ήταν ιδιαίτερα αισθητά. Φτάσαμε λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα και με το που αποβιβαστήκαμε από το ταξί εννοείται μας προσέγγισαν διάφοροι για βόλτα με τα buggy και sandboard στην έρημο. Σκεφτείτε ότι η προσφορά τους ήταν 25€/το άτομο. Αφού κάναμε μια βόλτα γύρω από την λίμνη, που ήταν πολύ όμορφα και περιποιημένα και ευτυχώς τα σκουπίδια δεν υπήρχαν εδώ, περπατήσαμε στην είσοδο της ερήμου και πληρώσαμε ένα μικρό αντίτιμο, ρωτήσαμε έναν άλλον ιδιοκτήτη baggy cars και μας είπε πως η βόλτα και το sandboard θα μας κόστιζε 12,5 € για τα δυο άτομα. Good deal! Επιβιβαστήκαμε στα buggy, καθίσαμε δίπλα στον οδηγό και ζήσαμε μια από τις πιο όμορφες και γεμάτη αδρεναλίνη στιγμές στο Περού!
View attachment 410626
View attachment 410627
View attachment 410628 Η κατάβαση των αμμόλοφων με buggy car ήταν απίστευτη εμπειρία η οποία με έκανε να ουρλιάζω από τον φόβο και την αδρεναλίνη! Ήταν αντίστοιχο συναίσθημα με το να είσαι σε ένα roller coaster αλλά μικρότερης έντασης. Μετά την βόλτα αυτή, σταματήσαμε στην κορυφή ενός αμμόλοφου, βγάλαμε τις φωτογραφίες με το ηλιοβασίλεμα και τα όμορφα χρώματα που χάριζε στην άμμο και συνεχίσαμε με sandboard. Άλλη μια απίστευτη εμπειρία, δεν φανταζόμουν ποτέ ότι μπορούσες να αναπτύξεις τόσο μεγάλη ταχύτητα με σανίδα πάνω στην άμμο. Γυρνώντας πίσω, ο ήλιος ειχε κρυφτεί και περπατήσαμε μέχρι την κορυφή ενός αμμόλοφου για να θαυμάσουμε την Huacachina από ψηλά, στολισμένη αυτή την φορά με τα φώτα της. Το περπάτημα δεν ήταν πολύ εύκολη υπόθεση αλλά η θέα μας αντάμειψε! Η έρημος, η όαση, τα αστέρια ήταν μια εικόνα που θα μου μείνει αξέχαστη!
View attachment 410629
Κατηφορίσαμε για την όαση και αφού κάναμε μια βόλτα συνειδητοποιήσαμε ότι οι επιλογές για φαγητό και ποτό ήταν πολύ περιορισμένες. Καθίσαμε σε μια πιτσαρία και φάγαμε αγναντεύοντας την όαση.
Το επόμενο πρωί είχαμε κλείσει μια ημερήσια εκδρομή η οποία είχε επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Παράκας και κρουαζιέρα στα νησιά Μπαγέστας. Κάναμε την κράτηση μέσω του ξενοδοχείου κατα την άφιξη μας και δεν το ψάξαμε πολύ καθώς είχαμε απογοητευτεί λίγο από την εμπειρία μας με το πρακτορείο που κάναμε την ημερήσια εκδρομή στην Ιερή Κοιλάδα. Ήρθε λοιπόν το λεωφορειάκι του πρακτορείου να μας πάρει και όπως καταλάβαμε ο οδηγός εκτελούσε και χρέη ξεναγού. Μετά από μια ώρα οδήγησης, φτάσαμε στη παραθαλάσσια μικρή πόλη του Παράκας με σκοπό να επιβιβαστούμε στο καράβι για την κρουαζιέρα στα νησία Μπαγέστας. Ο παραλιακός δρόμος του Παρακας ήταν όμορφος, με μαγαζιά για σουβενίρ και καφετέριες. Δυστυχώς, ο οδηγός μας ενημέρωσε ότι λόγω της χαμηλής ορατότητας και της ομίχλης προς το παρόν δεν θα εκτελούνταν κρουαζιέρες. Έτσι ξεκινήσαμε για το εθνικό πάρκο Παρακας και στην επιστροφή το μεσημέρι, θα κάναμε την κρουαζιέρα.
View attachment 410632
View attachment 410630
Πληρώσαμε την είσοδο στο Εθνικό Πάρκο και ξαφνικά βρεθήκαμε σε ένα πανέμορφο τοπίο! Ήταν απέραντο, άνυδρο και συγκλονιστικό. Τα χρώματα άλλαζαν από κίτρινο σε βαθύ κόκκινο και μπορουσες να δεις πολλά είδη πτηνών, από φλαμίνγκο έως όρνια. Επίσης, περάσαμε από πολλές παραλίες κάθε μια με το δικο της χρώμα και τα ωκεάνια κύματα του Ειρηνικού να τις σμιλεύουν με διαφορετικό τρόπο. La Catedral, Playa Supay, Playa Roja είναι παραλίες που διαθέτουν η κάθε μια σημεία θέασης και κάναμε στάσεις. Τελευταία στάση ,η οποία ήταν για μπάνιο και δυστυχώς εμείς δεν το καταλάβαμε αφού όπως σας είπα δεν είχαμε δει καν το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδρομής, ήταν μια μικρή παραλία η Playa La Mina Pisco, όπου οι Περουβιανοί απολάμβαναν τον Ειρηνικό και τα γαλανά νερα του. Μου θύμισε έντονα παραλίες της Σαντορίνης. Κρίμα που δεν μπορούσαμε να βουτήξουμε!
View attachment 410640
View attachment 410633
View attachment 410634
View attachment 410635
View attachment 410636 Αφού οι συνταξιδιώτες μας απόλαυσαν το μπάνιο τους, ξεκινήσαμε για τον επόμενο προορισμό όπου και θα τρώγαμε, ονόματι Lagunilla, όπου υπήρχαν δυο τρια τουριστικά εστιατόρια και ένα μικρό λιμανάκι. Όταν τα αντικρίσαμε, απογοητευτήκαμε λίγο είναι η αλήθεια αλλά το όλο περιβάλλον ήταν ιδιαίτερο, και αποφασίσαμε να το απολαύσουμε! Το εστιατόριο ηταν ξύλινης κατασκευής με μπαλκονάκια πάνω στην θάλασσα, πλαστικές καρέκλες και θέα τις χρωματιστές βάρκες των ψαράδων. Διαφόρων ειδών πτηνά πετούσαν δίπλα μας και είπαμε να δοκιμάσουμε τα θαλασσινά του Παρακας, με μεγάλη επιφύλαξη βέβαια. Τα φαγητά σερβιρίστηκαν, ο σεφ από το παράθυρο έκανε κάθε τρεις και λίγο ερωτική εξομολόγηση στην σερβιτόρα η οποία τον έβριζε αλλά του έσκαγε και από κανένα χαμόγελο,η διπλανή παρέα με την οποία ξεκινήσαμε να μιλάμε ηταν τρεις γλυκύτατες κυρίες από την Κοστα Ρίκα και αφού ηπιαμε και τα καθιερωμένα Pisco Sour, και φάγαμε τα νοστιμότατα πιάτα καταλήξαμε ότι στην θεία Pily-το όποιο ήταν και το όνομα του εστιατορίου και αν δείτε στο Google έχει βαθμολογία 1,7 στα 5-() είχαμε μια από τις πιο ωραίες εμπειρίες στο Περού!
Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι όταν ζητήσαμε να πληρώσουμε με κάρτα, η θεία Pily αυτοπροσώπως φώναξε τον γιο της για να πάει τον σύζυγο μια …βόλτα με την μηχανή! Η βόλτα θα γινόταν έως ένα πιο ψηλό σημείο για να πιάσει σήμα το pos! Ο σύζυγος εννοείται ξενέρωσε που θα έπρεπε να ανεβεί σε μια μηχανή με οδηγό έναν Περουβιανό αλλά δεν υπήρχε άλλη λύση
Μετά από δέκα λεπτά -και ενώ ένα άγχος το είχα για το αν θα επιστρέψει σώος και αβλαβής- η μηχανή φάνηκε και μαζί το χαμόγελο στο πρόσωπο του. Άλλη μια μοναδική εμπειρία στο Περού!
View attachment 410638
View attachment 410637
View attachment 410639 Είχε φτάσει η ώρα για την επιστροφή στη μικρή πόλη του Παρακας και για κρουαζιέρα στα νησιά Μπαγέστας. Περίμενα πως και πως αφού ήθελα να δω τους πιγκουινους και τους θαλάσσιους λέοντες στο φυσικό τους περιβάλλον! Καθώς πλησιάζαμε, ο οδηγός πήρε τηλέφωνο τον «καπετάνιο» και μαντέψτε… τον ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να γίνει ούτε τώρα η κρουαζιέρα λόγω της χαμηλής ορατότητας. Απογοητευμένη και στενοχωρημένη, δεν ήθελα να μπω πάλι στην διαδικασία να ψάξω αν μας έλεγε αλήθεια ή ψέματα. Ένας από τους λόγους που ήθελα να επισκεφτούμε την επαρχία Ικα ήταν τα νησιά Μπαγέστας, τα οποία ονομάζονται και «Γκαλαπάγκος των Φτωχών» λόγω της πλούσιας πανίδας τους, και δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας και ετοιμαστήκαμε για την επιστροφή μας στην Λίμα, η οποία θα ήταν και ο τελευταίος μας προορισμός σε αυτή την μοναδική χώρα!