kabamarou
Member
- Μηνύματα
- 1.466
- Likes
- 2.426
Υπάρχει και άλλο μήνυμα ποιο πριν στο θέμα που παρατίθεται από μια Νένα
Last edited:
Αυτο που το βρηκε ακριβως; Στον κανονισμο που επισυναφθηκε απο την εφημεριδα της κυβερνησεως δεν αναφερει πουθενα για αποζημιωση σε περιπτωση καθυστερησης της πτησης, μονο για την φροντιδα απο το ακολουθο αρθρο.-.
Επίσης, εάν η πτήση (εντός ΕΕ) έχει καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες δικαιούμαστε αποζημίωση 250 ευρώ εάν η απόσταση είναι κάτω από 1500 χλμ και 400 ευρώ εάν η απόσταση είναι πάνω από 1500 χλμ. Δικαιούμαστε όλα αυτά τα χρήματα χωρίς να χρειάζεται να δώσουμε ονομαστικές αποδείξεις από, ξενοδοχείο, ταξί, σάντουιτς, νερό, τσίχλες, χαρτομάντιλα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο ζητάνε οι αεροπορικές όταν κάνεις αίτηση για αποζημίωση μέσα από τις fixed σελίδες που έχουν στα σάιτ τους. Αίτημα για αποζημίωση κάλο είναι να κάνουμε μόνο μέσω των γραφείων πολιτικής αεροπορίας, με κοινοποίηση προς την αεροπορική, χωρίς το τελευταίο να είναι απαραίτητο.
Νένα
Έχω την εντύπωση ότι δικαιούμαστε να αιτηθούμε αποζημίωση. Το αν θα εγκριθεί η όχι είναι θέμα των κανονισμών, άλλοι αποφασίζουν. Αν φάμε πόρτα, δικαιούμαστε και να προχωρήσουμε ακόμη και σε ένδικα μέσα. Αλλά πόιος θα πλήρωνε δικηγόρο για τέτοιο μικροποσό;Υπαρχουν και οι airhelp και η flightright κλπ. Μη σας πιανουν κοροιδα. Για οποιοδηποτε λογο αργησει η πτηση πανω απο 3 ωρες, ειτε καιρος, ειτε οτιδηποτε δικαιουστε αποζημιωση.
Υποτίθεται ότι η Ryanair διαφημίζει κ τη νέα πολιτική για γρήγορη αποζημίωση σε τέτοιες καταστάσεις. Όποτε στη θέση σας θα ακολουθούσα τις οδηγίες που θα έχει σίγουρα στη σελίδα της για αίτηση αποζημίωσης σύμφωνα με το νόμο της ΕΕ 261Καλησπέρα. Η χθεσινοβραδινή πτήση της Ryanair από Στάνστεντ για Αθήνα καθυστέρησε 4 ώρες ακριβώς. Αντί για 23:59 έφτασε 04:00 τα ξημερώματα. Η αιτία ήταν (όπως έλεγαν) ότι υπήρχε σοβαρή δυσλειτουργία στο αεροσκάφος της πρωινής πτήσης και περίμεναν να έρθει άλλο από Ρώμη, οπότε πήγε πίσω όλο το πρόγραμμα. Κουπόνι αξίας 3,5 λιρών πήραν όσοι πήγαν και ρώτησαν. Καμία ανακοίνωση και γενικά απαράδεκτη στάση. Αλλά αυτό το ξέρουμε.
Το ερώτημα...δικαιούμαστε αποζημίωση (400€ το άτομο) και αν ναι πως την διεκδικούμε?
(Μάλιστα έστειλαν και μέιλ με pdf στο οποίο επιβεβαιώνουν την καθυστέρηση των 4 ωρών, για το ενδεχόμενο κάποιος να είχε ταξιδιωτική ασφάλεια και να θέλει να διεκδικήσει αποζημίωση από την ασφαλιστική του...)
Απευθείας από την εταιρία ή μέσω γνωστών ιστοσελίδων που μεσολαβούν? Τα έχει καταφέρει κανείς με την συγκεκριμένη εταιρία?