• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Γενικά Δικαιούμαι αποζημίωση και πως τη διεκδικώ?

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.466
Likes
2.426
Υπάρχει και άλλο μήνυμα ποιο πριν στο θέμα που παρατίθεται από μια Νένα
 
Last edited:

Viaggi

Member
Μηνύματα
1.248
Likes
7.013
ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΩΣ ΚΑΙ 600€
αν η πτήση σας καθυστέρησε, ακυρώθηκε ή υπερκρατήθηκε, μέσα στα τελευταία 3 χρόνια

https://www.claimcompass.eu/gr/
Έπεσα τυχαία πάνω σε αυτό, δε ξέρω αν είναι αξιόπιστο.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.664
Likes
10.324
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
-.


Επίσης, εάν η πτήση (εντός ΕΕ) έχει καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες δικαιούμαστε αποζημίωση 250 ευρώ εάν η απόσταση είναι κάτω από 1500 χλμ και 400 ευρώ εάν η απόσταση είναι πάνω από 1500 χλμ. Δικαιούμαστε όλα αυτά τα χρήματα χωρίς να χρειάζεται να δώσουμε ονομαστικές αποδείξεις από, ξενοδοχείο, ταξί, σάντουιτς, νερό, τσίχλες, χαρτομάντιλα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο ζητάνε οι αεροπορικές όταν κάνεις αίτηση για αποζημίωση μέσα από τις fixed σελίδες που έχουν στα σάιτ τους. Αίτημα για αποζημίωση κάλο είναι να κάνουμε μόνο μέσω των γραφείων πολιτικής αεροπορίας, με κοινοποίηση προς την αεροπορική, χωρίς το τελευταίο να είναι απαραίτητο.
Νένα
Αυτο που το βρηκε ακριβως; Στον κανονισμο που επισυναφθηκε απο την εφημεριδα της κυβερνησεως δεν αναφερει πουθενα για αποζημιωση σε περιπτωση καθυστερησης της πτησης, μονο για την φροντιδα απο το ακολουθο αρθρο.

"Άρθρο 9 ∆ικαίωµα φροντίδας 1. Όταν γίνεται παραποµπή στο παρόν άρθρο, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες: α) γεύµατα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναµονής τους, β) διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο όταν αποβαίνει αναγκαία η παραµονή τους: — επί µία ή περισσότερες νύκτες, ή — επί διάστηµα επιπλέον εκείνου που σχεδίαζε ο επιβάτης "

Στο αρθρο της ΥΠΑ αναφέρεται ως:
"Σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης, ο αερομεταφορέας πρέπει να σας προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, επικοινωνία, γεύματα και διανυκτέρευση καθώς και μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ανάλογα το χρόνο καθυστέρησης).



Όταν η καθυστέρηση είναι τουλάχιστο πέντε (5) ώρες, μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε το αντίτιμο του εισιτηρίου τους και να μην ταξιδέψετε με την πτήση.


Εάν φτάσετε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση πλέον των τριών (3) ωρών, μπορείτε να λάβετε αποζημίωση όπως οι επιβάτες μιας ακυρωθείσας πτήσης εκτός εάν η καθυστέρηση προκλήθηκε από έκτακτες περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και εάν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα από τον αερομεταφορέα.

Η αποζημίωση ανέρχεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση σε :


· 250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1500 χιλιομέτρων

· 400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων

· 600 ευρώ για όλες τις άλλες πτήσεις."


Είχα καθυστέρηση σε πτήση της AEGEAN Dusseldorf-Athens 4 ώρες λόγω του χιονιά στην Γερμανία. Ο χιονιάς θεωρείται έκτακτη περίσταση ή κάνω λάθος;

Επίσης δεν υπήρχε καμία ενημέρωση και μας αφήσανε όλους τους επιβάτες χωρίς αναψυκτικά και γεύματα. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Δικαιούμαστε αποζημίωση or not ?
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Υπαρχουν και οι airhelp και η flightright κλπ. Μη σας πιανουν κοροιδα. Για οποιοδηποτε λογο αργησει η πτηση πανω απο 3 ωρες, ειτε καιρος, ειτε οτιδηποτε δικαιουστε αποζημιωση.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.680
Υπαρχουν και οι airhelp και η flightright κλπ. Μη σας πιανουν κοροιδα. Για οποιοδηποτε λογο αργησει η πτηση πανω απο 3 ωρες, ειτε καιρος, ειτε οτιδηποτε δικαιουστε αποζημιωση.
Έχω την εντύπωση ότι δικαιούμαστε να αιτηθούμε αποζημίωση. Το αν θα εγκριθεί η όχι είναι θέμα των κανονισμών, άλλοι αποφασίζουν. Αν φάμε πόρτα, δικαιούμαστε και να προχωρήσουμε ακόμη και σε ένδικα μέσα. Αλλά πόιος θα πλήρωνε δικηγόρο για τέτοιο μικροποσό;
 

Alpha14

Member
Μηνύματα
123
Likes
206
Γνωρίζει μήπως κάποιος αν πτήση για Θεσσαλονίκη που λόγω της τωρινής κατάστασης άλλαξε προορισμό (Αθήνα κι από'κεί λεωφορείο), ώρα, και flight number, συνεχίζεται να θεωρείται η ίδια πτήση (απλά με την αντίστοιχηση καθυστέρηση) ή εμπίπτει στην κατηγορία ματαίωσης πτήσης;
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.562
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
πηγα βιετναμ με scoot 17/03 και γυρισα με aeroflot 01/04. κι εκει που ετρεμα και φοβομουν την scoot μας την εκανε η aeroflot, οχι δηλαδη πως εγινε και καμια στραβη με την scoot.
γυριζα λοιπον με αεροφλοτ 01/04, φευγαμε κατα τις 10 απο ανοι και φταναμε μοσχα κατα τις 4, ενω 7.10 πεταγαμε για αθηνα που θα φταναμε περιπου 11. μετα απο λιγη ωρα στο ταξιδι καταλαβαινω οτι παμε για προσγειωση. φρικαρα γιατι δεν ειχε γινει καμια ανακοινωση, αρχιζω να κοιταζω γυρω γυρω και μετα απο λιγο βγαινει ανακοινωση οτι προσγειωνομαστε μιανμαρ γιατι υπηρχε ιατρικο περιστατικο (σχεδον με την αρχη της πτησης ειχε βγει μια ανακοινωση αν υπαρχει γιατρος). λεω κι εγω η κακομοιρα η ασχετη ποσο να παρει, δεν μου ειχε ξανατυχει κιολας, μια ωρα, δυο το πολυ, ε θα τα καταφερουμε). πηρε 3 ακριβως, εκει ηξερα οτι η πτηση χαθηκε. φτανουμε λοιπον 7.20 μεχρι να βγουμε καλες 7.40.

στο αεροπλανο μας ενημερωσαν οτι θα εχει transfer desk για οσους χασουν connecting. με το που φτασαμε ενα πανδαιμονιο για πτησεις που ηταν ετοιμες να φυγουν και οι τυχεροι την εκαναν. εμεις σε ενα transfer desk, ενας χαμος, χωρις καμια ουρα, οποιος προλαβει, ολοι μαζι κλπ. μας κανονιζουν για επομενο πρωι 08.20 και μας λενε οτι μαλλον ξενοδοχειο δεν παιζει και να παμε σε ενα αλλο γραφειο που θα ανοιγε (;;;) 9.
παμε εκει, το ιδιο πανδαιμονιο, δεν υπηρχε καποια σειρα.
μας ανακοινωσαν οτι υπηρχαν 2 επιλογες (χωρις βιζα δεν πας πουθενα), ενα ξενοδοχειο εντος με ελαχιστα δωματια, και ενα ξενοδοχειο εκτος που σε παει shuttle επισης με ελαχιστα δωματια. εμεις σαν καλα παιδια κατσαμε και περιμεναμε. μετα απο αναμονη 2,3,4 ωρων τακτοποιηθηκαν καποιοι ελαχιστοι, business (αν και αμφιβαλλω οτι βρεθηκαν ποτε στην ουρα του χαους και λογικο) και οικογενειες. μετα απο ωρες μαθαμε οτι καποιος που πηγε ως το ξενοδοχειο του αεροδρομιου βρηκε μια χαρα δωματιο, αρα προφανως η αεροφλοτ δεν κινηθηκε και ιδιαιτερα γρηγορα για να κλεισει δωματια. ή δεν κινηθηκε καθολου
εμεις ειπαμε σαν καλα παιδια περιμεναμε την λυση...
η υπαλληλος και καλα διαβεβαιωνε οτι κανεις δεν θα κοιμηθει στο πατωμα, απλα πρεπει να περιμενουμε και να περιμενουμε. πηγαιναμε για 4-5 ωρες στην ιδια ουρα και ακομα υπηρχαν και οικογενειες με παιδια στην αναμονη, δηλαδη καμια ελπιδα.

εδωσε και βαουτσε για φαγητο (1000 ρουβλια το ατομο) και πηγαμε να βρουμε το βολικο πατωμα. και τελος οι υποχρεωσεις για την αεροφλοτ.

με αυτα και με αυτα κουρελια γυρισαμε αθηνα. ο φιλος μου δεν πηγε δουλεια γιατι ηταν πρωι και εγω ενω δουλευα απογευμα, ενα απλυτο κουρελι επισης δεν πηγα δουλεια.

αυτο που με εξοργιζει ειναι αυτη η παναθλια εξυπηρετηση. απο την στιγμη που καποιος παει και κλεινει ενα δωματιο, που πρωτα η αεροφλοτ επρεπε να ειχε κλεισει. αν και κατα την γνωμη μου ηδη απο το τριωρο στην μιανμαρ ηξεραν ποιοι εχουν χασει τα connecting flights και επρεπε να κινηθουν αναλογως και με επαγγελματικο τροπο.

συγγνωμη για το μεγαλο ποστ και εν κατακλειδει, υπαρχει περιπτωση να αποζημιωθω για ολη αυτην την ταλαιπωρια ή δεν εχω ελπιδα επειδη ηταν ιατρικο περιστατικο; το κακο ειναι οτι δεν εχω τροπο φυσικα να αποδειξω οτι νωριτερα υπηρχαν δωματια και δεν τα εκλειναν, γιατι απο ασχετο τριτο εμαθα οτι καταφερε να κλεισει δωματιο ( ο ιδιος περιμενε αρκετη ωρα στην ουρα, πριν αποφασισει να λαβει την κατασταση στα χερια του, εγω εκει η χαζουλα που περιμενε την αεροφλοτ). το ξερω οτι θα πω το μεγαλυτερο κλισε της εξυπηρετησης πελατων, αλλα δεν με νοιαζουν τα λεφτα, αυτο που δεν δεχομαι ειναι οτι η αεροφλοτ με 1000 ρουβλια, καθαρισε με εμας, οτι δεν ασχοληθηκε καθολου να εξυπηρετησει, ειχε αφησει μια υπαλληλο, ολη την ωρα δηθεν μιλουσε στο τηλ, για να παιρνει πληροφοριες και να μας αποφευγει και ενας υπευθυνος που ολο ερχοταν.
αυτα γενικως χαλια μαυρα
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Rules of Passenger and Baggage Carriage of Aeroflot PJSC

For passengers without a visa, provisions shall be made for special accommodation with adherence to the procedure for serving transfer passengers without visas at the airport and for interaction with government agencies and other services when accommodating this category of passengers at hotels. (δεν καταλαβαίνω καν τι γράφει)

Y.Γ. Mήπως να έστελνες ένα email complaint ζητώντας συγκεκριμένη αποζημίωση στην εξυπηρέτηση πελατών τους γιατί δυστυχώς δεν καλύπτεσαι απ' την EU261/2004 στο σκέλος Μόσχα-Αθήνα;
 
Last edited:

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Βρε την aeroflot, την τηρησε την Fools' Day...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Υπήρχε ανωτέρα βία -> δε δικαιούσαι αποζημίωση. Θα δικαιούσουν φροντίδα (διαμονή & τροφή), κι αν είχες μαζέψει αποδείξεις από δαπάνες που έκανες όσο δε σε εξυπηρετούσαν (π.χ. από το airside hotel) και τους τις υπέβαλλες, μπορεί να σου επέστρεφαν τα χρήματα (εκ των υστέρων όλα αυτά, και με το ρίσκο όμως ότι μπορεί και να μην κάλυπταν το 100%).
 

sdoe21

Member
Μηνύματα
327
Likes
127
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλησπέρα. Η χθεσινοβραδινή πτήση της Ryanair από Στάνστεντ για Αθήνα καθυστέρησε 4 ώρες ακριβώς. Αντί για 23:59 έφτασε 04:00 τα ξημερώματα. Η αιτία ήταν (όπως έλεγαν) ότι υπήρχε σοβαρή δυσλειτουργία στο αεροσκάφος της πρωινής πτήσης και περίμεναν να έρθει άλλο από Ρώμη, οπότε πήγε πίσω όλο το πρόγραμμα. Κουπόνι αξίας 3,5 λιρών πήραν όσοι πήγαν και ρώτησαν. Καμία ανακοίνωση και γενικά απαράδεκτη στάση. Αλλά αυτό το ξέρουμε.
Το ερώτημα...δικαιούμαστε αποζημίωση (400€ το άτομο) και αν ναι πως την διεκδικούμε?
(Μάλιστα έστειλαν και μέιλ με pdf στο οποίο επιβεβαιώνουν την καθυστέρηση των 4 ωρών, για το ενδεχόμενο κάποιος να είχε ταξιδιωτική ασφάλεια και να θέλει να διεκδικήσει αποζημίωση από την ασφαλιστική του...)
Απευθείας από την εταιρία ή μέσω γνωστών ιστοσελίδων που μεσολαβούν? Τα έχει καταφέρει κανείς με την συγκεκριμένη εταιρία?
 

hlhjac

Member
Μηνύματα
418
Likes
556
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αιγυπτος
Καλησπέρα. Η χθεσινοβραδινή πτήση της Ryanair από Στάνστεντ για Αθήνα καθυστέρησε 4 ώρες ακριβώς. Αντί για 23:59 έφτασε 04:00 τα ξημερώματα. Η αιτία ήταν (όπως έλεγαν) ότι υπήρχε σοβαρή δυσλειτουργία στο αεροσκάφος της πρωινής πτήσης και περίμεναν να έρθει άλλο από Ρώμη, οπότε πήγε πίσω όλο το πρόγραμμα. Κουπόνι αξίας 3,5 λιρών πήραν όσοι πήγαν και ρώτησαν. Καμία ανακοίνωση και γενικά απαράδεκτη στάση. Αλλά αυτό το ξέρουμε.
Το ερώτημα...δικαιούμαστε αποζημίωση (400€ το άτομο) και αν ναι πως την διεκδικούμε?
(Μάλιστα έστειλαν και μέιλ με pdf στο οποίο επιβεβαιώνουν την καθυστέρηση των 4 ωρών, για το ενδεχόμενο κάποιος να είχε ταξιδιωτική ασφάλεια και να θέλει να διεκδικήσει αποζημίωση από την ασφαλιστική του...)
Απευθείας από την εταιρία ή μέσω γνωστών ιστοσελίδων που μεσολαβούν? Τα έχει καταφέρει κανείς με την συγκεκριμένη εταιρία?
Υποτίθεται ότι η Ryanair διαφημίζει κ τη νέα πολιτική για γρήγορη αποζημίωση σε τέτοιες καταστάσεις. Όποτε στη θέση σας θα ακολουθούσα τις οδηγίες που θα έχει σίγουρα στη σελίδα της για αίτηση αποζημίωσης σύμφωνα με το νόμο της ΕΕ 261
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.192
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom