• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ζιμπάμπουε Νότια Αφρική Βουτιά στο…αφρικάνικο όνειρο (Ζιμπάμπουε & Ν.Αφρική)

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Τέλεια!!!!! Υπέροχες εικόνες, υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχο και αυτό το κατάλυμα!!! Ταξιδεύω νοερά στην Άφρικα την αγαπημένη!
Υ.Γ. Στην Κένυα μας εξήγησε από μόνος του ο οδηγός ότι έχουν όλοι εκτός από το αφρικάνικο όνομά τους και ευρωπαϊκό λόγω του ότι έχουν ασπαστεί τον χριστιανισμό από τα χρόνια της αποικιοκρατίας...
Να'σαι καλά varioπούλα μου!:D

Μάλιστα...συνέχεια μαθαίνουμε. Ρώτησα εγώ εκεί 1-2 άτομα, αλλά μου είπαν ότι είναι το όνομά τους, δεν ανέφεραν για αφρικανικό κλπ. Πάντως είμαι σχεδόν βέβαιος ότι και αυτοί θα έχουν αφρικάνικα ονόματα. Αν και ο οδηγός που μου έγραψε τη διεύθυνσή του σε χαρτί για να του στείλω κάποιες φωτ/φίες (ακόμη να τις στείλω), μας έγραψε Paul κλπ. Καλά, δε λέω ότι όλοι είχαν τέτοια ονόματα, υπήρχαν μερικοί που γνωρίσαμε και είχαν εντελώς δικά τους, που για να τα μάθω, έπρεπε να σκέφτομαι μια ελληνική λέξη και να το συνδυαζω... :haha:
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Σαφάρι στο Hwange National Park (ημέρα 6η)

Ακόμη δεν είχε βγει ο ήλιος όταν ξυπνήσαμε, ούτε καν είχε δείξει τα πρώτα του σημάδια. Απόλυτο σκοτάδι. Ο καφές ήρθε αχνιστός ακριβώς την ώρα που είχαμε ζητήσει, ακόμη και αυτή τη βάρβαρη ώρα. Καταπίνοντας μερικές γουλιές, ετοιμαστήκαμε για το σαφάρι.

O Peter μας περίμενε με τη μηχανή του πετρελαιοκίνητου τζιπ αναμμένη και τις κουβέρτες απλωμένες στα καθίσματά μας. Με το ένα χέρι κρατούσε το τιμόνι και με το άλλο μία περίεργη κατασκευή, έναν τεράστιο φακό-προβολέα, που λειτουργούσε με το ρεύμα από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου, για να φωτίζει το δάσος.

Στη διαδρομή προς το Πάρκο και αφού ο ήλιος είχε ξεκινήσει να κάνει δειλά την εμφάνισή του, συναντήσαμε τις πρώτες ζέβρες, μικρές και μεγάλες. Στη συνέχεια περάσαμε από κει που καθόταν το προηγούμενο απόγευμα το λιοντάρι, αν ήμασταν τυχεροί θα το ξαναβλέπαμε. Αυτό, καθόταν ακόμη εκεί, απλά καθόταν. Σημάδι που έδειχνε πώς είχε εντελώς πια καταβροχθίσει το κυνηγετικό του τρόπαιο.


afarm7.staticflickr.com_6098_6383968071_a32fa6c98c.jpg
Ζέβρες κατά την πρωινή τους βολτίτσα


Μέχρι να φτάσουμε στην είσοδο του Εθνικού Πάρκου, ο ήλιος είχε ανέβει ακόμη ψηλότερα, φέρνοντας μαζί του κάποια λίγη ζεστασιά, που μας ήταν απαραίτητη. Σηκώσαμε τη νυσταγμένη υπάλληλο, που ήρθε σέρνοντας το βήμα της να μας ανοίξει την μπάρα για να περάσουμε στο πάρκο. Μετά σταματήσαμε στο ταμείο, όπου πληρώσαμε 40$/2 άτομα για είσοδο, ολίγον τσουχτερό το ποσό, παρά το γεγονός πως η θερμοκρασία ανέβαινε.

Το Εθνικό Πάρκο Hwange, είναι το μεγαλύτερο μέρος για σαφάρι στη Ζιμπάμπουε. Έχει έκταση 14.600 τετραγωνικά χιλιόμετρα (ολόκληρη η Σουαζιλάνδη είναι 17.300 τετραγωνικά χιλιόμετρα), ζουν σε αυτό όλα τα είδη που μπορεί κανείς να δει στη χώρα και είναι το μέρος με ικανοποιητικό αριθμό καφέ ύαινας και της αντιλόπης Gemsbok.


afarm7.staticflickr.com_6099_6383968709_ec0e554e38.jpg
Είσοδος στο Hwange National Park

Είδαμε όχι περισσότερα είδη ζώων απ’ ότι είδαμε εχθές (βουβάλια, ιμπάλα, αγριόχοιρους, κουντού, καμηλοπαρδάλεις, ζέβρες), αλλά αυτή τη φορά ήταν σε μεγαλύτερη ποσότητα. Ήταν πολυπληθή κοπάδια, που προφανώς έβγαιναν για πρωινό. Πήγαμε όμως και σε μια λίμνη του Πάρκου και πετύχαμε και ιπποπόταμους. Απ’ ότι κατάλαβα, είναι μάλλον απίθανο να πάς σε οποιαδήποτε λίμνη της χώρας και να μην δεις ιπποπόταμους.


afarm7.staticflickr.com_6095_6383969853_f71e3e7433.jpg
Impalas


afarm7.staticflickr.com_6231_6385474053_5a16c768c6.jpg
Πουλιά (δεν ξέρω πως τα λένε)

afarm7.staticflickr.com_6224_6383508643_f1671ceb0a.jpg
Καμηλοπαρδάλεις: ώρα για πρασινάδα

Κάναμε μερικούς κύκλους ψάχνοντας για δύο λιοντάρια που φαίνονταν να είχαν περάσει από την περιοχή και είχαν αφήσει αποτυπώματα των πελμάτων τους στον χωμάτινο πάντα δρόμο, αλλά μάταια. Και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής…


afarm7.staticflickr.com_6094_6385494323_f1cf877c94.jpg
Τροχάδιν οικογενειακώς

Γυρίσαμε στο κατάλυμα πριν τελειώσει το πρωινό -ούτως η άλλως είχαμε ξοδέψει πάνω από τρείς ώρες κάνοντας σαφάρι- και φάγαμε διάφορα από τον μπουφέ, πίνοντας ταυτόχρονα έναν δεύτερο καφέ. Τότε, εμφανίστηκε απ’ έξω το πουλμανάκι του lodge, που οργανώνει μεταφορές τουριστών από ένα μέρος στο ξενοδοχείο, όταν πρόκειται να μείνουν εκεί. Εμείς, δεν είχαμε προτιμήσει αυτόν τον τρόπο μετακίνησης και επειδή είχαμε ήδη πάει στο Matopos και χρειαζόμασταν αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς, αλλά και επειδή αυτός ο τρόπος μεταφοράς ήταν πολύ ακριβός (είχα ρωτήσει όταν έκλεινα τα δωμάτια). Από μέσα άρχισαν να κατεβαίνουν οι νέες αφίξεις του lodge, καμιά δεκαριά άτομα, κουβαλώντας μαζί τους τη μισή Αφρική. Ο δεύτερος καφές δεν ήταν αρκετός, γι’ αυτό αποσυρθήκαμε για έναν υπνάκο στο δωμάτιο, μπας και συνέλθουμε.

afarm7.staticflickr.com_6040_6385509461_075b65e491.jpg
Σαύρες και άλλα ζωύφια γενικότερα, ήταν μόνιμη παρέα στο ταξίδι μας

Μόλις ξύπνησα και κατέβηκα στο κεντρικό κτίριο, ο υπεύθυνος Peter με σύστησε στον Παντελή. Ήταν ο πρώτος και ο τελευταίος Έλληνας που συναντήσαμε. Ο Παντελής είναι γύρω στα 35 και κάνει το ταξίδι τρίτη φορά, σταθμός εκκίνησης εξαιρώντας την Ελλάδα, είναι το Γιοχάνεσμπουργκ. Από εκεί, με διάφορους τρόπους καταλήγει στους VictoriaFalls. Είτε με τρένο, είτε με ωτοστόπ, είτε με τα τραγικά λεωφορεία που πυκνά συχνά συναντούσαμε στη διαδρομή και ξεχείλιζαν στην κυριολεξία από κόσμο. Ο σκοπός των ταξιδιών του, αν και δεν κατάλαβα καλά, έχει να κάνει με κάποιο πρόγραμμα, μερικώς χρηματοδοτούμενο (αν ήταν πλήρως χρηματοδοτούμενο, δε νομίζω πως θα πήγαινε με λεωφορεία και τρένα ή ωτοστόπ). Ο Παντελής, έμενε στο lodge, αλλά στον χώρο για κατασκήνωση, λίγο πιο πέρα από τον χώρο που βρίσκονται τα δωμάτια και το κεντρικό κτίριο και το ποσό που πληρώνει για κάθε βράδυ είναι πολύ μικρό. Αφού μας ρώτησε τι πρόγραμμα είχαμε, συμφωνήσαμε να τον πάρουμε μαζί μας την επόμενη μέρα που φεύγαμε για καταρράκτες Βικτώρια, αφού και εμείς και εκείνος, εκεί πηγαίναμε την ίδια μέρα. Χώρος στο όχημα, υπήρχε.

Η υπόλοιπη μέρα πέρασε απλά χαλαρώνοντας. Μείναμε στο lodge, πήγαμε στο hideκαι παρατηρούσαμε τα ζώα που έρχονταν κατά διαστήματα να ξεδιψάσουν στη λίμνη. Άλλη μια στρατιά ελεφάντων έκανε την επέλασή της. Αυτή τη φορά, κάποιοι ελέφαντες ήρθαν πραγματικά πολύ κοντά μας, χαρίζοντάς μου μερικές καλές φωτογραφίες. Πολλά ακόμη ζώα βρέθηκαν στη περιοχή, κάνοντάς μας να νιώθουμε ότι είμαστε μέρος του δικού τους κόσμου. μείναμε στο δωμάτιο πίνοντας καφέ και πάλι με θέα τη λίμνη και τα ζώα που ασταμάτητα πηγαινοέρχονταν. Τα βατράχια δε σταματούσαν το δικό τους τραγούδι, παρά μόνο για κάποιες μικρής αξίας παύσεις, ίσα για να πάρουν μια συγχρονισμένη ανάσα και όλα μαζί ξεκινούσαν και πάλι.

afarm7.staticflickr.com_6118_6385527767_6470c4a84a.jpg
Ελέφαντες στη λίμνη (αδειάζοντας την)

afarm7.staticflickr.com_6112_6385541605_fb8e39e247.jpg
Warthog. Βολτάροντας στην περιοχή.

afarm7.staticflickr.com_6038_6385554959_5c85a396d6.jpg
Kudu: ποζάροντας

afarm7.staticflickr.com_6050_6385566641_ced35e8679.jpg



afarm7.staticflickr.com_6096_6385567491_0a8bd7ce2d.jpg
Καιρός να ξεδιψάσουμε

Βρήκαμε την ευκαιρία να καθίσουμε για όσο χρόνο είχαμε μέχρι την ώρα του δείπνου πλάι στη φωτιά που άναβαν κάθε βράδυ. Η ατμόσφαιρα ήταν απολύτως ξεχωριστή, την ώρα που τα κόκκινα χρώματα της δύσης γίνονταν όλο πιο βαθιά, τόσο το πορτοκαλί της φωτιάς έπαιρνε τη θέση τους, δυναμώνοντας συνεχώς.

afarm7.staticflickr.com_6099_6385585977_3c31cebca8.jpg
Πλάι στη φωτιά

Λίγο μετά, υπό το κάλεσμα του ήχου των κρουστών, πήγαμε στην τραπεζαρία να φάμε σα μία μεγάλη οικογένεια, αφού είχαν έρθει και οι σημερινοί επισκέπτες. Εμείς καθίσαμε στο τραπέζι με ένα ζευγάρι μεσήλικων άγγλων, οι οποίοι επίσης ταξίδευαν επί εβδομάδες ολόκληρες και έναν οδηγό που γνωρίσαμε εκείνο το βράδυ, τον John.

Ο John, ηλικίας γύρω στα 30, είχε φύγει παλαιότερα στην Αγγλία για κάποιο χρονικό διάστημα, αλλά σκέφτεται να φύγει και πάλι για λίγο καιρό, μέχρι να εξομαλυνθεί περισσότερο η κατάσταση της χώρας. Εκτός των βασικών που συζητούσαμε, είπε διάφορα γεγονότα με επιθέσεις ζώων σε ανθρώπους που έχουν συμβεί στη δουλειά του ως οδηγός ή έχει ακούσει από συναδέλφους, με αποκορύφωμα το πόσο επικίνδυνο είναι να πάμε στην Devil’sPoolπου είχαμε προγραμματίσει για τέσσερις ημέρες μετά. Εν ολίγοις, ήταν ένας οδηγός που κάνει τον συνομιλητή του να μη θέλει να ξαναπάει για σαφάρι ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Ίσως το καταφέρνει όταν συνομιλητής είναι άλλος, γιατί όσο ήμουν εγώ, δεν υπήρχε περίπτωση να πέσω θύμα των λεγόμενών του.

Εγώ, όσο μου μιλάνε αγγλικά και πρέπει να συμμετέχω, τόσο κουράζομαι. Δεν είναι ότι δεν γνωρίζω καλά την γλώσσα, αλλά όταν η συζήτηση διαρκεί ώρες και μάλιστα κάτω από αντίξοες για μένα συνθήκες, που σημαίνει φασαρία, η κατάσταση χειροτερεύει, ειδικά επειδή δε φημίζομαι για την ευαίσθητή μου ακοή. Απ’ την άλλη, η αδερφή μου είχε βαρεθεί εδώ και ώρα. Σίγουρα δεν είναι το πιο κοινωνικό άτομο. Έψαχνα μια ευκαιρία να τους πω ότι εμείς έπρεπε να πάμε για ύπνο, αλλά δεν σταματούσαν καθόλου, ούτε στιγμή, αφήνοντάς με χωρίς ελπίδες. Η Τ γινόταν όλο και πιο ανυπόμονη. Κάποια στιγμή, κλώτσησε το πόδι μου κάτω από το τραπέζι, με σκοπό όπως μου είπε αργότερα, να με πάρουν τα γέλια και αναγκαστικά να σταματήσουν οι άλλοι την κουβέντα και να φύγουμε. Αντί γι’ αυτό όμως, έπιασαν την ίδια τα γέλια, χωρίς να μπορεί να σταματήσει. Νευρικό που λέμε. Πάντως, έστω κι έτσι, σταμάτησαν να κουβεντιάζουν για λίγο, τους είπα ότι είχαμε πιεί λίγο παραπάνω (νερό πίναμε) και έτσι, επιτέλους, σηκωθήκαμε από το τραπέζι.

Το προσωπικό όπως και τις δύο πρώτες διανυκτερεύσεις στο Camp στο Matopos, είχε το ίδιο σύστημα, να προετοιμάζει το δωμάτιο, πριν κοιμηθούν οι επισκέπτες. Έτσι, οι κουνουπιέρες ήταν στη θέση τους, το πάπλωμα έτοιμο να μας δεχτεί και το φιδάκι αναμμένο για να διώχνει τα έντομα που μαζεύονταν αργά το απόγευμα αν το ξεχάσεις σβηστό.
 
Last edited by a moderator:

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Γεια σου βρε safari-boy!!!!
Η αδελφη τι εκανε με τις σαυρουλες και τα διαφορα εντομα?
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Γεια σου βρε safari-boy!!!!
Η αδελφη τι εκανε με τις σαυρουλες και τα διαφορα εντομα?
Safari και Άγιος ο Θεός! Στη μάπα το φάγαμε!! :D
Τι να κάνει, χειρότερα πίστευα πως θα ήταν η κατάσταση, αλλά οκ, δεν είχε και τόσο πρόβλημα. Πάλι καλά.......
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Ε ναι δεν ελεγε τωρα να κυκλοφορεις συνεχεια με τις μυγοσκοτωστρες:rolleyes:
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.153
Likes
10.978
Εύχομαι να ακολουθήσουμε τα χνάρια του Παντελή και να πηγαίνουμε ξανά και ξανά στην Αφρική!!!
Ωραίο και το σημερινό Αντώνη! ;)
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Ε ναι δεν ελεγε τωρα να κυκλοφορεις συνεχεια με τις μυγοσκοτωστρες:rolleyes:
Ανέκδροτο κανονικό θα ήταν! :haha:

Εύχομαι να ακολουθήσουμε τα χνάρια του Παντελή και να πηγαίνουμε ξανά και ξανά στην Αφρική!!!
Ωραίο και το σημερινό Αντώνη! ;)
Αχ...σίγουρα θα πηγαίνουμε! Δεν ξεχνιέται έτσι εύκολα!!!
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Τι φωτογραφίες είναι αυτές ρε Αντώνη! Έχω αρρωστήσει πρωί πρωί.....Για τα ηλιοβασιλέματα δεν μιλάω άλλο, έχω γίνει κουραστική. Είναι μαγικά.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Τι φωτογραφίες είναι αυτές ρε Αντώνη! Έχω αρρωστήσει πρωί πρωί.....Για τα ηλιοβασιλέματα δεν μιλάω άλλο, έχω γίνει κουραστική. Είναι μαγικά.
Χαίρομαι που σ'αρέσουν. Δεν μπορώ να πώ το αντίθετο...είναι όντως μαγικά!! :D
Δε φταίω εγώ για το πρωί, αργά το βράδυ την ανέβασα για να μην έχετε παράπονο, αλλά να πάλι!! :haha:
 

Eftichia

Member
Μηνύματα
861
Likes
1.305
Επόμενο Ταξίδι
τοσκανη
Ταξίδι-Όνειρο
καραιβικη
σε ευχαριστώ και εγώ για τη συνέχεια και τις απίθανες φωτο!!!!!

να 'σαι καλά που μας ταξιδεύεις;)
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.202
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Σούπερ φώτος, υπέροχο ταξίδι...
Ζηλεύω, θέλω κι εγώωωωωωωωωω!!!!!!!
 

isabelle

Member
Μηνύματα
904
Likes
4.184
Αντώνη, ελπίζω να δέχεσαι καθυστερημένους πλην ένθερμους αναγνώστες, έτσι δεν είναι; Εξάλλου έχω ισχυρό άλλοθι για την απουσία. (Ξέρεις, εσύ. Εν ανάγκη μπορώ να προσκομίσω και τα σχετικά αεροπορικά εισιτήρια :)).
Εύγε λοιπόν ατίθασο νιάτο! Και να ξέρεις ότι από δω και πέρα παρακολουθώ στενά.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.269
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom