• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Βοήθεια επειγόντως!!!

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Η Ερση μιλαει τη γλωσσα της λογικης και της εμπειριας απο τα ταξιδια, ο Micmac μου θυμιζει εργατοπατερα του ΠΑΜΕ στο λιμανι. To overbooking ειναι κοινοτατη τακτικη, οπως εγραψε και αλλος φορουμιτης το δωματιο δεν ειναι ενα προιον που αν δεν πουληθει σημερα πουλιεται αυριο και για αυτο αρκετοι ξενοδοχοι ειναι διατεθειμενοι να υποστουν το κοστος ενος "upgrade" της διαμονης σε καποιους προκειμενου να κερδισουν περισσοτερα απο περισσοτερους αλλους. Αυτο ειναι θεμιτο στην περιπτωση που ο πελατης μενει ευχαριστημενος αφου με τα ιδια χρηματα απολαμβανει ιση ή ανωτερη ποιοτητα υπηρεσιων και απαραδεκτο αν ισχυει το αντιθετο, δηλαδη παροχη υποδεεστερων υπηρεσιων.
Δεν ειναι βεβαιο οτι ο συγκεκριμενος κυριος ειναι απατεωνας, αν σε ικανοποιει το καταλυμα που σου προτεινει (και ειναι υποχρεωμενος να σου πει που μπορει να σε στειλει) παει καλα, αν οχι ζητας πισω τα χρηματα σου και αν δεν τα επιστρεφει προχωρας στις νομιμες ενεργειες που δικαιουσαι. Ειναι ομως λαθος να σπιλωνεται ενας επαγγελματιας και μαλιστα σε δυσκολους καιρους αν δεν υπαρχει βεβαιοτητα παρα μονο απλη υπονοια για τις κακες του προθεσεις.
Οπως εγραψα και σε προηγουμενο post τοσο εγω οσο και αρκετοι γνωστοι μου πεσαμε "θυματα" του overbooking αλλα τελικα βρεθηκαμε κερδισμενοι.

Είπα ότι δε θα συνεχίσω, αλλά ορισμένες απόψεις πραγματικά δεν παίζονται. Θυμίζω εργατοπατέρα του ΠΑΜΕ επειδή υπερασπίζομαι το νόμο της προσφοράς και της ζήτησης; Μάλλον λίγο μπλεγμένα τα έχεις στο μυαλό σου. Και από πότε ΣΠΙΛΩΝΕΤΑΙ ένας επαγγελματίας όταν παρατίθενται ΑΛΗΘΙΝΑ γεγονότα, πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται ΕΠΩΝΥΜΑ; Πρέπει να αποκρύπτουμε δηλαδή το τί συμβαίνει για να προστατέψουμε τη φήμη του ξενοδόχου; Ας αναφέρει ο καθένας αυτό που πράγματι συμβαίνει στην αγορά, αφού είναι ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟ. Αν δηλαδή εγώ πέσω θύμα overbooking και το αναφέρω με στοιχεία και ονόματα δεν πράττω σωστά, αλλά ο ξενοδόχος που με κρεμάει είναι σωστό να παραμένει ανώνυμος, παρόλο που δεν τον κατηγορεί κανείς για κάποια παρανομία.... Απίστευτο!

Η αναφορά των γεγονότων θεωρείται λοιπόν από ορισμένους κομμουνιστική προπαγάνδα... τί να πω, words fail me που λένε και οι Αγγλοσάξωνες. Μάλλον μας αξίζουν ορισμένες συμπεριφορές ξενοδόχων....
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Οδηγίες του ΕΟΤ- Διεύθυνση Τουρισμού Δωδεκανήσου:

"Αυστηρή τήρηση της τουριστικής νομοθεσίας και ιδιαίτερα των διατάξεων του άρθρου 10 του Κανονισμού Σχέσεων Ξενοδόχων – Πελατών, (Ν.1652/1986), που αφορά τιςυπερκρατήσεις δωματίων - overbooking, καθώς και των άρθρων 11, 12 και 13 που αφορούν τις συμβάσεις Allotment, ακυρώσεις συμβάσεων, Release Period. Να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα των υπερκρατήσεων δωματίων (overbooking), καθόσον για τον πελάτη η μεταφορά του σε άλλο ξενοδοχείο από αυτό που αρχικά επέλεξε, συνιστά αιτία έντονης δυσαρέσκειας και δυσφήμισης του ελληνικού τουρισμού."

Κατά τα άλλα, "έλα μωρέ, ποιός δίνει σημασία στο overbooking τώρα..."
 

Sokratis

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
1.056
Επόμενο Ταξίδι
Puerto Rafti
Σε κρεμασε? μεχρι τωρα δεν διαβασα για καμια κρεμαλα και σου επαναλαμβανω πως απο το 90% του overbooking οι καταναλωτες βγηκαν κερδισμενοι. Μαλλον πρεπει να αλλαξεις πλευρο, sorry ρε adm για το off topic (ποιος ειμαι ρε γαμωτο, σκιζω στα ελληνικα).
Το γραφεις και μονος σου, "συνιστα αιτια εντονης δυσαρεσκειας" οχι "αποδεικνυεται εντονη δυσαρεσκεια". Οσο για αυτο που γραφουν για τον ελληνικο τουρισμο ας ριξουν και μια ματια παραεξω, αυτος που συνεταξε το κειμενο πρεπει να ηταν κανενα διορισμενο κωλοπαιδο (ή κολοπαιδο? παντα επασχα με την ορθογραφια αυτης της λεξης). Μηδενα προ του τελους μαγαριζε. Υπογραμμιζω πως η μονη μου σχεση με τον κλαδο του τουρισμου ειναι αυτη του πελατη. Συμφωνω πως τετοιες τακτικες χαλανε την ψυχολογια και δημιουργουν αβεβαιοτητα αλλα δεν ειναι απαραιτητο να εχουν δυσαρεστη καταληξη. Προσωπικα overbooking μου συνεβη 3 φορες, μια στη Σαντορινη, μια στο Περου και μια στο Μαροκο αλλα καθε αλλο παρα δυσαρεστηθηκα απο την αλλαγη.
 

Evmenis

Member
Μηνύματα
162
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
london baby
οπως ειπε και καποιο αλλο μελος αυτο που συζηταμε ΔΕΝ ειναι overbooking ,το overbooking υπαρχει οταν ολοι οι πελατες που εκλεισαν στο ξενοδοχειο προσερχοντε κανονικα την ημερα που επρεπε.
Εδω εχουμε εναν ξενοδοχο απο αυτους που εχουν κανει τον ελληνικο τουρισμο "για τα σκουπιδια ο οποιος πουλησε φτηνα στην αρχη της σεζον επειδη φοβηθηκε οτι θα μεινη αδειος και οταν ειδε οτι γεμιζει ξεφορτωνετε τους "φτηνους".
Ευγε

ΥΓ το overbooking ειναι διαφορετικο για καθε χωρα και ειναι της ταξης του 2-3%
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Και από πότε ΣΠΙΛΩΝΕΤΑΙ ένας επαγγελματίας όταν παρατίθενται ΑΛΗΘΙΝΑ γεγονότα, πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται ΕΠΩΝΥΜΑ; Πρέπει να αποκρύπτουμε δηλαδή το τί συμβαίνει για να προστατέψουμε τη φήμη του ξενοδόχου; Ας αναφέρει ο καθένας αυτό που πράγματι συμβαίνει στην αγορά, αφού είναι ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟ. quote]

Περίμενε τώρα να δεις τι έχει να γίνει που οι ξενοδόχοι, πράκτορες και λοιποί επαγγελματίες του τουρισμού σκέφτονται να αναρτήσουν μπλογκ που θα αναφέρουν με ονόματα όλους τους κακούς πελάτες και τι έχουν κάνει:
Αυτούς που κλέβουν από τα δωμάτια, αυτούς που έβαλαν φέσι, αυτούς που δημιουργούν προβλήματα στα εστιατόρια, αυτούς που δημιουργούν συνέχεια προβλήματα, αυτούς που είναι βρωμιάρηδες, φασαριατζήδες, αγενείς κλπ κλπ.
Μεγάλο δικηγορικό γραφείο της Αθήνας εξετάζει το θέμα και σύντομα θα γελάμε όλοι.

Το ζήτημα είναι αμφίδρομο και αν ο πελάτης μπορεί να κατηγορήσει δημόσια έναν επαγγελματία με αληθινή ή όχι κατηγορία, γιατί να μη μπορεί να το κάνει και ο επαγγελματίας?
ίσως έτσι συμμαζευτούν ορισμένοι που παντού βλέπουν συνομωσίες και απάτες, ή να συμμορφωθούν κάποιοι άλλοι που επιμελώς εκβιάζουν για να βγάζουν χρήματα, ή για να ικανοποιούν ένα κομπλεξικό εγωισμό. Οι ψυχαναλυτές γιαυτό υπάρχουν.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Μακάρι να γινόταν και κάτι τέτοιο! Δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, αλλά ΜΑΚΑΡΙ. Διότι εμένα ως πελάτη δε με ενοχλεί μόνο ο άπληστος ξενοδόχος, αλλά με ενοχλεί και ο πελάτης που ανεβάζει τις τιμές κλέβοντας ή προξενώντας φθορές, αυτός που θεωρεί ότι πρέπει οπωσδήποτε να μοιράζομαι τη χαρά του όταν αποφασίζει να είναι ξύπνιος και να κοιμάμαι τις ώρες που προτιμάει εκείνος, κτλ. Μακάρι λοιπόν τέτοιοι πελάτες, κατ'επανάληψιν κακοί, να έμπαιναν σε καραντίνα από τους ξενοδόχους.

Αλλά φυσικά ΔΕΝ λειτουργεί έτσι η αγορά, και αυτός που συνήθως κρίνεται είναι αυτός που παρέχει υπηρεσίες, πουλάει προΐόντα κτλ. Και αυτό επειδή οι ΙΔΙΟΙ οι επαγγελματίες (οι σωστοί τουλάχιστον) ζητούν την κριτική και τη σύγκριση ώστε να φανεί η υπεροχή τους, ενώ από την άλλη φοβούνται να κρίνουν δημοσίως τους πελάτες για να μη χάσουν άλλους πελάτες. Ίσως στο μέλλον όμως ακόμα και αυτό να γίνει, και ΜΑΚΑΡΙ.

Αλλά εδώ έχει εμφανιστεί από την αρχή του thread μια αντίφαση που είναι τουλάχιστον αστεία: Το overbooking είναι νόμιμο, είναι (σύμφωνα με κάποιους) και ηθικό, το κάνουν ΟΛΟΙ, αλλά αν το δημοσιοποιήσουμε τότε... αποτελεί κατηγορία, εξευτελισμό, σπίλωση. Εδώ έχουμε ένα τεράστιο χάσμα λογικής...

Σε κάθε περίπτωση, όπως έχω αναφέρει τόσες φορές, όποιος έχει κριτική ικανότητα και αντίληψη, ας δει τα δεδομένα και ας κρίνει. Αυτό το οποίο μου φαίνεται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (και ανέφικτο, αλλά ας μη σταθούμε σ'αυτό) είναι να λέμε ότι δεν "πρέπει" να υπάρχει δημοσιοποίηση, να αντιμαχόμαστε δηλαδή την ίδια την πληροφορία. Ειδικά στη σημερινή εποχή, αυτή την αντίληψη την χαρακτηρίζω ΤΡΑΓΙΚΗ.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Φυσικά έχουμε μεταφερθεί στη συζήτηση του overbooking, αγνοώντας αυτό που είχα πει νωρίτερα και επισήμανε και ο Evmenis, ότι δηλαδή εδώ δεν έχουμε περίπτωση overbooking αλλά μάλλον "αρπαχτής". Βρέθηκε δηλαδή ένα μεγάλο γκρουπ που χρειάζεται όλο το ξενοδοχείο και μας αφήνει περισσότερα, οπότε οι πελάτες που φρόντισαν να κλείσουν νωρίς και φτηνά δε μας κάνουν πλέον.

Αναρωτιέμαι μέχρι που είναι άραγε δικαιολογημένος ο ξενοδόχος να εφαρμόζει μια τέτοια πρακτική... Αν σε μια βδομάδα βρει ένα άλλο γκρουπ που πληρώνει πολύ καλύτερα, είναι άραγε "σωστό" να ενημερώσει το τωρινό γκρουπ ότι δεν ισχύουν οι κρατήσεις τους και θα τους βολέψει κάπου αλλού; Στις πόσες φορές "καίγεται"; :D
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Βρέθηκε δηλαδή ένα μεγάλο γκρουπ που χρειάζεται όλο το ξενοδοχείο και μας αφήνει περισσότερα, οπότε οι πελάτες που φρόντισαν να κλείσουν νωρίς και φτηνά δε μας κάνουν πλέον.

Αν σε μια βδομάδα βρει ένα άλλο γκρουπ που πληρώνει πολύ καλύτερα, είναι άραγε "σωστό" να ενημερώσει το τωρινό γκρουπ ότι δεν ισχύουν οι κρατήσεις τους και θα τους βολέψει κάπου αλλού;
Δεν πάει ακριβώς έτσι. Δε βγάζει τα δωμάτια σε δημοπρασία και επιλέγει αυτούς που θα δώσουν τα περισσότερα! Ίσως να μην είχε πολλές κρατήσεις, το γκρουπ να τού πρόσφερε πληρότητα και γι' αυτό να το επέλεξε.
 
Μηνύματα
826
Likes
758
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Περίμενε τώρα να δεις τι έχει να γίνει που οι ξενοδόχοι, πράκτορες και λοιποί επαγγελματίες του τουρισμού σκέφτονται να αναρτήσουν μπλογκ που θα αναφέρουν με ονόματα όλους τους κακούς πελάτες και τι έχουν κάνει:
Αυτούς που κλέβουν από τα δωμάτια, αυτούς που έβαλαν φέσι, αυτούς που δημιουργούν προβλήματα στα εστιατόρια, αυτούς που δημιουργούν συνέχεια προβλήματα, αυτούς που είναι βρωμιάρηδες, φασαριατζήδες, αγενείς κλπ κλπ.
Μεγάλο δικηγορικό γραφείο της Αθήνας εξετάζει το θέμα και σύντομα θα γελάμε όλοι.

Το ζήτημα είναι αμφίδρομο και αν ο πελάτης μπορεί να κατηγορήσει δημόσια έναν επαγγελματία με αληθινή ή όχι κατηγορία, γιατί να μη μπορεί να το κάνει και ο επαγγελματίας?
ίσως έτσι συμμαζευτούν ορισμένοι που παντού βλέπουν συνομωσίες και απάτες, ή να συμμορφωθούν κάποιοι άλλοι που επιμελώς εκβιάζουν για να βγάζουν χρήματα, ή για να ικανοποιούν ένα κομπλεξικό εγωισμό. Οι ψυχαναλυτές γιαυτό υπάρχουν.
Το συγκεκριμένο έχει ήδη ξεκινήσει να γίνεται στο εξωτερικό με επαγγελματίες πραγματικά αγανακτισμένους από σαιτ τύπου tripadvisor κλπ. Παραθέτω ένα ενδιαφέρον και πολύ αστείο (αλλά και κατατοπιστικό) λίνκ:

http://i42.tinypic.com/124yma9.jpg :)bleh::haha::bleh::haha::clap:)
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Επειδή αναφέρεσαι σε site "τύπου" tripadvisor,και μιλώντας καθαρά από προσωπική εμπειρία,σε ότι ξενοδοχείο έχω κλείσει από booking.com η πραγματικότητα ήταν σχεδόν ταυτόσημη με τα σχόλια των πελατών.

Εννοείται ότι μπορείς να φιλτράρεις τα πολύ κακά και τα εξαιρετικά καλά λόγια μερικών reviewers και να κρατήσεις το ζουμί που σε γενικές γραμμές,συνήθως κινείται ορθά.
 
Μηνύματα
826
Likes
758
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Επειδή αναφέρεσαι σε site "τύπου" tripadvisor,και μιλώντας καθαρά από προσωπική εμπειρία,σε ότι ξενοδοχείο έχω κλείσει από booking.com η πραγματικότητα ήταν σχεδόν ταυτόσημη με τα σχόλια των πελατών.

Εννοείται ότι μπορείς να φιλτράρεις τα πολύ κακά και τα εξαιρετικά καλά λόγια μερικών reviewers και να κρατήσεις το ζουμί που σε γενικές γραμμές,συνήθως κινείται ορθά.
Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου όσον αφορά στις κριτικές στο booking.com. Η διαφορά του με τα άλλα σάιτ είναι ότι εκεί μπορεί να γράψει κριτική μόνο όποιος πραγματικά έμεινε στο ξενοδοχείο (έχοντας κάνει κράτηση από το σάιτ). Στο tripadvisor δεν υπάρχει έλεγχος, γράφει όποιος θέλει, από συγγενείς ιδιοκτητών και ανταγωνιστές μέχρι ειδικές εταιρείες που αναλαμβάνουν επί πληρωμή να σηκώνουν τις βαθμολογίες.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.161
Likes
11.112
Σε κρεμασε? μεχρι τωρα δεν διαβασα για καμια κρεμαλα και σου επαναλαμβανω πως απο το 90% του overbooking οι καταναλωτες βγηκαν κερδισμενοι. Μαλλον πρεπει να αλλαξεις πλευρο, sorry ρε adm για το off topic (ποιος ειμαι ρε γαμωτο, σκιζω στα ελληνικα).
Μάλλον εγώ ανήκω στο 10% διότι ο φίλτατος ξενοδόχος μου πρότεινε κάποια ξενοδοχεία που είναι για κλωτσιές! Η δε κοροϊδία είναι διπλή γιατί μπαίνοντας στα sites των ξενοδοχείων που μου προτείνει ο επιχειρηματίας να πάω αντί του δικού του είναι πολύ κατώτερα αφενός, αφετέρου δεν αναγράφονται στα sites τιμές για να κάνω σύγκριση και όταν πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω μου είπαν κάτι εξωφρενικές τιμές ίσως θεωρώντας πώς για να παίρνω τελευταία στιγμή είμαι αρκετά απελπισμένη και θα πληρώσω όσο-όσο για διακοπές! Αν αυτό λέγεται επαγγελματισμός...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.601
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom