varioAthens
Member
- Μηνύματα
- 6.151
- Likes
- 10.970
H "ξενοδόχα" είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει στην ταξιδιωτική μου καριέρα. Αφού μας "άδειασε" κανονικά και ενώ θα έπρεπε τουλάχιστον, κατά τη συνήθη πρακτική, να μας μεταφέρει σε άλλο ξενοδοχείο ίσου ή ανώτερου επιπέδου, πληρώνοντας η ίδια τη διαφορά, να τι έκανε: Σε πρώτη φάση μας είπε "θα σας βρώ εγώ κάποια ξενοδοχεία και θα διαλέξετε σε πιοό θέλετε να μείνετε". Τα ξενοδοχεία που μας βρήκε ήταν ελεεινά και δεν τα δεχτήκαμε. Στη συνέχεια μας είπε "βρείτε εσείς ξενοδοχείο αλλά να ξέρετε πώς σας συμπληρώνω μέχρι 20 ευρώ το πολύ!!!". Φυσικά τέτοια περίοδο τα μόνα ξενοδοχεία που έχουν μείνει είναι είτε πανάκριβα (στα οποία δεν συναίνεσε να πάμε) είτε κάτι τραγικά που ξέμειναν. Μετά από αλλεπάληλες διαπραγματεύσεις μαζί της -λες και είμαστε τίποτα ζήτουλες, αλλά πραγματικά αυτή τη στιγμή είμαστε εντελώς ξεκρέμαστοι- μας δήλωσε με αγενέστατο τρόπο: "Λοιπόν, είτε πάτε σε κάποιο που θα σας βρώ, είτε θα πάρετε 20 ευρώ το πολύ παραπάνω. Αν δεν σας αρέσει, πάρτε πίσω την προκαταβολή σας"!!!!!!!!!!! Είναι αυτό επαγγελματισμός? Είναι σεβασμός προς τον πελάτη? Ειδικά απέναντι σε έναν πελάτη που έχει κάνει όμορφα και ωραία την κράτησή του τόσους μήνες πριν και στέλνοντας και παραπάνω από την ελάχιστη αποδεκτή προκαταβολή? Και όταν πλέον της δηλώσαμε ότι θα προβούμε σε καταγγελία, μας απάντησε εριστικά: "Κάντε ό,τι νομίζετε"!!!!! Και ερωτώ, εάν υπήρχε κάποιος νόμος που να προστατεύει τον κάθε καταναλωτή/πελάτη που βρίσκεται σε ανάλογη θέση με τη δική μου έναντι του κάθε γελοίου που βαφτίζεται ξενοδόχος, θα είχε το θράσος να μου απαντήσει με αυτό τον τρόπο ή θα σκιζόταν να επανορθώσει?