• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Βοήθεια επειγόντως!!!

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.151
Likes
10.970
Μα είναι δυνατόν ο τουρισμός στην Ελλάδα να είναι τόσο μα τόσο μπ@@ρδ@λ@? 27 μέρες πριν πάμε στο ξενοδοχείο που έχουμε ήδη κλείσει από τον Απρίλιο παρακαλώ (και έχοντας δώσει και πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο ποσό ως προκαταβολή) λάβαμε ένα ωραιότατο τηλεφώνημα από τον ξενοδόχο (ο Θεός να τον κάνει) που μας δήλωσε πόσο πολύ λυπάται αλλά υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα με την κράτησή μας κ.λ.π. κ.λ.π. Εν κατακλείδι, επειδή ο άθλιος έχει κλείσει όλο το συγκρότημα σε μία εταιρεία, εμάς μας "αδειάζει" κανονικά αλλά μας υπόσχεται ότι μέχρι αύριο θα μας έχει βρεί άλλο κατάλυμμα ισάξιο ή και ανώτερο -πληρώνοντας ο ίδιος τη διαφορά-.
Έχω ξενερώσει απίστευτα με την έλλειψη σοβαρότητας και επαγγελματισμού, σε σημείο που δεν θέλω να πάω.

Το ερώτημά μου: τι μπορώ εγώ να του ζητήσω ως αποζημίωση? Μόνο την προκαταβολή που του έχω δώσει?
 

Evmenis

Member
Μηνύματα
162
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
london baby
κανε πρωτα μια ερευνα απο το ιντερνετ για να δεις τι αλλο μπορεις να βρεις για την ιδια περιοδο και πρατεις αναλογα.αν βρεις κατι που σου αρεσει παρε την προκαταβολη πισω και κλεισε το αλλο.
παντως ειναι παραξενο γιατι ξερω οτι τα ξενοδοχεια εχουν προβλημα και κυνηγανε τους πελατες με την καραμπινα.
ΥΓ αφου παρεις τα λεφτα σου πισω πες του και μερικα "γαλλικα" ,αν ντρεπεσαι στειλε μου το τηλεφωνο του να των "στολισω" εγω ,εχω καιρο να κανω εξασκηση στα γαλλικα μου :)
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Εχει υποχρεωση να σου βρει καταλυμμα ειτε ανωτερο (σε αστερια ) απο αυτο που εκλεισες, ειτε δωματιο ανωτερης κατηγοριας: απο απλο δωματιο σε junior suite κλπ, ως ενα ειδος "αποζημιωσης".
Παραθετω ξανα εδω συγκεντρωμενα τους φορεις απο οπου μπορεις να μαθεις τα δικαιωματα σου η να κανεις τις καταγγελιες σου: http://www.travelstories.gr/%E3%E5%...%F3%E9%E1-%EA%E1%F4%E1%ED%E1%EB%F9%F4%E7.html
 

eleni70

Member
Μηνύματα
341
Likes
132
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική
Μετα το δικο μας φιασκο κ την καταγγελια που καναμε στο καμπινγκ κ επειδη ενημερωθηκαμε αρκετα θα συμφωνησω με την Ερση. Σ αυτην την περιπτωση πρεπει να σου βρει καλυτερο καταλυμμα κ να πληρωσει ο ιδιος τη διαφορα.

Οσο για το μπου.... που αποκαλεσες τον τουρισμο στην Ελλαδα θα συμφωνησω μαζι σου, μετα απο μια ερευνα που εκανα τον τελευταιο καιρο μηπως κ βρω κατι αξιοπρεπες σε λογικα οικονομικα πλαισια να περασουμε τις διακοπες μας....
Δυστηχως ολοι οι δρομοι οδηγουν στο εξωτερικο, ακομη κ για διακοπες-τα μπανια του λαου. Ας με συγχωρεσουν καποιοι, αλλα απο φετος ουτε ενα ευρω δεν ξαναδινω στην Ελλαδα για λογους τουρισμου.
 

Sokratis

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
1.056
Επόμενο Ταξίδι
Puerto Rafti
Μα είναι δυνατόν ο τουρισμός στην Ελλάδα να είναι τόσο μα τόσο μπ@@ρδ@λ@? 27 μέρες πριν πάμε στο ξενοδοχείο που έχουμε ήδη κλείσει από τον Απρίλιο παρακαλώ (και έχοντας δώσει και πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο ποσό ως προκαταβολή) λάβαμε ένα ωραιότατο τηλεφώνημα από τον ξενοδόχο (ο Θεός να τον κάνει) που μας δήλωσε πόσο πολύ λυπάται αλλά υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα με την κράτησή μας κ.λ.π. κ.λ.π. Εν κατακλείδι, επειδή ο άθλιος έχει κλείσει όλο το συγκρότημα σε μία εταιρεία, εμάς μας "αδειάζει" κανονικά αλλά μας υπόσχεται ότι μέχρι αύριο θα μας έχει βρεί άλλο κατάλυμμα ισάξιο ή και ανώτερο -πληρώνοντας ο ίδιος τη διαφορά-.
Έχω ξενερώσει απίστευτα με την έλλειψη σοβαρότητας και επαγγελματισμού, σε σημείο που δεν θέλω να πάω.

Το ερώτημά μου: τι μπορώ εγώ να του ζητήσω ως αποζημίωση? Μόνο την προκαταβολή που του έχω δώσει?
Εμενα παντως σε παρομοια περιπτωση με τη δικη σου που μου ετυχε, μου δωσανε σουπερ σουιτα σε αλλο συγκροτημα που ποτε δεν θα ειχα προθεση να πληρωσω και περασα καταπληκτικα. Εξαρταται αν εχεις πεσει σε πραγματικο επαγγελματια ή οχι, για αυτο πριν ακυρωσεις θα σου προτεινα να μαθεις που σε μεταφερει, εχει υποχρεωση να σου πει. Οπως εγγραψε και η Ερση πρεπει να σου βρει δωματιο ισης ή ανωτερης κατηγοριας.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Ραδιόφωνα, εφημερίδες, τηλεοράσεις, blogs, fora, κτλ. Αν είναι δυνατόν να μη μείνει ούτε ένας που να μην μάθει το περιστατικό (συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του ξενοδόχου και του ξενοδοχείου). Πέρα από την προσωπική ηθική ικανοποίηση, θα παράσχεις και άριστη υπηρεσία στον ελληνικό τουρισμό γενικότερα. Τέτοιοι "επαγγελματίες" πρέπει να εξαφανιστούν από τον χάρτη. Όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ περίπτωση έπρεπε ΠΡΙΝ σε κρεμάσει να έχει ζητήσει την συγκατάθεσή σου αφού είχε ΗΔΗ βρει κάτι άλλο για να σου προτείνει, και ΜΟΝΟ αν αποδεχόσουν την εναλλακτική λύση.
 
Μηνύματα
821
Likes
754
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Ραδιόφωνα, εφημερίδες, τηλεοράσεις, blogs, fora, κτλ. Αν είναι δυνατόν να μη μείνει ούτε ένας που να μην μάθει το περιστατικό (συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του ξενοδόχου και του ξενοδοχείου). Πέρα από την προσωπική ηθική ικανοποίηση, θα παράσχεις και άριστη υπηρεσία στον ελληνικό τουρισμό γενικότερα. Τέτοιοι "επαγγελματίες" πρέπει να εξαφανιστούν από τον χάρτη. Όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ περίπτωση έπρεπε ΠΡΙΝ σε κρεμάσει να έχει ζητήσει την συγκατάθεσή σου αφού είχε ΗΔΗ βρει κάτι άλλο για να σου προτείνει, και ΜΟΝΟ αν αποδεχόσουν την εναλλακτική λύση.
Φτάνει πια με αυτήν την νοοτροπία της καταγγελίας και του εξεφτελισμού κάποιας επιχείρησης με το παραμικρό. Ας δούμε πρώτα ποιό είναι το αποτέλεσμα και μετά να πράξουμε. Μπορεί ο ξενοδόχος να τηρήσει την υπόσχεσή του (και υποχρέωσή του βάσει νόμου) και να μεταφέρει την κράτηση σε ισάξιο ή καλύτερο κατάλυμα χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Είναι μια πρακτική καθόλα νόμιμη, που γίνεται σε όλον τον κόσμο και από όλες τις ξενοδοχειακές εταιρείες του κόσμου. Ξέρω ότι θα γκρινιάξουν κάποιοι, αλλά έτσι είναι. (Φυσικά αρκεί να τηρήσει η ξενοδόχος την υποχρέωσή του) Αλλιώς υπάρχει και ο ΕΟΤ, τουριστική αστυνομία και ως έσχατη λύση η διαπόμπευση.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Φτάνει πια με αυτήν την νοοτροπία της καταγγελίας και του εξεφτελισμού κάποιας επιχείρησης με το παραμικρό. Ας δούμε πρώτα ποιό είναι το αποτέλεσμα και μετά να πράξουμε. Μπορεί ο ξενοδόχος να τηρήσει την υπόσχεσή του (και υποχρέωσή του βάσει νόμου) και να μεταφέρει την κράτηση σε ισάξιο ή καλύτερο κατάλυμα χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Είναι μια πρακτική καθόλα νόμιμη, που γίνεται σε όλον τον κόσμο και από όλες τις ξενοδοχειακές εταιρείες του κόσμου. Ξέρω ότι θα γκρινιάξουν κάποιοι, αλλά έτσι είναι. (Φυσικά αρκεί να τηρήσει η ξενοδόχος την υποχρέωσή του) Αλλιώς υπάρχει και ο ΕΟΤ, τουριστική αστυνομία και ως έσχατη λύση η διαπόμπευση.

Μάλλον πρέπει να ζεις σε καμμιά άλλη χώρα (ή να εκπροσωπείς τον ξενοδοχειακό κλάδο...), επειδή σ'αυτήν εδώ δεν βασιλεύει η νοοτροπία της καταγγελίας και του εξευτελισμού, αλλά της απάθειας και του ωχαδερφισμού (δεν καθιερώσαμε τον διεθνή όρο "fakellaki" επειδή είμαστε καλοί στις καταγγελίες...). Γι'αυτό ακριβώς και τέτοιοι "επαγγελματίες" βρίσκουν και κάνουν. Αυτό που για σένα (και για τον ξενοδόχο) είναι "παραμικρό", για τον άλλο μπορεί να είναι οι διακοπές που ονειρευόταν και σχεδίαζε ένα χρόνο. Με την δημοσιοποίηση (ή διαπόμπευση, όπως θέλεις πέστο) πιθανώς κάποιοι να γλιτώσουν από την ίδια ταλαιπωρία και την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά του συγκεκριμένου ξενοδόχου. Όταν κλείνεις δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ το να μη σε πουλάει ο ξενοδόχος όταν του κάτσει ένα καλύτερο deal.

Η ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία είναι ΒΑΣΙΚΟ όπλο του σύγχρονου καταναλωτή.
 
Μηνύματα
821
Likes
754
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Δεν εκπροσωπώ τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά βγάζω το ψωμί μου από τον τουρισμό και τον σέβομαι. Και σε μένα προσωπικά έχει τύχει 2 μάλιστα φορές να φάω overbooking (μία στην Τυνησία και μία στο Λονδίνο) και να καταλήξω και τις δύο φορές σε κλάσεις ανώτερο (και κυρίως ακριβότερο!) ξενοδοχείο από αυτό που είχα πληρώσει. Επομένως, διαφωνώ με την καταγγελία μέχρι η υπόθεση να καταλήξει και να δούμε τελικά τί συνέβη.
Λέω και ξαναλέω, εάν στο τέλος ο ξενοδόχος δεν τηρήσει τα προβλεπόμενα, φυσικά και να καταγγελθεί στις αρμόδιες αρχές (και όμως υπάρχουν!), επωνύμως.
Όσο για την διαπόμπευση, αυτό που γίνεται σε blog του τύπου τροκτικό κλπ, με το παραμικρό, έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ολόκληρες επιχειρήσεις έχουν πέσει θύματα εκβιασμού από ανώνυμους καταγγέλοντες που στην ουσία δεν γνωρίζουν τί έχουν πληρώσει αλλά θέλουν να βγάλουν και από την μύγα ξύγκι. Ολόκληροι προορισμοί θίγονται, πάντα όμως ανωνύμως.
Το ίδιο συμβαίνει και με το περιβόητο tripadvisor. Αρκεί κάποιος να μπει στα φορουμ του για να πάρει μια ιδέα από το τί εκβιασμός πέφτει.
Συγνώμη vario που σου έ...σα το θέμα, αλλά μου βγήκε.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ο αλανθαστος ειναι εκεινος ο οποιος δεν πραττει ποτε τιποτε.
Λογικα λοιπον λαθη γινονται σε καθε τομεα εργασιας και οχι μονο στον τουριστικο τομεα. Εκεινος που ισχυριζεται οτι δεν εχει διαπραξει ποτε σφαλμα κατα τη διαρκεια της εργασιας του ειτε ειναι φρεσκος σε αυτην, ειτε ψευδεται ασυστολως.
Το θεμα ειναι τα λαθη να καλυπτονται και αυτοι οι οποιοι δε φταινε εξ αιτιας των λαθων αυτων να αποζημιωνονται και να μπορουν να συνεχιζουν κατα το δυνατον αδιαταρακτα τον οποιον δρομο τους.
Αν ο ξενοδοχος μεταφερει την varioAthens σε καλυτερο καταλυμα, ειτε σε ιδιου επιπεδου καταλυμα, αλλα σε καλυτερο τυπου δωματιο, εχει αναλαβει πληρως τις ευθυνες του και η varioAthens δεν επαθε το παραμικρο.
Ξενοδοχεια πωλουνται, κλεινουν, κανουν overbooking κλπ σε ολον τον κοσμο, δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο. Και σε χωρες του παλιου κοσμου και του νεου και του ανεπτυγμενου και του υπο αναπτυξη κλπ.
Το θεμα ειναι η τηρηση των υποχρεωσεων που απορεουν εκ του νομου λογω της ακυρωσης της κρατησης.
Ας περιμενουμε και ας δουμε τι θα γινει.
Καταρχην το θετικο ειναι οτι φαινεται συνεπης στις υποχρεωσεις του.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Ποτέ δεν είπα ότι to overbooking ή οι ακυρώσεις ή οι κακοί επαγγελματίες είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Σε μια χώρα όμως Ευρωπαΐκή και τουριστικά ανεπτυγμένη, τέτοια φαινόμενα πρέπει να αντιμετωπίζονται δραστικά. Και φυσικά δεν αποκλείεται να βγει τελικά σε καλό του πελάτη όλη αυτή η ιστορία, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία: Θα έπρεπε να έχει ερωτηθεί πρώτα και να συμφωνήσει τόσο με την αλλαγή όσο και με το νέο κατάλυμα.

Και προσωπικά θα ήθελα πολύ να υπάρχει μια σελίδα με ΕΠΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες (λες και δεν το είχα βάλει με κεφαλαία το "ΕΠΩΝΥΜΕΣ" στο πρoηγούμενο ποστ... τι διάολο, αόρατο έγινε; ). Όπου θα μπορούσαν να γράφουν οι καταγγέλλοντες και να απαντούν οι καταγγελλόμενοι. Αν π.χ. ήξερα ποιό είναι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο θα το απέφευγα πάση θυσία, όποια και να είναι τελικά η κατάληξη της συγκεκριμένης περίπτωσης. Μακάρι να υπήρχε μια τέτοια σελίδα, θα έκανε πιστεύω πολύ καλό στον τουρισμό μας.
 
Μηνύματα
821
Likes
754
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Και προσωπικά θα ήθελα πολύ να υπάρχει μια σελίδα με ΕΠΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες (λες και δεν το είχα βάλει με κεφαλαία το "ΕΠΩΝΥΜΕΣ" στο πρoηγούμενο ποστ... τι διάολο, αόρατο έγινε; ). Όπου θα μπορούσαν να γράφουν οι καταγγέλλοντες και να απαντούν οι καταγγελλόμενοι. Αν π.χ. ήξερα ποιό είναι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο θα το απέφευγα πάση θυσία, όποια και να είναι τελικά η κατάληξη της συγκεκριμένης περίπτωσης. Μακάρι να υπήρχε μια τέτοια σελίδα, θα έκανε πιστεύω πολύ καλό στον τουρισμό μας.[/quote]

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την ιδέα σου για τις επώνυμες καταγγελίες.
Γιατί όμως να αποφύγεις το συγκεκριμένο ξενοδοχείο όποια και αν είναι η κάτάληξη της ιστορίας? Αν ο συγκεκριμένος ξενοδόχος φερθεί σωστά (εννοώ νομίμως και με βάση την κοινή πρακτική) ποιός ο λόγος?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.163
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom