varioAthens
Member
- Μηνύματα
- 6.161
- Likes
- 11.094
Μα είναι δυνατόν ο τουρισμός στην Ελλάδα να είναι τόσο μα τόσο μπ@@ρδ@λ@? 27 μέρες πριν πάμε στο ξενοδοχείο που έχουμε ήδη κλείσει από τον Απρίλιο παρακαλώ (και έχοντας δώσει και πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο ποσό ως προκαταβολή) λάβαμε ένα ωραιότατο τηλεφώνημα από τον ξενοδόχο (ο Θεός να τον κάνει) που μας δήλωσε πόσο πολύ λυπάται αλλά υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα με την κράτησή μας κ.λ.π. κ.λ.π. Εν κατακλείδι, επειδή ο άθλιος έχει κλείσει όλο το συγκρότημα σε μία εταιρεία, εμάς μας "αδειάζει" κανονικά αλλά μας υπόσχεται ότι μέχρι αύριο θα μας έχει βρεί άλλο κατάλυμμα ισάξιο ή και ανώτερο -πληρώνοντας ο ίδιος τη διαφορά-.
Έχω ξενερώσει απίστευτα με την έλλειψη σοβαρότητας και επαγγελματισμού, σε σημείο που δεν θέλω να πάω.
Το ερώτημά μου: τι μπορώ εγώ να του ζητήσω ως αποζημίωση? Μόνο την προκαταβολή που του έχω δώσει?
Έχω ξενερώσει απίστευτα με την έλλειψη σοβαρότητας και επαγγελματισμού, σε σημείο που δεν θέλω να πάω.
Το ερώτημά μου: τι μπορώ εγώ να του ζητήσω ως αποζημίωση? Μόνο την προκαταβολή που του έχω δώσει?