σιγουρα φιλε μου ? γιατι η3 μέρες πριν θα τα τραβήξουν από την κάρτα σου οπότε δεν πληρώνεις τίποτα στο ξενοδοχείο.
Συνήθως η εξόφληση γίνεται κατά την άφιξη αλλά έχει να κάνει και με την πολίτική του κάθε καταλύματος. Έτσι κι αλλιώς έχεις συμφωνήσει δωρεάν ακύρωση μέχρι τρεις μέρες πριν , αυτό σημαίνει ότι έχεις κάθε δικαίωμα να ακυρώσεις δωρεάν μέχρι τότε και ταυτόχρονα έχεις συμφωνήσει από αυτό το χρονικό σημείο και μετά να πληρώσεις για την παροχή αυτή. Καλά να περάσεις.και κατι ακομα πληρωνω στο check in ή οταν θα φυγω ?
Ναι, δεν το πρόσεξα. Λογικά πληρώνεις στο ξενοδοχείο. Αν όμως ακυρώσεις μέσα στο τριήμερο θα τραβήξουν από την κάρτα το ποσό που λέει ότι χρεώνει στην εκπροθεσμη ακύρωση.
Με το όνομα του καταλύματος μπορείς να βρείς τηλ. και mail και να επικοινωνήσεις μαζί τους.Kαλημέρα σας, μια ερώτηση σχετικά με το Booking. Πως μπορώ να κάνω ερώτηση στο κατάλυμα, πριν το κλείσω? Υπάρχει τρόπος?
Και μέσω της booking, στη σελίδα με το booking confirmation υπάρχει πεδίο "επικοινωνήστε με το κατάλυμα".Kαλημέρα σας, μια ερώτηση σχετικά με το Booking. Πως μπορώ να κάνω ερώτηση στο κατάλυμα, πριν το κλείσω? Υπάρχει τρόπος?
Eννοεις αφού εχω κανει την κρατηση?Και μέσω της booking, στη σελίδα με το booking confirmation υπάρχει πεδίο "επικοινωνήστε με το κατάλυμα".
Καλησπέρα, έκανα μια κράτηση πριν 40 ημέρες περίπου από το booking, και σήμερα ενημερώθηκα ότι το ξενοδοχείο πρόκειται να ακυρώσει την κράτηση μου. Είναι δύσκολη περίοδος λόγω δεκαπένταυγουστου, οι τιμές έγιναν διπλάσιες, όταν το είπα στο ξενοδοχείο μου είπαν δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν μπορούν να βοηθήσουν. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα, έχω δικαιώματα σαν πελάτης;
Ότι έχουν πρόβλημα με 5 δωμάτια, μόνο αυτό. Δεν τους πιστεύω αλλά και δεν μπορώ να κάνω κάτι.Με ποιο αιτιολογικό το ξενοδοχείο θα ακυρώσει την κράτηση σου??
Επικοινωνησε με την booking και εξηγησε τους τι συνεβη. Εαν η κρατηση ακυρωθηκε με υπαιτιοτητα του καταλυματος και οχι δικη σας, θα πρεπει να σας βρουν equivalent καταλυμα με αυτο που ειχατε κλεισει χωρις επιπλεον επιβαρυνση.Καλησπέρα, έκανα μια κράτηση πριν 40 ημέρες περίπου από το booking, και σήμερα ενημερώθηκα ότι το ξενοδοχείο πρόκειται να ακυρώσει την κράτηση μου. Είναι δύσκολη περίοδος λόγω δεκαπένταυγουστου, οι τιμές έγιναν διπλάσιες, όταν το είπα στο ξενοδοχείο μου είπαν δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν μπορούν να βοηθήσουν. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα, έχω δικαιώματα σαν πελάτης;