• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

lambgeo

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
ναι το γραφει ξεκαθαρα , πληρωμη στο καταλυμα , και κατι ακομα πληρωνω στο check in ή οταν θα φυγω ?Ποιο ειναι ποιο σωστο ? Ή οτι μου πουν ?
 

Marinetta

Member
Μηνύματα
364
Likes
2.422
Ταξίδι-Όνειρο
Νησί του Πάσχα
και κατι ακομα πληρωνω στο check in ή οταν θα φυγω ?
Συνήθως η εξόφληση γίνεται κατά την άφιξη αλλά έχει να κάνει και με την πολίτική του κάθε καταλύματος. Έτσι κι αλλιώς έχεις συμφωνήσει δωρεάν ακύρωση μέχρι τρεις μέρες πριν , αυτό σημαίνει ότι έχεις κάθε δικαίωμα να ακυρώσεις δωρεάν μέχρι τότε και ταυτόχρονα έχεις συμφωνήσει από αυτό το χρονικό σημείο και μετά να πληρώσεις για την παροχή αυτή. Καλά να περάσεις.
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
973
Likes
2.237
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
σιγουρα φιλε μου ? γιατι η
Marinetta
απο κατω εχει αλλη απαντηση ,
Ναι, δεν το πρόσεξα. Λογικά πληρώνεις στο ξενοδοχείο. Αν όμως ακυρώσεις μέσα στο τριήμερο θα τραβήξουν από την κάρτα το ποσό που λέει ότι χρεώνει στην εκπροθεσμη ακύρωση.
 

Serenamorata

New Member
Μηνύματα
4
Likes
2
Kαλημέρα σας, μια ερώτηση σχετικά με το Booking. Πως μπορώ να κάνω ερώτηση στο κατάλυμα, πριν το κλείσω? Υπάρχει τρόπος?
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.987
Kαλημέρα σας, μια ερώτηση σχετικά με το Booking. Πως μπορώ να κάνω ερώτηση στο κατάλυμα, πριν το κλείσω? Υπάρχει τρόπος?
Με το όνομα του καταλύματος μπορείς να βρείς τηλ. και mail και να επικοινωνήσεις μαζί τους.
 

Evi_Stav

Member
Μηνύματα
339
Likes
830
Kαλημέρα σας, μια ερώτηση σχετικά με το Booking. Πως μπορώ να κάνω ερώτηση στο κατάλυμα, πριν το κλείσω? Υπάρχει τρόπος?
Και μέσω της booking, στη σελίδα με το booking confirmation υπάρχει πεδίο "επικοινωνήστε με το κατάλυμα".
 

Denizz

New Member
Μηνύματα
4
Likes
3
Καλησπέρα, έκανα μια κράτηση πριν 40 ημέρες περίπου από το booking, και σήμερα ενημερώθηκα ότι το ξενοδοχείο πρόκειται να ακυρώσει την κράτηση μου. Είναι δύσκολη περίοδος λόγω δεκαπένταυγουστου, οι τιμές έγιναν διπλάσιες, όταν το είπα στο ξενοδοχείο μου είπαν δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν μπορούν να βοηθήσουν. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα, έχω δικαιώματα σαν πελάτης;
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.916
Likes
16.747
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
Καλησπέρα, έκανα μια κράτηση πριν 40 ημέρες περίπου από το booking, και σήμερα ενημερώθηκα ότι το ξενοδοχείο πρόκειται να ακυρώσει την κράτηση μου. Είναι δύσκολη περίοδος λόγω δεκαπένταυγουστου, οι τιμές έγιναν διπλάσιες, όταν το είπα στο ξενοδοχείο μου είπαν δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν μπορούν να βοηθήσουν. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα, έχω δικαιώματα σαν πελάτης;

Με ποιο αιτιολογικό το ξενοδοχείο θα ακυρώσει την κράτηση σου??
 

nick07

Member
Μηνύματα
370
Likes
759
Καλησπέρα, έκανα μια κράτηση πριν 40 ημέρες περίπου από το booking, και σήμερα ενημερώθηκα ότι το ξενοδοχείο πρόκειται να ακυρώσει την κράτηση μου. Είναι δύσκολη περίοδος λόγω δεκαπένταυγουστου, οι τιμές έγιναν διπλάσιες, όταν το είπα στο ξενοδοχείο μου είπαν δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν μπορούν να βοηθήσουν. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα, έχω δικαιώματα σαν πελάτης;
Επικοινωνησε με την booking και εξηγησε τους τι συνεβη. Εαν η κρατηση ακυρωθηκε με υπαιτιοτητα του καταλυματος και οχι δικη σας, θα πρεπει να σας βρουν equivalent καταλυμα με αυτο που ειχατε κλεισει χωρις επιπλεον επιβαρυνση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.151
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom