Απορίες για κράτηση στο Booking.com

psilos3

Member
Μηνύματα
6.748
Likes
52.148
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Απ' οσο καταλαβαινω για περισσοτερο απο 5 ημερες εαν ακυρωσω δεν πληρωνω ουτε λεπτο;
Εαν ακυρωσω λιγοτερο απο 5 ημερες θα πληρωσω το 50% της συμφωνηθεντος τιμης για τις διανυκτερευσεις που τελικα δεν θα κανω και εαν δεν εμφανιστω τα πληρωνω ολα;
Ακριβώς όπως το γράφεις.
Είναι δωρεάν η ακύρωση μέχρι 5 ημέρες πριν από την ημερομηνία άφιξης.
Εντάξει, είναι λίγο απίθανο εδώ που τα λέμε να μη ξέρεις αν θα γίνει η συγκεκριμένη πτήση 5 μέρες πριν...
 

Italitsa

Member
Μηνύματα
839
Likes
919
Επόμενο Ταξίδι
Γύρος Αυστρίας
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Καλησπέρα παιδιά!
Μάλλον έχω πολύ καιρό να ταξιδέψω και έχουν αλλάξει διάφορα στο μεταξύ..
Εξηγούμαι.
Προχώρησα σε κράτηση μέσω της booking, με τις εξής προδιαγραφές :

  • Περιλαμβάνει θαυμάσιο πρωινό
  • ΔΩΡΕΑΝ ακύρωση πριν τις 2:00 μ.μ. στις 12 Δεκεμβρίου 2021
  • ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ – πληρώνετε στο κατάλυμα
  • Περιλαμβάνεται 10% έκπτωση Genius στην τιμή δωματίου
Όλα καλά και όλα ωραία, συμπληρώνω τα στοιχεία μου όπου δεν ήταν ήδη αποθηκευμένα, δίνω και τα στοιχεία της κάρτας και πατάω το κουμπί.. δεν βγήκε μια χοντρή αλλά συνέβη μια χοντράδα... Μπήκα σε ένα καθεστώς "αναμονής της επιβεβαίωσης", χρεώθηκα στο μεταξύ στην κάρτα μου το ποσό και μετά από κάμποσα λεπτά της ώρας που ήρθε και η επιβεβαίωση, στις πληροφορίες της κράτησής μου εμφανίζεται το κάτωθι μνμ:


"Καλά νέα, Maria,
Η κράτησή σας επιβεβαιώθηκε
ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
Πληρώσατε € ... για αυτή την κράτηση

Κατά την άφιξη παρακαλείστε να δείξετε πιστοποιητικό ταυτότητας με φωτογραφία που να αντιστοιχεί στο παρακάτω όνομα επισκέπτη.
Η κράτησή σας προωθήθηκε σε κάποιον από τους συνεργάτες μας. Το προσωπικό του καταλύματος μπορεί να μην γνωρίζει ότι η κράτησή σας πραγματοποιήθηκε μέσω της Booking.com."


καθώς και

"Προσφορά από συνεργαζόμενη εταιρεία

Η κράτησή σας γίνεται στην Bedsonline. Τυχόν αλλαγές στα προσωπικά σας στοιχεία ή στα στοιχεία κράτησης δεν είναι δυνατές. Τα αιτήματα μπορούν να υποβληθούν απευθείας στο κατάλυμα, αλλά δεν είναι εγγυημένα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Booking.com είναι στη διάθεσή σας για αυτήν την κράτηση.

Δωρεάν ακύρωση"


Γνωρίζει κανείς τι φάση παίχτηκε εδώ; Έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο; Οκ, ναι μεν μπορώ να ακυρώσω απ' ότι μου λένε στο μειλ επιβεβαίωσης και να λάβω πίσω το ποσό που χρεώθηκα στο ακέραιο αλλά δε θα έπρεπε να ξέρω πριν πατήσω το κουμπί της κράτησης ότι θα χρεωθώ σήμερα αυτά τα χρήματα;
:rolleyes:
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.135
Καλησπέρα παιδιά!
Μάλλον έχω πολύ καιρό να ταξιδέψω και έχουν αλλάξει διάφορα στο μεταξύ..
Εξηγούμαι.
Προχώρησα σε κράτηση μέσω της booking, με τις εξής προδιαγραφές :

  • Περιλαμβάνει θαυμάσιο πρωινό
  • ΔΩΡΕΑΝ ακύρωση πριν τις 2:00 μ.μ. στις 12 Δεκεμβρίου 2021
  • ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ – πληρώνετε στο κατάλυμα
  • Περιλαμβάνεται 10% έκπτωση Genius στην τιμή δωματίου
Όλα καλά και όλα ωραία, συμπληρώνω τα στοιχεία μου όπου δεν ήταν ήδη αποθηκευμένα, δίνω και τα στοιχεία της κάρτας και πατάω το κουμπί.. δεν βγήκε μια χοντρή αλλά συνέβη μια χοντράδα... Μπήκα σε ένα καθεστώς "αναμονής της επιβεβαίωσης", χρεώθηκα στο μεταξύ στην κάρτα μου το ποσό και μετά από κάμποσα λεπτά της ώρας που ήρθε και η επιβεβαίωση, στις πληροφορίες της κράτησής μου εμφανίζεται το κάτωθι μνμ:


"Καλά νέα, Maria,
Η κράτησή σας επιβεβαιώθηκε
ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
Πληρώσατε € ... για αυτή την κράτηση

Κατά την άφιξη παρακαλείστε να δείξετε πιστοποιητικό ταυτότητας με φωτογραφία που να αντιστοιχεί στο παρακάτω όνομα επισκέπτη.
Η κράτησή σας προωθήθηκε σε κάποιον από τους συνεργάτες μας. Το προσωπικό του καταλύματος μπορεί να μην γνωρίζει ότι η κράτησή σας πραγματοποιήθηκε μέσω της Booking.com."


καθώς και

"Προσφορά από συνεργαζόμενη εταιρεία

Η κράτησή σας γίνεται στην Bedsonline. Τυχόν αλλαγές στα προσωπικά σας στοιχεία ή στα στοιχεία κράτησης δεν είναι δυνατές. Τα αιτήματα μπορούν να υποβληθούν απευθείας στο κατάλυμα, αλλά δεν είναι εγγυημένα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Booking.com είναι στη διάθεσή σας για αυτήν την κράτηση.

Δωρεάν ακύρωση"


Γνωρίζει κανείς τι φάση παίχτηκε εδώ; Έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο; Οκ, ναι μεν μπορώ να ακυρώσω απ' ότι μου λένε στο μειλ επιβεβαίωσης και να λάβω πίσω το ποσό που χρεώθηκα στο ακέραιο αλλά δε θα έπρεπε να ξέρω πριν πατήσω το κουμπί της κράτησης ότι θα χρεωθώ σήμερα αυτά τα χρήματα;
:rolleyes:
Εδώ και 2-3 χρόνια το κάνουν όλο και περισσότερα ξενοδοχεία.Δηλαδή στο να παίρνουν τα χρήματα με την κράτηση.Τα επιστρέφουν όμως κανονικά. αν κάνεις ακύρωση εντός προθεσμίας.Τώρα τα υπόλοιπα ότι η κράτηση έγινε από συνεργαζόμενη εταιρεια και ίσως το ξενοδοχείο να μην γνωρίζει την κράτηση πρώτη φορά τα ακούω.Επομένως τα χρήματα τα πήρε και θα τα επιστρέψει η σνεργαζόμενη εταιρεία και όχι το ξενοδοχείο.Φαντάζομαι ότι και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα υπάρξει πρόβλημα καθώς μεσολαβεί το booking.
 
Last edited:

Italitsa

Member
Μηνύματα
839
Likes
919
Επόμενο Ταξίδι
Γύρος Αυστρίας
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εδώ και 2-3 χρόνια το κάνουν όλο και περισσότερα ξενοδοχεία.Δηλαδή στο να παίρνουν να χρήματα με την κράτηση.Τα επιστρέφουν όμως κανονικά. αν κάνεις ακύρωση εντός προθεσμίας.Τώρα τα υπόλοιπα ότι η κράτηση έγινε από συνεργαζόμενη εταιρεια και ίσως το ξενοδοχείο να μην γνωρίζει την κράτηση πρώτη φορά τα ακούω.Επομένως τα χρήματα τα πήρε και θα τα επιστρέψει η σνεργαζόμενη εταιρεία και όχι το ξενοδοχείο.Φαντάζομαι ότι και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα υπάρξει πρόβλημα καθώς μεσολαβεί το booking.
Δεν είναι ότι φοβάμαι πως θα χάσω τα λεφτά μου (μόνο και μόνο λόγω booking), αλλά κυρίως το γεγονός ότι πιάστηκα εξαπινης. Όπως και να έχει, επειδή με τούτα και με κείνα δεν μπόρεσα να αιτηθώ μια θέση parking που ήθελα, έχω στείλει μέιλ απευθείας στο χοτελ (btw από το booking δεν μπορώ να στείλω μέιλ στο κατάλυμα, μόνο το τηλ μου δίνουν σαν τρόπο επικοινωνίας οι "συνεργάτες") όπου τους ρωτάω αν έχουν ενημερωθεί για την κράτηση και αναμένω.. Ευχαριστώ πολύ @fotast !!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.135
Δεν είναι ότι φοβάμαι πως θα χάσω τα λεφτά μου (μόνο και μόνο λόγω booking), αλλά κυρίως το γεγονός ότι πιάστηκα εξαπινης. Όπως και να έχει, επειδή με τούτα και με κείνα δεν μπόρεσα να αιτηθώ μια θέση parking που ήθελα, έχω στείλει μέιλ απευθείας στο χοτελ (btw από το booking δεν μπορώ να στείλω μέιλ στο κατάλυμα, μόνο το τηλ μου δίνουν σαν τρόπο επικοινωνίας οι "συνεργάτες") όπου τους ρωτάω αν έχουν ενημερωθεί για την κράτηση και αναμένω.. Ευχαριστώ πολύ @fotast !!
Ναι τις πρώτες φορές που έγινε και εγώ δεν χάρηκα...Μάλιστα είχα στείλει και μέιλ στην booking και διαμαρτυρήθηκα.Γιατί παρ' όλο που λέει ότι δεν θα χρεωθείς γίνεται χρέωση.΄Ασχετα αν επιστρέφεται.Η ευγενική απάντηση τους ήταν περίπου αυτή.΄Οτι δεν υπάρχει θέμα αφού γίνεται η επιστροφή.
 

Italitsa

Member
Μηνύματα
839
Likes
919
Επόμενο Ταξίδι
Γύρος Αυστρίας
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
η καρτα ειναι χρεωστική ή πιστωτική?
Χρεωστική είναι. Συνήθως έβαζα μια prepaid που έχω αλλά έληξε τον προηγούμενο μήνα και έβαλα την κανονική μου...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.135
Φυσικά για κάποιους υπάρχει θέμα είτε είναι με χρεωστική είτε με πιστωτική(δέσμευση και μείωση του πιστωτικού ορίου).Αλλά πως μπορείς να αντιδράσεις αν θέλεις το δωμάτιο;Η άμεση ακύρωση δεν οδηγεί πουθενά καθώς θα πρέπει να ψάχνεις από αλλού.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Εφόσων στους όρους γράφει
  • ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ – πληρώνετε στο κατάλυμα
δε θα έπρεπε να χρεώνει τίποτα τώρα. Όντως πολλά ξενοδοχεία με δωρεάν ακύρωση δεσμεύουν το ποσό και το επιστρέφουν σε περίπτωση δωρεάν ακύρωσης αλλά αυτό το λέει ξεκάθαρα στην κράτηση. Δε μου έχει τύχει να λέει "δε χρειάζεται προπληρωμή" και μετά να χρεώσει επιτόπου. Μόνο να προεγκρινει την κάρτα μου έχει τύχει αλλά και πάλι το έλεγε στους όρους..
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.601
Φυσικά για κάποιους υπάρχει θέμα είτε είναι με χρεωστική είτε με πιστωτική(δέσμευση και μείωση του πιστωτικού ορίου).Αλλά πως μπορείς να αντιδράσεις αν θέλεις το δωμάτιο;Η άμεση ακύρωση δεν οδηγεί πουθενά καθώς θα πρέπει να ψάχνεις από αλλού.
Στελνεις στο ξενοδοχειο μειλ οτι ανεφερε πως δεν θα προχρεωσει τη διαμονη και τα στελνουν πισω. Μου εβγαλαν την ψυχη στη συνεννοηση Ιταλοι ξενοδοχοι, αλλα τα επεστρεψαν.
 

Italitsa

Member
Μηνύματα
839
Likes
919
Επόμενο Ταξίδι
Γύρος Αυστρίας
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Να σας πω την αλήθεια, σε σχέση με το ότι η κράτηση έγινε μέσω συνεργάτη της booking (που πρώτη φορά το συνάντησα όλα αυτά τα χρόνια που ταξιδεύω και κλείνω μέσω booking) ελαχιστα με πείραξε η προχρεωση, ένα έξοδο λιγότερο για τότε που θα είναι όλα μαζεμένα. Επικοινώνησε και το χοτελ μαζί μου και αφού η κρατηση ισχύει όλα καλά..
Απλά ηταν το σοκ, από που ξεφυτρωσε ο συνεργάτης, και με χρεώνει κιόλας, και μου αναφέρει πως το χοτελ μπορεί να μη γνωρίζει την "συμμετοχή" της booking σε μια κράτηση που ο μόνος που ξέρω και εμπιστεύομαι είναι η booking. Πολλά μαζεμένα..
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Εχουμε κλεισει ξενοδοχείο μέσω booking και τώρα που πλησιάζουν οι μέρες για την επίσκεψή μας πήραμε το εξής μήνυμα:

1653985467173.png


Το έχει συναντήσει κανείς αυτό; Πρώτη φορά στα χρονικά μας ζητάνε μέσω μηνύματος booking να κάνουμε μεταφορά μέσω τραπεζας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.525
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom