Απορίες για κράτηση στο Booking.com

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Δλδ υπάρχει περίπτωση για συναλλαγή μέσω του BOOKING να πρέπει να κυνηγάω το ξενοδοχείο για να πάρω τα λεφτά μου?
Υπάρχουν περιπτώσεις για τα πάντα, αλλά εσύ απλά θα περιμένεις λίγες ημέρες να δεις την επιστροφή του ποσού στην κάρτα σου χωρίς να αγχώνεσαι. Το συνηθέστερο μετά από τρεις εργάσιμες.
 

vlitou

Member
Μηνύματα
37
Likes
41
Σε εμένα συνέβη το αλλο περίεργο. Ενώ είχα κάνει κρατηση και πληρώσει μέσω PayPal μου τηλ από το ξενοδοχείο και πρότειναν να ακυρώσω για να μου το δώσουν απευθείας σε λίγο χαμηλότερη τιμή. Για εμένα ούτως ή άλλως εβγαινε σχεδόν το ίδιο, γιατί έδινε κάποιες εκπτώσεις η booking, κάτι που εκείνοι δεν έβλεπαν μάλλον, και δεν δέχτηκα. Αυτό δεν αρεσε ιδιαίτερα. Τηλεφωνικώς μου είχε πει ότι θα με βάλει σε άλλο δωμάτιο. Εγώ της είπα να αφήσουμε όπως έχει την κρατηση με το ίδιο δωμάτιο και μου είπε αυτο δεν γίνεται γιατί πάει ανάλογα διαθεσιμότητα. Όντως;; Τώρα ανησυχώ μην με βάλει σε ότι χειρότερο εχει ξέρω γω.. 🤣 Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.601
Σε εμένα συνέβη το αλλο περίεργο. Ενώ είχα κάνει κρατηση και πληρώσει μέσω PayPal μου τηλ από το ξενοδοχείο και πρότειναν να ακυρώσω για να μου το δώσουν απευθείας σε λίγο χαμηλότερη τιμή. Για εμένα ούτως ή άλλως εβγαινε σχεδόν το ίδιο, γιατί έδινε κάποιες εκπτώσεις η booking, κάτι που εκείνοι δεν έβλεπαν μάλλον, και δεν δέχτηκα. Αυτό δεν αρεσε ιδιαίτερα. Τηλεφωνικώς μου είχε πει ότι θα με βάλει σε άλλο δωμάτιο. Εγώ της είπα να αφήσουμε όπως έχει την κρατηση με το ίδιο δωμάτιο και μου είπε αυτο δεν γίνεται γιατί πάει ανάλογα διαθεσιμότητα. Όντως;; Τώρα ανησυχώ μην με βάλει σε ότι χειρότερο εχει ξέρω γω.. 🤣 Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;
Ψαξε κατι αλλο για καλο και για κακο. Αν αποφασισει να ακυρωσει για οποιο λογο θελει, ποιος θα τον εμποδισει?
 
D

Delmem38110

Guest
Σε εμένα συνέβη το αλλο περίεργο. Ενώ είχα κάνει κρατηση και πληρώσει μέσω PayPal μου τηλ από το ξενοδοχείο και πρότειναν να ακυρώσω για να μου το δώσουν απευθείας σε λίγο χαμηλότερη τιμή. Για εμένα ούτως ή άλλως εβγαινε σχεδόν το ίδιο, γιατί έδινε κάποιες εκπτώσεις η booking, κάτι που εκείνοι δεν έβλεπαν μάλλον, και δεν δέχτηκα. Αυτό δεν αρεσε ιδιαίτερα. Τηλεφωνικώς μου είχε πει ότι θα με βάλει σε άλλο δωμάτιο. Εγώ της είπα να αφήσουμε όπως έχει την κρατηση με το ίδιο δωμάτιο και μου είπε αυτο δεν γίνεται γιατί πάει ανάλογα διαθεσιμότητα. Όντως;; Τώρα ανησυχώ μην με βάλει σε ότι χειρότερο εχει ξέρω γω.. 🤣 Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;
μια καταγγελία στην μπουκινγκ και ακύρωση. δεν τους επιτρέπεται να παρεμβαίνουν στις κρατήσεις με αυτό τον τρόπο. μπορεί η μπουκινγκ να τους κρατάει προμήθεια αλλά και χωρίς αυτή δεν θα υπήρχαν σήμερα πολλά καταλύματα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.173
Likes
12.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Σε εμένα συνέβη το αλλο περίεργο. Ενώ είχα κάνει κρατηση και πληρώσει μέσω PayPal μου τηλ από το ξενοδοχείο και πρότειναν να ακυρώσω για να μου το δώσουν απευθείας σε λίγο χαμηλότερη τιμή. Για εμένα ούτως ή άλλως εβγαινε σχεδόν το ίδιο, γιατί έδινε κάποιες εκπτώσεις η booking, κάτι που εκείνοι δεν έβλεπαν μάλλον, και δεν δέχτηκα. Αυτό δεν αρεσε ιδιαίτερα. Τηλεφωνικώς μου είχε πει ότι θα με βάλει σε άλλο δωμάτιο. Εγώ της είπα να αφήσουμε όπως έχει την κρατηση με το ίδιο δωμάτιο και μου είπε αυτο δεν γίνεται γιατί πάει ανάλογα διαθεσιμότητα. Όντως;; Τώρα ανησυχώ μην με βάλει σε ότι χειρότερο εχει ξέρω γω.. 🤣 Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;
Απλά τηλεφωνικώς θα μπορούσε να σου δώσει κάτι πιο αναβαθμισμένο αφού δεν θα χρεωνοταν προμήθεια booking. Αυτό είναι το πιθανότερο αλλά το κάθε ξενοδοχείο δρα διαφορετικά.

Εμείς ας πούμε δίνουμε καλύτερα δωμάτια στις κρατήσεις εκτός σελίδων ή αν πρόκειται για το ίδιο δωμάτιο κάνουμε καλύτερη τιμή. Αλλά ποτέ δεν παρεμβαίνουμε στις υπάρχουσες κρατήσεις.
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.412
Likes
2.233
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Εμείς ας πούμε δίνουμε καλύτερα δωμάτια στις κρατήσεις εκτός σελίδων ή αν πρόκειται για το ίδιο δωμάτιο κάνουμε καλύτερη τιμή. Αλλά ποτέ δεν παρεμβαίνουμε στις υπάρχουσες κρατήσεις.
Παντα είχα μια αίσθηση ότι μέσω σελίδας υπάρχει περίπτωση να έχεις καλύτερη μεταχείριση, εξαιτίας του γεγονότος ότι μπορείς να υποβάλλεις κριτικη...αλλά μαλλον έσφαλα!
 
D

Delmem38110

Guest
Παντα είχα μια αίσθηση ότι μέσω σελίδας υπάρχει περίπτωση να έχεις καλύτερη μεταχείριση, εξαιτίας του γεγονότος ότι μπορείς να υποβάλλεις κριτικη...αλλά μαλλον έσφαλα!
δεν έσφαλες.
η πλειοψηφία των καταλυμάτων έχει διαθέσιμα όλα τα δωμάτια τους ξεκάθαρα και όμορφα στην πλατφόρμα και δεν μπορεί να παίξει εύκολα με τον καταναλωτή.
επίσης φοβούνται και τις καταγγελίες που μπορούν να τους πετάξουν εκτός η να μειώσουν τη βαθμολογία τους.
και αν κάτι συμβεί σου βρίσκουν λύση εύκολα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.173
Likes
12.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Παντα είχα μια αίσθηση ότι μέσω σελίδας υπάρχει περίπτωση να έχεις καλύτερη μεταχείριση, εξαιτίας του γεγονότος ότι μπορείς να υποβάλλεις κριτικη...αλλά μαλλον έσφαλα!
Το κάθε ξενοδοχείο ενεργεί διαφορετικά. Στο παρελθόν οι κριτικές ήταν ένα σημαντικό κριτήριο επιλογής και για αυτό τα ξενοδοχεία έδιναν μεγάλη βάση. Βέβαια υπάρχουν και παραπλανητικές, λανθασμένες ή εικονικές κριτικές που αλλοιώνουν κατά πολύ την πραγματικότητα. Είτε υπέρ είτε σε βάρος του ξενοδοχείου.

Πλέον όμως οι έρευνες δείχνουν πως οι κριτικές δεν είναι το άλφα και το ωμέγα αλλά παράγοντες όπως οι φωτογραφίες, η τιμή και οι έξτρα παροχές (ειδικά οι εμπειρίες) μπορούν να υπερκεράσουν άνετα τόσο τις κριτικές όσο και τη συνολική βαθμολογία.

Ο τουρισμός εμπειρίας είναι το νέο Τρεντ και το είδος τουρισμού της επόμενης δεκαετίας.

Εμείς δεν κάνουμε διακρίσεις στους επισκέπτες μας και έχουν όλοι την ίδια μεταχείριση ανάλογα με τη διαθεσιμότητα πάντα και την τιμή που πληρώνουν βέβαια. Οι επισκέπτες που κλείνουν απ' ευθείας από τη σελίδα μας απολαμβάνουν κάποια έκπτωση ή/και κάποιο δώρο όπως καλάθι με φρούτα και τοπικά προϊόντα, σαμπάνια ή κοκτέιλ, δωρεάν πρωινό, υπηρεσίες σπα ή μια εμπειρία όπως ημερήσια κρουαζιέρα, μάθημα ιππασίας κ.α.

Παρόλο που οι βαθμολογίες μας κυμαίνονται από 9,4 έως 9,6 δίνουμε μεγάλη σημασία στον άνθρωπο και παρά πολλοι με τη συμπεριφορά τους έχουν κερδίσει έξτρα παροχές δωρεάν ως ευγνωμοσύνη για την άριστη συμπεριφορά τους.

Επίσης και εγώ και το προσωπικό έχουμε αναπτύξει με πολλούς επισκέπτες σχέσεις μέσα στα όρια της ανιδιοτελούς φιλίας. Αντίθετα επισκέπτες με κακή, υποτιμητική συμπεριφορά, που απειλούν και εκβιάζουν με κακές κριτικές προκειμένου να ικανοποιηθούν παράλογα αίτημα τους λαμβάνουν εν τέλει την αδιαφορία και μπαίνουν στη λίστα με τους ανεπιθύμητους.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Σε εμένα συνέβη το αλλο περίεργο. Ενώ είχα κάνει κρατηση και πληρώσει μέσω PayPal μου τηλ από το ξενοδοχείο και πρότειναν να ακυρώσω για να μου το δώσουν απευθείας σε λίγο χαμηλότερη τιμή. Για εμένα ούτως ή άλλως εβγαινε σχεδόν το ίδιο, γιατί έδινε κάποιες εκπτώσεις η booking, κάτι που εκείνοι δεν έβλεπαν μάλλον, και δεν δέχτηκα. Αυτό δεν αρεσε ιδιαίτερα. Τηλεφωνικώς μου είχε πει ότι θα με βάλει σε άλλο δωμάτιο. Εγώ της είπα να αφήσουμε όπως έχει την κρατηση με το ίδιο δωμάτιο και μου είπε αυτο δεν γίνεται γιατί πάει ανάλογα διαθεσιμότητα. Όντως;; Τώρα ανησυχώ μην με βάλει σε ότι χειρότερο εχει ξέρω γω.. 🤣 Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;
Κατά τη γνώμη μου ενημερώνεις τη booking άμεσα και στέλνεις στιγμιότυπο της συνομιλίας, είναι παράβαση των όρων από το ξενοδοχείο (να μην πω τη λέξη απατεωνιά) και το χειρίζεται ειδικό τμήμα της booking.
 

oasisAthens

Member
Μηνύματα
316
Likes
221
Για να ενημερώσω μήπως βοηθήσω και κάποιον άλλο με την ίδια περίπτωση με εμένα. Με το που έκανα ακύρωση σε 1 λεπτό μου ήρθε μνμ από την τράπεζα και το booking ότι επεστρεφονται τα χρήματα και θα φανούν μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του αντιλογισμου, η οποία ολοκληρώθηκε σε 2 24ωρα.. Σήμερα τα χρήματα φάνηκαν κανονικά.
 

vlitou

Member
Μηνύματα
37
Likes
41
Απλά τηλεφωνικώς θα μπορούσε να σου δώσει κάτι πιο αναβαθμισμένο αφού δεν θα χρεωνοταν προμήθεια booking. Αυτό είναι το πιθανότερο αλλά το κάθε ξενοδοχείο δρα διαφορετικά.

Εμείς ας πούμε δίνουμε καλύτερα δωμάτια στις κρατήσεις εκτός σελίδων ή αν πρόκειται για το ίδιο δωμάτιο κάνουμε καλύτερη τιμή. Αλλά ποτέ δεν παρεμβαίνουμε στις υπάρχουσες κρατήσεις.
Το ακούω αυτό που λες και ίσως ήταν ας πούμε οκ αν 1ον όντως ήταν καλύτερη τιμή και όχι η ίδια με αυτή που ειχα πληρώσει στην τελική με τις εκπτωσεις booking και 2ον το πιο σημαντικό. Αν δεν είχε απαντήσει απότομα όταν ζήτησα να μείνει ως έχει η κράτηση και το δωμάτιο που επέλεξα. Τωρα να αγχώνομαι τι αντιμετώπιση (και δωμάτιο αν) θα λάβω αφού δεν έκανα την χάρη, με βαθμολογία 9.1 κάπως χτυπάει.

Το σωστό και τίμιο είναι αυτό που είπες παρακάτω νομίζω. 👏
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.173
Likes
12.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Κατά τη γνώμη μου ενημερώνεις τη booking άμεσα και στέλνεις στιγμιότυπο της συνομιλίας, είναι παράβαση των όρων από το ξενοδοχείο (να μην πω τη λέξη απατεωνιά) και το χειρίζεται ειδικό τμήμα της booking.
Μην είστε εκδικητικοί. Δώστε του να καταλάβει πως έκανε λάθος και καταλάβατε τη μαμουνια που πήγε να κάνει. Συνετιστε τους αλλά μην είστε εκδικητικοί. Ούτε θα κερδίσετε κάτι ούτε η booking θα χρεοκοπήσει. Αντίθετα μπορεί οικογένειες που στηρίζονται στην επιχείρηση μπορεί να χάσουν το φαγητό τους. Κάθε φορά που έχετε απέναντι μια επιχείρηση να μην βλέπετε μόνο τον εργοδότη αλλά και τους εργαζόμενους και τα παιδιά τους. Και στην τελική η εκδικητικότητα κάνει κακό και σε σας. Εσάς φθείρει πρώτα απ' όλα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.520
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom