• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Άρα στο δέσμευσαν δεν το χρέωσαν. Βέβαια εσύ αυτά τα χρήματα δεν τα έχεις διαθέσιμα οπότε το ίδιο σου κάνει. Αν η κράτηση σου είναι σε λίγους μήνες, τα χρήματα θα αποδεσμευτούν αυτόματα πολύ νωρίτερα.
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Άρα στο δέσμευσαν δεν το χρέωσαν. Βέβαια εσύ αυτά τα χρήματα δεν τα έχεις διαθέσιμα οπότε το ίδιο σου κάνει. Αν η κράτηση σου είναι σε λίγους μήνες, τα χρήματα θα αποδεσμευτούν αυτόματα πολύ νωρίτερα.
O Λόγος που ρώτησα εξ αρχής είναι 1) γιατί δεν μου έχει ξανά τύχει ποτέ ( πάντα ψάχνω με τα ίδια φίλτρα π.χ Δωρεάν ακύρωση, Χωρίς προπληρωμή κλπ.) και 2) μου φάνηκε κουφό να μου επιστρέψουν τα χρήματα ( αυτά που μου κράτησαν - 135 ευρώ - ) σε 2 εργάσιμες ημέρες μετά που θα αναχωρήσω από το Παρίσι!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.631
Άρα στο δέσμευσαν δεν το χρέωσαν. Βέβαια εσύ αυτά τα χρήματα δεν τα έχεις διαθέσιμα οπότε το ίδιο σου κάνει. Αν η κράτηση σου είναι σε λίγους μήνες, τα χρήματα θα αποδεσμευτούν αυτόματα πολύ νωρίτερα.
Μα δεν λεει αυτο. Λεει αφου αποχωρησουν.
Σαν να πληρωνεις ενα εστιατοριο πριν πας να φας και μια ακομη αφου φας και περιμενεις ΑΝ και ποτε θα επιστρεψουν τα χρηματα που προπληρωσες μετα απο 20 μειλ αν γινει στραβη.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.568
Likes
4.706
Συγγνώμη, αυτό δεν είναι pre-authorization, το οποίο έχει προσωρινό χαρακτήρα, είναι κανονική δέσμευση.
Και τι σημαίνει θα αποδεσμευτούν 48 ώρες μετά την αναχώρηση?
Επίσης, στους όρους κράτησης του ξενοδοχείου στο booking αναγράφεται "............ διατηρεί το δικαίωμα να δεσμεύσει προσωρινά ένα ποσό πριν την άφιξή σας."
 
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Ας λένε ότι θέλουν. Δεν μπορούν να κρατήσουν όσο θέλουν δεσμευμένο ένα πόσο. Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας. Το ποσό όπως είπα πριν, αν πχ. έχει δεσμευτεί σε πιστωτική της ALPHΑ, θα αποδεσμευτεί αυτόματα σε 15 ημέρες αν δεν το εισπράξει ο έμπορος.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα της Πειραιώς? Και τι εννοώ. Αν κάνει σε ένα λογαριασμό δέσμευση χρημάτων , να τα αφαιρεί από το διαθέσιμο υπόλοιπο ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάπου αλλού έστω και κατά λάθος?!
Για να καταλάβεις αν σου έχουν ή όχι δεσμευτεί χρήματα (αν δεν υπάρχει ξεχωριστή πληροφορία για το σύνολο δεσμεύσεων όπως πχ στο e-banking της Eurobank) κοίτα στο e-banking της Πειραιώς αν το διαθέσιμο υπόλοιπο είναι ίδιο με το λογιστικό. Αν αυτά τα δύο είναι ίδια σημαίνει ότι τα χρήματα έχουν σηκωθεί απ' το λογαριασμό σου αν δεν είναι ίδια σημαίνει ότι το ποσό είναι δεσμευμένο.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τηλεφωνήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς και να σε ενημερώσουν αν έχει γίνει προέγκριση ή προπληρωμή και αν είναι προέγκριση πότε λήγει. Αυτό είχα κάνει σε άλλη τράπεζα όταν είχα δει μια χρέωση προέγκρισης ενός δολαρίου από Paypal (όταν προσθέτεις τραπεζικό λογαριασμό) η οποία έληγε σε ένα μήνα και μου έκανε εντύπωση γιατί διαρκούσε τόσο πολύ.
 
Last edited:
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Σε χρεωστική κάρτα είναι περίπου 30-35 μέρες η αυτόματη αποδέσμευση.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Πάντως η τράπεζα μου είχε πει ότι μπορούσα να ζητήσω άμεσα την αποδέσμευση πριν την παρέλευση του μήνα ( το οποίο δεν άξιζε για τόσο μικρό ποσό στην περίπτωσή μου).
 
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Για να γνωρίζετε, η "άμεση αποδέσμευση" που λένε συνήθως στην εξυπηρέτηση πελατών μίας τράπεζας, μόνο άμεση δεν είναι.

Aν πχ. θέλω εγώ να αποδεσμευτεί ένα ποσό από την κάρτα μου από μία εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων που δεν θα έπρεπε πλέον να υπάρχει, η εξυπηρέτηση πελατών θα πει, καλέστε την επιχείρηση να κάνει ένα αίτημα για να γίνει άμεσα.

Δηλαδή:
1. Θα πρέπει να καλέσουμε την επιχείρηση
2. Η επιχείρηση θα στείλει ένα φαξ με το αίτημα στην τράπεζα της
3. Η τράπεζα της επιχείρησης θα στείλει το φαξ στην τράπεζα του πελάτη
4. Το τμήμα αποδεσμεύσεων όταν το λάβει το αίτημα και το εγκρίνει, θα κάνει την αποδέσμευση

Όλα τα παραπάνω μόνο άμεσα δεν είναι.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δε μίλησα για 'άμεση αποδέσμευση', αλλά 'να ζητήσω άμεσα την αποδέσμευση'. Το 'άμεσα' πάει στο αίτημα αποδέσμευσης όχι στην ίδια την αποδέσμευση. Σιγουρα αυτό θα παίρνει κάποιο χρόνο αλλά σίγουρα λιγότερο του ενός μήνα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Άρα επειδή αποδείχθηκε 'αφερέγγυος' ο πελάτης και μετά έκανε το 'λάθος' να προσθέσει έγκυρη κάρτα, ο ξενοδόχος εκδικητικά του παρακρατεί μέρος της χρέωσης προσθέτοντας και την το λιγότερο αστεία, κατά τη γνώμη μου, επιβεβαίωση επιστροφής του ποσού δύο μέρες μετά την αναχώρηση του πελάτη.
Έγραψα εγώ κάτι τέτοιο; Αυτό το "άρα" αποτελεί αυθαίρετο δικό σου συμπέρασμα. Η δική μου θέση πάντως είναι ότι πελάτες που καταχωρούν προβληματικές κάρτες ως εγγύηση είναι εν δυνάμει αφερέγγυοι. Επί της ουσίας η απάντηση στο πρόβλημα που τέθηκε ήταν:
Αν μας έδινε τους όρους του καταλύματος, θα μπορούσαμε να του πούμε περισσότερα, δέσμευση επ' άπειρον δεν υφίσταται, οπότε η διαμονή μάλλον είναι τις επόμενες ημέρες. Σε κάθε περίπτωση, αν ακυρώσει μέχρι την ημερομηνία της δωρεάν ακύρωσης, τα χρήματά του θα του επιστραφούν.
Και επί της ουσίας, με βάση τις πληροφορίες που προστέθηκαν μετά: Το ξενοδοχείο έχει πράγματι δικαίωμα να δεσμεύσει ένα ποσό πριν την χρέωση και αυτό έπραξε. Η κράτηση είναι με δωρεάν ακύρωση και σε περίπτωση έγκαιρης ακύρωσης θα πάρει τα χρήματά του πίσω. Όσο για τη δέσμευση, δέσμευση επ' άπειρον δεν υφίσταται και τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα μετά από ένα χρονικό διάστημα που μπορεί να ποικίλλει, ασχέτως τι απάντησαν στο e-mail.
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Λοιπόν παιδιά μόλις μίλησα με την τράπεζα και το θέμα είναι το εξής:
Το ποσό είναι δεσμευμένο αλλά τα χρήματα δεν τα έχει πάρει το Ξενοδοχείο. Η συναλλαγή παραμένει ( όπως ανέφερε και συμφορουμίτης λίγο πιο πάνω ) εκκρεμής. Αν ο 'έμπορος' δεν ολοκληρώσει την συναλλαγή τότε ( και αυτό αφορά debit cards ) τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό μέσα σε 20-25 μέρες. Εδω λοιπόν όμως είναι το τρικ, κάτι που δεν ήξερα. Αν λοιπόν ο 'έμπορος', όπως προαναφέρθηκε , δεν αποδεχτεί την συναλλαγή και τα χρήματα επιστρέψουν στον λογαριασμό και ο ίδιος ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΣΕΙ την συναλλαγή και αυτή παραμείνει εκκρεμής ( άσχετα με το αν τα λεφτά επεστράφησαν στον λογαριασμό ) μπορεί ανά πάσα στιγμή να τα χρεώσει ακόμη και μετά από 1 χρόνο!!!!!! Οπότε θα το ξανά δω το θέμα μετά από κάνα 20ήμερο και θα ενημερώσω σχετικά.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους αφιερώσανε τον λίγο χρόνο τους ώστε να κάνουμε αυτό τον μίνι διάλογο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.674
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom