rev26
Member
- Μηνύματα
- 195
- Likes
- 119
Καλησπέρα,στην booking όταν γράφει διατίθεται πρωινό το πληρώνετε στο καταλυμα€10 τι εννοεί;;ανά διαμονή και ανά άτομο η συνολικα ;
Γενικά εννοούν ανα άτομο, ανα ημέρα (εκτός και αν διευκρινίζεται κάτι διαφορετικό)Καλησπέρα,στην booking όταν γράφει διατίθεται πρωινό το πληρώνετε στο καταλυμα€10 τι εννοεί;;ανά διαμονή και ανά άτομο η συνολικα ;
΄Εχει τύχει και πλήρωσα το ποσό της κράτησης μείον το ποσό που προ-χρέωσαν.΄Εγινε δηλαδή συμψηφισμός.Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα μετά την αναχώρηση.Καλησπέρα,
ερώτηση :
Καταρχήν έχω κλείσει αρκετές φορές ξενοδοχείο μέσω booking και πάντα επιλέγω να έχω δωρεάν ακύρωση. Όπως λοιπόν όλες τις φορές, έτσι και σήμερα έκλεισα ξενοδοχείο με τον ίδιο τρόπο ( και χωρίς προπληρωμή ).
Επίσης έχω καταχωρημένη μέσα στο Booking account μου μια κάρτα Prepaid.
Αφού λοιπόν έκανα την κράτηση μου στέλνει email το Booking και μου λέει πως το ξενοδοχείο μου ζητάει άλλη κάρτα ( διότι προφανώς η Prepaid που έχω καταχωρημένη δεν έχει λεφτά ) για να επιβεβαιώσουν την κράτηση.
Έβαλα άλλη ( μια Debit Card ) και μου έκαναν χρέωση 135 ευρώ ( που ουσιαστικά είναι τα χρήματα που θα χρεωνόμουν αν περνούσε η μέρα της δωρεάν ακύρωσης και δεν εμφανιζόμουν ή ακύρωνα την κράτηση. Φαντάζομαι σαν εγγύηση.)
Παρόλα αυτά όταν επικοινώνησα με το Ξενοδοχείο μου είπαν ότι είναι συνήθης τακτική τους. Και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου όταν φύγω από εκεί ( επιστροφή για Ελλάδα ). Μέσα σε 48ωρες ( εργάσιμες ημέρες ) θα γίνει η επιστροφή.
Ήθελα λοιπόν ( μετά την μικρή περίληψη του ότι έγινε ) να ρωτήσω το εξής - Το ποσό της πληρωμής στο Booking παραμένει το αρχικό ( άσχετα με το withdraw τον 135 ευρώ που μου έκαναν για 'προέγκριση΄ της κάρτας ), όταν λοιπόν έρθει η ώρα πληρωμής θα πληρώσω όλο το ποσό το αρχικό και θα περιμένω τα λεφτά που μου κράτησαν ή θα πληρώσω το αρχικό πόσο μείον τα 135 ευρώ???
Σας έχει τύχει?? Μετά από αρκετές κρατήσεις πρώτη φορά μου συμβαίνει και ρωτάω για να μάθω.
Οι όροι σε πολλά καταλύματα λένε ότι μπορούν να σου δεσμεύσουν ή να χρεώσουν μέρος του ποσού (ή όλο το ποσό) πριν τη διαμονή. Σε περίπτωση δωρεάν ακύρωσης θα επιστρέψουν το πλήρες ποσό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης αποδείχθηκε αφερέγγυος, αφού καταχώρησε πιστωτική κάρτα χωρίς υπόλοιπο. Αν μας έδινε τους όρους του καταλύματος, θα μπορούσαμε να του πούμε περισσότερα, δέσμευση επ' άπειρον δεν υφίσταται, οπότε η διαμονή μάλλον είναι τις επόμενες ημέρες. Σε κάθε περίπτωση, αν ακυρώσει μέχρι την ημερομηνία της δωρεάν ακύρωσης, τα χρήματά του θα του επιστραφούν.Aφού έκανες κράτηση χωρίς προπληρωμή δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου δεσμεύσουν 135 ευρώ μέχρι 2 μέρες αφού κάνεις check-out (!!!!). Άλλο προέγκριση και άλλο παρακράτηση τόσο μεγάλου ποσού για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Διάβασε καλύτερα τους όρους κράτησης και πράξε ανάλογα.
Άρα επειδή αποδείχθηκε 'αφερέγγυος' ο πελάτης και μετά έκανε το 'λάθος' να προσθέσει έγκυρη κάρτα, ο ξενοδόχος εκδικητικά του παρακρατεί μέρος της χρέωσης προσθέτοντας και την το λιγότερο αστεία, κατά τη γνώμη μου, επιβεβαίωση επιστροφής του ποσού δύο μέρες μετά την αναχώρηση του πελάτη.Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης αποδείχθηκε αφερέγγυος, αφού καταχώρησε πιστωτική κάρτα χωρίς υπόλοιπο.
Για να ελέγξουν αν τα πολυτελή διαμερίσματα της παράγκας που νοικιάζουν έχουν υποστεί φθορά απ' τη διαμονή του πελάτη ώστε να μην του τα επιστρέψουν αν κιτρίνισε κάποιος τοίχος.΄Εχει τύχει και πλήρωσα το ποσό της κράτησης μείον το ποσό που προ-χρέωσαν.΄Εγινε δηλαδή συμψηφισμός.Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα μετά την αναχώρηση.
Καλημέρα,΄Εχει τύχει και πλήρωσα το ποσό της κράτησης μείον το ποσό που προ-χρέωσαν.΄Εγινε δηλαδή συμψηφισμός.Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα μετά την αναχώρηση.
Συνήθως για ένα δωμάτιο έχει δύο τιμές.Μία με δωρεαν ακύρωση και χωρις προπληρωμή και μία που σε χρεώνουν απευθείας με το ποσό της κράτησης και αν ακυρώσεις δε σου επιστρεφουν χρήματα.Καλημέρα,
και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορεί να γίνει όπως το ανέφερες.
Θα στείλω στο ξενοδοχείο email να ρωτήσω να δω τι θα μου απαντήσουν.
Αυτό με το μη επιστρέψιμη δεν το έχω ξανά ακούσει, πως και που το αναφέρει όταν κλείνεις δωμάτιο σε ξενοδοχείο μέσω της Booking??
Μα εγώ επέλεξα την δωρεάν ακύρωση και χωρίς προπληρωμή! Αλλά και πάλι μου κράτησαν λεφτά.Συνήθως για ένα δωμάτιο έχει δύο τιμές.Μία με δωρεαν ακύρωση και χωρις προπληρωμή και μία που σε χρεώνουν απευθείας με το ποσό της κράτησης και αν ακυρώσεις δε σου επιστρεφουν χρήματα.