Δημήτρης X.
Member
- Μηνύματα
- 664
- Likes
- 2.983
- Επόμενο Ταξίδι
- Νότια Κορέα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νεπάλ
Θες να μας στείλεις το ξενοδοχείο να δούμε και εμείς τι γίνεται?
Φυσικά :Θες να μας στείλεις το ξενοδοχείο να δούμε και εμείς τι γίνεται?
Το ξενοδοχείο έκανε κανονικά πλήρη χρέωση του ποσού στην κάρτα ή απλά δέσμευσε το ποσό ως προέγκριση;Φυσικά :
https://www.booking.com/hotel/fr/de...&from=searchresults;highlight_room=#hotelTmpl
Να επισημάνω απλά ότι η τιμή , λόγω ότι έχω έκπτωση 10% είναι 555 μαζί με πρωινό και δωρεάν ακύρωση μέχρι τις 3 Αυγούστου!
Μου τραβήξανε 135ευρω ( φαντάζομαι για προέγκριση της κάρτας ). Στο διαθέσιμο υπόλοιπο της συγκεκριμένης κάρτας είχα 160+ και τώρα έχω 34 ευρώ. Στις κινήσεις της κάρτας στο e-banking της Πειραιώς φαίνεται καθαρά η χρέωση των 135 ευρω.Το ξενοδοχείο έκανε κανονικά πλήρη χρέωση του ποσού στην κάρτα ή απλά δέσμευσε το ποσό ως προέγκριση;
Το θέμα είναι γιατί έχει γίνει χρέωση καθότι το ημεηλ του ξενοδοχείου ξεκάθαρα αναφέρεται σε προέγκριση. Δηλαδή το πόσο μπορεί να είναι δεσμευμένο/μπλοκαρισμένο στην κάρτα χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλά δε θα έπρεπε να φαίνεται ως χρεωμένο.Μου τραβήξανε 135ευρω ( φαντάζομαι για προέγκριση της κάρτας ). Στο διαθέσιμο υπόλοιπο της συγκεκριμένης κάρτας είχα 160+ και τώρα έχω 34 ευρώ. Στις κινήσεις της κάρτας στο e-banking της Πειραιώς φαίνεται καθαρά η χρέωση των 135 ευρω.
Εξάλλου μου στείλανε email από το Ξενοδοχείο ( επειδή τους ρώτησα πρώτα εγώ για την χρέωση αυτή ) ότι:
Dear guest,
We inform that the operational amount saw in your bank account concerns to the pre authorization for the amount of the first night in order to verify the validity of your credit card provided.
As per standard procedure, you will see the amount returned in your bank account 48h working days upon your departure or either if you cancel the reservation.
Looking foward to receive you!
Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να γίνεται χρέωση εφόσον έχω κλείσει με δωρεάν ακύρωση όπως επίσης και χωρίς προπληρωμή!!
Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα της Πειραιώς? Και τι εννοώ. Αν κάνει σε ένα λογαριασμό δέσμευση χρημάτων , να τα αφαιρεί από το διαθέσιμο υπόλοιπο ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάπου αλλού έστω και κατά λάθος?!Το θέμα είναι γιατί έχει γίνει χρέωση καθότι το ημεηλ του ξενοδοχείου ξεκάθαρα αναφέρεται σε προέγκριση. Δηλαδή το πόσο μπορεί να είναι δεσμευμένο/μπλοκαρισμένο στην κάρτα χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλά δε θα έπρεπε να φαίνεται ως χρεωμένο.
Μου έχει συμβεί να έχει γίνει αυτό κατά λάθος και μόλις ενημέρωσα ότι έγινε χρέωση αντί για προέγκριση το ξενοδοχείο αμέσως επεληφθη του θέματος.
Θα το τσεκάρω με την Τράπεζα εντός της ημέρας. Εγω ήθελα απλά να καταλάβω γιατί να μου χρεώσουν/δεσμεύσουν χρήματα εφόσον εχω επιλέξει χωρίς προπληρωμή!!!Από ότι καταλαβαίνω το 135 είναι η αξία μίας νύχτας άρα μπορεί να προχωρήσανε στην δέσμευση του ποσού, πολλοί το κάνουν.
Έχεις ξεκαθαρίσει με την τράπεζα αν αυτό που βλέπεις είναι ποσού που έχουν εισπράξει ή έχουν δεσμεύσει?
Άλλο δέσμευση άλλο χρέωση. Το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να προεγκρινει το ποσό των ακυρωτικων, συνήθως μια νύχτα, έτσι ώστε εάν δεν ακυρωσετε την κράτηση εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (πχ. Έως 24/48/72 ώρες πριν την άφιξη), να μπορεί να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει το ποσό των ακυρωτικων στην κάρτα που δώσατε. Στην αρχική κάρτα με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορούσε να το κάνει αυτό.Θα το τσεκάρω με την Τράπεζα εντός της ημέρας. Εγω ήθελα απλά να καταλάβω γιατί να μου χρεώσουν/δεσμεύσουν χρήματα εφόσον εχω επιλέξει χωρίς προπληρωμή!!!
Ακριβώς αυτό. Αλλο δέσμευση και άλλο χρέωση. Το ποσό αυτό μπορεί να γυρίσει πίσω.Άλλο δέσμευση άλλο χρέωση. Το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να προεγκρινει το ποσό των ακυρωτικων, συνήθως μια νύχτα, έτσι ώστε εάν δεν ακυρωσετε την κράτηση εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (πχ. Έως 24/48/72 ώρες πριν την άφιξη), να μπορεί να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει το ποσό των ακυρωτικων στην κάρτα που δώσατε. Στην αρχική κάρτα με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορούσε να το κάνει αυτό.
Στέλνω ακριβώς την απάντηση που μου στείλανε, αφού τους ενημέρωσα για την χρέωση :Είναι απλό! Έχει γίνει λάθος! Μου έχει τύχει και έμενα να με χρεώσουν αντί να μου κρατήσουν τα λεφτά! Μόλις τους έστειλα και τους είπα ότι έγινε χρέωση μου απάντησαν κατευθείαν και τα λεφτά τα έστειλαν πίσω μέσα σε 3 μέρες!
Τους απάντησες να πεις ότι σε χρέωσαν και ότι δεν σου έκαναν άπλα κράτηση ? Με το να λέμε εδώ μέσα διάφορα γιατί δεν μας λες αν σου έστειλαν email η εσύ σε αυτούς ότι έγινε χρέωση ?