• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

Μηνύματα
664
Likes
2.983
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Θες να μας στείλεις το ξενοδοχείο να δούμε και εμείς τι γίνεται?
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Θες να μας στείλεις το ξενοδοχείο να δούμε και εμείς τι γίνεται?
Φυσικά :

https://www.booking.com/hotel/fr/de...&from=searchresults;highlight_room=#hotelTmpl

Να επισημάνω απλά ότι η τιμή , λόγω ότι έχω έκπτωση 10% είναι 555 μαζί με πρωινό και δωρεάν ακύρωση μέχρι τις 3 Αυγούστου!
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Φυσικά :

https://www.booking.com/hotel/fr/de...&from=searchresults;highlight_room=#hotelTmpl

Να επισημάνω απλά ότι η τιμή , λόγω ότι έχω έκπτωση 10% είναι 555 μαζί με πρωινό και δωρεάν ακύρωση μέχρι τις 3 Αυγούστου!
Το ξενοδοχείο έκανε κανονικά πλήρη χρέωση του ποσού στην κάρτα ή απλά δέσμευσε το ποσό ως προέγκριση;
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Το ξενοδοχείο έκανε κανονικά πλήρη χρέωση του ποσού στην κάρτα ή απλά δέσμευσε το ποσό ως προέγκριση;
Μου τραβήξανε 135ευρω ( φαντάζομαι για προέγκριση της κάρτας ). Στο διαθέσιμο υπόλοιπο της συγκεκριμένης κάρτας είχα 160+ και τώρα έχω 34 ευρώ. Στις κινήσεις της κάρτας στο e-banking της Πειραιώς φαίνεται καθαρά η χρέωση των 135 ευρω.
Εξάλλου μου στείλανε email από το Ξενοδοχείο ( επειδή τους ρώτησα πρώτα εγώ για την χρέωση αυτή ) ότι:

Dear guest,

We inform that the operational amount saw in your bank account concerns to the pre authorization for the amount of the first night in order to verify the validity of your credit card provided.

As per standard procedure, you will see the amount returned in your bank account 48h working days upon your departure or either if you cancel the reservation.

Looking foward to receive you!

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να γίνεται χρέωση εφόσον έχω κλείσει με δωρεάν ακύρωση όπως επίσης και χωρίς προπληρωμή!!
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Μου τραβήξανε 135ευρω ( φαντάζομαι για προέγκριση της κάρτας ). Στο διαθέσιμο υπόλοιπο της συγκεκριμένης κάρτας είχα 160+ και τώρα έχω 34 ευρώ. Στις κινήσεις της κάρτας στο e-banking της Πειραιώς φαίνεται καθαρά η χρέωση των 135 ευρω.
Εξάλλου μου στείλανε email από το Ξενοδοχείο ( επειδή τους ρώτησα πρώτα εγώ για την χρέωση αυτή ) ότι:

Dear guest,

We inform that the operational amount saw in your bank account concerns to the pre authorization for the amount of the first night in order to verify the validity of your credit card provided.

As per standard procedure, you will see the amount returned in your bank account 48h working days upon your departure or either if you cancel the reservation.

Looking foward to receive you!

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να γίνεται χρέωση εφόσον έχω κλείσει με δωρεάν ακύρωση όπως επίσης και χωρίς προπληρωμή!!
Το θέμα είναι γιατί έχει γίνει χρέωση καθότι το ημεηλ του ξενοδοχείου ξεκάθαρα αναφέρεται σε προέγκριση. Δηλαδή το πόσο μπορεί να είναι δεσμευμένο/μπλοκαρισμένο στην κάρτα χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλά δε θα έπρεπε να φαίνεται ως χρεωμένο.

Μου έχει συμβεί να έχει γίνει αυτό κατά λάθος και μόλις ενημέρωσα ότι έγινε χρέωση αντί για προέγκριση το ξενοδοχείο αμέσως επεληφθη του θέματος.
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Το θέμα είναι γιατί έχει γίνει χρέωση καθότι το ημεηλ του ξενοδοχείου ξεκάθαρα αναφέρεται σε προέγκριση. Δηλαδή το πόσο μπορεί να είναι δεσμευμένο/μπλοκαρισμένο στην κάρτα χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλά δε θα έπρεπε να φαίνεται ως χρεωμένο.

Μου έχει συμβεί να έχει γίνει αυτό κατά λάθος και μόλις ενημέρωσα ότι έγινε χρέωση αντί για προέγκριση το ξενοδοχείο αμέσως επεληφθη του θέματος.
Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα της Πειραιώς? Και τι εννοώ. Αν κάνει σε ένα λογαριασμό δέσμευση χρημάτων , να τα αφαιρεί από το διαθέσιμο υπόλοιπο ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάπου αλλού έστω και κατά λάθος?!
 
Μηνύματα
664
Likes
2.983
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Από ότι καταλαβαίνω το 135 είναι η αξία μίας νύχτας άρα μπορεί να προχωρήσανε στην δέσμευση του ποσού, πολλοί το κάνουν.

Έχεις ξεκαθαρίσει με την τράπεζα αν αυτό που βλέπεις είναι ποσού που έχουν εισπράξει ή έχουν δεσμεύσει?
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Από ότι καταλαβαίνω το 135 είναι η αξία μίας νύχτας άρα μπορεί να προχωρήσανε στην δέσμευση του ποσού, πολλοί το κάνουν.

Έχεις ξεκαθαρίσει με την τράπεζα αν αυτό που βλέπεις είναι ποσού που έχουν εισπράξει ή έχουν δεσμεύσει?
Θα το τσεκάρω με την Τράπεζα εντός της ημέρας. Εγω ήθελα απλά να καταλάβω γιατί να μου χρεώσουν/δεσμεύσουν χρήματα εφόσον εχω επιλέξει χωρίς προπληρωμή!!!
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Θα το τσεκάρω με την Τράπεζα εντός της ημέρας. Εγω ήθελα απλά να καταλάβω γιατί να μου χρεώσουν/δεσμεύσουν χρήματα εφόσον εχω επιλέξει χωρίς προπληρωμή!!!
Άλλο δέσμευση άλλο χρέωση. Το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να προεγκρινει το ποσό των ακυρωτικων, συνήθως μια νύχτα, έτσι ώστε εάν δεν ακυρωσετε την κράτηση εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (πχ. Έως 24/48/72 ώρες πριν την άφιξη), να μπορεί να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει το ποσό των ακυρωτικων στην κάρτα που δώσατε. Στην αρχική κάρτα με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορούσε να το κάνει αυτό.
 
Μηνύματα
664
Likes
2.983
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Άλλο δέσμευση άλλο χρέωση. Το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να προεγκρινει το ποσό των ακυρωτικων, συνήθως μια νύχτα, έτσι ώστε εάν δεν ακυρωσετε την κράτηση εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (πχ. Έως 24/48/72 ώρες πριν την άφιξη), να μπορεί να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει το ποσό των ακυρωτικων στην κάρτα που δώσατε. Στην αρχική κάρτα με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορούσε να το κάνει αυτό.
Ακριβώς αυτό. Αλλο δέσμευση και άλλο χρέωση. Το ποσό αυτό μπορεί να γυρίσει πίσω.
 

Thanos92

Member
Μηνύματα
2.006
Likes
6.685
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη & Ανδόρα
Είναι απλό! Έχει γίνει λάθος! Μου έχει τύχει και έμενα να με χρεώσουν αντί να μου κρατήσουν τα λεφτά! Μόλις τους έστειλα και τους είπα ότι έγινε χρέωση μου απάντησαν κατευθείαν και τα λεφτά τα έστειλαν πίσω μέσα σε 3 μέρες!

Τους απάντησες να πεις ότι σε χρέωσαν και ότι δεν σου έκαναν άπλα κράτηση ? Με το να λέμε εδώ μέσα διάφορα γιατί δεν μας λες αν σου έστειλαν email η εσύ σε αυτούς ότι έγινε χρέωση ?
 

trelospektis

Member
Μηνύματα
65
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια
Ταξίδι-Όνειρο
Nordkapp
Είναι απλό! Έχει γίνει λάθος! Μου έχει τύχει και έμενα να με χρεώσουν αντί να μου κρατήσουν τα λεφτά! Μόλις τους έστειλα και τους είπα ότι έγινε χρέωση μου απάντησαν κατευθείαν και τα λεφτά τα έστειλαν πίσω μέσα σε 3 μέρες!

Τους απάντησες να πεις ότι σε χρέωσαν και ότι δεν σου έκαναν άπλα κράτηση ? Με το να λέμε εδώ μέσα διάφορα γιατί δεν μας λες αν σου έστειλαν email η εσύ σε αυτούς ότι έγινε χρέωση ?
Στέλνω ακριβώς την απάντηση που μου στείλανε, αφού τους ενημέρωσα για την χρέωση :

Dear guest,

We inform that the operational amount saw in your bank account concerns to the pre authorization for the amount of the first night in order to verify the validity of your credit card provided.

As per standard procedure, you will see the amount returned in your bank account 48h working days upon your departure or either if you cancel the reservation.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.193
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom