taver
Member
- Μηνύματα
- 12.636
- Likes
- 29.979
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Μα έτσι μεταφράζονται τα Special Drawing Rights.... Οι πάντες, οι τράπεζες, το ΔΝΤ, όλοι αυτή ακριβώς τη μετάφραση χρησιμοποιούν.Μου αρέσει η μετάφραση της Volotea!!
Μα έτσι μεταφράζονται τα Special Drawing Rights.... Οι πάντες, οι τράπεζες, το ΔΝΤ, όλοι αυτή ακριβώς τη μετάφραση χρησιμοποιούν.Μου αρέσει η μετάφραση της Volotea!!
Εγώ είχα παρόμοιο θέμα με την alitalia πριν 6 χρόνια περίπου.Τους είχα τηλεφωνήσει για χαλασμένη αποσκευή και μου ειπαν να πάω να την επισκευάσω και να τους στείλω την απόδειξη επισκευής για να μου επιστρέψουν τα χρήματα.Όμως τελικά η δικιά μου δεν επισκευαζόταν και μου είπαν να τους στείλω ένα χαρτί που να λέει οτι η βαλίτσα δεν επισκευάζεται και πόσο εκτιμάται το κόστος της με ποσό που να μην ξεπερνά τα 150€.Το χαρτί αυτο το πήρα απο το κατάστημα που επισκευάζουν βαλίτσες και τους το εστειλα μαζι με αριθμο λογαριασμου τραπεζης και μου εβαλαν τα χρηματα μετά από λίγες μέρες.Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Δεν εγινε καποια εκτιμηση της βαλιτσας και μου εστειλαν αυτο το mail
Thank you for taking the time to write to us and for your patience in awaiting our response.
I truly regret that your baggage was received in a damaged condition after your travel with us to Toronto on July 25. On behalf of Air Canada, please allow me to apologize for the difficulties it has caused you, I completely understand the inconvenience.
In order to have your bag repaired at our expenses, please take your damaged bag to a repair shop of your choice and provide us with the repair receipts. If the bag is not repairable, we will require a written confirmation of the irreparable damages with some pictures and a proof of the original purchased price (receipt or bank/credit card statement). Please submit the documents by replying to this email or by fax, to my attention, at 1-800-237-3563. This offer is valid for 60 days.
Upon receipt of the repair receipt, be assured that I will proceed with the finalization of your claim as first priority. Τι λετε;;
Καλησπερα!επαθα ακριβως το ιδιο με την ιδια εταιρια,μονο που το ανακαλυψα στο λεωφορειο της επιστροφης!!τωρα αν τους στειλω μαιλ ή παρω τηλ δε θα χω θεμα ε;επικοινωνησες αμεσως μαζι τους;Εγώ είχα παρόμοιο θέμα με την alitalia πριν 6 χρόνια περίπου.Τους είχα τηλεφωνήσει για χαλασμένη αποσκευή και μου ειπαν να πάω να την επισκευάσω και να τους στείλω την απόδειξη επισκευής για να μου επιστρέψουν τα χρήματα.Όμως τελικά η δικιά μου δεν επισκευαζόταν και μου είπαν να τους στείλω ένα χαρτί που να λέει οτι η βαλίτσα δεν επισκευάζεται και πόσο εκτιμάται το κόστος της με ποσό που να μην ξεπερνά τα 150€.Το χαρτί αυτο το πήρα απο το κατάστημα που επισκευάζουν βαλίτσες και τους το εστειλα μαζι με αριθμο λογαριασμου τραπεζης και μου εβαλαν τα χρηματα μετά από λίγες μέρες.
Εγώ τους ενημέρωσα αμέσως μόλις παρέλαβα την αποσκευή μου απο τον ιμάντα.Τώρα για τη δική σου περίπτωση δεν γνωρίζω.Καλύτερα να επικοινωνήσεις μαζί τους.Καλησπερα!επαθα ακριβως το ιδιο με την ιδια εταιρια,μονο που το ανακαλυψα στο λεωφορειο της επιστροφης!!τωρα αν τους στειλω μαιλ ή παρω τηλ δε θα χω θεμα ε;επικοινωνησες αμεσως μαζι τους;
Από τη δικια μου εμπειρια γνωρίζω ότι εφόσον δεν το αναφέρεις πριν βγεις από την πυλη αφιξεων του αεροδρομιου δεν στο αναγνωριζουν. Σε ενα ταξιδι στο Παρισι,πηγα και ανεφερα τη φθορα μεσα μεν στο αεροδρομιο, αλλα εχοντας βγει εξω από το χώρο που είναι οι αφίξεις και μου ειπαν ότι επρεπε να το ειχα αναφερει πριν περασω την πορτα. Ετσι κι εγω στην πτηση της επιστροφης,οντας διαβασμενη...με το που την πηρα από τον ιμαντα πηγα κατευθείαν στο γκισε και ειπα ότι το επαθε σε εκεινη την πτηση.Καλησπερα!επαθα ακριβως το ιδιο με την ιδια εταιρια,μονο που το ανακαλυψα στο λεωφορειο της επιστροφης!!τωρα αν τους στειλω μαιλ ή παρω τηλ δε θα χω θεμα ε;επικοινωνησες αμεσως μαζι τους;
Η αληθεια ειναι οτι και εγω αυτο περιμενα,απλα διαβασα εδω που ειπε "τηλεφωνησα" η πιο πανω κυρια και ηλπιζα οτι θα μου το δεκτουν!οντως και μενα μου επικαλεστηκαν εναν νομο και οτι δε μπορουν να με εξυπηρετησουν!το θεμα ειναι οτι η βαλιτσα ειναι χειραποσκευη κ δν ξερω ποτε και αν θα την βαλω στις παραδοτεες και αν το κανω,μηπως σημειωσουν οτι ειναι χαλασμενη(το χω παθει με πτηση aegean!)ειδωμεν!ευχαριστω παντως!Από τη δικια μου εμπειρια γνωρίζω ότι εφόσον δεν το αναφέρεις πριν βγεις από την πυλη αφιξεων του αεροδρομιου δεν στο αναγνωριζουν. Σε ενα ταξιδι στο Παρισι,πηγα και ανεφερα τη φθορα μεσα μεν στο αεροδρομιο, αλλα εχοντας βγει εξω από το χώρο που είναι οι αφίξεις και μου ειπαν ότι επρεπε να το ειχα αναφερει πριν περασω την πορτα. Ετσι κι εγω στην πτηση της επιστροφης,οντας διαβασμενη...με το που την πηρα από τον ιμαντα πηγα κατευθείαν στο γκισε και ειπα ότι το επαθε σε εκεινη την πτηση.
εγω παλι ειχα ακριβως το ιδιο θεμα στην Ντουαλα Καμερουν, με πτηση της turkish. Δεδομενου ωστοσο οτι ειχα φτασει καπου 2+ το βραδυ και οτι δεν εβρισκα κανεναν υπευθυνο που να βγαλω ακρη εστειλα μια επιστολη απευθειας στην turkish με συνοδεια απο φωτογραφιες, και στην συνεχεια αφου δεν ειχα καμια απαντηση μεσα σε μια εβδομαδα καλεσα τα γραφεια της turkish στην Αθηνα. Μπορω να πω οτι εξυπηρετηθηκα αμεσα και μου εγινε αποζημιωση της βαλιτσας. Δεν μου ειπαν ωστοσο τιποτα περι επισκευης. Απλα μου ζητησαν αποδειξη αγορας, τους ειπα δεν την διαθετω μετα απο τοσα χρονια που την εχω αλλα κοστισε τοσο, και μου στειλανε σε τραπεζικο λογαριασμο το ποσο.Από τη δικια μου εμπειρια γνωρίζω ότι εφόσον δεν το αναφέρεις πριν βγεις από την πυλη αφιξεων του αεροδρομιου δεν στο αναγνωριζουν. Σε ενα ταξιδι στο Παρισι,πηγα και ανεφερα τη φθορα μεσα μεν στο αεροδρομιο, αλλα εχοντας βγει εξω από το χώρο που είναι οι αφίξεις και μου ειπαν ότι επρεπε να το ειχα αναφερει πριν περασω την πορτα. Ετσι κι εγω στην πτηση της επιστροφης,οντας διαβασμενη...με το που την πηρα από τον ιμαντα πηγα κατευθείαν στο γκισε και ειπα ότι το επαθε σε εκεινη την πτηση.