DrStrangelove
New Member
- Μηνύματα
- 4
- Likes
- 0
Καλησπέρα!
Ας πω κι εγώ τον πόνο μου εδώ, μήπως μπορέσει και κάποιος να με συμβουλέψει ή να με βοηθήσει. Σε ταξίδι της Ellinair από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, έχοντας φτάσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος, κατά της παραλαβή της βαλίτσας μου από τον ιμάντα, παρατηρώ ότι η βαλίτσα μου δεν ήταν πια υγιής, αλλά βαλίτσα με ειδικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα της έλειπε το ένα πόδι στήριξης που σημαίνει ότι η βαλίτσα θα έβγαινε στη σύνταξη καθώς ήταν πια άχρηστη. Αμέσως πήγα στα απολεσθέντα για να δηλώσω τη ζημιά. Από εκεί, εφόσον αναγνώρισαν τη ζημιά και έκαναν δήλωση φθοράς, δίνοντας μου τα αποδεικτικά έγγραφα, μου είπαν να επικοινωνήσω με email με την εταιρία μου (ellinair).
Την επόμενη λοιπόν, επικοινώνησα με την εταιρία στέλνοντας ο,τι με είχαν συμβουλέψει να στείλω. Μου ζήτησαν επιπλέον μία φωτογραφία της φθοράς την οποία και έστειλα. Η απάντηση που έλαβα όμως προς απογοήτευσή μου ήταν η παρακάτω:
Δηλαδή κάθε εταιρία μπορεί να θέτει τους δικούς της όρους στα θέματα φθοράς και δεν ακολουθεί κάποια κοινή ευρωπαϊκή οδηγία; Εφόσον βαλίτσα μου αχρηστεύθηκε με δική τους υπαιτιότητα, δεν θα έπρεπε να την αντικαταστήσουν ή να την επισκευάσουν; Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; Καμία πρόταση για το πως να κινηθώ;
Ας πω κι εγώ τον πόνο μου εδώ, μήπως μπορέσει και κάποιος να με συμβουλέψει ή να με βοηθήσει. Σε ταξίδι της Ellinair από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, έχοντας φτάσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος, κατά της παραλαβή της βαλίτσας μου από τον ιμάντα, παρατηρώ ότι η βαλίτσα μου δεν ήταν πια υγιής, αλλά βαλίτσα με ειδικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα της έλειπε το ένα πόδι στήριξης που σημαίνει ότι η βαλίτσα θα έβγαινε στη σύνταξη καθώς ήταν πια άχρηστη. Αμέσως πήγα στα απολεσθέντα για να δηλώσω τη ζημιά. Από εκεί, εφόσον αναγνώρισαν τη ζημιά και έκαναν δήλωση φθοράς, δίνοντας μου τα αποδεικτικά έγγραφα, μου είπαν να επικοινωνήσω με email με την εταιρία μου (ellinair).
Την επόμενη λοιπόν, επικοινώνησα με την εταιρία στέλνοντας ο,τι με είχαν συμβουλέψει να στείλω. Μου ζήτησαν επιπλέον μία φωτογραφία της φθοράς την οποία και έστειλα. Η απάντηση που έλαβα όμως προς απογοήτευσή μου ήταν η παρακάτω:
Δηλαδή κάθε εταιρία μπορεί να θέτει τους δικούς της όρους στα θέματα φθοράς και δεν ακολουθεί κάποια κοινή ευρωπαϊκή οδηγία; Εφόσον βαλίτσα μου αχρηστεύθηκε με δική τους υπαιτιότητα, δεν θα έπρεπε να την αντικαταστήσουν ή να την επισκευάσουν; Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; Καμία πρόταση για το πως να κινηθώ;