• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γενικά Αντικατάσταση/επισκευή φθαρμένης αποσκευής

misha19

Member
Μηνύματα
359
Likes
1.278
Επόμενο Ταξίδι
Ολλανδία-Θεσσαλονίκη
Ταξίδι-Όνειρο
Round the world
Το ότι δίνουμε τις βαλίτσες κάτω δωρεάν μπορεί να είναι ξεκούραστο αλλά δεν ενδύκνειται. Οταν χάλασε το χερούλι της cabin βαλιτσούλας μου τις προάλλες και την πήγα για επιδιόρθωση (στοίχισε 25 ευρώ), ο τεχνίτης μου είπε να μην δίνουμε ποτέ τις χειραποσκευές κάτω. Είναι πολύ ευαίσθητες και δεν τις χειρίζονται προσεχτικά οι υπάλληλοι των αεροδρομίων με αποτέλεσμα να χαλάνε εύκολα.
Αν θές δεν την δίνεις , δεν είναι με το ζόρι :p εμείς τις δώσαμε πάντος αφού ήμασταν άυπνοι και μετά είχαμε και άλλη πτήση . Πάντος είχα ξεχάσει και το λάπτοπ στη χειραποσκευή που έδωσα κάτω και ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα :innocent:
 

vanda

Member
Μηνύματα
908
Likes
4.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Οταν χάλασε το χερούλι της cabin βαλιτσούλας μου τις προάλλες και την πήγα για επιδιόρθωση (στοίχισε 25 ευρώ)
Εμένα στην πτήση από Ηράκλειο Κρήτης προς Παλέρμο, μου ζητήθηκε να τη δώσω
Να διευκρινήσω για να μην γίνει καμμία παρεξήγηση ότι το χερούλι δεν μου χάλασε στην πτήση της Volotea που ανέφερα παραπάνω. Μου είχε χαλάσει σε πτήση της Aegean αλλά τότε δεν σκέφτηκα να διαμαρτυρηθώ.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Οι εταιρείες handling δεν έχουν την ευθύνη των αποσκευων;
και εσυ κανεις καποιο συμβολαιο μαζι τους? μονο με την αεροπορική εχεις σχεση-συμβολαιο και σε αυτη απευθυνεσαι.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
17. Ευθύνη για ζημιά στην αποσκευή
Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς σε αποσκευή, θα εφαρμόζονται οι κανόνες που απορρέουν από την ισχύουσα διεθνή και εθνική νομοθεσία και, συγκεκριμένα, τον Νόμο περί Αεροναυτιλίας του 1960 και τη Σύμβαση του Μόντρεαλ, καθώς και τον Κανονισμό (ΕΚ) 2027/97.

Η Volotea θα φέρει ευθύνη, σε περίπτωση καταστροφής, απώλειας, καθυστέρησης ή ζημιάς στην αποσκευή, έως τα 1.131 Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα.

Κατά παρέκκλιση των ανωτέρω, εάν ο Επιβάτης είχε υποβάλλει ειδική δήλωση της αξίας της αποσκευής, δύναται να απαιτήσει μεγαλύτερο βαθμό ευθύνης υποβάλλοντας ειδική δήλωση.

Αναφορικά με την παραδοτέα αποσκευή, ο Μεταφορέας θα είναι υπεύθυνος, σε κάθε περίπτωση, αλλά μόνο για ζημιές σε χειραποσκευές που προκλήθηκαν από δικό του λάθος ή αμέλεια.

Εάν η παραδοτέα αποσκευή υποστεί ζημιά, καθυστερήσει, χαθεί ή καταστραφεί, ο Επιβάτης θα πρέπει να το αναφέρει γραπτώς στη Volotea το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 7 ημερών σε περίπτωση ζημιάς και 21 ημερών σε περίπτωση απώλειας από τότε που η αποσκευή τέθηκε στη διάθεσή του.
http://www.volotea.com/el/legal-conditions/conditions-of-carriage/#10780
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
793
Likes
2.154
Επόμενο Ταξίδι
Μαλαισία - Βόρνεο
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Να διευκρινήσω για να μην γίνει καμμία παρεξήγηση ότι το χερούλι δεν μου χάλασε στην πτήση της Volotea που ανέφερα παραπάνω. Μου είχε χαλάσει σε πτήση της Aegean αλλά τότε δεν σκέφτηκα να διαμαρτυρηθώ.
Κριμα γιατι η aegean θα στο εφτιαχνε οπωσδηποτε...
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.657
17. Ευθύνη για ζημιά στην αποσκευή
Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς σε αποσκευή, θα εφαρμόζονται οι κανόνες που απορρέουν από την ισχύουσα διεθνή και εθνική νομοθεσία και, συγκεκριμένα, τον Νόμο περί Αεροναυτιλίας του 1960 και τη Σύμβαση του Μόντρεαλ, καθώς και τον Κανονισμό (ΕΚ) 2027/97.

Η Volotea θα φέρει ευθύνη, σε περίπτωση καταστροφής, απώλειας, καθυστέρησης ή ζημιάς στην αποσκευή, έως τα 1.131 Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα.

Κατά παρέκκλιση των ανωτέρω, εάν ο Επιβάτης είχε υποβάλλει ειδική δήλωση της αξίας της αποσκευής, δύναται να απαιτήσει μεγαλύτερο βαθμό ευθύνης υποβάλλοντας ειδική δήλωση.

Αναφορικά με την παραδοτέα αποσκευή, ο Μεταφορέας θα είναι υπεύθυνος, σε κάθε περίπτωση, αλλά μόνο για ζημιές σε χειραποσκευές που προκλήθηκαν από δικό του λάθος ή αμέλεια.

Εάν η παραδοτέα αποσκευή υποστεί ζημιά, καθυστερήσει, χαθεί ή καταστραφεί, ο Επιβάτης θα πρέπει να το αναφέρει γραπτώς στη Volotea το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 7 ημερών σε περίπτωση ζημιάς και 21 ημερών σε περίπτωση απώλειας από τότε που η αποσκευή τέθηκε στη διάθεσή του.
http://www.volotea.com/el/legal-conditions/conditions-of-carriage/#10780
Αυτή την γραπτή αναφορά ο επιβάτης την κάνει στο τμήμα Lost and found. Και με Aegean αλλά και με Ryanair δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Οι εταιρείες handling δεν έχουν την ευθύνη των αποσκευων;
Η Volotea θα φέρει ευθύνη, σε περίπτωση καταστροφής, απώλειας, καθυστέρησης ή ζημιάς στην αποσκευή, έως τα 1.131 Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα.
Αυτή την γραπτή αναφορά ο επιβάτης την κάνει στο τμήμα Lost and found. Και με Aegean αλλά και με Ryanair δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
ναι. οπου η εταιρεια εχει δικο της την κανεις στο δικο της γραφειο lost and found. οπου δεν εχει αναθετει αυτο σε εταιρεια χαντλινγκ. δεν αλλαζει ομως τιποτε στο ποιος εχει την ευθυνη ή σε ποιον τελικα απευθυνεσαι. ποιος θα παρει την αποφαση να σε αποζημιωσει ή όχι. κανεις το αιτημα στην χανλτινγκ, το παραλαμβανει κ το προωθει στην αεροπορικη, τη βολοτεα δηλ εδω κ περιμενεις τη νεα αποσκευη σπιτι. οπου θα ερθει στην αλλη ζωη.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Μου είχε χαλάσει σε πτήση της Aegean αλλά τότε δεν σκέφτηκα να διαμαρτυρηθώ.
Την επόμενη φορά που θα συμβεί κάνει αναφορά στην εταιρεία handling της Aegean. Θα σου προτείνουν ή να σου αντικαταστήσουν τη βαλίτσα με κάποια δικιά τους εκεί (νέα ή μεταχειρισμένη δεν ξέρω) ή μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Θα σου προτείνουν ή να σου αντικαταστήσουν τη βαλίτσα με κάποια δικιά τους εκεί (νέα ή μεταχειρισμένη δεν ξέρω)
Απορω πως σκεφτηκες μεταχειρισμενη αποσκευη...μα ειναι δυνατον να σου αντικαστησουν την αποσκευη σου με μεταχειρισμενη ?!!!!! Εχουν δηλ αποθεμα?Αστεια πράγματα.
Τουλαχιστον ισης αξιας νεα η χρηματικη αποζημιωση. Αν βεβαια αποδεχτουν τη ζημια.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δεν το σκέφτηκα το είδα. Σε δήλωση που πήγα να κάνω στην εταιρεία handling στις αφίξεις του ΑΙΑ πριν μερικούς μήνες για κατεστραμμένη βαλίτσα μου πρότεινε η υπάλληλος αντικατάσταση με μία παρόμοια βαλίτσα από ένα σωρό που είχε στα δεξιά του γκισέ. Δεν ξέρω αλλά όπως είδα το σωρό με βαλίτσες με ανοιγμένα φερμουάρ, μισοσχισμένες προστατευτικές ζελατίνες ή χωρίς καμία ζελατίνα δε μου φάνηκαν και για του κουτιού... μπορεί και να ήταν ποιο ξέρει.

Επέλεξα χρηματική αποζημίωση (απομειωμένης λόγω παλαιότητας αποσκευής) λόγω αποδοχής εκ μέρους της ζημιάς και γιατί ακόμα και αν αποδεχόμουν την προσφορά αντικατάστασης δεν είχα τη δυνατότητα να μεταφέρω μια έξτρα αποσκευή μαζί μου.
 
Last edited:

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.547
Likes
4.665

17. Ευθύνη για ζημιά στην αποσκευή

Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς σε αποσκευή, θα εφαρμόζονται οι κανόνες που απορρέουν από την ισχύουσα διεθνή και εθνική νομοθεσία και, συγκεκριμένα, τον Νόμο περί Αεροναυτιλίας του 1960 και τη Σύμβαση του Μόντρεαλ, καθώς και τον Κανονισμό (ΕΚ) 2027/97.

Η Volotea θα φέρει ευθύνη, σε περίπτωση καταστροφής, απώλειας, καθυστέρησης ή ζημιάς στην αποσκευή, έως τα 1.131 Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα.

http://www.volotea.com/el/legal-conditions/conditions-of-carriage/#10780
Μου αρέσει η μετάφραση της Volotea!! :bleh:
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Οπως ανεφερα στο ποστ ν.31 τα πραγματα ειναι απλα. Η αποσκευη εχει φθορα με υπατιοτητα της αεροπορικης? Απαιτω την αντικατάσταση της η την αποζημιωση μου. Ακολουθει διαπραγματευση που η εκβαση της εξαρταται απο την αεροπορικη. Αποκλειω κατηγορηματικα το ενδεχομενο σοβαρη εταιρεια (ποσω μαλλον η Aegean...) να προσφερει μεταχειρισμενη αποσκευη. Που εγειρει περαιτέρω θεματα κ προβληματα (φθορες, επιμολυνση κλπ). Δεν αποκλειω να το κανει καποια εταιρεία χαντλινγκ η εταιρεια της πλακας αν κ μου φαινεται απιθανο. Σε καθε περιπτωση απαιτειστε την αντικασταση της αποσκευης σας με ισης αξιας καινουρια.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.273
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom