• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Αμερικάνικες και άλλες ξένες σειρές!!

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.547
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Ψαξε να βρεις σειρες που παιζουν ηθοποιοι του θεατρου η/και του καλου σινεμα. Υπαρχουν αρκετες και συνηθως ειναι παλιες. Εχουμε πολυ καλους ηθοποιους και χαλια τηλεοπτικους αστερες.
Συνήθως υπάρχει το εξής πρόβλημα: είτε έχεις να κάνεις με ηθοποιούς θεάτρου που παίζουν στην τηλεόραση (μάλλον για να βγάλουν κανένα φράγκο) όπου παίζουν... θεατρικά (οπότε είναι άβολο το θέαμα, στα όρια του γκροτέσκου) ή "ηθοποιούς" της τηλεόρασης που είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κακοί, ακόμη κι όταν το σενάριο και ο ρόλος τους ευνοεί. Πχ στο "είσαι το ταίρι μου" ο τύπος που έκανε το Λάζαρο είχε τον πιο αβανταδόρικο ρόλο και ήταν πραγματικά άθλιος, σχεδόν τόσο όσο στο Κλείσε Τα Μάτια . Δεν είναι θέμα μικρότερου πληθυσμού, διότι ακόμη και σε τοπικά κανάλια της Ισπανίας σε άσχετες επαρχίες με το καλλιτεχνικό γίγνεσθαι (π.χ. Εξτρεμαδούρα) κακή ερμηνεία δε βλέπεις. Εδώ επαγγέλλονται ηθοποιοί απίθανοι τύποι που δεν έχω ιδέα πώς παίρνουν τους ρόλους, αν είναι θέμα βύσματος ή αν όντως η έλλειψη ταλέντου είναι τέτοια που βλέπουμε αυτά που βλέπουμε, από τον Κούκουρα μέχρι το Σερβετάλη. Η μόνη τηλεόραση που έχω δει χειρότερες ερμηνείες είναι η κυπριακή και οριακά θα έβαζα και του Εκουαδόρ στην ίδια κατηγορία.

Επίσης τράτζικ βρίσκω ως παρουσιαστή τον ηθοποιό που παρουσιάζει το Δες και Βρες. Δοκιμαστικά δεν έκαναν; Πώς γίνεται να επέλεξαν αυτόν; Επίτηδες να σε βάλουν να διαλέξεις χειρότερο, δε γίνεται. Όπως και με τις σειρές θεωρώ πως δεν γίνονται κάστινγκ, δεν εξηγείται αλλιώς.

Άλλο σημείο που βλέπεις την έλλειψη ταλέντου είναι τα παιδάκια (γι αυτό και εντυπωσιάζει τόσο ο μικρός της σειράς που ανέφερα, ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα). Βλέπεις ας πούμε τα παιδάκια της Κούβας ως ηθοποιούς , ξεχειλίζουν ταλέντο από 5 χρονών, στην Ελλάδα είναι επιεικώς ατάλαντα, δε γίνεται σε χώρα 11 εκατομμυρίων να μη βρίσκουν ένα παιδάκι να μη μιλάει σα χαλασμένο ρομπότ ή σαν τη ΜΑριάννα Βαρδινογιάννη όταν διαβάζει τις απαντήσεις σε στημένη συνέντευξη με το Χατζηνικολάου.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.952
Likes
45.002
Δεν λεω για τετοιας κλασης ηθοποιους μαλλον, αλλα για ανθρωπους που εχουν σπουδασει σοβαρα. Τοπ για μενα:
Το Νησι
Το 10
Αιθουσα του Θρονου
Ξεχασε με (το πιο "σκοτεινο" σηριαλ που εχει παιξει ποτε στην ελληνικη τηλεοραση, νομιζω).
 
Last edited:

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.827
Likes
18.208
ή σαν τη ΜΑριάννα Βαρδινογιάννη όταν διαβάζει τις απαντήσεις σε στημένη συνέντευξη με το Χατζηνικολάου.
Ρε συ Γιώργο πως σου ρχονται αυτες οι ατακες;; δεν γραφεις κανα σενάριο για σατυρική εκπομπή;;;
 

x7777

Member
Μηνύματα
905
Likes
3.602
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Εγώ σε γενικές γραμμές πασχίζω να βρω ελληνικές ερμηνείες που να μην είναι για κλάματα. Είδα δύο επεισόδια ας πούμε του "Αγγελική". Νόμιζα ότι έβλεπα Οικογενειακές Ιστορίες, δεν ξέρω σε ποια ευρωπαϊκή τηλεόραση αυτοί οι άνθρωποι θα έπαιζαν σε σειρά. Τους φαντάζεσαι στη γερμανική, την ισπανική ή έστω τη βρετανική τηλεόραση; Θα τους έπαιρναν με τις τομάτες.
Την τελευταία δεκαετία μόνο το "νησί" και το "έταιρος εγώ' μου έρχεται στο μυαλό (φωτογραφία, ηθοποιοί, σκηνοθεσία).
Αλλά να τα λέμε και όλα οι Ισπανικές σειρές σε θέμα ηθοποιών δεν είναι καλύτερες. Ειδικά στο Netflix το έχουν ξεφτιλίσει οι Ισπανοί.
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.547
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Την τελευταία δεκαετία μόνο το "νησί" και το "έταιρος εγώ' μου έρχεται στο μυαλό (φωτογραφία, ηθοποιοί, σκηνοθεσία).
Αυτό λέω κι εγώ, 2-3 καλές σειρές θα βγουν και θα βρουν και 10 ηθοποιούς που να είναι αξιοπρεπείς ή έστω να μην είναι χάλια, αν κι επιμένω ότι και οι περισσότεροι θεατρικοί ηθοποιοί στην Ελλάδα (ειδικά της παλιάς γενιάς) δεν ξέρουν να παίζουν στην τηλεόραση, κάνουν όπως η Χρυσούλα Διαβάτη. Προσωπικά ούτε στο Νησί δεν μου άρεσε η σκηνοθεσία, αν και είδα λίγα επεισόδια (είχα διαβάσει το βιβλίο), αλλά έχει μερικούς καλούς ηθοποιούς που το σώζουν και τα παιδάκια δεν είναι χάλια.

Το εντυπωσιακό είναι το πόσες σειρές έχουν απαράδεκτα κακούς ηθοποιούς, πόσοι παρουσιαστές είναι πραγματικά κακοί (ξαναλέω αν δεν έχει δει κανείς αυτόν στο Δες και Βρες αξίζει να τον ψάξει, δε γίνεται αυτό!), πόσοι τραγουδιστές δεν ακούγονται (μεγάλη ένδεια γενικώς σε καλές φωνές) και πόσο ατάλαντα είναι τα παιδάκια που βγαίνουν. Το απλό να πάρεις, βλέπεις ένα talent show στην Κούβα κι ένα στην Ελλάδα, είτε χορός είναι, είτε τραγούδι, είτε ηθοποιία, η διαφορά επιπέδου είναι χαώδης. Σε άλλο επίπεδο, έτυχε να πάω σε 2 επιδείξεις δύο διαφορετικών σχολών χορού στην Ελλάδα, αποκρουστικό το θέαμα, η κοπέλα μου ρωτούσε αν έχουν κάνει κάποιο μάθημα και μιλάμε για ενήλικες και παιδιά που έκαναν μαθήματα επί χρόνια, ακούς σχολική χορωδία και λες δε γίνεται να μην έχουν λιγότερο παράφωνα παιδιά, επίτηδες διάλεξαν τα χειρότερα; Κάποιοι καλοί θα υπάρχουν, αλλά το γενικό επίπεδο είναι πάρα πολύ χαμηλό. Πριν λίγα χρόνια πήγα σε παράσταση παιδικού θεάτρου, λόγω δουλειάς έχει τύχει να πάω σε αντίστοιχες σε διάφορα κράτη, ε το ελληνικό δε βλεπόταν, ηθοποιοί από τα Lidl (και κακή αντιμετώπιση των παιδιών, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο). Στο τέλος της παράστασης μία που δεν μπορούσε να ερμηνεύσει ούτε την Ουλίτιδα μας έλεγε πόσο αδικημένη είναι που δεν βρίσκει δουλειά σε κανονικό θέατρο. Ανέβηκαν μετά οι Αυστριακοί κι οι Βρετανοί κι ήταν εκπληκτικοί (τους Γάλλους και τους Βέλγους δεν μπορώ να τους κρίνω λόγω γλωσσικής ανεπάρκειας, αλλά κι αυτοί ως σκηνική παρουσία ήταν ξεκάθαρα καλύτεροι).

Μπορεί να είναι ιδέα μου αλλά βλέπω μεγάλη έλλειψη ταλέντου στα καλλιτεχνικά, όπως όταν βλέπεις παιδάκια στην Ελλάδα να παίζουν ποδόσφαιρο και τα αντίστοιχα στην Ισπανία, τα μεν δεν ξέρουν να κάνουν κοντρόλ, τα δε κάνουν bicicleta και latigo από τα 7 τους (το αντίστροφο συμβαίνει στο μπάσκετ, εκεί έχουμε παράδοση και παιδεία, αν κι από την πολλή παιδεία μας γυρίζει μπούμερανγκ και δυσκολευόμαστε να βγάλουμε παίκτες πια λόγω εμμονής στην τακτική).
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.952
Likes
45.002
Λογω δουλειας χρονια στην Αθηνα, εχω πεσει καναδυο φορες σε παιδακια που ειναι και στη show business. Μια απο αυτες ειναι και φετος. Η παρατηρηση μου ειναι πως ολη η οικογενεια χτυπαει κοκκινο σε ναρκισσιστικα χαρακτηριστικα, δεν εχουν αναγκη απο χρηματα, εχουν γνωριμιες και τα παιδια δεν επιλεγονται με βαση το ταλεντο τους.

Περι "μπαλετου και συναφων", γιατι μια ιδιωτικη σχολη να χασει εσοδα λεγοντας "το παιδι δεν κανει"? Μου εχουν τυχει 3 περιπτωσεις πραγματικων ταλεντων που απορροφηθηκαν απο 8-10 ετων με υποτροφια απο την κρατικη σχολη χορου και γενικα αν μετα τα 13 ο γονιος συνεχιζει να πληρωνει, το παιδι δεν ειναι ταλενταρα, ακομη κι αν το λεει η σχολη χορου της γειτονιας. Αυτα τα παιδια δεν θα τα δεις σε κανενα σιριαλ, απο 10 ετων χτιζουν καριερα αλλου υφους.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.655
Likes
51.492
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω αναρωτηθεί πολλές φορές το ίδιο, χωρίς βεβαίως να είμαι γνώστης της υποκριτικής, παρακολουθώντας στα κλεφτά κανένα καθημερινό σείριαλ, μιας και δε βλέπω καθόλου τηλεόραση, πέρα από αθλητικούς αγώνες.
Βλέπω ακόμα και καταξιωμένους ηθοποιούς να παίζουν τραγικά, φτάνοντας στο σημείο να αναρωτηθώ αν ήταν τόσο ατάλαντοι επί χρόνια και δε το καταλαβαίναμε ή αν απλά το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι για τα σκουπίδια.
Δεν είναι τυχαίο ότι βλέπουμε και ξαναβλέπουμε παλαιότερες σειρές (κωμικές και μη)με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση, διακρίνοντας τη τεράστια διαφορά επιπέδου των παλαιότερων ετών με το σήμερα.
Μήπως όμως δεν ισχύει αυτό σε όλα τα υπόλοιπα επίπεδα;
Μήπως δε στερούμαστε μόρφωσης σαν κοινωνία σε σχέση με κάποιες γενιές πίσω; Μιλάω για σφαιρική μόρφωση που έχει αντίκτυπο στα πάντα. Μιλάω για παιδεία.
Είναι συνολικό το φαινόμενο και τίποτα δε μένει ανεπηρρέαστο.
 

ludovica

Member
Μηνύματα
225
Likes
1.780
Για τον χορό θα μπορούσα να πω αρκετά αλλά θα αναφέρω μια περίπτωση που γνωρίζω προσωπικά. Φίλη κάνει αρκετές ώρες χορό, ιδιαίτερα κλπ. Είναι κορμάρα και έχει πολύ καλή τεχνική. Σχεδόν κανένας δεν έχει προσέξει πόσο κομπλαρισμενη είναι και πόσο λίγο πιστεύει στον εαυτό της και δυστυχώς αυτό το βλέπω εγώ στην έκφραση και σε κάτι λεπτομέρειες χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις. Μήπως απλώς σαν λαός δεν έχουμε κουλτούρα σε χορούς πέρα των δημοτικών;
Να σημειώσω ότι μπορεί κάποιος να είναι φουλ στα ψυχολογικά και στον χορό του να βγαίνει ένας άλλος εαυτός, η συγκεκριμένη όμως δεν το έχει καταφέρει προς το παρόν. Ο δε δάσκαλος είναι καταπληκτικός χορευτής με πολλές διακρίσεις.
 

x7777

Member
Μηνύματα
905
Likes
3.602
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Αυτό λέω κι εγώ, 2-3 καλές σειρές θα βγουν και θα βρουν και 10 ηθοποιούς που να είναι αξιοπρεπείς ή έστω να μην είναι χάλια, αν κι επιμένω ότι και οι περισσότεροι θεατρικοί ηθοποιοί στην Ελλάδα (ειδικά της παλιάς γενιάς) δεν ξέρουν να παίζουν στην τηλεόραση, κάνουν όπως η Χρυσούλα Διαβάτη. Προσωπικά ούτε στο Νησί δεν μου άρεσε η σκηνοθεσία, αν και είδα λίγα επεισόδια (είχα διαβάσει το βιβλίο), αλλά έχει μερικούς καλούς ηθοποιούς που το σώζουν και τα παιδάκια δεν είναι χάλια.

Το εντυπωσιακό είναι το πόσες σειρές έχουν απαράδεκτα κακούς ηθοποιούς, πόσοι παρουσιαστές είναι πραγματικά κακοί (ξαναλέω αν δεν έχει δει κανείς αυτόν στο Δες και Βρες αξίζει να τον ψάξει, δε γίνεται αυτό!), πόσοι τραγουδιστές δεν ακούγονται (μεγάλη ένδεια γενικώς σε καλές φωνές) και πόσο ατάλαντα είναι τα παιδάκια που βγαίνουν. Το απλό να πάρεις, βλέπεις ένα talent show στην Κούβα κι ένα στην Ελλάδα, είτε χορός είναι, είτε τραγούδι, είτε ηθοποιία, η διαφορά επιπέδου είναι χαώδης. Σε άλλο επίπεδο, έτυχε να πάω σε 2 επιδείξεις δύο διαφορετικών σχολών χορού στην Ελλάδα, αποκρουστικό το θέαμα, η κοπέλα μου ρωτούσε αν έχουν κάνει κάποιο μάθημα και μιλάμε για ενήλικες και παιδιά που έκαναν μαθήματα επί χρόνια, ακούς σχολική χορωδία και λες δε γίνεται να μην έχουν λιγότερο παράφωνα παιδιά, επίτηδες διάλεξαν τα χειρότερα; Κάποιοι καλοί θα υπάρχουν, αλλά το γενικό επίπεδο είναι πάρα πολύ χαμηλό. Πριν λίγα χρόνια πήγα σε παράσταση παιδικού θεάτρου, λόγω δουλειάς έχει τύχει να πάω σε αντίστοιχες σε διάφορα κράτη, ε το ελληνικό δε βλεπόταν, ηθοποιοί από τα Lidl (και κακή αντιμετώπιση των παιδιών, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο). Στο τέλος της παράστασης μία που δεν μπορούσε να ερμηνεύσει ούτε την Ουλίτιδα μας έλεγε πόσο αδικημένη είναι που δεν βρίσκει δουλειά σε κανονικό θέατρο. Ανέβηκαν μετά οι Αυστριακοί κι οι Βρετανοί κι ήταν εκπληκτικοί (τους Γάλλους και τους Βέλγους δεν μπορώ να τους κρίνω λόγω γλωσσικής ανεπάρκειας, αλλά κι αυτοί ως σκηνική παρουσία ήταν ξεκάθαρα καλύτεροι).

Μπορεί να είναι ιδέα μου αλλά βλέπω μεγάλη έλλειψη ταλέντου στα καλλιτεχνικά, όπως όταν βλέπεις παιδάκια στην Ελλάδα να παίζουν ποδόσφαιρο και τα αντίστοιχα στην Ισπανία, τα μεν δεν ξέρουν να κάνουν κοντρόλ, τα δε κάνουν bicicleta και latigo από τα 7 τους (το αντίστροφο συμβαίνει στο μπάσκετ, εκεί έχουμε παράδοση και παιδεία, αν κι από την πολλή παιδεία μας γυρίζει μπούμερανγκ και δυσκολευόμαστε να βγάλουμε παίκτες πια λόγω εμμονής στην τακτική).
Μα και εγώ το ίδιο λέω. Ότι την τελευτεία δεκαετία (για να μην πάμε πιο πίσω) δε θυμάμαι κάτι άλλο αξιόλογο. Απλά δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη οι χώρες που αναφέρεις με την Ελλάδα. Με την ίδια λογική και οι Ισπανοί, οι Γερμανοί, οι Βέλγοι κλπ παραγωγές τύπου Homeland, House of Cards, Westword κλπ και τους αντίστοιχους ηθοποιούς δεν μπορούν να τις δουν ούτε στα όνειρα τους. Αναμενόμενο οι Αμερικάνοι να έχουν καλύτερες παραγωγές απο τους Ευρωπαίους και οι Ευρωπαίοι απο εμάς. Και αντίστοιχα εμείς καλύτερες πχ απο τους Μολδαβούς.
Η Ελλάδα δεν έχει τα μέσα και τις υποδομές (και το ταλέντο προφανώς) για τέτοιες παραγωγές. Και δεν πρέπει να τις περιμένουμε κιόλας. Δηλαδή εγώ δεν περιμένω κάτι καλύτερο απο αυτό που υπάρχει στην Ελληνική τηλεόραση. Αυτό είναι το επίπεδο (χαμηλό). Όπως δεν περιμένω η Ελλάδα να βγάλει Τσάβι, Ινιέστα κλπ.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.547
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Απλά δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη οι χώρες που αναφέρεις με την Ελλάδα.
Πώς δεν είναι; Απείρως φτωχότερη είναι η Κούβα, με ίδιο πληθυσμό. Πολύ ωραίες παραγωγές έχουν οι Ισλανδοί με αστείο πληθυσμό, γενικώς οι βόρειες χώρες, δεν έχω δει τόσο ατάλαντους παρουσιαστές στην πορτογαλική τηλεόραση κλπ. Δε μιλάω για το κόστος των παραγωγών, που είναι θέμα κλίμακας κοινού, αλλά για το ατομικό ταλέντο, κι αυτό σε χώρες με ίδιο ή μικρότερο πληθυσμό (πχ Αυστρία) έχει τεράστια διαφορά.

Με την ίδια λογική και οι Ισπανοί, οι Γερμανοί, οι Βέλγοι κλπ παραγωγές τύπου Homeland, House of Cards, Westword κλπ και τους αντίστοιχους ηθοποιούς δεν μπορούν να τις δουν ούτε στα όνειρα τους.
Δεν έχω και σε μεγάλη εκτίμηση τους Αμερικανούς ηθοποιούς να σου πω την αλήθεια, ούτε και τον κινηματογράφο τους, κατά τη γνώμη μου δεν ξέρουν να κάνουν ταινίες οι καημένοι. Κλάσεις ανώτεροι οι Γερμανοί για παράδειγμα. Αλλά ακόμη κι οι Αμερικανοί έχουν την αξιοπρέπεια να μη βγάζουν απαράδεκτους στο γυαλί.
Αναμενόμενο οι Αμερικάνοι να έχουν καλύτερες παραγωγές απο τους Ευρωπαίους και οι Ευρωπαίοι απο εμάς. Και αντίστοιχα εμείς καλύτερες πχ απο τους Μολδαβούς.
Ναι, αν μιλάς για παραγωγή διότι η παραγωγή είναι θέμα επένδυσης, εδώ συμφωνώ. Το να μην είναι παράφωνο ένα παιδάκι είναι θέμα μουσικής παιδείας και των βασικών.

Όπως δεν περιμένω η Ελλάδα να βγάλει Τσάβι, Ινιέστα κλπ.
Η Πορτογαλία με τον ίδιο πληθυσμό και οικονομικά έβγαλε Φίγκο, Ρονάλντο, η Ολλανδία με τον ίδιο πληθυσμό είναι εργοστάσιο ταλέντων και πάει λέγοντας κι εμείς βγάλαμε το Χούτο και το Μαχλά που έκανε τάκλιν αντί για κοντρόλ. Θέμα μεθόδου και τεχνογνωσίας είναι, όχι μόνο πληθυσμού, αφού το βλέπεις και σε φτωχότερες και μικρότερες χώρες, πχ Κροατία, Σερβία.
 

x7777

Member
Μηνύματα
905
Likes
3.602
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Η Πορτογαλία με τον ίδιο πληθυσμό και οικονομικά έβγαλε Φίγκο, Ρονάλντο, η Ολλανδία με τον ίδιο πληθυσμό είναι εργοστάσιο ταλέντων και πάει λέγοντας κι εμείς βγάλαμε το Χούτο και το Μαχλά που έκανε τάκλιν αντί για κοντρόλ. Θέμα μεθόδου και τεχνογνωσίας είναι, όχι μόνο πληθυσμού, αφού το βλέπεις και σε φτωχότερες και μικρότερες χώρες, πχ Κροατία, Σερβία.
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις την αιτία για τις χώρες που αναφέρεις (αποικίες, σύνδεση με Λ. Αμερική-Αφρική κλπ) ειδικά στις υποδομές και στην κουλτούρα που ανέπτυξαν. Είναι ασύγκριτα μεγέθη
Από που και ως που οι Κροάτες και οι Σέρβοι είναι φτωχότερες χώρες? Είναι σα να μου λεες ότι εγώ που έχω 1000 ευρώ και χρωστάω 1700 είμαι πιο πλούσιος απο κάποιον που έχει 600 ευρώ και χρωστάει 400.
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.547
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις την αιτία για τις χώρες που αναφέρεις (αποικίες, σύνδεση με Λ. Αμερική-Αφρική κλπ) ειδικά στις υποδομές και στην κουλτούρα που ανέπτυξαν. Είναι ασύγκριτα μεγέθη
Δε βρίσκω γιατί μια χώρα που δεν έχει σύνδεση με την Αφρική πρέπει να βγάζει παράφωνα παιδιά, ηθοποιούς σαν τις Οικογενειακές Ιστορίες ή παρουσιαστές σαν τον Δες και Βρες.
Από που και ως που οι Κροάτες και οι Σέρβοι είναι φτωχότερες χώρες? Είναι σα να μου λεες ότι εγώ που έχω 1000 ευρώ και χρωστάω 1700 είμαι πιο πλούσιος απο κάποιον που έχει 600 ευρώ και χρωστάει 400.
Τη Σερβία ανέφερα ως φτωχότερη και την Κορατία ως μικρότερη, αλλά ακόμη κι έτσι όπως το λες, δε στέκει. Αν οι Έλληνες ήταν φτωχότεροι από τους Σέρβους δε θα ξόδευαν πολλαπλάσια σε ταξίδια, αυτοκίνητα, εστιατόρια , ξένες γλώσσες. Πολύ πιο εύκολα γράφεις το παιδί σου σε ωδείο ή σε ποδοσφαιρική ακαδημία ή σε σχολή κινηματογράφου αν βγάζεις 1000 ευρώ απ' ό,τι αν βγάζεις 350. Τώρα, αν έχεις άλλες προτεραιότητες ή κάνεις κακή δουλειά στις ακαδημίες σε οποιοδήποτε τομέα είναι κάτι που διορθώνεται, ή αν υπάρχει νεποτισμός και επιλέγονται οι ρούκουνες ή οι ταλαντούχοι, αλλά δε φταίει το εξωτερικό χρέος γι αυτό , ούτε νομίζω ότι είμαστε στα κάγκελα όλοι για να μετακομίσουμε όλοι στη Σερβία για να ζούμε πλουσιοπάροχα σαν τους Σέρβους.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.591
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom