• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ακύρωση πτήσης λογω απεργίας

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.656
Ας κοιταει τον εαυτο της πρωτα που αφηνει εξαγριωμενους κατοικους κ δημαρχους οπου παραταει πτησεις..οπως ελεγε και ο Γκαιμπελς ας μιλανε για σενα κι ας λένε οτι θελουν...
Αναζητειται ο επιβατης της που ειχε την περιποιηση της περιπτωσης ποστ ν.7..
Είναι η απεργία ευθύνη της εταιρίας ώστε να σου παρέχει μετά τη διαμονή, το φαγητό καθώς και το πηγαινέλα στο αεροδρόμιο;
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Είναι η απεργία ευθύνη της εταιρίας ώστε να σου παρέχει μετά τη διαμονή, το φαγητό καθώς και το πηγαινέλα στο αεροδρόμιο;
[/QUOTE]
το ποστ ν.7 αναφεροταν μονο σε 2 ημερες χοτελ θυμιζω. όχι αυτα που λες δεν ειναι υποχρεωση της εταιρειας. γι αυτο δεν πεταω με ραιαν παρα μονο για να σπασω πλακα. πεταω με Alitalia που κ υποχρεωση κ ευθυνη να μην εχει θα με προσεξει ως ανθρωπο και οχι ως walking euros οπως η ραιαν. σε ματαιωση πτησης λογω καιρου οχι μονο με πηγαινοεφεραν με ταξι αλλα και χιλτον και φαγητο και και..(ε ορισμενες παροχες ηταν εξτρα..)
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.656
Βρε γενικά μιλάμε τώρα, όχι για κάθε μία εταιρεία ξεχωριστά. Σε περίπτωση απεργίες η εταιρεία τι πρέπει να δώσει βάση του κανονισμού 261/2004?

Διαβάζω στον κανονισμό στο άρθρο 5-Ματαίωση.
1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:
α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και

β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9
παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και

γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν: i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προ- γραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προ- γραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης

2. Όταν γνωστοποιείται στους επιβάτες η ματαίωση, τους δίνονται εξηγήσεις σχετικά με δυνατή εναλλακτική μεταφορά.

3. Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.

4. Το βάρος αποδείξεως του αν ενημερώθηκε και πότε ενημερώθηκε ο επιβάτης για τη ματαίωση της πτήσης το φέρει ο πραγματικός αερο- μεταφορέας.

Σύμφωνα με αυτό λοιπόν(παράγραφο 3) η εταιρεία δεν αποζημιώνει τον πελάτη. Το άρθρο 7 μιλάει για την αποζημίωση.

Αλλά σύμφωνα με την παράγραφο 2 η εταιρεία πρέπει να βοηθήσει τον πελάτη συμφώνως του άρθρου 9. Το οποίο αναφέρει τα εξής:

Άρθρο 9-Δικαίωμα φροντίδας
1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες:
α) γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναμονής τους
β) διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο όταν αποβαίνει αναγκαία η παραμονή τους:
— επί μία ή περισσότερες νύκτες, ή
— επί διάστημα επιπλέον εκείνου που σχεδίαζε ο επιβάτης· γ) μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ξενοδοχείου ή άλλου).


2. Επιπλέον, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες δύο τηλεφωνή- ματα, τέλεξ ή φαξ ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

3. Κατά την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, ο πραγματικός αερο- μεταφορέας αποδίδει ιδιαίτερη προσοχή στις ανάγκες των προσώπων μειωμένης κινητικότητας και των τυχόν συνοδών τους, καθώς και στις ανάγκες των ασυνόδευτων παιδιών.


Οπότε πρέπει να σου προσφέρει διαμονή, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο.
Εδώ ο κανονισμός http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:2004R0261:20050217:EL:PDF

Η Ryanair τώρα λέει στους όρους και προυποθέσεις τα ίδια αλλά χαμηλά στο τέλος του κανονισμού λέει και τα εξής:
Αν , ως αποτέλεσµα της καθυστέρησης ή της αλλαγής της πτήσης σας έπειτα από κάποια ακύρωση , η νέα ώρα αν αχώρησής σας αν αµένεται λογικά να είναι τουλάχιστον την επόµενη µέρα από την αρχική ηµέρα αναχώρησης, θα σας προσφέρουµε επίσης όσα ορίζονταιστο items (γ) και (δ) παραπάνω . Όπου η Ryanair δεν είναι σε θέση να παράσχει όσα αναφέρθηκαν παραπάνω , η Ryanair θα σας επιστρέψει τα χρήµατα από τα έξοδα που προέκυψαν κατόπιν αίτησης σας στη διεύθυνση :Ryanair Customer Services Dept., P.O Box 11451, Swords, Co.Dublin, Ireland.

Το γράφει εδώ στην τελευταία παράγραφο https://www.ryanair.com/content/dam/ryanair/help-centre-pdfs/eu261-gr.pdf

Οπότε γράμμα στην παραπάνω διεύθυνση, με όλα τα έξοδα, φαγητού, διαμονής και μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο.
 

Mystis

Member
Μηνύματα
5
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκυο
Καλησπέρα από εμένα.

Άχαρο πρώτο πόστ θα έλεγα, αλλά ας όψεται η ανάγκη. Διαβάζω συχνά το forum, αλλά δεν είχα κάνει εγγραφή (κλασσική περίπτωση stalker).

Anyway, στο ψητό. Πετάω για Παλέρμο την Πέμπτη, αλλά η πολυαγαπημένη alitalia έχει απεργία, οπότε το transit από Ρώμη έχει ακυρωθεί. Χωρίς να με ενημερώσουν, με έκαναν reschedule σε μια πτήση μετά από 4:30 ώρες , κάτι το οποίο είδα μόνος μου ηλεκτρονικά.

Επειδή αυτά που διαβάζω είναι διφορούμενα, οι απεργίες γενικά μπαίνουν στις έκτακτες περιστάσεις που αναφέρει ο νόμος πιο πάνω; Και αν ναι, ΠΟΙΕΣ απεργίες; Των ελεγκτών , αλλά και των αεροπορικών (που είναι δικιά τους ευθύνη που θα ακυρωθεί η πτήση) ;



Άρης
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Πετάω για Παλέρμο την Πέμπτη,
τι συμπτωση...κι εγω. αλλα με αλλη εταιρεια μια και ειχε ανακοινωθει απο τον περασμενο μηνα η απεργια...
δεν καταλαβα το προβλημα σου ποιο ειναι παντως απο τη στιγμη που σε εβαλαν σε αλλη κ μαλιστα εντος του οριου των 5 ωρων που περιοριζει κ τις επιλογες σου...
και υποψη η απεργια δεν ειναι μιας εταιρειας μονο...
 

Mystis

Member
Μηνύματα
5
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκυο
Χαζεύοντας το λινκ από το site της ΕΕ λέει:

http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm#apr-problems

"Αν η πτήση σας ακυρωθεί έχετε δικαίωμα σε επιστροφή του ναύλου, μεταφορά με άλλη πτήση ή σε πτήση επιστροφής, καθώς και το δικαίωμα σε βοήθεια και αποζημίωση. Αποζημίωση δεν οφείλεται εάν είχατε ενημερωθεί τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία αναχώρησης."

και

"Αν ο αερομεταφορέας σας πρότεινε μεταφορά με άλλο δρομολόγιο και φθάσατε στον τελικό προορισμό σας με καθυστέρηση 2, 3 ή 4 ωρών η αποζημίωση μπορεί να μειωθεί κατά 50%."

Αυτό που προσπαθώ να βρώ είναι αν δικαιούμαι το 250αρι της αποζημίωσης μιας και θα φτάσω με παραπάνω απο 4 ώρες καθυστέρηση στον προορισμό μου με υπαιτιότητα της alitalia, ενώ δεν έχω ενημερωθεί από κανέναν για την αλλαγή. Αυτό που λες για ένα μήνα δεν το είχα δεί .

Για να φανταστείς , μου έστειλαν προχτές email αν θέλω να κάνω upgrade σε business class και σε αυτό το email ΔΕΝ ήταν αλλαγμένο το transit.

ΥΓ: Όντως σύμπτωση, δεν είναι ότι είναι και κανένας συχνός προορισμός το Παλέρμο :)
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Αποζημιωση ξεχασε τη. Έτσι απλα. Για upgrade να ξερεις οτι δεν χρειάζεται να περιμένεις κανα μειλ, την κανεις κ μονος σου. Είσαι κ τυχερος που εχεις κ μικρη καθυστερηση...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Να προσθεσω οτι ειναι υποδειγματικος ο τρόπος αντιμετώπισης της απεργιας απο την εταιρεια...πολλες ημερες πριν, ακυρωσεις, τροποποιησεις, reprotections και ολα τα σχετικά. Οι αλλες 3 εταιρειες που αφορα η απεργια σιωπουν..ουτε φωνη ούτε ακροαση. Η διαφορα low cost..οτι πληρωνεις παίρνεις..
 

Mystis

Member
Μηνύματα
5
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκυο
To email του upgrade το ανέφερα για να δείξω ότι δεν με ενημέρωσαν. Anyway αφού ξεχνάω και την αποζημίωση, πάω να περάσω τον Νονό στο lap top να μπώ στο κλίμα όσο θα περιμένω στο Φιουμιντσίνο :D. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

BTW , υπάρχει topic για το Palermo;
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Αν θα εισαι μεσημερι στειλε ενα πμ εκεινη τη μερα να σε ενημερωσω απο πρωτο χερι...καλο ταξιδι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.175
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom