• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ryanair Ακυρώσεις πτήσεων από Ryanair

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.261
Likes
4.359
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
@AERAS Πάντως εγω σε μια αντιστοιχη περιπτωση ακύρωσης πτήσης που είχα με την aegean, τελικά δεν δικαιωθηκα αν και έκανα μαραθώνιες διαπραγματευσεις, παρόλο που κι εγώ είχα πληρώσει ξενοδοχείο χωρίς ακύρωση. Κι έτσι αναγκάστηκα να πάρω πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου, το οποίο ήταν αγορασμένο με προσφορά και να δώσω τετραπλάσια χρήματα για να κλείσω την πτήση που με εξυπηρετούσε με άλλη εταιρεία. Μακάρι να σταθείς πιο τυχερός και να βγάλεις άκρη με την ράυαν.
Aφού δεν έδωσε ούτε η AEGEAN αποζημίωση για κρατήσεις ξενοδοχείων υπάρχει περίπτωση να δώσει η Ryanair;
Εάν και δεν κλείνω ποτέ ξενοδοχεία χωρίς δυνατότητα ακύρωσης, θα ήθελα πολύ να μάθω εάν προβλέπεται η δυνατότητα αποζημίωσης από την αεροπορική σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης της και έγκαιρης ενημέρωσης του επιβάτη. Και πόσο χρονικό διάστημα πριν την ακύρωση δημιουργείται αυτή η υποχρέωση στην αεροπορική εταιρεία;
Εάν και δεν μου φαίνεται λογικό, εάν προβλέπεται η δυνατότητα αποζημίωσης του επιβάτη για κρατήσεις ξενοδοχείων μήπως προβλέπεται και αποζημίωση για no refundable αγορές εισιτηρίων σε μουσεία και άλλα αξιοθέατα;
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
εγώ είχα κλείσει για Καρλσρουη και μου εστειλαν email πως ακυρωνονται ολες οι πτησεις και η να κλεισω αλλη πτηση η να παρω τα χρηματα πισω.μπιπ μπιπ μπιπ ........προσπαθω να ειμαι κοσμι0ς.αντε και τα χρηματατης πτησης τα παιρνω,των ξενοδοχειων???????
λοιπόν μου άλλαξαν την πτήση της επιστροφής (ήταν Καρλσρούη-Αθήνα) σε διαφορετικό αεροδρόμιο ,Φρανκφούρτη-Αθήνα ξημερώματα της επόμενης μέρας.Η πτήση ήταν ακριβότερη αλλά δεν πλήρωσα παραπάνω χρήματα.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Aφού δεν έδωσε ούτε η AEGEAN αποζημίωση για κρατήσεις ξενοδοχείων υπάρχει περίπτωση να δώσει η Ryanair;
Εάν και δεν κλείνω ποτέ ξενοδοχεία χωρίς δυνατότητα ακύρωσης, θα ήθελα πολύ να μάθω εάν προβλέπεται η δυνατότητα αποζημίωσης από την αεροπορική σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης της και έγκαιρης ενημέρωσης του επιβάτη. Και πόσο χρονικό διάστημα πριν την ακύρωση δημιουργείται αυτή η υποχρέωση στην αεροπορική εταιρεία;
Εάν και δεν μου φαίνεται λογικό, εάν προβλέπεται η δυνατότητα αποζημίωσης του επιβάτη για κρατήσεις ξενοδοχείων μήπως προβλέπεται και αποζημίωση για no refundable αγορές εισιτηρίων σε μουσεία και άλλα αξιοθέατα;
Η πλάκα είναι πως εγώ δεν απαίτησα αποζημίωση για το ξενοδοχείο. Το μόνο που ζήτησα απ' την ετζίαν ήταν να με βάλει σε πτήση την ίδια μέρα (για την οποία είχα αγοράσει εισιτήριο) άλλης συνεργαζόμενης εταιρείας, της οποίας μάλιστα πουλούσε τα εισιτήρια μέσα απ' το ίδιο της το σαιτ η ετζίαν. Ασε τι να λέμε, πίκρα!

Επειδή είμαστε εκτός θέματος τα υπόλοιπα μπορούμε να τα πούμε στο θέμα της ετζίαν όπου είχα γράψει και κάποια πράγματα σχετικά. https://www.travelstories.gr/community/threads/aegean.26036/page-126
 

efidoucata

New Member
Μηνύματα
2
Likes
1
Μου ακύρωσε η Ryanair εισιτήριο στις 17 Ιουλίου Αθήνα Χανιά. Σαν δικαιολογία προβάλλει αλλαγή επιχειρησιακών αλλαγών. Συγκεκριμένα:
>Η Ryanair εκφράζει τη λύπη της για τον τερματισμό των παρακάτω δρομολογίων λόγω επιχειρησιακών αλλαγών. Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε όλους τους επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί σας.

Έπειτα από αυτή την ακύρωση, έχετε 2 επιλογές:

Επιλογή 1
Πλήρης επιστροφή χρημάτων. Για πληρη επιστροφή χρημάτων κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες.
Επιλογή 2
Δωρεάν αλλαγή σε εναλλακτική πτήση της Ryanair από/προς κοντινό αεροδρόμιο.

Τι κάνουμε διακαιούμαστε καποια επι πλέον αποζημίωση? Αλλη δική της πτήση για Κρήτη δεν υπάρχει.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Επιλογή 2
Δωρεάν αλλαγή σε εναλλακτική πτήση της Ryanair από/προς κοντινό αεροδρόμιο.

Τι κάνουμε διακαιούμαστε καποια επι πλέον αποζημίωση? Αλλη δική της πτήση για Κρήτη δεν υπάρχει.
Να τους ενημερώσεις ότι σύμφωνα με τα:
  • άρθ. 5, παρ. 1α,
  • άρθ. 8, παρ. 1β
  • άρθ. 8, παρ. 1γ &
  • άρθ. 8, παρ. 3
του κανονισμού EU261/2004, υπάρχει και τρίτη επιλογή που δικαιούσαι δηλ. πτήση υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς στον προορισμό σου. Ο κανονισμός δεν προσδιορίζει με ποια εταιρεία γίνεται το rerouting όπως παράτυπα ορίζει η Ryanair άρα θα επιμείνεις να σου κλείσουν πτήση στον προορισμό με άλλη εταιρεία.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.416
Δεν χρειάζονται όλα αυτά τα άρθρα.Δεν δικαιούσαι αποζημίωση γιατί ο αερομεταφορέας
σε ενημέρωσε πάνω από δυο εβδομάδες.Άρθρο 5,παρ.1γ,ι
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δεν κατάλαβες, δε μιλάω για αποζημίωση (και αν είχες δει τις παραγράφους των άρθρων που παρέθεσα καμία δεν αναφέρεται σε αποζημίωση), μιλάω για εναλλακτική πτήση που δικαιούται με άλλη εταιρεία (πχ Α3) επειδή απ' ότι κατάλαβα απ' το ποστ του μέλους η Ryanair της αρνείται εναλλακτική πτήση με την αιτιολογία ότι δεν πετάει πια στην Κρήτη. Το άρθρο 5, παρ. 1 έχει τρία σκέλη α), β) και γ) τα οποία δικαιούται ένας επιβάτης υπό προϋποθέσεις, δε σημαίνει ότι επειδή δε δικαιούται αποζημίωσης σύμφωνα με την παρ.1γ,ι δε δικαιούται την εναλλακτική πτήση σύμφωνα με την παρ.1α που παρέθεσα. Mάλιστα σύμφωνα με το άρθρο 8, παρ.3, αν η εταιρεία σου δεν μπορεί να σου προσφέρει πτήση στον προορισμό σου αλλά σε εναλλακτικό κοντινό αεροδρόμιο (πχ Ηράκλειο στην περίπτωσή μας) θα πρέπει να αναλάβει και τη μεταφορά σου στον τελικό προορισμό.
Όπως βλέπεις η FR και η κάθε FR δεν έχει καμιά δικαιολογία να μη βρίσκει εναλλακτικές πτήσεις με άλλες εταιρείες στα ίδια ή σε κοντινά αεροδρόμια σε επιβάτες που τους ακυρώνει πτήσεις καιρό πριν χαλώντας τον προγραμματισμό τους και οι επιβάτες δεν έχουν καμιά δικαιολογία να δέχονται μια απλή αποζημίωση και να μην κυνηγάνε τα πλήρη δικαιώματά τους. Σε περίπτωση που η FR αρνείται τα δικαιώματα αυτά στους επιβάτες υπάρχουν αρμόδιοι εθνικοί φορείς που οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν και να υποβάλλουν έντυπο καταγγελίας ΕΕ.

άρθ. 5, παρ. 1α
Σε περίπτωση µαταίωσης µιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται: α) βοήθεια από τον πραγµατικό αεροµεταφορέα σύµφωνα µε το άρθρο 8.

άρθ. 8, παρ. 1β
Όταν γίνεται παραποµπή στο παρόν άρθρο, παρέχεται στον επιβάτη η δυνατότητα να επιλέξει:
τη µεταφορά του µε την ενωρίτερη δυνατή πτήση, υπό συγκρίσιµες συνθήκες µεταφοράς, στον τελικό του προορισµό.

άρθ. 8, παρ. 1γ
Όταν γίνεται παραποµπή στο παρόν άρθρο, παρέχεται στον επιβάτη η δυνατότητα να επιλέξει: τη µεταφορά του, υπό συγκρίσιµες συνθήκες µεταφοράς, στον τελικό του προορισµό άλλη ηµέρα που τον εξυπηρετεί εφόσον υπάρχει διαθεσιµότητα θέσεων.
άρθ. 8, παρ. 3
Σε περίπτωση που µια πόλη ή µια περιοχή εξυπηρετείται από περισσότερα του ενός αεροδρόµια, όταν ο πραγµατικός αεροµεταφορέας προσφέρει σε έναν επιβάτη µια πτήση προς άλλο αεροδρόµιο από εκείνο για το οποίο είχε γίνει η κράτηση, ο πραγµατικός αεροµεταφορέας αναλαµβάνει το κόστος µεταφοράς του επιβάτη από το αεροδρόµιο αυτό είτε ως εκείνο για το οποίο είχε γίνει η κράτηση είτε, µε τη σύµφωνη γνώµη του επιβάτη, σε άλλο κοντινό προορισµό.
 
Last edited:

Grtraveler

Member
Μηνύματα
368
Likes
431
Ή να κλεινεις πολυ φθηνες πτησεις χρησιμοποιωντας τα εκαστοτε κουπονια κ να μη σε νοιαζει αν ακυρωθουν...εννοειται παντα ξενοδοχεια με δωρεαν ακυρωση
΄
οταν λές κουπόνια? εννοείς τα ενημερωτικά email? Γιατί μέχρι τώρα δεν έχω δει εκπτωτικούς κωδικούς απο τη ryan
 

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
501
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
΄
οταν λές κουπόνια? εννοείς τα ενημερωτικά email? Γιατί μέχρι τώρα δεν έχω δει εκπτωτικούς κωδικούς απο τη ryan
Εννοω αυτα που κλεισαμε τελη Οκτωβρη με την mastercard
 

Eurotraveler

Member
Μηνύματα
468
Likes
1.790
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.194
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom