Ακυρωση/Αλλαγή booking

skoumpi

Member
Μηνύματα
1.206
Likes
1.101
Καλησπέρα για να μην ανοίγω αλλο θέμα θελω να κάνω μια ερώτηση. Πριν 10-15 μέρες εκανα κράτηση για ενα διαμέρισμα στη Ρώμη (booking.com). Ηρθε μail επιβεβαίωσης μιλήσαμε με τον ιδιοκτήτη για μεταφορά απο αεροδρόμιο κτλ και ολα καλά. Χτες μου στελνει μαιλ ο ιδιοκτήτης οτι δεν ειναι διαθέσιμο το διαμέρισμα και να μεινω το πρωτο βράδυ εκει και τα υπόλοιπα θα μας μεταφερει με δικά του εξοδα σε ενα άλλο και με και μας δινει και μια έκπτωση. Το άλλο όμως είναι κάπως μακρυά και δεν μου αρεσει. Σκέφτομαι λοιπόν να αρνηθώ... το θέμα είναι οτι δεν βρίσκω κάτι καλό και σε καλή τιμή γιατι πέρασαν οι μέρες.
Τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση; Εχει τύχει σε κάποιον; Υπάρχει κάποια πολιτική για τις ακυρώσεις απο πλευράς ξενοδόχου;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Με το booking επικοινώνησες;Πιθανόν να έχουν να προτείνουν περισσότερες εναλλακτικές λύσεις.
Φυσικά είναι δικαίωμα σου να αρνηθείς(αν δεν αρέσει) την πρόταση του ιδιοκτήτη ο οποίος έχει την υποχρέωση να σου προσφέρει ισάξιο διαμέρισμα αφού είναι δικό του λάθος.Το θέμα είναι που θα μείνεις.Για αυτό προτείνω επικοινωνία και με το booking.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.435
Καλησπέρα για να μην ανοίγω αλλο θέμα θελω να κάνω μια ερώτηση. Πριν 10-15 μέρες εκανα κράτηση για ενα διαμέρισμα στη Ρώμη (booking.com). Ηρθε μail επιβεβαίωσης μιλήσαμε με τον ιδιοκτήτη για μεταφορά απο αεροδρόμιο κτλ και ολα καλά. Χτες μου στελνει μαιλ ο ιδιοκτήτης οτι δεν ειναι διαθέσιμο το διαμέρισμα και να μεινω το πρωτο βράδυ εκει και τα υπόλοιπα θα μας μεταφερει με δικά του εξοδα σε ενα άλλο και με και μας δινει και μια έκπτωση. Το άλλο όμως είναι κάπως μακρυά και δεν μου αρεσει. Σκέφτομαι λοιπόν να αρνηθώ... το θέμα είναι οτι δεν βρίσκω κάτι καλό και σε καλή τιμή γιατι πέρασαν οι μέρες.
Τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση; Εχει τύχει σε κάποιον; Υπάρχει κάποια πολιτική για τις ακυρώσεις απο πλευράς ξενοδόχου;
Να επικοινωνήσεις με την booking τηλεφωνικά να τους εξηγήσεις ότι δεν σου δίνει το
διαμέρισμα και τους λόγους που διάλεξες το συγκεκριμένο διαμέρισμα(τιμή,περιοχή κλπ) ότι δεν συμφωνείς με την εναλλακτική που σου προτείνει ο ιδιοκτήτης
Αν βρήκες κάποιο που σε καλύπτει αλλά έχει μικρή διαφορά τιμής θα προσπαθήσει να την καλύψει η booking
Θα σου στείλω και πμ.σε λίγο.
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Καλησπέρα σας,
είχα πάντα την εξής απορία. Αν για λόγους καιρικών συνθηκών η πτήση μου μεταφερθεί ή ακυρωθεί και μέσω booking έχει γίνει κράτηση, τι γίνεται στην προκειμένη περίπτωση γνωρίζει κανείς? Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών ή ακύρωσης του δωματίου?

Ευχαριστώ!
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.039
Καλησπέρα σας,
είχα πάντα την εξής απορία. Αν για λόγους καιρικών συνθηκών η πτήση μου μεταφερθεί ή ακυρωθεί και μέσω booking έχει γίνει κράτηση, τι γίνεται στην προκειμένη περίπτωση γνωρίζει κανείς? Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών ή ακύρωσης του δωματίου?
Για αυτους τους λογους που ανεφερες,πολλοι προτιμουν να κλεινουν δωματιο,με δυνατοτητα ακυρωσης.Ειναι συνηθως,πιο ακριβο,αλλα καλυπτεις αυτες τις περιπτωσεις.Διαφορετικα,θα το πληρωσεις το δωματιο....
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.444
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ή πληρωνεις ταξιδιωτικη ασφαλεια και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
 

georgialim

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
ΑΘΗΝΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΤΟΥΠΑΪ
Παιδια sos εχω κανει κρατηση μεσο μποοκινγκ για νεα υορκη,παρουσιαστηκε κολλημα με τν δουλεια μ αποτελεσμα δυστηχωα ν πρεπει ν τ ακυρωσω.εκλεισα χωρις ακυρωση μπορω ν κανω κτ;ειναι πολλα τ λεφτα.
αν μπεις και κάνεις αλλαγή στις ημερομηνίες και βάλεις την κράτηση σου πολύ πιο μετά ίσος να σε αφήσει να κάνεις και ακύρωση αργότερα αν υπάρχει αρκετός χρόνος μπροστά σου φυσικά καθώς και αν δεν έγινε ήδη η πληρωμή από τον λογαριασμό σου
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.039
αν μπεις και κάνεις αλλαγή στις ημερομηνίες και βάλεις την κράτηση σου πολύ πιο μετά ίσος να σε αφήσει να κάνεις και ακύρωση αργότερα αν υπάρχει αρκετός χρόνος μπροστά σου φυσικά καθώς και αν δεν έγινε ήδη η πληρωμή από τον λογαριασμό σου
Απαντας σε μια ερωτηση που ειχε γινει το 2012...αλλα εκτος απο αυτο,πως μπορεις να αλλαξεις ημερομηνιες;το εχεις κανει;...μηπως με τον τροπο αυτο,θα βρεθεις με 2 κρατησεις;..........το θεμα ειναι εδω,κρατηση με χρεωση,χωρις ακυρωση.
 

georgialim

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
ΑΘΗΝΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΤΟΥΠΑΪ
Απαντας σε μια ερωτηση που ειχε γινει το 2012...αλλα εκτος απο αυτο,πως μπορεις να αλλαξεις ημερομηνιες;το εχεις κανει;...μηπως με τον τροπο αυτο,θα βρεθεις με 2 κρατησεις;..........το θεμα ειναι εδω,κρατηση με χρεωση,χωρις ακυρωση.
νομίζω πως αν μπεις στην διαχείρηση της συγκεκριμένης κράτησης και ζητήσεις αλλαγή στις ημερομηνίες μπορείς αν υπάρχει αρκετός χρόνος φυσικα. Μια φορά που προσπάθησα να αλλάξω ημερομηνίες για ένα 2ήμερο που είχα κλεισμένο δεν με άφησε να το κάνω και μου έβγαλε λόγο του ότι ήταν πολύ σύντομα (μετά από 3 μερες) αν ήταν πάνω από 14 θα ήταν ΟΚ.
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.039
Δεν το γνωριζω αυτο που λες...Αν και καποιος αλλος μπορει ,αν το εχει δοκιμασει να αλλαξει ημερομηνιες,ας μας πει...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.435
Το να αλλάξεις ημερομηνία στην κράτηση είναι εφικτό υπό κάποιες προυποθέσεις. Είδος κράτησης(με ακύρωση ή όχι)-διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου,αλλά και το πιο
βασικό να το θέλει το ξενοδοχείο.
 
Μηνύματα
6
Likes
4
Είμαι καινούργιος και θέλω να ρωτήσω ,έκανα μια κράτησε σε κάποιο ξενοδοχείο αλλά για κάποιους λόγους ήθελα να το ακυρώσω, εχει κάποια χρέωση αυτό αλλά δεν εχω χρήματα στην κάρτα μου αυτή τη στιγμή.... πότε θα θέλουν να τα πάρουν όταν φτάσει η ημερομηνία της κράτησης που είχα κάνει?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.139
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom