(Ακριβή) Ελλάδα-Ζήσε το μύθο σου

gionik

Member
Μηνύματα
53
Likes
18
Επόμενο Ταξίδι
Ιταλικές Αλπεις
Ταξίδι-Όνειρο
Καραϊβική,Αρκτικός κύκλος
αυτό είναι η κοινωνία της πληροφορίας. Απλά δεν είναι η κοινωνία της δωρεάν πληροφορίας για τους πολίτες.

Πόσο πολύ θέλουμε την κοινωνία της δωρεάν πληροφορίας για τους πολίτες;

Τι λές για πάρα πολλές αεροπορικές εταιρίες που οι τηλεφωνικές πληροφοριες τους, περιλαμβανομένων των παραπόνων, λάθος χρεώσεων με δική τους υπαιτιότητα κλπ, είναι σε πολύ υψηλή χρέωση;

Νομίζεις ότι είναι θέμα μόνο των ΚΤΕΛ; Είναι θέμα μόνο Ελλάδας;

Ανθρωποι που ασχολούνται με εκδρομές στο εξωτερικό δεν πρεπει να κάνουν τέτοια κεφαλαιώδη λάθη.

Ας δούμε καλύτερα ποσό πολύ θέλουμε την κοινωνία της δωρεάν πληροφορίας για τους πολίτες.
Λυπάμαι trapper που δεν συμφωνώ μαζί σου αλλά στις περισσότερες προυγμένες χώρες της Ε.Ε. οι χρηστικές πληροφορίες είναι απολύτως δωρεάν ειδικά στο δίκτυο. Απο που ν¨αρχίσω και που να τελειώσω. Αυτά είναι εφεβρύματα κάποιων super εγκεφάλων για κερδοσκοπία. Ακου να χρεώνουν την πληροφορία για το προιόν που θέλουν να πουλήσουν δηλαδή το είσητήριο του ΚΤΕΛ. Και τι σημαίνει αν θέλουμε δωρεάν πληροφορία για τους πολίτες φυσικά και θέλουμε μιά και η δωρεάν πληροφορία τις περισσότερες φορές είναι ποιό παραγωγική γι¨αυτόν που την προσφέρει δωρεάν παρά γι΄αυτον που την πουλάει. Παραδείγματα δεκάδες πές μου ενα site που να πουλάει πληροφορία και δεν έκλεισε μετά απο κανένα χρόνο.
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
τι σημαίνει αν θέλουμε δωρεάν πληροφορία για τους πολίτες φυσικά και θέλουμε........
εκεί επικεντρώσου. Το να δίνει το ΚΤΕΛ δωρεάν πληροφορίες δεν πρόκειται να μου αλλάξει τη ζωή πολύ. Με ενοχλεί η γενικότερη παρόμοια συμπεριφορά παροχής πληροφοριών ( και όχι μόνο πληροφοριών). Αλλά νομίζω ότι και εσένα ενδιαφέρει το θέμα γενικότερα, όχι μόνο για το ΚΤΕΛ, σωστά;

Πριν αρκετό καιρό μου έκανε εντύπωση ότι ο ΟΣΕ έβαλε επι πληρωμή την παροχή τηλ πληροφ για τα δρομολόγιά του. Το θεώρησα απαράδεκτο. Και στη συνέχεια μου ήρθε μια χιονοστιβάδα άλλων που έκαναν ακριβώς το ίδιο. Φύγαμε απο αυτό που παλιά θεωρείτο δεδομένο.
Αυτά είναι εφεβρύματα κάποιων super εγκεφάλων για κερδοσκοπία.
Τώρα λένε ότι "όλα πληρώνονται". Ξέρεις τι απάντησα σε μια τέτοια περιπτωση; "αυτές τις πληροφορίες που μου παρέχεις σε παρακαλώ συμψήφισέτες με το ανέκδοτο που σου είπα προηγουμένως, όπως καταλαβαίνεις και τα ανέκδοτα πληρώνονται".

μιά και η δωρεάν πληροφορία τις περισσότερες φορές είναι ποιό παραγωγική γι αυτόν που την προσφέρει δωρεάν
...site που να πουλάει πληροφορία και δεν έκλεισε μετά
Μην μπλέκεσαι με την παραγωγικότητα, θα σου απαντήσουν όλοι ότι αυτό (η κερδοφορία τους) είναι δική τους δουλειά που την ξέρουν καλύτερα.

Και ένα απλό παραδειγμα. Στα κεντρικά πάρκα των Γερμανικών και Αυστριακών πόλεων υπάρχουν άπειρα παγκάκια. Γι όλους αυτούς που θέλουν να καθίσουν δωρεάν. Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά νομίζω ότι είναι η καρδιά της νοοτροπίας, και η απλούστατη αρχή της δωρεάν παροχής προς τους πολίτες. Ολα τα υπόλοιπα είναι επέκταση αυτής της νοοτροπίας.

Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι γενικότερο, δεν είναι μόνο θέμα ΚΤΕΛ πλέον. Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι τόσο μικρό, έχει απλωθεί παντού.
 

happiness

Member
Μηνύματα
235
Likes
146
Επόμενο Ταξίδι
...τελικά δεν άργησε :)
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Κούβα
Χαράτσι για πληροφορίες των ΚΤΕΛ
....
Η είδηση αυτή αναφέρεται στο Ktel.org ; Διότι αυτή η ιστοσελίδα λειτουργούσε παλιά δωρεάν με πολύ καλές πληροφορίες ακόμα και για συνδιασμούς δρομολογίων αλλά (απ' όσο ξέρω) ΔΕΝ ήταν η επίσημη των ΚΤΕΛ. Ήταν ιδιώτη (/ιδιωτών ; ) και λειτουργούσε δωρεάν.
Την εποχή που έγινε η "απελευθέρωση" των αριθμών πληροφοριών (τα διάφορα 118....) μία από αυτές τις εταιρίες χρησιμοποιούσε την δωρεάν ιστοσελίδα για να παρέχει ΟΧΙ δωρέαν πληροφορίες για τα δρομολόγια στους πελάτες της. Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας φυσικά τα πήραν στο κρανίο και μη μπορώντας να κυνηγήσουν το θέμα δικαστικά, αποφάσισαν απλά να κλείσουν την ιστοσελίδα :(
Τώρα βλέπω ότι η συγκεκριμένη διεύθυνση έχει καινούριο περιεχόμενο και αναφέρεται ως η επίσημη των ΚΤΕΛ. Προφανώς ο ιστότοπος άλλαξε χέρια.
Όσο για την επιβολή χρέωσης για τις πληροφορίες...ιδιωτικοποιήσεις δεν θέλαμε; Ας τις φάμε στη μάπα. Από την στιγμή που μία ΔΕΚΟ μετοχοποιείται σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό ο στόχος της πλέον δεν είναι να παρέχει φτηνές και αξιόπιστες υπηρεσίες στον λαό. Ο στόχος της είναι το μέγιστο δυνατό κέρδος. Και κανείς δεν μπορεί να την αναγκάσει για το αντίθετο.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.431
Likes
7.533
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Διότι αυτή η ιστοσελίδα λειτουργούσε παλιά δωρεάν με πολύ καλές πληροφορίες ακόμα και για συνδιασμούς δρομολογίων
ετσι την θυμαμαι και εγώ τη σελιδα αυτή και την ψιλοχρησιμοποιούσα οποτε χυπηρχε αναγκη...

πληροφοριακα να πω παντως πως οποια πληροφορια αφορα τα κτελ θεσσαλονικης, υπαρχει σε σχετικο ιστότοπο που ειναι και χρηστικος και δωρεάν.
ΚΞ?ΕΛ Ξ˜Ξ•Ξ£Ξ£Ξ‘Ξ›ΞŸΞΞ™ΞšΞ—Ξ£ Ξ‘Ξ˜Ξ—ΞΞ©Ξ Ktel Thessalonikis - Ξ•Ο„Ξ±ΞΉΟΞΉΞΊΟŒ Προφίλ
επι τη ευκαιρια στο τελευταιο μου ταξιδι πριν 1,5 βδομαδα απο αθηνα για θεσσαλονικη, μας εδωσαν ερωτηματολογιο για την χρηση του διαδικτυου, για πιθανον ενδιαφερον των επιβατών για κλεισιμο εισητηριων μεσω ιντερνετ και αλλες σχετικες με το θεμα του e-ticketing ερωτήσεις:clap:
 

tzitziki

Member
Μηνύματα
17
Likes
0
Ταξίδι-Όνειρο
αυστραλια
Κάτι πρόσφατο, θέλουμε να πάμε αυτό το ΠΣΚ στα Τρίκαλα Κορινθίας, 3 διανυκτερεύσεις και επιστροφή Δευτέρα. Μπαίνω στο σχετικό site και ψάχνω για διαμονή. Σημειώνω ότι πάντα προτιμώ τα απλά δωμάτια, δεν μ' ενδιαφέρει να έχουν τζακούζι ή τζάκι. Πήρα σχεδόν ΟΛΑ τα τηλέφωνα που βρήκα και άπαντες μου έδιναν το δίκλινο από 100 ευρώ και πάνω. Δηλαδή 100x3 διανυκτερεύσεις=300 ευρώ μόνο για τη διαμονή, βάλε τις βενζίνες, το φαγητό και ότι άλλο προκύψει (σκεφτόμουν καμιά ιππασία...), πόσο θα μου πήγαινε το τριήμερο ΟΕΟ? 500+ ευρώπουλα? Αντε γεια τους!:mad: Μετά παραπονιούνται ότι δεν έχουν κόσμο.
Καλά είναι και στο εξοχικό τελικά...
λοιπον εγω εκλεισα μεσω www.booking.com,σε πολυτελεστατο ξενοδοχειο/σπα στο ξυλοκαστρο(δεν ξερω αν επιτρεπεται να γραψω ονομα εδω),με φοβερα δωματια τεραστια,συν μασαζ 120 ευρω την παρασκευη το δωματιο και 140 το σαββατο..ειμασταν 25 λεπτα απο τα τρικαλα,γυρναγαμε στη σουιτα μας,καναμε το μασαζ μας κι ηταν τλεια..σημειωτεον,με βοηθησαν πολυ οι κριτικες για το ξενοδοχειο ,απο επισκεπτες που ειχαν κλεισει μεσω booking...
tις ιδιες ημερομηνιες,μου ζηταγαν απο 150 ευρω τσε βαλε,καταλυματα στα τρικαλα(απεξω δ ειχναν ωραιοτατα που περασαμε,αλλα οχι για αυτο το ποσο που μας ζητουσαν.και για απλα δωματια,οχι τη σουιτα-αρενα που μεναμε)..
πλεον το ψαχνω πααααρα πολυ που θα δωσουμε τα χρηματα μας...
 

Nikos5050

Member
Μηνύματα
535
Likes
137
Επόμενο Ταξίδι
Ναύπλιο
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία - Ειρηνικός
Από την στιγμή που μία ΔΕΚΟ μετοχοποιείται σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό ο στόχος της πλέον δεν είναι να παρέχει φτηνές και αξιόπιστες υπηρεσίες στον λαό. Ο στόχος της είναι το μέγιστο δυνατό κέρδος. Και κανείς δεν μπορεί να την αναγκάσει για το αντίθετο.
τώρα το άν ήταν αξιόπιστες είναι αμφισβητίσιμο. Και ας μη μιλήσουμε για ποιότητα.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.431
Likes
7.533
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Σύμφωνα με μαρτυριες 2 συγγενικών μου προσώπων, η τιμή του καφέ φραπέ στον πύργο του ΟΤΕ στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ κυμαίνεται στα 6,5Ε, ενώ η τιμή για τον ελληνικό καφέ ειναι 5Ε.

Μου φαίνονται τιμές τσουχτερές!
Αναρωτιέμαι στον πυργο του Αιφελ πόσο εχει ενας καφές. Oποιο μέλος τον επισκεφτεί, ας μας ενημερώσει πόσο πάει η τιμή του!
Λογικά θα πρεπει να ειναι πανω απο 10Ε:haha:
 

tsolias1979

Member
Μηνύματα
419
Likes
190
Επόμενο Ταξίδι
Φιλανδία-Εσθονια-Πολωνια
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ-ΠΕΚΙΝΟ
Tωρα τις γιορτες ειδα εκδρομη για Γιαννενα-ζαγορια ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ για 5-6 μερες (δεν θυμαμαι)500 ΕΥΡΟ με λεωφορειο!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.599
Likes
29.752
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Tωρα τις γιορτες ειδα εκδρομη για Γιαννενα-ζαγορια ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ για 5-6 μερες (δεν θυμαμαι)500 ΕΥΡΟ με λεωφορειο!
Ζαγόρια με πούλμαν? Μπορεί να ανέβει πούλμαν (χωρίς διαθέσεις αυτοκτονίας) σε κείνους τους δρόμους?
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.431
Likes
7.533
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Η "μαύρη" λίστα της ακρίβειας

Στην εφαρμογή της ''μαύρης λίστας'' προχωρά το υπουργείο Ανάπτυξης δημοσιοποιώντας τα ονόματα επιχειρήσεων που προχωρούν σε αυξήσεις οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τα κοστολόγιά τους και το πρώτο όνομα σε αυτή τη λίστα είναι η ΦΑΓΕ. Από την άλλη πλευρά, το υπουργείο Ανάπτυξης ήρθε σε συμφωνία έτσι ώστε οι εταιρείες COCA COLA HBC - ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ A.E και PEPSICO ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., εταιρείες οι οποίες προχώρησαν σε μεσοσταθμικές αυξήσεις 3,7% και 3,5% αντιστοίχως, να προχωρήσουν σε σημαντικές προσφορές έως και 30% επί των τιμών πώλησης απευθείας προς τους καταναλωτές για τα μεγάλης εμπορευσιμότητας προϊόντα τους.
Ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης σε δηλώσεις του τόνισε ότι ''όσοι αισχροκερδούν θα εκτίθενται''. Με αφορμή την ανακοίνωση των στοιχείων για την κίνηση των τιμών με βάση τους ελέγχους στα κοστολόγια και τους τιμοκαταλόγους, που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο Ανάπτυξης έως 30 Ιανουαρίου 2009 από επιχειρήσεις τροφίμων, βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γ. Βλάχος και ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή ανακοίνωσαν ότι 33 εταιρείες προχώρησαν σε μείωση τιμών σε 2.213 κωδικούς, 21 εταιρείες μετά τους κοστολογικούς ελέγχους, προχώρησαν σε ανάκληση των ανατιμήσεων σε 2.475 κωδικούς και 12 εταιρείες προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών, σε 925 κωδικούς.
Σε ότι αφορά στις μειώσεις αυτές ήταν μέχρι 54,81% ενώ σε ότι αφορά στις αυξήσεις, στα περισσότερα από τα βασικά προϊόντα αυτές κινούνται στα όρια του μέσου όρου του πληθωρισμού του 2008. Πιο συγκεκριμένα 731 κωδικοί προϊόντων έχουν αύξηση, μέχρι 4,70% ενώ 139 κωδικοί από 4,71% μέχρι 10% και τέλος 55 κωδικοί από 10,10% μέχρι 20%.
Επίσης, από τις εταιρείες που ανακοίνωσαν νέους τιμοκαταλόγους, μετά από τους ελέγχους του υπουργείου Ανάπτυξης:
- Η εταιρεία ΦΑΓΕ Α.Ε. (γαλακτοκομικά) δεν δικαιολογεί την αύξηση σε 107 κωδικούς προϊόντων αφού προέβη σε μεσοσταθμική αύξηση 3,5%, σε σύνολο 181 κωδικών προϊόντων που διακινεί (γιαούρτια, τυροκομικά και χυμοί). Η αύξηση οφείλεται στη διαφοροποίηση της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας για να καλύψει ζημιές παρελθόντων χρήσεων.
- Οι εταιρείες COCA COLA HBC - ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ A.E και PEPSICO ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιούνται στο χώρο των αναψυκτικών προχώρησαν σε αυξήσεις των τιμών πώλησης. Πιο συγκεκριμένα, η COCA COLA HBC - ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ A.E προχώρησε σε αυξήσεις 193 κωδικών, από τους 276 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,7%, ενώ η PEPSICO ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε, 83 κωδικών, από τους 88 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,5%.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, ''παρότι από την προσκόμιση των ζητηθέντων κοστολογικών στοιχείων οι συγκεκριμένες εταιρείες ήταν σε θέση να καλύψουν την απόφασή τους αυτή, τους ζητήθηκε και συμφώνησαν, ότι θα προχωρήσουν σε σημαντικές προσφορές - παροχές απευθείας στους καταναλωτές για όλο το 2009. Οι προσφορές - παροχές αυτές, που σε ποσοστά, μάλιστα, φτάνουν και το 30% επί των τιμών πώλησης, αφορούν κωδικούς προϊόντων με τη μεγαλύτερη εμπορευσιμότητα''.
Από το υπουργείο άναφέρεται ότι με καθημερινούς ελέγχους και τιμοληψίες θα ελέγχει το κατά πόσο οι προσφορές αυτές θα καταλήγουν στον καταναλωτή.
Με αφορμή τη δημοσιοποίηση νέων στοιχείων για την κίνηση των τιμών ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γ. Βλάχος σημείωσε τα εξής: «Με βάση τους κοστολογικούς ελέγχους του υπουργείου Ανάπτυξης το μήνα Ιανουάριο καταγράφηκαν μειώσεις τιμών σε πάνω από 2.200 προϊόντα και ανακλήσεις ανατιμήσεων σε περίπου 2.500 προϊόντα, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι είδη πρώτης ανάγκης. Οι αυξήσεις που καταγράφηκαν αφορούσαν περίπου 900 προϊόντα, στα 700 εκ των οποίων η αύξηση ήταν στα όρια του τιμαρίθμου.
Με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στις αρχές του χρόνου, όπου συνήθως είναι η εποχή των ανατιμήσεων, ο συνολικός απολογισμός για την πορεία των τιμών είναι θετικός.
Θέλω εδώ να επισημάνω ότι η εταιρεία ΦΑΓΕ, η οποία εμπορεύεται γαλακτοκομικά προϊόντα, έχει προχωρήσει σε αυξήσεις προϊόντων οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τους κοστολογικούς ελέγχους. Προβλήματα πάντα υπάρχουν, δεν τα στρογγυλεύουμε, δεν τα υποτιμούμε. Αλλά και δεν χαριζόμαστε σε κανέναν διότι πρώτο μέλημά μας είναι η προστασία του καταναλωτή. Αλλά αυτή την δύσκολη περίοδο για την οικονομία μας, καλό να μην καλλιεργούμε ανεύθυνα ένα κλίμα καταστροφολογίας, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει ως άλλοθι για γενικότερες ανατιμήσεις.
Το υπουργείο θα συνεχίσει, με όλες τις δυνατότητες που έχει να, παρεμβαίνει στην αγορά προς όφελος του υγιούς ανταγωνισμού και των καταναλωτών και σε αυτή μας την προσπάθεια ζητάμε τη βοήθεια όλων».
Τέλος, σε ότι αφορά στις 12 εταιρείες που προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών, σε 925 κωδικούς, από τους 4.683, που διακινούν συνολικά και τις οποίες τεκμηριώνουν από τα υποβληθέντα στοιχεία (αύξηση του κόστους παραγωγής, ή την αύξηση των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται) είναι οι εξής:
- ΑΜΒΥΞ Α.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας εισαγομένων ποτών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7,8%, 57 κωδικών προϊόντων, από τους 146 που διακινεί.
- B.P. A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας λιπαντικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 21 κωδικών προϊόντων, από τους 626 που διακινεί.
- SCA HYGIENE PRODUCT A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας χαρτικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4%, 46 κωδικών προϊόντων, από τους 128 που διακινεί.
- PROCTER & GAMBLE ΗELLAS A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας ειδών καθαριότητας και συντήρησης νοικοκυριού - ειδών ατομικής φροντίδας, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2%, 533 κωδικών προϊόντων, από τους 1155 που διακινεί.
- CENTRAL PARKING SYSTEM - ΑΘΗΝΑ - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ Α.Ε. ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΕΔ που δραστηριοποιείται στο χώρο υπηρεσιών στάθμευσης περιόρισε στο 5% την αρχική υποβληθείσα αύξηση, που έφτανε το 20%, σε 10 από τους 14 κωδικούς υπηρεσιών που παρέχει.
- Γ. KAΛΛΙΜΑΝΗΣ Α.Ε, που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4,73%, 12 κωδικών προϊόντων, από τους 537 που διακινεί.
- ΚΟΝΤΟΒΕΡΟΣ Α.Ε.Β.Ε, που δραστηριοπείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 27%, 47 κωδικών προϊόντων, από τους 770 που διακινεί συνολικά.
- ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΕ.Β.Ε ΤΡΟΦΙΜΩΝ που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας τοματοειδών, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 19,5%, 8 κωδικών προϊόντων, από τους 294 που διακινεί.
- ΚΡΑΦΤ ΦΟΥΝΤΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιείται στο χώρο των τυποποιημένων τροφίμων (μαγιονέζες κτλ) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 9,5%, 9 κωδικών προϊόντων, από τους 549 που διακινεί.
- OLYMPIC HERMES Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο των ειδών ζαχαροπλαστικής (καραμέλες) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 3,60%, 82 κωδικών προϊόντων, από τους 190 που διακινεί..
- ΕΥΡΗΚΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο ειδών καθαρισμού προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 49 κωδικών προϊόντων, από τους 106 που διακινεί.
- ΕΒΓΑ Α.Β.Ε.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο των χυμών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7%, 51 κωδικών προϊόντων, από τους 168 που διακινεί.
kathimerini.gr με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ


Πηγή:
kathimerini.gr | home page
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
411
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Πολύ μεγάλο λάθος να εκτίθενται συγκεκριμένες εταιρείες.

 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
πολυ σωστο να εκτίθενται οι συγκεκριμένες εταιρείες και γενικά η κάθε εταιρεία πού αισχροκερδή ενάντια σε όλους εμάς.
αν διαβάσει κανέις τήν λίστα με τίς εταιρείες θα δεί ο΄τι είναι εταιρείες που πωλούν έιδη πρώτης ανάγκης και κατανάλωσης .
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.543
Μηνύματα
899.744
Μέλη
39.257
Νεότερο μέλος
kateanderson

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom