• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ "΄Ωρες ύπνου"

Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
το άδικοι εμπεριέχει ειρωνεία ως προς τους καρεκλοκένταυρους που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα. φίλε δεφκαλίωνα ο κόσμος που ταλαιπωρείται έχει πάνβτα δίκιο
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δεν είναι απαραίτητο ότι φταίει ο (δημόσιος) υπάλληλος (μπορεί κάλλιστα να φταίει ή να μη φταίει, δεν είμαστε εκεί για να το κρίνουμε). Το σίγουρο είναι ότι φταίει η νοοτροπία περί εξυπηρέτησης του πελάτη, και η διοίκηση του αεροδρομίου που δεν παίρνει την τελευταία αρκετά στοβαρά ώστε να οργανώσει ένα σοβαρό κέντρο εξυπηρέτησης (τηλεφωνικής, ηλεκτρονικής, γκισέ κ.α.).
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
φίλε τάβερ ανοίγεις ένα μεγάλο θέμα προς συζήτηση. κατά την ταπεινή μου άποψη πέρα από την συλλογική ευθύνη υπάρχει και η ατομική.σαφέστατα φταίει η δίοικηση, εν προκειμένω του αεροδρομίου, για την αδιαφορία που επιδεικνύουν οι εργαζόμενοι της, στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. αλλά πέρα από την διοίκηση, που είναι κάτι απρόσωπο, υπάρχουν άνθρωποι- εργαζόμενοι που έχουν και αυτοί την ευθύνη τους. εάν όλοι μας ως εργαζόμενοι επιδεικνύαμε σοβαρότητα και υπευθυνότητα σε ατομικό επίπεδο, τα προβλήματα θα ελαχιστοποιούνταν. δηλαδή για να το κάνω λιανά, βεβαίως και φταίει το αεροδρόμιο που δεν τοποθέτησε μέχρι σήμερα ένα τηλεφωνικό κέντρο της προκοπής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι συγχωρείται και δικαιολογείται ο υπάλληλος που ενώ ακούει τα τηλέφωνα να καλούνε σφυρίζει κλέφτικά. γιατί στην περίπτωση του φίλου παραπάνω, που καλούσε για να ενημερωθεί για την πτήση του υιού του, αυτό γινόταν. οι υπάλληλοι που είχαν υπηρεσία άκουγαν τα τηλέφωνα αλλά δεν τα σήκωναν. και εγώ δεν μίλησα για δημόσιους υπαλλήλους. άλλωστε στο αεροδρόμιο οι περισσότεροι είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι.
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Δεν είναι απαραίτητο ότι φταίει ο (δημόσιος) υπάλληλος (μπορεί κάλλιστα να φταίει ή να μη φταίει, δεν είμαστε εκεί για να το κρίνουμε). Το σίγουρο είναι ότι φταίει η νοοτροπία περί εξυπηρέτησης του πελάτη, και η διοίκηση του αεροδρομίου που δεν παίρνει την τελευταία αρκετά στοβαρά ώστε να οργανώσει ένα σοβαρό κέντρο εξυπηρέτησης (τηλεφωνικής, ηλεκτρονικής, γκισέ κ.α.).
Συμφωνώ απόλυτα.
Να προσθέσω οτι φταιει κι η δική μας νοοτροπία που περιορίζουμε την αντίδρασή μας σε παράπονα παρέας ( απο καφενεια μεχρι φόρουμ) ή σε επισλέψεις με τσακωμους και μπινελικια για εκτονωση.
Καμμια φορά ειναι αποτελεσματικοι κι άλλοι τρόποι.
Παράδειγμα προσφατο:
Φίλος προσπαθουσε να επικοινωνησει με τον ασφαλιστικο του φορέα, επι μήνες.
Κάναμε μαζι μια καταγγελία στο συνηγορο του πολίτη και το προβλημά του λυθηκε σε 10 μερες.
Επίσης η δημοσιοποίηση κάποιας καταγγελίας, οταν αφορά ιδιωτικές επιχειρήσεις πολλές φορες φερνει αποτελέσματα , γιαρι αυτοι "φοβουνται' την δυσφήμιση ( Το κανα προσφατα με εταιρεια παροχης Ιντερνετ)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
φίλε τάβερ ανοίγεις ένα μεγάλο θέμα προς συζήτηση. κατά την ταπεινή μου άποψη πέρα από την συλλογική ευθύνη υπάρχει και η ατομική.σαφέστατα φταίει η δίοικηση, εν προκειμένω του αεροδρομίου, για την αδιαφορία που επιδεικνύουν οι εργαζόμενοι της, στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. αλλά πέρα από την διοίκηση, που είναι κάτι απρόσωπο, υπάρχουν άνθρωποι- εργαζόμενοι που έχουν και αυτοί την ευθύνη τους. εάν όλοι μας ως εργαζόμενοι επιδεικνύαμε σοβαρότητα και υπευθυνότητα σε ατομικό επίπεδο, τα προβλήματα θα ελαχιστοποιούνταν. δηλαδή για να το κάνω λιανά, βεβαίως και φταίει το αεροδρόμιο που δεν τοποθέτησε μέχρι σήμερα ένα τηλεφωνικό κέντρο της προκοπής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι συγχωρείται και δικαιολογείται ο υπάλληλος που ενώ ακούει τα τηλέφωνα να καλούνε σφυρίζει κλέφτικά. γιατί στην περίπτωση του φίλου παραπάνω, που καλούσε για να ενημερωθεί για την πτήση του υιού του, αυτό γινόταν. οι υπάλληλοι που είχαν υπηρεσία άκουγαν τα τηλέφωνα αλλά δεν τα σήκωναν. και εγώ δεν μίλησα για δημόσιους υπαλλήλους. άλλωστε στο αεροδρόμιο οι περισσότεροι είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι.
Ένα ένα.
Πρώτα πρώτα, το αεροδρόμιο ανήκει στην ΥΠΑ, άρα είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Έπειτα, το ότι κτυπάει κάποιο τηλέφωνο και κάποιος θέλει πληροφοριες, δε σημαίνει ότι αυτός που είναι εκεί έχει καθήκον να το σηκώσει και να ασχοληθεί μ' αυτό. Αν ήταν γραμμή πληροφοριών ή εξυπηρέτησης πελάτη, μάλιστα.
Αν όμως, π.χ., το τηλέφωνο κτυπάει στον πυργο ελέγχου, στις υπηρεσίες ασφαλείας, ή σε κάποιον άνθρωπο που η δουλειά του είναι διαφορετική (και για να βρίσκεται εκεί μέσα στη νύκτα, μάλλον έχει και ουσιαστικό νόημα η βάρδια του), τότε δε βλέπω γιατί πρέπει να απαντάει στον καθένα από μας που παίρνει τηλέφωνο. Αν τύχει και δεν έχει άλλη δουλειά, να το κάνει κι αυτό, αλλά δευτερευόντως.
Το ότι ο υπάλληλος ακούει τα τηλέφωνα και σφυρίζει κλέφτικα, το αντιπαρέρχομαι. Μπορεί και να είναι έτσι. Αλλά μπορεί και όχι. Σε κάθε περίπτωση δεν έχω κανένα τρόπο να αποδείξω το οτιδήποτε.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
εχω την εντυπωση οτι πλεον στις δημοσιες υπηρεσιες δεν υπαρχουν παντου δημ. υπαλληλοι...
στα πλαισια της περιφημης (οσο και κατα την αποψη μου παντα υποχθονιας) Συμπραξης Δημοσιου-Ιδιωτικου Τομεα, πολλες υπηρεσιες σε δημοσιες υπηρεσιες παρεχονται σε πολιτες...

αυτο ξεκινησε κατα κυριο λογο με συνεργεια καθαρισμου-φυλαξης...
μεχρι προτινος λοιπον στο αεροδρομιο Μακεδονια ο ελεγχος διαβατηριων κλπ γινοταν απο υπαλληλους της ΥΠΑ ...

πλεον τελευταια φορα ηταν υπαλληλοι ιδιωτικης εταιρειας SECURIΤΥ
δεν ξερω αν αυτο εινια καλο ή κακο αλλα δεν το εχω απιθανο και το θεμα τηλ. κλησεων κλπ να το εχουν δωσει σε ιδ. εταιρεια...

επιπλεον αν οντως ειναι δημ. υπαλληλος τον κατακρινω αν σφυριζε κλεφτικα...
απο την αλλη δνε ξερω αν για παραδειγμα λογω ελλειψης προσωπικου δεν υπηρχε καποιος να κανει την βαρδια..(λεω τωρα)
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
...κάνουμε τι κάνουμε ...πάλι στα ίδια καταλήγουμε!!! Αφήστε τα... ποιος φταίει ..οι δημόσιοι υπάλληλοι ή οι υπηρεσίες ή οι πολιτικοί κλπ. Όλος, σχεδόν, ο λαός μας έχει ποτιστεί με αυτή τη νοοτροπία. Από το δημοτικό τα παιδιά κάνουν συλλογή "τυπικών προσόντων" (καμία σχέση με μόρφωση) για να χωθούν κάτω από την "αγελάδα" του Δημοσίου. Κάπου στη Θεσσαλία όταν μένει έγκυος μια γυναίκα της εύχονται: "Αγόρι και δημόσιος υπάλληλος διορισμένος στο Βόλο" (το οποίο συμπληρώνεται με το: "...κι αν γίνεται ...εκπαιδευτικός" ..). Ο λαός μας περήφανος κάποτε, στις δεκαετίες του 50, 60 και 70, πάμπτωχος, με τα μπράτσα του και το μυαλό του διέπρεψε και πρόκοψε, στα πέρατα του κόσμου. Τώρα διαγκωνίζεται πόσες περισσότερες "κατουρημένες ποδιές" θα φιλήσει (συνήθως ο γονιός του), για να πάρει ούτε 900 Ε καθαρά. Και "δικαίως" μετά ....ο ίδιος λουφάρει (ή λέει: σιγά μη δουλέψω γι αυτά τα ψίχουλα, ή, αν δεν του φτάνουν,...ξεκουράζεται για να δουλέψει 2η δουλειά) και "δικαίως" μετά ....ο προϊστάμενός του κάνει ότι δεν βλέπει (άμα γίνει και κανένα μπαμ,...όλοι αθωώνονται μεταξύ τους, μετά), όσο για τον "πολιτικό" κι αυτός δεν ξέρει τίποτα..εκλογές έρχονται...
Άρα τι περιμένετε?? να σηκώνουν τηλ στις δημόσιες υπηρεσίες?? Και είμαστε όλοι συνένοχοι.
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
Το ότι ο υπάλληλος ακούει τα τηλέφωνα και σφυρίζει κλέφτικα, το αντιπαρέρχομαι. Μπορεί και να είναι έτσι. Αλλά μπορεί και όχι. Σε κάθε περίπτωση δεν έχω κανένα τρόπο να αποδείξω το οτιδήποτε.[/quote]
Συμφωνώ, αυτό μας έχει φάει: δεν έχω κανένα τρόπο να αποδείξω το οτιδήποτε.
Στη συνείδηση όμως του κόσμου δεν χρειάζονται αποδείξεις (τυχαίο είναι: οι ουρές για μια θέση στο δημόσιο?? όλοι αυτοί για να "κουραστούν" και να "ιδρώσουν" πάνε εκεί??).
Το πρόβλημα είναι όμως ότι σκέτες συνειδήσεις δεν φτάνουν, άσε που εξαγοράζονται κιόλας.
 

paparouna

Member
Μηνύματα
22
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
ΙΟΣ
Ταξίδι-Όνειρο
ΧΑΒΑΗ!!
Εχω την εντυπωση οτι υπαρχει ενα τηλεφωνο προστασιας επιβατων που καλεις και καταγγελεις ο, τι κριβως σε απασχολει! Το ειχα ακουσει στον Παπαδακη μια μερα!Θα ψαξω αν θελεις να το βρω αν σε ενδιαφερει...:roll:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Να καταγγείλει κανείς ΤΙ εν προκειμένω? Υποσχέθηκε το αεροδρόμιο κάτι που δεν τήρησε? Είπε ποτέ ότι διαθέτει τηλεφωνικό κέντρο 24ωρης λειτουργίας για την εξυπηρέτηση των επιβατών, και μετά δεν το λειτούργησε ?
Καταλαβαίνω μια καταγγελία, όταν κάποιος αθετεί κάτι το οποίο είχε υποσχεθεί. Αλλά καταγγελία για τους ευσεβείς πόθους του καθενα, που το σύστημα δεν του αρέσει και θα ήθελε να δουλεύει με διαφορετικό τρόπο?
Κι εγώ θα ήθελα να μπορώ παίρνω τηλέφωνο στις 04:00 τη νύκτα στο 166 για να ρωτήσω αν πρέπει ή όχι να πάρω ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο (ΟΚ, τραβηγμένο παράδειγμα). Αλλά εφόσον το 166 δεν προσφέρει τέτοια υπηρεσία, θα πρέπει να τους καταγγείλω για το ότι δε μου απάντησαν?
Άλλο παράδειγμα: Παίρνω τηλέφωνο στη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μιας τράπεζας για το e-banking μου, στις 06:00 το πρωί και δε μου απαντούν. Πρέπει να τους καταγγείλω στον τραπεζικό μεσολαβητή?
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.857
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Να καταγγείλει κανείς ΤΙ εν προκειμένω? Υποσχέθηκε το αεροδρόμιο κάτι που δεν τήρησε? Είπε ποτέ ότι διαθέτει τηλεφωνικό κέντρο 24ωρης λειτουργίας για την εξυπηρέτηση των επιβατών, και μετά δεν το λειτούργησε ?
Καταλαβαίνω μια καταγγελία, όταν κάποιος αθετεί κάτι το οποίο είχε υποσχεθεί. Αλλά καταγγελία για τους ευσεβείς πόθους του καθενα, που το σύστημα δεν του αρέσει και θα ήθελε να δουλεύει με διαφορετικό τρόπο?
Κι εγώ θα ήθελα να μπορώ παίρνω τηλέφωνο στις 04:00 τη νύκτα στο 166 για να ρωτήσω αν πρέπει ή όχι να πάρω ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο (ΟΚ, τραβηγμένο παράδειγμα). Αλλά εφόσον το 166 δεν προσφέρει τέτοια υπηρεσία, θα πρέπει να τους καταγγείλω για το ότι δε μου απάντησαν?
Άλλο παράδειγμα: Παίρνω τηλέφωνο στη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μιας τράπεζας για το e-banking μου, στις 06:00 το πρωί και δε μου απαντούν. Πρέπει να τους καταγγείλω στον τραπεζικό μεσολαβητή?

Είναι τα πράγματα τόσο απλοϊκά-απλά;:roll:
Το αεροδρόμιο δεν λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο; Εχει ωράριο λειτουργίας; Και αν ναι, ποιοες ώρες δηλαδή δεν λειτουργεί;
Αν ναι, δεν είναι υποχρέωση του αεροδρομίου να ενημερώνει π.χ για κάθε ανωμαλία στις πτήσεις για παράδειγμα;
Να ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους, επιβάτες η συγγενεις που περιμένουν τους επιβάτες αν υπάρχει αναμενόμενη καθυστέρηση και πόση;

Θα έπρεπε δηλαδή ο φίλος μας ο Βαγκάντος να παει ο ίδιος στο αεροδρόμιο για να διαπιστώσει μόνο εκεί από τις οθόνες αφίξεων των πτήσεων, αν υπάρχει καθυστέρηση ή όχι.

Γιατί τα περισσότερα ευρωπαικά μικρομεσαία αεροδρόμιο, αλλά φαντάζομαι και εκτός Ευρώπης, εχουν ιστοσελίδες που ενημερώνεται ο καθένας τι γινεται με τις αναχωρήσεις και με τις αφήξεις χωρίς να χρειάζεται να πάρει τηλέφωνο κάπου για να μάθει αν η πτήση που τον ενδιαφέρει έχει η όχι καθυστέρηση?

Σε οτι αφορά για το σήκωμα του τηλεφώνου, από δημόσιο υπάλληλο ή από ιδιωτικό μέσω outsourcing, καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει η δεν πρέπει να το σηκώσει για να ενημερώσει τους συγγενείς των επιβατών για το αν η μεταμεσονύχτια πτήση εχει η οχι καθυστέρηση;:roll:

Κανείς δεν έχει ακούσει και για μηνύματα με ηχογραφημένες πληροφορίες;

Μάλλον πρέπει να ξαναορίσουμε εδώ στο Ελλαδιστάν τι εστί η τι δεν εστί αεροδρόμιο και ποιές είναι οι υποχρεώσεις προς το επιβατικό κοινό, νομίζω!
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Να καταγγείλει κανείς ΤΙ εν προκειμένω? Υποσχέθηκε το αεροδρόμιο κάτι που δεν τήρησε? Είπε ποτέ ότι διαθέτει τηλεφωνικό κέντρο 24ωρης λειτουργίας για την εξυπηρέτηση των επιβατών, και μετά δεν το λειτούργησε ?
Καταλαβαίνω μια καταγγελία, όταν κάποιος αθετεί κάτι το οποίο είχε υποσχεθεί. Αλλά καταγγελία για τους ευσεβείς πόθους του καθενα, που το σύστημα δεν του αρέσει και θα ήθελε να δουλεύει με διαφορετικό τρόπο?
Κι εγώ θα ήθελα να μπορώ παίρνω τηλέφωνο στις 04:00 τη νύκτα στο 166 για να ρωτήσω αν πρέπει ή όχι να πάρω ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο (ΟΚ, τραβηγμένο παράδειγμα). Αλλά εφόσον το 166 δεν προσφέρει τέτοια υπηρεσία, θα πρέπει να τους καταγγείλω για το ότι δε μου απάντησαν?
Άλλο παράδειγμα: Παίρνω τηλέφωνο στη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μιας τράπεζας για το e-banking μου, στις 06:00 το πρωί και δε μου απαντούν. Πρέπει να τους καταγγείλω στον τραπεζικό μεσολαβητή?

  • Προς taver:
Τέτοια απάντηση ούτε κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν θα μου ΄δινε (ούτε καν συνήγορος της διοίκησης του αεροδρομίου)
Άκου ευσεβείς πόθοι το να θέλω να μάθω τι ώρα φτάνει το αεροπλάνο.
Κατά τα άλλα τα "πετυχημένα" παραδείγματα που παραθέτεις ( πονοκέφαλος και e banking) μου αφαιρούν κάθε διάθεση για διάλογο μαζί σου.


  • Γενικά:
Δεν θεωρώ ότι είναι θέμα ολιγωρίας, δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας ή επαγγελματικής ευσυνειδησίας. Είναι ζήτημα κακής οργάνωσης, κακής ποιότητας υπηρεσιών και αδιαφορίας προς τον πελάτη.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.213
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom