taver
Member
- Μηνύματα
- 12.612
- Likes
- 29.891
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Μα συμφωνούμε! Όπως έγραψα και πιο πριν,Τέτοια απάντηση ούτε κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν θα μου ΄δινε (ούτε καν συνήγορος της διοίκησης του αεροδρομίου)
- Προς taver:
Άκου ευσεβείς πόθοι το να θέλω να μάθω τι ώρα φτάνει το αεροπλάνο.
Κατά τα άλλα τα "πετυχημένα" παραδείγματα που παραθέτεις ( πονοκέφαλος και e banking) μου αφαιρούν κάθε διάθεση για διάλογο μαζί σου.
Δεν θεωρώ ότι είναι θέμα ολιγωρίας, δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας ή επαγγελματικής ευσυνειδησίας. Είναι ζήτημα κακής οργάνωσης, κακής ποιότητας υπηρεσιών και αδιαφορίας προς τον πελάτη.
- Γενικά:
Από κει και πέρα, αφού δεν υπάρχει ή δε λειτουργεί κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (δεν εννοώ ότι καλώς συμβαίνει αυτό, όπως μάλλον υπέθεσες ότι εννούσα στο τελευταίο post, απλά ότι συμβαίνει), είναι επόμενο να μην απαντάει το τηλέφωνο, και δε μπορούμε να κατηγορούμε και τον υπάλληλο.Το σίγουρο είναι ότι φταίει η νοοτροπία περί εξυπηρέτησης του πελάτη, και η διοίκηση του αεροδρομίου που δεν παίρνει την τελευταία αρκετά στοβαρά ώστε να οργανώσει ένα σοβαρό κέντρο εξυπηρέτησης (τηλεφωνικής, ηλεκτρονικής, γκισέ κ.α.).