Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.017
- Likes
- 52.795
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Eξαιρετική παρουσίαση της ιστορίας της πόλης στο μουσείο που στεγάζεται στον Πύργο του Δαβίδ.
Τελικά αυτές τις πόρτες δεν τις έχουν μόνο για τους Παλαιστινιους.
Το ξενοδοχείο μας στην Ιερσουλαήμ εξαιρετικό και με πολύ καλό εστιατόριο στο roof garden, δίπλα στην Πύλη της Δαμασκού και σε πολύ καλή τιμή.
Απαγορεύσεις θρησκευτικής φύσεως και παραταγμένες ασπίδες των ΜΑΤ στην είσοδο του Όρους του Ναού. Δεν έχει τελειωμό αυτό το πράγμα, no hope.
Δεν τρελάθηκα κιόλας με το Όρος του Ναού. Έχει γίνει άνω κάτω ο πλανήτης για ένα λόφο όπου οι Μουσουλμάνεοι θεωρούν ότι αποτέλεσε το εφαλτήριο του Μωάμεθ για τα ουράνια, οι Εβραίοι ότι εκεί ήταν ο Ναός του Σολομώντα αλλά δεν ξέρουν πού ακριβώς οπότε δεν τους επιτρέπεται να πάνε για να μην πατήσουν κατά λαθος το Ιερό (!!) και οι Χριστιανοί δε θυμάμαι τι ζόρι τραβάνε, αλλά κι αυτοί μπλεγμένα τα' χουν με όλη την υπόλοιπη πόλη.
Η οικονομία του Ισραήλ πάει καλά και φαίνεται: έργα υποδομών παντού, ορισμένα μεγαλεπήβολα. Ο διευθυντής ενός μουσείου που μας πήρε ωτοστόπ γκρίνιαζε ότι ο μισθός του είναι 3.500$ "δηλαδή τίποτε". Ο τύπος δούλευε μόνο ΠΣΚ επειδή ήταν βεδουίνος. Ρώτησα τι σχέση έχει αυτό με το πότε δουλεύει και μου είπε ότι Παρασκευή δε δουλεύουν οι Μουσουλμάνοι, Σάββατο οι Εβραίοι, Κυριακές οι Χριστιανοί, οπότε προσέλαβαν ένα βεδουίνο για να κάνει το διευθυντή τα ΠΣΚ... Religulous.
Τελ Αβίβ.
Πολύ λιγότερο θρησκόληπτο ως πόλη και πιο hip: μαγαζί με χυμούς όπου ο ιδιοκτήτης σερβιτόρος τατουαζάς ήταν ντυμένος 30s και είχε αντίκες πικάπ που έπαιζαν τζαζ εποχής ανάμεσα στους χυμούς..
Υποτίθεται ότι το βασικό αρχιτεκτονικό αξιοθέατο του Τελ Αβίβ είναι τα οικοδομήματα στιλ Bauhaus. Αστυνομία (αρχιτεκτονικού) γούστου δεν υπάρχει;
Φτιάχνεται νέα παραλιακή οδός με όλα τα κομφόρ, που φυσικά ανεβάζει την αξία των ακινήτων κατά μήκος της θάλασσας. Κυριολεκτικά θα βγαίνεις από την πολυκατοικία σου και θα βρίσκεσαι στην άμμο.
Η γειτονιά της Τζάφα είναι γραφική.
Φάγαμε εξαιρετικά στο εστιατόριο του εικονιζόμενου κάπελα, φτυστός ο Αχιλλέας Μπέος ήταν. Η διακόσμηση ΄πάντως είχε να κάνει με πιλότους αεροπλάνα, μετάλλια πολέμου κλπ, που δεν πολυδένουν με το λιβυκό μενού. Δε ρώτησα γιατί δεν ήθελα να ακούσω εν ώρα δείπνου για τον Αλλάχ, το Ταλμούδ, τους εποίκους, τους χριστιανοταλιμπάν, το Θεό-μεσίτη real estate, τους αυτοανατιναζόμενους για να πάνε στον Παράδεισο με τις 32 παρθένους, τις ανωμαλίες της Παλαιάς Διαθήκης και τον περιούσιο λαό και την ιντιφάντα.
Αν ήξερα να βγάζω φωτογραφίες αυτή θα ήταν πολύ ωραία.
Τελικά αυτές τις πόρτες δεν τις έχουν μόνο για τους Παλαιστινιους.
Το ξενοδοχείο μας στην Ιερσουλαήμ εξαιρετικό και με πολύ καλό εστιατόριο στο roof garden, δίπλα στην Πύλη της Δαμασκού και σε πολύ καλή τιμή.
Απαγορεύσεις θρησκευτικής φύσεως και παραταγμένες ασπίδες των ΜΑΤ στην είσοδο του Όρους του Ναού. Δεν έχει τελειωμό αυτό το πράγμα, no hope.
Δεν τρελάθηκα κιόλας με το Όρος του Ναού. Έχει γίνει άνω κάτω ο πλανήτης για ένα λόφο όπου οι Μουσουλμάνεοι θεωρούν ότι αποτέλεσε το εφαλτήριο του Μωάμεθ για τα ουράνια, οι Εβραίοι ότι εκεί ήταν ο Ναός του Σολομώντα αλλά δεν ξέρουν πού ακριβώς οπότε δεν τους επιτρέπεται να πάνε για να μην πατήσουν κατά λαθος το Ιερό (!!) και οι Χριστιανοί δε θυμάμαι τι ζόρι τραβάνε, αλλά κι αυτοί μπλεγμένα τα' χουν με όλη την υπόλοιπη πόλη.
Η οικονομία του Ισραήλ πάει καλά και φαίνεται: έργα υποδομών παντού, ορισμένα μεγαλεπήβολα. Ο διευθυντής ενός μουσείου που μας πήρε ωτοστόπ γκρίνιαζε ότι ο μισθός του είναι 3.500$ "δηλαδή τίποτε". Ο τύπος δούλευε μόνο ΠΣΚ επειδή ήταν βεδουίνος. Ρώτησα τι σχέση έχει αυτό με το πότε δουλεύει και μου είπε ότι Παρασκευή δε δουλεύουν οι Μουσουλμάνοι, Σάββατο οι Εβραίοι, Κυριακές οι Χριστιανοί, οπότε προσέλαβαν ένα βεδουίνο για να κάνει το διευθυντή τα ΠΣΚ... Religulous.
Τελ Αβίβ.
Πολύ λιγότερο θρησκόληπτο ως πόλη και πιο hip: μαγαζί με χυμούς όπου ο ιδιοκτήτης σερβιτόρος τατουαζάς ήταν ντυμένος 30s και είχε αντίκες πικάπ που έπαιζαν τζαζ εποχής ανάμεσα στους χυμούς..
Υποτίθεται ότι το βασικό αρχιτεκτονικό αξιοθέατο του Τελ Αβίβ είναι τα οικοδομήματα στιλ Bauhaus. Αστυνομία (αρχιτεκτονικού) γούστου δεν υπάρχει;
Φτιάχνεται νέα παραλιακή οδός με όλα τα κομφόρ, που φυσικά ανεβάζει την αξία των ακινήτων κατά μήκος της θάλασσας. Κυριολεκτικά θα βγαίνεις από την πολυκατοικία σου και θα βρίσκεσαι στην άμμο.
Η γειτονιά της Τζάφα είναι γραφική.
Φάγαμε εξαιρετικά στο εστιατόριο του εικονιζόμενου κάπελα, φτυστός ο Αχιλλέας Μπέος ήταν. Η διακόσμηση ΄πάντως είχε να κάνει με πιλότους αεροπλάνα, μετάλλια πολέμου κλπ, που δεν πολυδένουν με το λιβυκό μενού. Δε ρώτησα γιατί δεν ήθελα να ακούσω εν ώρα δείπνου για τον Αλλάχ, το Ταλμούδ, τους εποίκους, τους χριστιανοταλιμπάν, το Θεό-μεσίτη real estate, τους αυτοανατιναζόμενους για να πάνε στον Παράδεισο με τις 32 παρθένους, τις ανωμαλίες της Παλαιάς Διαθήκης και τον περιούσιο λαό και την ιντιφάντα.
Αν ήξερα να βγάζω φωτογραφίες αυτή θα ήταν πολύ ωραία.
Last edited: