• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ιορδανία Ισραήλ Κίνα Μιανμάρ (Βιρμανία) Νότια Κορέα Παλαιστίνη Αίγυπτος-Σουδάν-Ιορδανία-Ισραήλ-Σεούλ-Γουαμ-Παλάου-Μικρονησία-Χαβάη-Αυστραλία-Μυανμαρ-Η.Κοng-Λονδίνo

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Είσοδος στο Ισραήλ, περιμένοντας να πάνε τα στοιχεία της "συνέντευξης" στα κεντρικά. Η υπάλληλος ήταν επαγγελματίας, αλλά όχι τρομερά φιλική κι η γάτα της ομοίως.
CIMG1045.JPG

Το πρώτο βράδυ μείναμε σε μια κυρία που βρήκε ο Τζιοβάνι στο δρόμο και του πρότεινε να μείνουμε σπίτι της. Παρότι ορθόδοξη Εβραία, είχε και κάποια πόστερ με χιουμοριστική διάθεση απέναντι στους προφήτες, όπως αυτό με το Μωυσή.
CIMG1046.JPG

Και κάποια όχι και τόσο χιουμοριστικά.
CIMG1050.JPG

Άποψη του σπιτιού όπου μείναμε: εργατικές κατοικίες, απέξω άθλιες, μέσα όμως πολύ άνετα σπίτια, ένα μοτίβο που επαναλήφθηκε πολλές φορές στη χώρα.
CIMG1051.JPG

Ε, αφού αναγκαστήκαμε να περάσουμε τη νύχτα στο Εϊλάτ, είπαμε να πάμε να δούμε τουλάχιστον το ενυδρείο, που ήταν πολύ ενδιαφέρον (και πανάκριβο), το μεγαλύτερο κομμάτι του είναι υποθαλάσσιο,δηλαδή έχει χτιστεί γύρω από το φυσικό reef, στη φωτό το κομμάτι που εξέχει πάνω από τη θάλασσα.
CIMG1053.JPG

Σάββατο πρωί όλα τα εστιατόρια κλειστά, αδύνατον να βρεις έστω και καφέ. Βρήκαμε όμως...ντολμαδάκια και κράκερ σε ένα σούπερ μάρκετ βενζινάδικου.
CIMG1112.JPG

Λύσσαξα να πάμε να δούμε τα αρχαία των Ναβαταίνω στο Mamshit, παρότι διαβάσαμε ότι το λεωφορείο θα μας άφηνε "λίγο μακριά". Όχι και τόσο λίγο...
CIMG1116.JPG

Βρεθήκαμε σε ένα σταυροδρόμι, όπου η διαφωτιστική ταμπέλα δυστυχώς είχε πέσει.
CIMG1119.JPG


Καλούτσικα ήταν τα αρχαία.
CIMG1127.JPG

Με ωραία μωσαϊκά.
CIMG1134.JPG
CIMG1138.JPG

Και πολλά χριστιανικά αποτυπώματα.
CIMG1139.JPG
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.121
Likes
6.640
Πες τιποτα παραπανω για τους εποικους και για το πως αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα, τον λόγο για τον οποίο πήγαν να μείνουν εκεί και αν τον ασπάζονται ή απλά το έκαναν για τα προνόμια που έχουν κτλ κτλ
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Fωτιά και λάβρα οι τιμές. Για να χρησιμοπιήσουμε ένα κοινό μέτρο σύκρισης, ένα μενού στα McDonald's είχε 11 ευρώ...

CIMG1141.JPG

Έχει και πράσινα κομμάτια η χώρα, αλλά βασικά έχει πολλή ξεραϊλα.
CIMG1143.JPG

Η άλλη κυρία που μας φιλεξένησε σε ένα χωριό όπου βρεθήκαμε κατά λαθός και όπου το μοναδικό ξενοδοχείο ήταν φουλ από απίστευτα ντυμένους Εβραίους που ήταν εκεί για παραδοσιακό γάμο (ξαναλέω... απίστευτες εμφανίσεις!), μας πήγε να δούμε το τοπικό μνημείο-γλυπτό: καλά το καταλάβατε κι αυτό είχε να κάνει με τον πόλεμο των 6 ημερών κι ένα πιλότο-ήρωα. Βασικά είναι δύσκολο να μη σου υπενθυμίζεται συνεχώς πως η χώρα τελεί υπό απειλή. Ρωτήσαμε π.χ. μια άλλη οικοδέσποινα αν έχει πάει στην Πέτρα, λίγες ώρες μακριά της και μας απάντησε "πώς να πάμε εκεί; είμαστε Ιρσαηλινοί, θα μας σκοτώσουν οι Ιορδανοί, δεν έχω πάει ποτέ". Έμενε στα σύνορα κι έβλεπε την Άκαμπα της Ιορδανίας από το παράθυρό της κάθε μέρα...
CIMG1144.JPG

Νέος στο σταθμό λεωφοφρείων. Ξαφνικά έβγαλε αυτό το ζωνάρι, το έδεσε στο χ΄ρι του κι άρχισε να κάνει κάτι σαν αυτομαστίγωμα. Σε όλους φάνηκε πολύ φυσικό...
CIMG1150.JPG


Μακέτα του αρχαιολογικού χώρου της Μασάντα. Πρόκειται για οχυρό/παλάτι Ρωμαϊκής εποχής, επί Ηρώδη, με φοβερή θέα, το οποίο κατέλαβαν Εβραίοι επαναστάτες, περικυκλώθηκαν σε πολιορκία επί μήνες από τους Ρωμαίους και εν τέλει αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν. Πραγματικά εξαιρετικό multimedia μουσείο κι ο αρχαιολογικός χώρος όπου πας με τελεφερίκ άψοφος, δυστυχώς οι φωτογραφίες μου είνια μάπα, αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν πολλά στο γούγλη. Εμένα με εντυπωσίασε .
CIMG1165.JPG
CIMG1171.JPG

Πανάκριβα ακόμη και τα κρατικά youth hostel, αλλά τουλάχιστον με πολύ καλό σέρβις, εξαιρετικό ίντερνετ και γενικώς καλές υπηρεσίες.
CIMG1183.JPG

Εθνικό πάρκο Ein Gedi, δεν τρελάθηκα κιόλας,μια απλή όαση στην έρημο.
CIMG1196.JPG

Είχαν κι εκλογές, ο Μπίμπι Νετανιάχου παντού.
CIMG1201.JPG
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πες τιποτα παραπανω για τους εποικους και για το πως αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα, τον λόγο για τον οποίο πήγαν να μείνουν εκεί και αν τον ασπάζονται ή απλά το έκαναν για τα προνόμια που έχουν κτλ κτλ
OK, θα φτάσω στο θέμα.
 

Nedelja

Moderator
Μηνύματα
1.773
Likes
3.159
Ταξίδι-Όνειρο
Whole Africa,Cuba
Θα αποφύγω πολιτικά σχόλια διότι ως κοινότητα δεν έχουμε επιδείξει καλή διαγωγή στο θέμα.
Ισχύει...:D αλλά είναι ένα ταξίδι όπου ούτως ή άλλως η εμπειρία που αποκομίζεις έχει αναπόφευκτα και πολιτικές προεκτάσεις.

Για τα κατεχόμενα και τους εποίκους δεν έχω λόγια, απλά εμπιερία ζωής και απροσδόκητη για μένα, δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο εμφανείς/εξωπραγματικές οι ιδιαιτερότητες στην καθημερινότητα.
Πάντως κι εμένα θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου γιατί προσωπικά εγώ όταν είδα οτι στους εποικισμούς υπήρχε παντού πράσινο, γκαζόν στα σπίτια μέχρι και πισίνες ενώ στα σπίτια των Παλαιστινίων μάζευαν νερό με το σταγονόμετρο σε εκείνα τα μαύρα βαρέλια στις ταράτσες ε πως να το κάνουμε συγκλονίστηκα κι εξοργίστηκα!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Για να πάω στη Ναζαρέτ, υποχρεωτικά έπρεπε να περάσω από Ιερουσαλήμ, διότι το λεωφρείο δεν μπορεί να περάσει από τον παλαιστινιακό τομέα. Ακόμη κι από το παράθυρο του λεωφορείου, η Ιερουσαλήμ είναι μια μάλλον εξωτική πόλη.

CIMG1209.JPG

Ο ναός στη Ναζαρέτ είναι πολύ περίεργος... ένας αρχαίος ναός, μέσα σε έναν λιγότερο παλιό, που είναι μέσα σε έναν υπερμοντέρνο.
CIMG1223.JPG

Έχει και τα στενάκια της η Ναζαρέτ, not bad.
CIMG1246.JPG


Πανταχού παρών ο Γιασέρ.
CIMG1247.JPG

Η έκθεση ζωγραφικής είχε βέβαια πολύ πολιτικό ενδιαφέρον, από ένα καλλιτέχνη με ειδκότητα στα γαϊδουράκια.
CIMG1248.JPG
CIMG1249.JPG
CIMG1250.JPG

Εξαιρετικό φαγητό στη Ναζαρέτ, το καλύτερο που είχα στη χώρα.
CIMG1257.JPG

Αυτό με τους καλούς χριστιανούς που σφάζουν, με ξεπερνάει.
CIMG1270.JPG

Προαύλιο του μοναστηριού στο οποίο διανυκτέρευσα.
CIMG1275.JPG


Μακέτα του αρχαιολογικού χώρου στο Beit Shean. Αυτό το έργο είναι μακέτο;
CIMG1279.JPG
CIMG1287.JPG
CIMG1291.JPG
CIMG1292.JPG

H γαλήνη της επίσκεψης στον αρχαιολογικό χώρο διακόπτεται από τις συνεχείς πτήσεις πολεμικών αεροπλάνων. Οι μόνοι επισκέπτες ήταν ένα γκρουπ μικρών Ισραηλιτών. Για τα αρχαία δεν είχαν ιδέα, αλλά τους τύπους των αεροπλάνων τους ήξεραν απέξω κι ανακατωτά. Θλιβερό, αλλά όχι και αποκλειστικό του Ισραήλ.
CIMG1316.JPG
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Φαντάροι παντού, ειδικά στα λεωφορεία ήταν πλειοψηφία. Τουλάχιστον πληρώνουν συμβολικό εισιτήριο, διότι οι μισθοί τους είναι αστείοι και η θητεία είναι 3 χρόνια για τους άνδρες και 2 για τις γυναίκες. Πολύ φιλικοί και με ενδιαφέρον να μάθουν τι πιστεύουμε για τη χώρα τους και την κατάσταση.

CIMG1320.JPG

Πολύ πρακτικό το τραμ στην Ιερουσαλήμ, όπου μοιράζεσαι το βαγόνι με μουφτήδες, ραβίνους, κοτσιδάκηδες, χριστιανούς προσκηνυτές, οπαδούς της Χαποέλ Ιερουσαλήμ, χίπηδες και λοιπούς παρατρεχάμενους.
CIMG1331.JPG

Στη Ραμάλα έχουν ένα θέμα με το clopyright.
CIMG1334.JPG
Θέα της Ραμάλα από το hostel.
CIMG1337.JPG
CIMG1342.JPG

Δε θα μπορούσε να λείπει ο Αραφάτ.
CIMG1344.JPG

Πλανώδιος με αφίσα Τσάβες. Για το Μαδούρο ούτε λόγος βέβαια.
CIMG1345.JPG

Πάρα πολύ γκραφίτι στη Ραμάλα.
CIMG1347.JPG

Τα KFC πάντως ήταν αυθεντικά κι όχι μαϊμού. Γενικώς η Ραμάλα είναι μια πόλη με πάρα πολλή ζωή, γεμάτη εμπορικά κέντρα, ακριβά αυτοκίνητα και μια οικονομία που κινείται. Διαβόητη για τη διαφθορά της, η Παλαιστινιακή Αρχή διαχέει χρήμα γενικώς, πολλές οι πολυτελείς κατοικίες.
CIMG1348.JPG

Στον ΄ταφο του Αραφάτ, λίγο πριν τη σύλληψη.
CIMG1349.JPG
CIMG1350.JPG


Επιστροφή στην Ιερουσαλήμ, δε νομίζω να είμαι ο μόνος που βρήκε το όνομα της μάρκας του ασανσέρ ολίγον ειρωνικό.
CIMG1355.JPG
 
Last edited:

KIKI

Member
Μηνύματα
2.796
Likes
7.621
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
μου αρεσε πολύ το κομματι για το Ισραηλ. Τα ιδια περιπου θα εγραφα και εγω , και μετα απο 2 φορές που εχω παει ξαναπαω ευχαρίστως .
Οσο για τους Ισραηλινους εγω επεσα μόνο σε μουντρουχους , δεν θυμαμαι κατι θετικό απο την συμπεριφορά τους . Αντιθετα εχω τις καλιτερες εντυπωσεις απο τους Παλαιστίνιους .
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
To μουσείο του Ισραήλ έχει εξαιρετικά εκθέματα κια παρουσίαση, π.χ. εδώ μέσα βρίσκονται τα αρχαιότερα χειρόγραφα στην εβραϊκή γλώσσα, με το σχήμα του δοχείου να έχει πολλούς συμβολισμούς.
CIMG1362.JPG

Τεράστια μακέτα του πώς ήταν η Ιερουσαλήμ την εποχή του Σολομώντα.
CIMG1365.JPG
Και μοντέρνα τέχνη διαθέτουμε.
CIMG1370.JPG
CIMG1372.JPG
Αλλά το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του είναι η παρουσίαση, μέσω και φωτογραφιών, της εβραϊκής κουλτούρας, από τη γέννηση και την περιτομή μέχρι την ταφή.
CIMG1396.JPG
CIMG1397.JPG

Πολύ γουστάρω αρχαία βιβλία.
CIMG1398.JPG

Υπάρχουν ολόκληρα αντίγραφα συναγωγών ανά τον κόσμο, από την Ινδία μέχρι το Μπουένος Άιρες και το Τόκυο.
CIMG1407.JPG

Πρώτη όψη του Τείχους των Δακρύων από μακριά και κοντά.
CIMG1423.JPG
CIMG1426.JPG
CIMG1434.JPG
CIMG1438.JPG

Η ανθρωπογεωγραφία είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα.
CIMG1445.JPG

Θέα του χρυσού τρούλου στο Όρος του Ναού.
CIMG1464.JPG

Τα Ιεροσόλυμα είναι μια πόλη με αιώνες ιστορίας και το θυμίζουν σε πολλές γωνιές.
CIMG1477.JPG
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Ιεροσόλυμα το βράδυ μετά τη βροχή.
CIMG1509.JPG


Από τρελό κι από μπλουζάκι μαθαίνεις την αλήθεια.
CIMG1517.JPG
CIMG1518.JPG

Στη Βηθλέεμ πλήθη ευσεβών κάνουν ουρά για να αγγίξουν το σημείο της γέννησης του Ιησού. Στην προσπάθειά τους παίζουν ευσεβείς σφαλιάρες και ανταλάσσουν ευλαβικά σπρωξίματα, κωμικό το θέαμα. Οι πιο σφίχτερμεν ακουμπούν το αστέρι που υποδηλώνει το σημείο της γέννησης.
CIMG1525.JPG

Μετά το Τείχος των Δακρύων, το Τείχος της Ντροπής.
CIMG1538.JPG

Χωρίς σχόλια.
CIMG1542.JPG
CIMG1547.JPG

Η Χεβρώνα σχεδόν πάντα κάνει πρωτοσέλιδα για τους λάθος λόγους, αλλά είναι όμορφη πόλη.
CIMG1553.JPG
CIMG1556.JPG
CIMG1557.JPG

Συρματοπλέγματα χωρίζουν τους Παλαιστίνιυς από τους εποίκους, που ζουν από πάνω. Κατά τους Παλαιστίνιους οι Εβραίοι τους πετάνε κάτουρα και bleach στο κεφάλι τους κάθε μέρα. Τουλάχιστον ύποπτο ότι ήξεραν και το "urine" και το "bleach" όλοι όσοι ήρθαν αυθόρμητα να μας πουν τον καημό τους, με άπταιστα Αγγλικά.
CIMG1562.JPG

Τραγικής εμπνέυσεως checkpoint, ακόμη κι από αισθητικής άποψης. Στο Άουσβιτς είμαστε;
CIMG1567.JPG

Κωμικοτραγικές καταστάσεις στο ιερό τζαμί/συναγωγή στη Χεβρώνα. Είναι χωρισμένο στα δύο, από αλλού μπάινουν οι Μουσουλμάνοι, αλλού οι Εβραίοι, οι Χριστιναοί και στις δύο πλευρές αλλά πρέπει να κάνουν τον κύκλο του ναού διότι οι δυο πλευρές χωρίζονται από τοίχο για να μη βλέπονται οι δυο κοινότητες, που έτσι κι αλλιώς θα ιδωθούν αφού στους τάφους των Πατριαρχών υπάρχει παράθυρο, άρα και οπτική επαφή. Παράνοια.
CIMG1575.JPG

Η Χεβρώνα έχει την ιδιαιτερότητα ότι υπάρχουν έποικοι στο κέντρο της πόλης. Άρα επεισόδια, στρατός, ακτιβιστές, παρατηρητές και γενικώς μόνο νορμάλ πόλη δε λέγεται, ακόμη και για τα δεδομένα της χώρας.
CIMG1577.JPG


Σπίτι Παλαιστινίων όπου φάγαμε, είδαμε βίνετο με τα επεισόδια της χτεσινής ημέρας με...υπότιτλους στα Αγγλικά και ακούσαμε πραγματικά απίστευτα πράγματα. Ορισμένα δύσκολα να τα πιστέψει κανείς, όπως π.χ. ότι οι Παλαιστίνιοι πάντα αφήνουν κάποιον μέσα στο σπίτι τους, διαφορετικά μπουκάρει ο στρατός, τους το κατασχέτει και το δίνει σε εποίκους.
CIMG1580.JPG

Μετά τα επεισόδια πλάκωσαν και οι πολιτικοί, ένθεν και ένθεν για να μαζέψουν καμιά ψήφ... ε για να συμπαρασταθούν ήθελα να πω, έχουμε κι εκλογές.
CIMG1582.JPG
CIMG1589.JPG


Χωρίς σχόλια.
CIMG1592.JPG


Μάνα, πάω στο χασάπη δυο λεπτά να φέρω κανά κεφάλι καμήλας να φάμε για μεσημεριανό.
CIMG1596.JPG
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πάμε και στους εποίκους. Οι οποίοι επίσης έχουν περιορισμούς, όπως το ότι δεν τους επιτρέπεται να περνάνε από συγκεκριμένους δρόμους, με αποτέλεσμα να κάνουμε κάτι τραγικά detours, αφού την επομένη είχαμε πινακίδες εποίκου, στις τρεις νεότατες εποικιστικές κοινότητες που επισκεφθήκαμε.

CIMG1603.JPG

Ο άνθρωπος που μας έκανε το τουρ είναι ο πρώην υπεύθυνος του Ηρωδείου. Στο οποίο πήγαμε αλλά δεν το επισκεφθήκαμε (να προστεθεί στα απωθημένα!), αν και είχαμε θέα στο "κάτω" Ηρώδειο.
CIMG1605.JPG

Ε τότε γιατί πήγαμε στο Ηρώδειο; Για να ξεκινήσουμε το τουρ από το σημείο δολοφονίας του προκατόχου του ξεναγού μας, ο οποίος είδε τον συνάδελφό του να δολοφονείται ως μέρος τη τελετής μύησης στην PLO (ή έτσι μας είπε, δεν ήμουν εκεί) και τους δολοφόνους να το σκάνε για την Ιορδανία μέχρι να παραγραφεί το έγκλημα, και μετά από χρόνια να διορίζονται υπεύθυνοι ασφαλείας της ίδιας κοινότητας.
CIMG1606.JPG

Μπάλες κατά ενδεχόμενων πολιορκητών που ήταν έτοιμες προς χρησιμοποίηση στο Ηρώδειο.
CIMG1607.JPG

Παιδικός σταθμός σε εποικιστική κοινότητα. Ορθόδοξα και μη εβραιάκια παίζουν μαζί. Για μουσουλμάνους ούτε λόγος.
CIMG1609.JPG

Πέσαμε σε πιτζάμα πάρτι στο δημοτικό. Άπειρα τα παιδάκια, ρώτησα πόσα παιδιά κάνει κατά μέσο όρο μια οικογένεια εποίκων. Απάντηση : 6-7...
CIMG1612.JPG

Ο ξεναγός μας ο Μπρους στο λυώμενό του. Είναι από την Καλιφόρνια κι έχει απίστευτη προσωπική ιστορία: εργαζόταν στο κατασκοπευτικό κομμάτι της CIA κατά τον πόλεμο των 6 ημερών, τον είχαν βάλει να κούει τις συνομιλίες των Ισραηλινών, ακούγοντας έναν Ισραηλίτη φαντάρο να μιλάει με τη μητέρα του χωρίς να ξέρει ότι σε λίγες ώρες ξεκινάει η επίθεση, ο Μπρους συνειδητοποίησε ότι "υπηρετούσε στη λάθος πλευρά". Πήγε στο Ισραήλ, έγινε έποικος, αφήνοντας μια άνετη ζωή στην Καλιφόρνια για να μ΄νει σε ένα λυώμενο στα κατσάβραχα, ουσιαστικά σε εμπόλεμη ζώνη. Το κίνητρο; "Οι γραφές λένε ότι πρέπει να επιστρέψουμεστη γη των προγόνων μας". Σε αντίθεση με αυτά που περίμενα και οι 3 κοινότητες που επισκεφθήκαμε ήταν πολύ φτωχικές. Σαφώς πιο πλούσιες από αυτές των Παλαιστινίων, αλλά ουδεμία σχέση με άλλες που έχουν βίλες. Οι έποικοι είχαν τρία κοινά, ασχέτως με το αν ήταν Ιταλοί, Αιθίοπες, Ρώσοι ή Νοτιαφρικάνοι (απ' όλους γνωρίσαμε):
1. Απόλυτη πίστη ότι εκπληρώνουν μια προφητεία
2. Θυμός για το Τείχος της Ντροπής, αφού τους άφησε από την πλευρά των "εχθρών"
3. Πλήρωσαν τα μαλλιά τους για να αποκτήσουν το οικόπεδο και την οικοδομική άδεια, παρότι γνώριζαν ότι ενδεχομένως να τους ξηλώσουν από κει, όπως έχει γίνει με διάφουρς οικισμούς που παραβαίνουν τη συμφωνία στον ΟΗΕ. Στην ερώτηση αν νιώθουν παράνομοι η απάντηση ήταν η ίδια πάνω κάτω: κριτής μας ο Θεός, όχι τα δικαστήρια κι ο ΟΗΕ.
CIMG1618.JPG

Επιστροφή στα Ιεροσόλυμα για να κάνουμε τη Via Dolorosa (δρόμος των Παθών; δεν ξέρω πώς λέγεται στα Ελληνικά , ισπανικό οδηγό είχα) με τους Φραντσισκανούς που μια φορά την εβδομάδα κάνουν αναπαράσταση των Παθών.
CIMG1622.JPG

Να πω ότι με κατέλαβε καμιά κατάνυξη, ψέμματα θα είναι. Ο μαύρος ιερέας κρατούσε το μεγάφωνο για να ακούγεται η λειτουργία των περιφερόμενων ιερέων, όχι εκπληκτικά κατανυκτικό.
CIMG1627.JPG

Ωραία πόλη πάντως, με πολλούς τόνους ιστορίας, θρησκευτικής και μη.
CIMG1634.JPG




CIMG1635.JPG



CIMG1640.JPG



CIMG1655.JPG



CIMG1665.JPG



CIMG1669.JPG



CIMG1676.JPG



CIMG1683.JPG



CIMG1685.JPG



CIMG1694.JPG



CIMG1698.JPG
 
Last edited by a moderator:

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.707
άι σιχτίρ! το μόνο που σκεφτόμουνα όσο διάβαζα για τους εποίκους ήταν αυτό, άι σιχτίρ... βασικά ήδη μετανιώνω που το γράφω αλλά έτσι μου βγήκε και δεν πρέπει να καταπιέζουμε τα αισθήματά μας!
Γιώργο για το γράψιμο σου τι να πω, μετά από διαφήμιση περιμένουμε να γίνεις και βιβλίο!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.252
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom