• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Καζακστάν Κιργιστάν Ουζμπεκιστάν Τατζικιστάν Τουρκία Travelling along the ''Roof of the World" Pamir Highway..η ιστορία του δρόμου

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
Νομίζω έχεις αδυνατίσει σε σχέση με τις πρώτες φωτογραφίες του ταξιδιού. Πόσα κιλά έχασες;
Εννοείται πως αδυνάτησα! Ένα 7κιλο περίπου :D. Είχα όμως περίσσεια :haha: Ειδικά στην Ασία στα βουνά το φαγητό ήταν ''μίνιμαλ'' και η οδήγηση απαιτητική! Αλλά και στις πόλεις έπεφτε αρκετό περπάτημα. Ένα άλλο επίσης είναι οτι είδικα οταν οδηγάς μηχανή δεν μπορεις να σταματήσεις να φας κανονικα το μεσημερι πχ...συνήθως τρως κατι ελαφρυ μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου. Ε κι εκει το βράδυ πόσο να φας! Το πρωί όπου είχαμε την ευκαιρία τρώγαμε καλό πρωινό

Tόσο μεγάλης διάρκειας ταξίδια καλό είναι να σπάνε σε επιμέρους ιστορίες. Αλλιώς γίνεται ένα χαοτικό πράγμα με συνεχή καταιγισμό εικόνων και περιγραφών, που πια χάνεις την αρχή και το τέλος.
Καταλαβαίνω πως το λες, απλά δεν μπορει να χωριστεί, υπάρχουν πολλές αναφορές σε προηγούμενες ή επόμενες καταστάσεις, υπάρχει μια συνέχεια που δεν μπορει να σπάσει. Θα άλλαζε όλο το νόημα. Μπορεί όμως κάποιος να το διαβάσει με την ησυχία του κομμάτι κομμάτι, οπως ένα βιβλίο ;) Άλλωστε το κάθε κεφάλαιο είναι μια ξεχωριστή ημέρα με αρχή, μεση και τελος. Προσπάθησε να το διαβάζεις μερα μερα :)
 

viktoria

Member
Μηνύματα
173
Likes
461
Καλημερα, απο τις κορυφαιες ιστοριες!αψογο δεσιμο εικονας κειμενου συν περιπετειωδες συν χιουμοριστικο!συνεχισε ακαθεκτος και συντομα και αλλες σου περιπετειες!!!:clap:
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Το ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι αλλά θα ξαναπώ ότι λατρεύω την ιστορία σου, το ταξίδι σου, τον τρόπο γραφής σου, τις φωτογραφίες σου και τη δύναμή σου (αρχ@@@@ πήγα να γράψω αλλά είπα να είμαι κομψή...) να κάνεις ένα τέτοιο ταξίδι με μηχανή και μάλιστα ένα μεγάλο κομμάτι μόνος
 

Marios_Gr

Member
Μηνύματα
535
Likes
2.622
Εννοείται πως αδυνάτησα! Ένα 7κιλο περίπου :D. Είχα όμως περίσσεια :haha: Ειδικά στην Ασία στα βουνά το φαγητό ήταν ''μίνιμαλ'' και η οδήγηση απαιτητική! Αλλά και στις πόλεις έπεφτε αρκετό περπάτημα. Ένα άλλο επίσης είναι οτι είδικα οταν οδηγάς μηχανή δεν μπορεις να σταματήσεις να φας κανονικα το μεσημερι πχ...συνήθως τρως κατι ελαφρυ μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου. Ε κι εκει το βράδυ πόσο να φας! Το πρωί όπου είχαμε την ευκαιρία τρώγαμε καλό πρωινό



Καταλαβαίνω πως το λες, απλά δεν μπορει να χωριστεί, υπάρχουν πολλές αναφορές σε προηγούμενες ή επόμενες καταστάσεις, υπάρχει μια συνέχεια που δεν μπορει να σπάσει. Θα άλλαζε όλο το νόημα. Μπορεί όμως κάποιος να το διαβάσει με την ησυχία του κομμάτι κομμάτι, οπως ένα βιβλίο ;) Άλλωστε το κάθε κεφάλαιο είναι μια ξεχωριστή ημέρα με αρχή, μεση και τελος. Προσπάθησε να το διαβάζεις μερα μερα :)
Mα για να το διαβάσω πρέπει να πάρω εξάμηνη άδεια άνευ αποδοχών από τη δουλειά μου...o_O

Αν υπάρχει μία νοηματική συνέχεια σε όλο αυτό που δεν μπορεί να σπάσει, τότε η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να συμπτυχθεί η περιγραφή και να μειωθούν οι φωτογραφίες, που σε πολλές περιπτώσεις απεικονίζουν επαναλαμβανόμενα το ίδιο πράγμα με ελάχιστη απόκλιση.
 
Last edited:

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Mα για να το διαβάσω πρέπει να πάρω εξάμηνη άδεια άνευ αποδοχών από τη δουλειά μου...o_O

Αν υπάρχει μία νοηματική συνέχεια σε όλο αυτό που δεν μπορεί να σπάσει, τότε η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να συμπτυχθεί η περιγραφή και να μειωθούν οι φωτογραφίες, που σε πολλές περιπτώσεις απεικονίζουν επαναλαμβανόμενα το ίδιο πράγμα με ελάχιστη απόκλιση.
Αυτά που γράφω παρακάτω μην τα θεωρήσεις προσωπική απάντηση. Κυρίως είναι σκέψεις που έκανα με αφορμή τις παρατηρήσεις σου.
Ένα μεγάλο ποσοστό (σχεδόν τα μισά) από αυτά που γράφει ο άνθρωπος είναι ενημερωτικά για τα μέρη που πήγε. Και μάλιστα, όπως και ο ίδιος λέει, είναι αντιγραφή από το ίντερνετ. Αν τα γνωρίζεις ή δε σε ενδιαφέρουν μην τα διαβάζεις. Κι εγώ δε σου κρύβω ότι τα περισσότερα πληροφοριακά δεν τα διαβάζω. Τα περνώ στα γρήγορα ή διαβάζω κάτι που με νοιάζει. Όμως τα σημεία της ιστορίας που αφορούν την περιήγηση και τους στοχασμούς του είναι απαραίτητα για να πάρουμε την ιδέα που είναι ικανή για να μας δώσει το νόημα του συγκεκριμένου ταξιδιού. Σε αυτόν τον τομέα ίσως γράφει και λίγα. Γι αυτό και του κάνω συχνές ερωτήσεις.
Η αλήθεια είναι πως είναι ένα μεγάλο ταξίδι και τραβά πολύ. Όμως το καλό με το συγγραφέα είναι πως δεν κάνει μεγάλες διακοπές της αφήγησής του και δε νομίζω ότι εμένα μου παίρνει πάνω από 15 λεπτά για να διαβάσω και να δω τις φωτογραφίες του κάθε μέρα.
Από κει και μετά είναι το ενδιαφέρον που έχει καθένας για τα μέρη που περιγράφει ο @jmar .
Οι φωτογραφίες ίσως είναι πολλές, αλλά εγώ έχω ξαναπεί εδώ ότι είναι το κυριότερο (για το γούστο μου) σε αυτές τις ιστορίες.
 

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
Καλημερα, απο τις κορυφαιες ιστοριες!αψογο δεσιμο εικονας κειμενου συν περιπετειωδες συν χιουμοριστικο!συνεχισε ακαθεκτος και συντομα και αλλες σου περιπετειες!!!:clap:
Το ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι αλλά θα ξαναπώ ότι λατρεύω την ιστορία σου, το ταξίδι σου, τον τρόπο γραφής σου, τις φωτογραφίες σου και τη δύναμή σου (αρχ@@@@ πήγα να γράψω αλλά είπα να είμαι κομψή...) να κάνεις ένα τέτοιο ταξίδι με μηχανή και μάλιστα ένα μεγάλο κομμάτι μόνος
Πολλά ευχαριστω για τα τοσο ομορφα λόγια σας! :)
 

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
ΗΜΕΡΑ 33η, 4 Σεπτεμβρίου 2018

Saint Petersburg - Kaluga

Χλμ ημέρας 870



Ξύπνησα το πρωί με βαριά καρδιά η αλήθεια είναι καθώς σιγά σιγά θα άρχιζα την κατάβαση προς την πατρίδα! Ασε που ήθελα και μια μέρα που να μην κάνω τπτ, είχε ήδη περάσει πάνω από μήνας που δεν είχα σταματημό! :D Αλλά ας όψεται...

Το πρωί ήθελα να επισκεφθώ το
Ανάκτορο και κήποι Πέτερχοφ Peterhof Grand Palace Είναι οι λεγόμενες Βερσαλίες της Ρωσίας, επιβλητικές και αριστοκρατικές Πεντακάθαροι και καλοδιατηρημένοι κήποι και συντριβάνια, προκαλούν δέος με την έκταση και την πολυτέλεια!!! Το ανάκτορο βρισκόταν περίπου 40 χλμ δυτικά της Αγίας Πετρούπολης. Το μελετησα από δω το μελέτησα από κει και δεν έβγαινε, καθώς έπρεπε ήδη να χα σηκωθεί πολύ πρωί για να καλύψω τα περίπου 900χλμ της ημέρας. Έτσι το άφησα για να έχω ένα απωθημένο στην Αγία Πετρούπολη, ίσως κάποτε με ξαναβγάλει ο δρόμος για κεί! Πάντως όποιος βρεθεί και έχει χρόνο αξίζει η επίσκεψη εκεί!

φωτο από ιντερνετ


Ξεκινώντας λοιπόν και πήρα τον δρόμο προς Kaluga που είχα σκοπό να διανυκτερευσω



Βγαίνοντας από Αγία Πετρούπολη





Σιγά σιγά μπαίνω στον βαρετό αλλά αναγκαίο για να βγουν τα χλμ αυτοκινητόδρομο





Ο καιρός και σήμερα εξαιρετικός



Δεν έχω πίσω σέλα να σε βάλω παιχταρά μου!! :cool:



Την μονοτονία έσπαγε που και που καμιά λίμνη



Και μερικά μικρά κομμάτια επαρχιακού μέσα από δάση





Περνώντας από την λίμνη Ozerninskoye Vodokhranilishche







Καμερούλες Ahead :p Οι συγκεκριμένες σε όλο το δρόμο έβλεπαν το μπροστά μέρος της μηχανής, όποτε δεν με ενδιέφεραν :cool:





Απαραίτητη στάση για Refueling και ξεκουράστινγκ :D, διότι με την ''900αρα'' πονάει το κ@λαρακι :haha:



και ξανά μανά στο δρόμο...





Μ' αυτά και μ'αυτα έφτασα στην πόλη kaluga, αργά το απόγευμα. Έμεινα στο εξαιρετικό Rocket Hostel με πάρκινγ στην πίσω πλευρά του. Έδωσα 6 δολάρια. Έσπασα κι ένα ποτηράκι και πλήρωσα κι άλλο ένα δολαριάκι :D Ηρθε η μάνατζερ αυτοπροσώπως και μου το ζήτησε. (για να πάρει μια εξάδα :p)! Αρχικά ήθελε και παραπάνω, αλλα τελικά βολευτηκε με το μονοδόλαρο που είχα...τΤις ζημιές τις πλερώνουμε μανδαμ, τι μας περάσατε!!! :haha:
Αφού χαλάρωσα, ήπια το καφεδάκι μου, στην συνέχεια κατευθύνθηκα στο κέντρο της πόλης για μικρή βόλτα ίσα για να τσιμπήσω κάτι.




Η Kaluga είναι μια πόλη και το διοικητικό κέντρο της περιοχής Kaluga της Ρωσίας, που βρίσκεται στον ποταμό Oka 150 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Μόσχας. Πληθυσμός: 324.698 (απογραφή του 2010) Ιδρύθηκε στα μέσα του 14ου αιώνα ως σύνοριακο φρούριο στα νοτιοδυτικά σύνορα του Μεγάλου Δουκάτου της Μόσχας. Στον Μεσαίωνα η Kaluga ήταν ένας μικρός οικισμός που ανήκε στους πρίγκιπες Voritynsky. Το προγονικό σπίτι αυτών των πριγκίπων βρίσκεται νοτιοδυτικά της σύγχρονης πόλης.
Τα τελευταία χρόνια, η Kaluga έχει γίνε κέντρο της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ πολλές εταιρείες από άλλες χώρες ανοίγουν μονάδες συναρμολόγησης στην περιοχή

Από το 1892 έως το 1935 στην Καλούγκα ζούσε ο Κ. Τσιόλοφσκι . Ήταν ένας μεγάλος στοχαστής για το διάστημα, μεγάλος επιστήμονας και άνθρωπος που ανακάλυψε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ανεβούμε στο διάστημα. Το 1967 άνοιξε εκεί το Μουσείο του Διαστήματος . Ακόμα και σήμερα οι αστροναύτες έρχονται στην Kaluga πριν από το πρώτο τους ταξίδι στο διάστημα.


Έχοντας βέβαια επισκευθεί το Μουσείο Κοσμοναυτικής στην Μόσχα δεν θα έβλεπα κάτι παραπάνω σε αυτό της Καλούγκα



Μετά την μικρή βόλτα, επιστροφή στο Χοστελ, χαλάρωση και ψάξιμο του επόμενου ξενοδοχείο που θα έμενα στο Κίεβο για 2 νύχτες. Από την προηγούμενη μέρα στην Αγία Πετρούπολη, είχα κανονίσει για την επίσκεψη μου στο πυρηνικό εργοστάσιο του Chernobyl

ΤΕΛΟΣ 33ης ΗΜΕΡΑΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
ΗΜΕΡΑ 33η, 4 Σεπτεμβρίου 2018

Saint Petersburg - Kaluga

Χλμ ημέρας 870



Ξύπνησα το πρωί με βαριά καρδιά η αλήθεια είναι καθώς σιγά σιγά θα άρχιζα την κατάβαση προς την πατρίδα! Ασε που ήθελα και μια μέρα που να μην κάνω τπτ, είχε ήδη περάσει πάνω από μήνας που δεν είχα σταματημό! :D Αλλά ας όψεται...

Το πρωί ήθελα να επισκεφθώ το
Ανάκτορο και κήποι Πέτερχοφ Peterhof Grand Palace Είναι οι λεγόμενες Βερσαλίες της Ρωσίας, επιβλητικές και αριστοκρατικές Πεντακάθαροι και καλοδιατηρημένοι κήποι και συντριβάνια, προκαλούν δέος με την έκταση και την πολυτέλεια!!! Το ανάκτορο βρισκόταν περίπου 40 χλμ δυτικά της Αγίας Πετρούπολης. Το μελετησα από δω το μελέτησα από κει και δεν έβγαινε, καθώς έπρεπε ήδη να χα σηκωθεί πολύ πρωί για να καλύψω τα περίπου 900χλμ της ημέρας. Έτσι το άφησα για να έχω ένα απωθημένο στην Αγία Πετρούπολη, ίσως κάποτε με ξαναβγάλει ο δρόμος για κεί! Πάντως όποιος βρεθεί και έχει χρόνο αξίζει η επίσκεψη εκεί!

φωτο από ιντερνετ


Ξεκινώντας λοιπόν και πήρα τον δρόμο προς Kaluga που είχα σκοπό να διανυκτερευσω



Βγαίνοντας από Αγία Πετρούπολη





Σιγά σιγά μπαίνω στον βαρετό αλλά αναγκαίο για να βγουν τα χλμ αυτοκινητόδρομο





Ο καιρός και σήμερα εξαιρετικός



Δεν έχω πίσω σέλα να σε βάλω παιχταρά μου!! :cool:



Την μονοτονία έσπαγε που και που καμιά λίμνη



Και μερικά μικρά κομμάτια επαρχιακού μέσα από δάση





Περνώντας από την λίμνη Ozerninskoye Vodokhranilishche







Καμερούλες Ahead :p Οι συγκεκριμένες σε όλο το δρόμο έβλεπαν το μπροστά μέρος της μηχανής, όποτε δεν με ενδιέφεραν :cool:





Απαραίτητη στάση για Refueling και ξεκουράστινγκ :D, διότι με την ''900αρα'' πονάει το κ@λαρακι :haha:



και ξανά μανά στο δρόμο...





Μ' αυτά και μ'αυτα έφτασα στην πόλη kaluga, αργά το απόγευμα. Έμεινα στο εξαιρετικό Rocket Hostel με πάρκινγ στην πίσω πλευρά του. Έδωσα 6 δολάρια. Έσπασα κι ένα ποτηράκι και πλήρωσα κι άλλο ένα δολαριάκι :D Ηρθε η μάνατζερ αυτοπροσώπως και μου το ζήτησε. (για να πάρει μια εξάδα :p)! Αρχικά ήθελε και παραπάνω, αλλα τελικά βολευτηκε με το μονοδόλαρο που είχα...τΤις ζημιές τις πλερώνουμε μανδαμ, τι μας περάσατε!!! :haha:
Αφού χαλάρωσα, ήπια το καφεδάκι μου, στην συνέχεια κατευθύνθηκα στο κέντρο της πόλης για μικρή βόλτα ίσα για να τσιμπήσω κάτι.




Η Kaluga είναι μια πόλη και το διοικητικό κέντρο της περιοχής Kaluga της Ρωσίας, που βρίσκεται στον ποταμό Oka 150 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Μόσχας. Πληθυσμός: 324.698 (απογραφή του 2010) Ιδρύθηκε στα μέσα του 14ου αιώνα ως σύνοριακο φρούριο στα νοτιοδυτικά σύνορα του Μεγάλου Δουκάτου της Μόσχας. Στον Μεσαίωνα η Kaluga ήταν ένας μικρός οικισμός που ανήκε στους πρίγκιπες Voritynsky. Το προγονικό σπίτι αυτών των πριγκίπων βρίσκεται νοτιοδυτικά της σύγχρονης πόλης.
Τα τελευταία χρόνια, η Kaluga έχει γίνε κέντρο της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ πολλές εταιρείες από άλλες χώρες ανοίγουν μονάδες συναρμολόγησης στην περιοχή

Από το 1892 έως το 1935 στην Καλούγκα ζούσε ο Κ. Τσιόλοφσκι . Ήταν ένας μεγάλος στοχαστής για το διάστημα, μεγάλος επιστήμονας και άνθρωπος που ανακάλυψε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ανεβούμε στο διάστημα. Το 1967 άνοιξε εκεί το Μουσείο του Διαστήματος . Ακόμα και σήμερα οι αστροναύτες έρχονται στην Kaluga πριν από το πρώτο τους ταξίδι στο διάστημα.


Έχοντας βέβαια επισκευθεί το Μουσείο Κοσμοναυτικής στην Μόσχα δεν θα έβλεπα κάτι παραπάνω σε αυτό της Καλούγκα



Μετά την μικρή βόλτα, επιστροφή στο Χοστελ, χαλάρωση και ψάξιμο του επόμενου ξενοδοχείο που θα έμενα στο Κίεβο για 2 νύχτες. Από την προηγούμενη μέρα στην Αγία Πετρούπολη, είχα κανονίσει για την επίσκεψη μου στο πυρηνικό εργοστάσιο του Chernobyl

ΤΕΛΟΣ 33ης ΗΜΕΡΑΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Φτωχά πράμματα σήμερα! 900 χλμ και υποθέτω έβαλες τις καλύτερες φωτογραφίες από τη διαδρομή.
 

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
Φτωχά πράμματα σήμερα! 900 χλμ και υποθέτω έβαλες τις καλύτερες φωτογραφίες από τη διαδρομή.
Η διαδρομή ήταν η ίδια πίσω προς Μόσχα, αυτοκινητόδρομος ως επι το πλείστον, οπότε η συγκεκριμένη μέρα ήταν διαδικαστική. Φτάνοντας Kaluga ήθελα να μην κάνω τπτ! Φαγητό και ξάπλα. Τόσες μέρες σερί ήταν λογικό να ξεκουραστώ σε μια πόλη με όχι τόσο ενδιαφέρον, καθώς επίσης τις επόμενες 2 μέρες στο Κίεβο και στο Τσερνομπιλ θα εριχνα πάλι πολύ περπάτημα! Το μονο που ''μετάνιωσα'' ήταν που δεν πήγα στο ανάκτορο έξω απ την Αγία Πετρούπολη, απλά σκεπτόμενος ότι είχα 900 χλμ μπροστά μου συν οτι ήμουν οριακά με την βίζα (την επόμενη μέρα έληγε), δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω
 

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
ΗΜΕΡΑ 34η, 5 Σεπτεμβρίου 2018

Kaluga - Kiev

Χλμ ημέρας 710



Αρκετά πρωινό το ξύπνημα και αυτή τη φορά. Ζητάω απ την κοπελίτσα αν υπάρχει η δυνατότητα να μου φτιάξει κάτι για πρωινό, μου αναφέρει ότι μπορεί να μου κανει αυγά με λουκάνικα λιγο τυρί και ψωμάκι και για ρόφημα άφθονο τσάι και καφέ (για 1 δολάριο όλα αυτά) Συνήθως όταν έμενα σε χόστελ ψώνιζα απ την προηγούμενη μέρα από μίνι μάρκετ για το πρωινό αλλά και το κολατσιό της ημέρας, αν δεν προσέφερε πρωινό το κατάλυμα ή αν δεν άξιζε. Αφού πήρα δυνάμεις, ξεκίνησα σιγά σιγά για άλλη μια 700άρα+ στα Ρωσικά (και λίγο Ουκρανικά) εδάφη. Πολύ χιλιόμετρο αυτή η χώρα βρε παιδί μου! :D

Ο δρόμος μέχρι να βγω στον αυτοκινητόδρομο Μ3, πολύ καλός και αρκετά ''πράσινος''



Στη συνέχεια με γκάζι ''καρίδι'' :D βγήκα απ τα σύνορα Ρωσίας και μπήκα Ουκρανία! Υπήρχαν και εδώ σε αρκετά σημεία κάμερες που όμως σε ''χτύπαγαν'' μπροστά, έτσι πήγαινα κάτι τι περισσότερο απ τα όρια χωρίς ιδιαίτερο άγχος. Άλλο ένα ''συν'' της μοτοσυκλέτας :clap::cool:

Στα ρώσικα σύνορα στον έλεγχο διαβατηρίων κοίταξαν και τις προηγούμενες διελεύσεις μου από την χώρα. Σε κάποια στιγμή ο συνοριακός φωνάζει ένα αξιωματικό δείχνοντας του τις σφραγίδες λέγοντας του κάτι. Λέω από μέσα μου ''μάστορα άντε τελείωνε έχω δρόμο μπροστά μου''! :haha: Μου λέει σε κάποια φάση...Visa end!! Του λέω TODAY visa end! αη αμ λιβινγκ Ράσια μαη φρέντ! :haha: ΟΚ μου λέει! :p Αφού τα είπαν λίγο με τον αξιωματικό τελικά μου σφράγισε το διαβατήριο και μου ευχήθηκε να πάω στο καλό! Αυτό θα πει, την ''ξεζούμισα'' την Ρώσικη Visa :p. Ήταν το μοναδικό μου άγχος, μην μείνω τελευταία μέρα και μέσα και με πάνε στα Γκουλάνγκ :eek: :D




Ξεκινάω από σύνορα παίρνοντας τον Μ02 για Κίεβο. Ο δρόμος αποτελούνταν από μεγάλες ευθείες χωρίς μεγάλο ενδιαφέρον αλλά και χωρίς πολλά δέντρα, μόνο λιβάδια







φτάνοντας σιγά σιγά στο Κίεβο





Περνάω τον Δνείπερο ποταμό

Ο Δνείπερος είναι ο τρίτος μεγαλύτερος ποταμός στην Ευρώπη μετά το Βόλγα και το Δούναβη. Έχει συνολικό μήκος 2.285 km εκ των οποίων τα 485 είναι στη Ρωσία, τα 595 στη Λευκορωσία και τα υπόλοιπα 1.095 km στην Ουκρανία. Σε μήκος 1.677 km είναι πλωτός και η λεκάνη απορροής του έχει έκταση 504.000 km2 από τα οποία τα 289.000 km2 βρίσκονται σε ουκρανικό έδαφος.

Κατά την αρχαιότητα ήταν γνωστός με την ονομασία Βορυσθένης, που σημαίνει «αυτός που ρέει από τα βόρεια» και αναφέρεται από τον Ηρόδοτο ήδη από τον 5ο αιώνα π.Χ. Χρησιμοποιήθηκε ήδη από νωρίς ως υδάτινη οδός και ιδιαίτερα κατά το Μεσαίωνα όταν αποτελούσε τμήμα της Εμπορικής Οδού Βαράγγων- Ελλήνων ανάμεσα στη Βαλτική Θάλασσα και τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία.

Πηγάζει από τα υψώματα Βαλντάι στην κεντρική Ρωσία, δυτικά της Μόσχας σε μια περιοχή σκεπασμένη από έλη και τύρφηκαι στη συνέχεια ρέει προς νότον για να καταλήξει στον Εύξεινο Πόντο δυτικά της Χερσώνας. Για μήκος 115 km σχηματίζει το φυσικό σύνορο μεταξύ Λευκορωσίας και Ουκρανίας ενώ στα τελευταία 800 km έχουν δημιουργηθεί μέσω φραγμάτων, μια σειρά από τεχνητές λίμνες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή υδροηλεκτρικής ενέργειας. Τα φράγματα αυτά, κατασκευασμένα την σοβιετική εποχή, έχουν ιδιαίτερη οικονομική σημασία και παράγουν το 10% περίπου της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ουκρανία. Ενδεικτικά αναφέρεται ο υδροηλεκτρικός σταθμός ισχύος 750 MW κοντά στην πόλη Ζαπορίζιαπου είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη. Κατά μήκος του, συγκεντρώνονται πολυάριθμες βιομηχανικές μονάδες, με αποτέλεσμα, την εμφάνιση ιδιαίτερα έντονων προβλημάτων ρύπανσης των υδάτων του.
Κατά μήκος των όχθεων του είναι χτισμένες πολυάριθμες πόλεις με σημαντικότερες την πρωτεύουσα της Ουκρανίας Κίεβο, το Σμολένσκ (Ρωσία), το Ντνιπροπετρόφσκ, τη Ζαπορίζια και τη Χερσώνα.














μπαίνοντας στα προάστια του Κιέβου







Φτάνοντας στο κέντρο είχε ολίγον κίνηση :rolleyes:





Με την συνήθης τακτική τσουπ τσουπ, έφτασα μπροστα :D





μπαίνοντας στην παλιά πόλη αντικρίζεις την χαρακτηριστική πλακόστρωση





Έφτασα και έμεινα στο πολύ καλό Hostel Delil (7 δολάρια η βραδιά) Βρισκόταν σε εσωτερική αυλή με πολυκατοικίες. Η κυρία εκεί μου είπε να πάρω όλα τα πράγματα μου απ την μηχανή, γιατί μπορεί κάποιος περνώντας να ''ψειρίσει'' αν δει κάτι εύκολο, αν και έχει και κάμερες μου είπε. Ξέχασα τα γάντια στο τσαντάκι στο τιμόνι της μηχανής και όντως μου τα ψείρισαν o_O :mad:. Τα χαν βγάλει τα λεφτά τους, είχαν και δύο σκισιματάκια απ το ταξίδι, οπότε ολα οκ, το μόνο κακό ήταν ότι δεν είχα δεύτερα καλοκαιρινά γάντια! (τα χειμερινά δεν τα είχα βάλει ποτέ, δεν χρειάστηκαν) Ευτυχώς έμεναν λίγες μέρες οδήγησης ακόμα

Ντουζάκι και γρήγορα κάτω για την πόλη! :clap:
 

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
Για άλλη μια φορά είχα επιλέξει το Χόστελ να ήταν στην καρδιά του Κιέβου.

Golden Gate Όντως σε τρία λεπτά βρισκόμουν στην χρυσή πύλη



Απ την πίσω πλευρά, μουσικοί του δρόμου χρωμάτιζαν με νότες την όμορφη πλατεία



πάρα πολύς κόσμος χαλάρωνε εκεί



Είναι προφανές, είχα μπει Ουκρανία :D



Το Σπίτι με τις Χίμαιρες Ένα ιδιαίτερο πραγματικά κτίριο!



Γενικά αρκετά κτίρια στο κέντρο ήταν όμορφης αρχιτεκτονικής



Σιγά σιγά έφτασα στον καθεδρικό ναό της Αγίας Σοφίας

Ο καθεδρικός ναός της Αγίας Σοφίας βρίσκεται στο Κίεβο και είναι ένα εξαιρετικό αρχιτεκτονικό μνημείο των Ρως του Κιέβου. Ο ναός αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα της πόλης του Κιέβου και από το 1990 είναι ένα Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.
Ο καθεδρικός ναός έχει πράσινους και χρυσούς τρούλους, ενώ στο εσωτερικό του ναού υπάρχουν ψηφιδωτά και αγιογραφίες γραμμένοι στα Ελληνικά. Στο εξωτερικό του ναού υπάρχουν διάφοροι κήποι και το μεγάλο χρυσό καμπαναριό, στην είσοδο του καθεδρικού ναού το ύψος του φτάνει τα 16 μέτρα.




Πλήρωσα το αντίτιμο των 2,5 δολαρίων και μπήκα μέσα

Καθεδρικός ναός Αγίας Σοφίας



υπέροχος ο προαύλιος χώρος







Μετά την περιήγηση στον Καθεδρικό ναό βγήκα πάλι και προχώρησα προς την πλατεία

Hetman Bohdan Khmelnitsky Monument Ο τελευταίος μεγάλος ηγέτης (hetman) των Κοζάκων





Στο βάθος διακρίνεται η Μονή Αγίου Μιχαήλ





Προχωρώντας απέναντι προς την μονή

The Cabinet of Ministers - Budynok Uryadu (The Government) Το Κυβερνητικό κτίριο




Princess Olga Monument




Η Μονή Αγίου Μιχαήλ



Το μοναστήρι αρχικά κτίστηκε στο Μεσαίωνα από τον Σβιάτοπολκ Β΄ του Κιέβου. Αποτελείται από το καθολικό της μονής, τη τραπεζαρία του Ιωάννη του Ευαγγελιστή, κτισμένη το 1713, τις Οικονομικές Πύλες, κτισμένες το 1760 και το κωδωνοστάσιο, το οποίο προστέθηκε το 1716-1719. Το εξωτερικό της κατασκευής ξαναχτίστηκε σε ουκρανικό μπαρόκ ρυθμό τον 18ο αιώνα, ενώ το εσωτερικό διατηρεί το αρχικό βυζαντινό ρυθμό. Ο αρχικός καθεδρικός κατεδαφίστηκε από τις Σοβιετικές αρχές το 1934, αλλά ανακατασκευάστηκε και άνοιξε το 1999, μετά την ουκρανική ανεξαρτησία το 1991.







 

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.228
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
Προχώρησα προς το όμορφο πάρκο που βρισκόταν απ την πίσω πλευρά





Η θέα από κει πάνω ήταν μαγευτική!



Από εκεί διέκρινες τα τεράστια και άσχημα μπλοκ κατοικιών που βρισκόντουσαν στην απέναντι πλευρά του Δνείπερου



Prince Volodymyr the Great Monument



Το μνημείο είναι αφιερωμένο στον Μεγάλο Πρίγκιπα του Κιέβου Βλαντιμίρ το Μέγα και χτίστηκε το 1853. Είναι το παλαιότερο γλυπτό μνημείο, κυρίαρχο χαρακτηριστικό της όχθης του Δνείπερου, και ένα από τα σύμβολα της πόλης.



Rodina Mat (Motherland)

Το μνημείο της πατρίδας είναι ένα ιστορικό άγαλμα στο Κίεβο. Το γλυπτό αποτελεί μέρος του Μουσείου Ιστορίας της Ουκρανίας για Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Το άγαλμα από ανοξείδωτο χάλυβα έχυ ύψος 62 μ. Πάνω από το κεντρικό κτίριο του μουσείου, με συνολική δομή μήκους 102 μ. συμπεριλαμβανομένης της βάσης και βάρους 560 τόνων. Το σπαθί στο δεξί χέρι του αγάλματος είναι 16 μέτρα και ζυγίζει 9 τόνους, με το αριστερό χέρι να κρατάει μια ασπίδα 13 με 8 μέτρα με το κρατικό έμβλημα της Σοβιετικής Ένωσης. Αρχικά η εικόνα του αγάλματος σχεδιάστηκε από τον Βούττιτιχ από την ουκρανική ζωγράφο Νίνα Δανλεϊκό, αφού η σχεδίαση αναλήφθηκε από τον Μποροδάι από μια άλλη ουκρανική γλύπτη Χαλένα Καλτσένκο, κόρη του πρωθυπουργού της Ουκρανίας Νικηφόρ Καλτσένκο. ] Η μνημειακή αίθουσα του Μουσείου εμφανίζει μαρμάρινες πλάκες με σκαλισμένα ονόματα περισσότερων από 11.600 στρατιωτών και πάνω από 200 εργάτες του σπιτιού που τιμήθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου με τον τίτλο του Ήρωα της Σοβιετικής Ένωσης και του Ήρωα της Σοσιαλιστικής Εργασίας.

Μπροστά απ τη Motherland βρίσκεται η Μονή Αγίας Λάυρας

Η Λαύρα των σπηλαίων του Κιέβου είναι ορθόδοξο χριστιανικό μοναστήρι στο Κίεβο. Το μοναστικό συγκρότημα είναι κτισμένο σε ένα ύψωμα στη δεξιά όχθη του Δνείπερου. Το μοναστήρι, αν και αποτελεί τουριστικό αξιοθέατο, είναι ενεργό. Επί του παρόντος, η δικαιοδοσία του χώρου μοιράζεται ανάμεσα στο Κρατικό Μουσείο, το Εθνικό Ιστορικό-Πολιτιστικό Μνημείο Κιέβου-Πετσέρσκ και την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας (η οποία υπάγεται στο Πατριαρχείο Μόσχας), στην οποία έχει τη θέση της επικεφαλής Μονής και αποτελεί κατοικία του ηγέτης της, του Μητροπολίτη Ονούφριου.
Από την ίδρυσή του το 1051, το μοναστήρι έχει γίνει το προεξέχον κέντρο της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην ανατολική Ευρώπη. Μαζί με τον καθεδρικό της Αγίας Σοφίας του Κιέβου, έχει ανακηρυχθεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO[1] το 1990. Το μοναστικό συγκρότημα θεωρείται εθνικό ιστορικό-πολιτιστικό μνημείο, καθεστώς που του δόθηκε τις 13 Μαρτίου 1996.[2] Σε ψηφοφορία το 2007, το μοναστήρι ανακηρύχθηκε ένα από τα Εφτά Θαύματα της Ουκρανίας, με βάση ψηφοφορία ειδικών και της διαδικτυακής κοινότητας.
H Λαύρα του Κιέβου είναι ένα από τα παλαιότερα ορθόδοξα μοναστήρια των Ρως του Κιέβου. Η παλαιότερη επιβεβαιωμένη μνεία του μοναστηριού γίνεται στο χρονικών των πρόσφατων ετών (ρωσ. Повесть временых лет) του μοναχού Νέστορα του Κιέβου (επίσης γνωστό και ως Πρώτο Χρονικό) και στο «πατερικόν» του μοναστηριού. Σύμφωνα με τα χρονικά, ο ερημίτης Αντώνιος από το Λιούμπεχ, αφότου ασκήτευσε στη Μονή Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος, εγκαταστάθηκε το 1013 στις βαραγγικές σπηλιές στις όχθες του Δνείπερου. Μαζί με το μοναχό Θεοδόσιο, ίδρυσε το 1051 ένα ορθόδοξο μοναστήρι. Στον ύστερο 11ο αιώνα άρχισε η κατασκευή του καθολικού της Ανάνηψης. Το 1096 λεηλατήθηκε από τους Κουμάνους.
Μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση και την αναταραχή του Ρωσικού Εμφύλιου, το μοναστήρι μετατράπηκε σε κρατικό μουσείο το 1926. Τα σπήλαια έκλεισαν το 1929. Το 1941, κατά τη διάρκεια του Β΄ΠΠ, βομβαρδίστηκε το καθολικό της μονής. Το 1988, επί προεδρίας Μιχαήλ Γκορμπατσόφ και την περεστρόικα, αναβίωσε ο μοναστικός βίος στη Λαύρα των Σπηλαίων, αποκαταστάθηκε το 1998 με 2000.

The Great Lavra Bell Tower



Στη συνέχεια κατευθύνθηκα για ''μπαλίτσα'' :p στην πλατεία με το χαρακτηριστικό μνημείο



Περπάτησα προς το λόφο με το μνημείο Friendship of Nations Arch

Ο Άρχοντας της Φιλίας των Ατόμων είναι ένα μνημείο το οποίο δημιουργήθηκε στις 7 Νοεμβρίου 1982 για να τιμήσει την 60ή επέτειο της ΕΣΣΔ και τον εορτασμό της 1.500ης επετείου της πόλης του Κιέβου









Ο λόφος πρόσφερε πανοραμική θέα προς την πόλη









St. Nicolas Wondermaker on The Water Church[/SIZE]



Τα τερατώδη πρώην πλέον Ρώσικα Μπλοκ





 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.150
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom