amsterdam
Member
- Μηνύματα
- 814
- Likes
- 280
Paris to Amsterdam από 35 ? one way.πόσο δηλαδή περίπου; έτσι να έχω μια ιδέα;
Paris to Amsterdam από 35 ? one way.πόσο δηλαδή περίπου; έτσι να έχω μια ιδέα;
Αυτά είναι ρεκόρ υπό συνθήκες δοκιμών, με τρένα χωρίς επιβάτες κλπ. Κάνουν όμορφα δελτία τύπου, αλλά λίγη σημασία έχουν ως προς τα προγραμματισμένα δρομολόγια, που δεν πλησιάζουν αυτές τις ταχύτητες.Το TGV ειναι το ταχυτερο συμβατικο τραινο που κινειται σε μεταλλικες ραγες με μεταλλικους τροχους. Το ρεκορ του ειναι 574.8km/h ενω του μη-συμβατικου Ιαπωνικου JR-Maglev 581km/h αλλα αυτο μαλλον αιωρειται...
Tita τα ψαχνω τα ρημαδοεισητηρια για να ειμαι ακριβης ως προς τις τιμες αλλα πουθενα.. Παντως δεν ειχαν μεγαλη διαφορα.
Αυτό είναι με το Thalys, όχι TGV...Paris to Amsterdam από 35 ? one way.
Χρησιμοποιούν όμως τους ίδιους συρμούς-γραμμές.Αυτό είναι με το Thalys, όχι TGV...
Και σαφως δωσαμε κατι παραπανω απο 30-35Ε αλλα που θα παει θα τα βρω...
Δεν είναι ακριβές αυτό - είναι τρένα βασισμένα στην παλιά τεχνολογία του TGV, που αναπτύχθηκε το 1996 στα TGV Atlantique, διασκευασμένα ειδικά για να δουλέουν και με τα 4 ηλεκτρικά συστήματα των χωρών απ' όπου διέρχονται (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία).Χρησιμοποιούν όμως τους ίδιους συρμούς-γραμμές.
Ουσιαστικά η Thalys είναι η προέκταση της TGV στις BENELUX
Δεν είναι ακριβές αυτό - είναι τρένα βασισμένα στην παλιά τεχνολογία του TGV, που αναπτύχθηκε το 1996 στα TGV Atlantique, διασκευασμένα ειδικά για να δουλέουν και με τα 4 ηλεκτρικά συστήματα των χωρών απ' όπου διέρχονται (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία).
Τα TGV, εκτός από γρήγορα, είναι και τρένα υψηλής χωρητικότητας / άνεσης. Προκειμένου ο επιβάτης να συνεχίζει με το ίδιο τρένο σε ολόκληρο το δρομολόγιο του, τα δρομολογούν και σε γραμμές που δεν υποστηρίζουν αυτές τις ταχύτητες (π.χ. Καρλσρούη, Μιλάνο, Στουτγάρδη, Βαρκελώνη κλπ. Πρακτικά όλες οι γραμμές εκτός Γαλλίας ανήκουν στην κατηγορία αυτή, εκτός από το Thalys). Και για κάποιες εντός Γαλλίας - π.χ. το Toulouse - Montpellier το απλό τρένο Corail Teoz το κάνει ενίοτε 2-3 λεπτά πιο γρήγορα από το TGV - Το TGV το προτιμά μόνο κάποιος επιβάτης που συνεχίζει για Λυόν - Παρίσι.
Τέλος, τα εισητήρια των TGV και λοιπών high speed τρένων δεν έχουν ΜΙΑ τιμή. Η τιμή αλλάζει (όσο πιο νωρίς, τόσο πιο φτηνά) όπως και στα αεροπλάνα, υπάρχουν τιμές χωρίς αλλαγές, εισητήρια με περιορισμούς κλπ. Σε αντίθεση με άλλα τρένα, ο εισπράκτορας δεν κόβει εισητήρια, πρέπει οπωσδήποτε να έχει προϋπάρξει κράτηση θέσης και αγορά από το σταθμό (ή ηλεκτρονικά).
Επίσης υπάρχουν 2 θέσεις (1η και 2η θέση), και αρκετός κόσμος (πολύ περιοσσότερος απ' ότι στα αεροπλάνα) επιλέγει να ταξιδέψει στην 1η θέση.
Αν το Paris-Amsterdam είναι THALYS τότε το Milan-Turin είναι ARTESIA και όχι TGV.