• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Scoot Scoot Airlines - Για να μην πάθετε εγκεφαλικό - Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Για να δούμε, για να δούμε :)
Έχω και print screen, αλλά και άμεσο email από την εταιρεία με τον αριθμό αιτήματός μου.
Πρώτη φορά μπλέκουμε σε τέτοια ιστορία, έχει ενδιαφέρον.
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Σήμερα πήρα απάντηση, στην οποία με χαρά μου ανακοινώνουν ότι γίνεται δεκτό το refund και δίνουν οδηγίες πώς να χρησιμοποιήσω το voucher :D
Το inbox τους είναι γεμάτο και το email μου δεν παραδόθηκε, οπότε τους έστειλα στο Fb ότι δεν αποδέχομαι το voucher, να διαβάσουν καλύτερα τι ζήτησα και να επιστρέψουν τα λεφτά.
Ο αγώνας συνεχίζεται, αδέρφια.
Εν τω μεταξύ βέβαια κοιτάω και πιθανούς scootοπροορισμούς, σε περιπτωση που φάμε τα μούτρα μας.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
SCOOT:
Κυριακή μεσημέρι έκανα την καταγγελία στην ΥΠΑ.
Δευτέρα 13:00 προωθήθηκε στη Scoot στην Ελλάδα.
Δευέρα 13:10 με πήρε τηλέφωνο η υπάλληλος, μου είπε ότι μόλις το τσέκαρα, όντως έχετε κάνει αίτηση για refund μέσω του site και μου είπε ότι ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!
Ξαφνικά, βρήκε την αίτησή μου!!!
Ενώ όταν έπαιρνα τηλέφωνο, μου έλεγε ότι επειδή η κράτηση έγινε μέσω του site, πρέπει να μιλήσω με Σιγκαπούρη...

Και μου είπε: "Είστε από τους λίγους που θα πάρουν τα χρήματα".
Όταν της είπα ότι αυτό καθιστά παραβίαση των όρων, είπε ότι αυτή η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και η εταιρία προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντά της.

Και σκέφτομαι: Μήπως είμαι από τους "λίγους" γιατί λίγοι έστειλαν καταγγελία στην ΥΠΑ;
Οπότε, παιδιά, ορμάτε!
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.954
Μπράβο φίλε! Είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθούν να καλύψουν τον κωλ ποπό τους εις βάρος των δικαιωμάτων μας. Επίσης υπάρχει και κάποιο ευρωπαικό γραφείο που επιβλέπει την κατάσταση εφαρμογής των νόμων κεντρικά, θα σου πρότεινα να στείλεις ένα email με το τι έγινε να το έχουν υπόψη γιατί η ΥΠΑ αποκλείεται να το κάνει. Δε μπορώ να το ψάξω τώρα να σου πω αλλά υπάρχει κάποια ευρωπαική σελίδα με τους νόμους και έχει εκεί στοιχεία επικοινωνία που μπορείς να απευθυνθείς - το είχα κάνει παλιά.

Επίσης επειδή άλλαξε ο μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς μη ξεχνάμε ότι scoot == singapore airlines.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Ναι, στάνταρ έτσι γίνεται...
Θέλουν να σώσουν ό,τι σώζεται...

Ευχαριστώ πολύ, θα το κοιτάξω!!!
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
SCOOT:
Κυριακή μεσημέρι έκανα την καταγγελία στην ΥΠΑ.
Δευτέρα 13:00 προωθήθηκε στη Scoot στην Ελλάδα.
Δευέρα 13:10 με πήρε τηλέφωνο η υπάλληλος, μου είπε ότι μόλις το τσέκαρα, όντως έχετε κάνει αίτηση για refund μέσω του site και μου είπε ότι ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!
Ξαφνικά, βρήκε την αίτησή μου!!!
Ενώ όταν έπαιρνα τηλέφωνο, μου έλεγε ότι επειδή η κράτηση έγινε μέσω του site, πρέπει να μιλήσω με Σιγκαπούρη...

Και μου είπε: "Είστε από τους λίγους που θα πάρουν τα χρήματα".
Όταν της είπα ότι αυτό καθιστά παραβίαση των όρων, είπε ότι αυτή η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και η εταιρία προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντά της.

Και σκέφτομαι: Μήπως είμαι από τους "λίγους" γιατί λίγοι έστειλαν καταγγελία στην ΥΠΑ;
Οπότε, παιδιά, ορμάτε!
Καταγγελία έκανες με email στην ΥΠΑ, ή κατεβάζοντας κάποιο pdf από εκεί; Ή κάπως αλλιώς;; :)
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Συμπλήρωσα αυτό:
http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd55-9ad0-43ee-a7be-a34f00b0d67c/eu_complaint_form_el_2.pdf
Και το έστειλα σε αυτά τα 2 email:
[email protected] και [email protected]
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Νέα

Μαζί με όλα τα αποδεικτικά: Κρατήσεις, αποδείξεις, screenshot από μήνυμα στο Facebook και από την online αίτηση στο https://help.flyscoot.com/s/email-us όπως και screenshot από την επιβεβαίωση παραλαβής του αιτήματός μου.
Γενικά, όσο πιο "δεμένη" είναι η υπόθεση, τόσο καλύτερα.
Αυτό κατάλαβα.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Για πτήσεις 11 Απριλίου ήρθε sms από Scoot ότι έγιναν canceled. Με παραπέμπουν στο email μου αλλά ακόμη τίποτα. Λογικά θα έρθει και το email..
Εντωμεταξύ τους έχω στείλει αίτημα για refund αλλά τίποτα..
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Για πτήσεις 11 Απριλίου ήρθε sms από Scoot ότι έγιναν canceled. Με παραπέμπουν στο email μου αλλά ακόμη τίποτα. Λογικά θα έρθει και το email..
Εντωμεταξύ τους έχω στείλει αίτημα για refund αλλά τίποτα..
Μια από τα ίδια, εγώ είχα στείλει αίτημα για refund από προχθές, αφού στο σάιτ τους έτσι κι αλλιώς υπάρχει λίστα με suspended flights. Καμία απάντηση, ούτε μέιλ ούτε Fb. Αναμένω μέχρι αύριο πρωί, μετά ρίχνω και την καταγγελία στην ΥΠΑ να βρίσκεται, αν γίνεται και για αυτό το σκέλος καταγγελία.
 

Manosp88

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Είχα κλείσει ταξίδι Αθήνα Μπαλί με επιστροφή 10-24/3... 1050 ευρώ 2 άτομα μαζί
Στις 18/3 Με ενημέρωσαν ότι επειδή η εταιρεία σταματάει της πτήσεις προς Ελλάδα το τελευταίο αεροπλάνο θα είναι το Σάββατο στις 21/3 και ο αν θέλω να μου αλλάξουν τα εισιτήρια. Μου ζήτησαν για αλλαγή εισιτηρίων 680 € για 2 άτομα και θα μου γυρίσουν μου είπαν σε σύντομο χρονικό διάστημα 180 €πίσω...
Δεν ήταν δική μου επιλογή η αλλαγή εισιτηρίου οπότε νομίζω πως δεν είναι δίκιο να πληρώσω 500 εύρω έξτρα. Υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι γι’αυτό;
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.954
Είστε στο εξωτερικό ήδη;

Όπως και να έχει αν σε ενημερώνουν στις 18/3 είναι λιγότερο από 2 βδομάδες οπότε απ' όσο θυμάμαι είναι υποχρεωμένοι να σε γυρίσουν δωρεάν με κάθε πρόσφορο τρόπο όσο πιο δυνατόν κοντά στην αρχική ημερομηνία ταξιδίου ή όποτε άλλοτε επιλέξεις συν να σε αποζημιώσουν.

Αν η ενημέρωση έχει γίνει γραπτώς κάνε καταγγελία και δείξει γραπτώς ότι δεν συμφωνείς να πληρώσεις τίποτα.

(Για κανόνι τη βλέπω την scoot έτσι όπως το πάνε...)
 

Manosp88

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Είστε στο εξωτερικό ήδη;

Όπως και να έχει αν σε ενημερώνουν στις 18/3 είναι λιγότερο από 2 βδομάδες οπότε απ' όσο θυμάμαι είναι υποχρεωμένοι να σε γυρίσουν δωρεάν με κάθε πρόσφορο τρόπο όσο πιο δυνατόν κοντά στην αρχική ημερομηνία ταξιδίου ή όποτε άλλοτε επιλέξεις συν να σε αποζημιώσουν.

Αν η ενημέρωση έχει γίνει γραπτώς κάνε καταγγελία και δείξει γραπτώς ότι δεν συμφωνείς να πληρώσεις τίποτα.

(Για κανόνι τη βλέπω την scoot έτσι όπως το πάνε...)
είμαι ελλαδα….
Έπρεπε να γυρίσω Ελλάδα γιατί τα σύνορα έκλειναν οπότε δεν είχα άλλη επιλογή όπως μου είπαν η τα πλήρωνα η έβρισκα άλλο τρόπο να επιστρέψω Ελλάδα. Οπότε τώραα πλέον που μπορώ να απευθυνθώ για επιστροφή χρημάτων;
υπάρχει κάποιο site η γραμμή τηλεφώνου ώστε να προστατεύει τα δικαιώματα του πολίτη με τις αεροπορικές εταιρείες?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.748
Μηνύματα
911.024
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom