AERAS
Member
- Μηνύματα
- 804
- Likes
- 1.190
τι εγινε με αυτες τι πτήσεις? έχω και εγώ εισιτήρια για την περίοδο του Πάσχα ίδιο δρομολόγιο.Αθήνα-Σιγκαπούρη-Σαϊγκόν, ενιαίο εισιτήριο.
τι εγινε με αυτες τι πτήσεις? έχω και εγώ εισιτήρια για την περίοδο του Πάσχα ίδιο δρομολόγιο.Αθήνα-Σιγκαπούρη-Σαϊγκόν, ενιαίο εισιτήριο.
Λογικά, δικαιούσαι αποζημίωση.Δεν έγινε γενικά κάτι, απλά ακύρωσαν τη σημερινή πρωινή πτήση από Σιγκαπούρη λόγω μη πληρότητας, και μας βάζουν σε επόμενη (χωρίς να μας έχουν ενημερώσει από πριν).
Φαντάζομαι ότι λόγω ιού ακυρώνονται και θα ακυρωθούν πολλές ακόμη πτήσεις.
Κάτι τελευταίο: Να υποθέσω πως δεν μπορώ να διεκδικήσω σε δεύτερο χρόνο αποζημίωση για καθυστέρηση (5+ ώρες) επειδή η πτήση είναι εκτός ΕΕ;
(ή μήπως έχω κάποια τύχη επειδη ήταν ενιαία κράτηση με αφετηρία την Αθήνα
Πήρα σήμερα στο ελληνικό τους τηλέφωνο. Ευγενική κοπελίτσα αλλά βιαστική. Ανέφερε ότι μέσα από το Manage your booking επιλέγοντας το refund εμφανίζει επιλογή για voucher ή χρήματα.
Τους πήρα ξανά και τώρα είπαν πως θα πρέπει να λάβουμε email για voucher. Ακολουθώντας την επιλογή 'I would like a refund' δεν θα γίνει τίποτα αν δεν έχουμε λάβει σύνδεσμο με email για να ζητήσουμε voucher. Χρήματα είπαν πως δεν επιστρεφονται..Δεν ισχύει, μόλις το κοίταξα.
Πολύ καλή παρατήρηση! Θα στείλω στο facebook, ευχαριστώ!Θα πρότεινα να στείλετε αίτημα αποζημίωσης με κάποιο τρόπο που μπορεί να επιβεβαιωθεί (fax, facebook, κλπ, όχι email που μπορούν να πουν δε το λάβαμε), πριν την πτήση και να πείτε ότι δεν σας προσφέρετε η δυνατότητα ενώ θέλετε επιστροφή και όχι voucher. Αυτό σας δίνει το δικαίωμα να δικαίωμα να διεκδικήσετε εκ των υστέρων τα χρήματα.