• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Scoot Scoot Airlines - Για να μην πάθετε εγκεφαλικό - Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

Alpha14

Member
Μηνύματα
124
Likes
225
Δεν έγινε γενικά κάτι, απλά ακύρωσαν τη σημερινή πρωινή πτήση από Σιγκαπούρη λόγω μη πληρότητας, και μας βάζουν σε επόμενη (χωρίς να μας έχουν ενημερώσει από πριν).
Φαντάζομαι ότι λόγω ιού ακυρώνονται και θα ακυρωθούν πολλές ακόμη πτήσεις.

Κάτι τελευταίο: Να υποθέσω πως δεν μπορώ να διεκδικήσω σε δεύτερο χρόνο αποζημίωση για καθυστέρηση (5+ ώρες) επειδή η πτήση είναι εκτός ΕΕ;
(ή μήπως έχω κάποια τύχη επειδη ήταν ενιαία κράτηση με αφετηρία την Αθήνα;)
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.953
Από όσο καταλαβαίνω ισχύουν οι προστασίες γι αυτό ρώτησα αν ήταν ενιαίο εισιτήριο. Επίσης είναι υποχρεωμένοι να σου πουν τα δικαιώματα σου και αν δεν το έκαναν μπορείς να τους καταγγείλλεις, μη το αφήσεις.

https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Email από την αγαπημένη Scoot σήμερα, ότι εφόσον ακυρώνονται οι πτήσεις λόγω ιού, μας δίνουν σε voucher πίσω τα χρήματα.
Πουθενά στο σάιτ τους δεν γράφει για επιστροφή μετρητών, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό;
Email τους έστειλα ήδη, λέγοντας ότι δε θέλουμε να ταξιδέψουμε ξανά, τέλος όλα, θέλουμε απλά τα λεφτά μας πίσω.
Είναι δικαίωμά τους να μη δίνουν μετρητά, ή μπορώ να το κυνηγήσω αλλιώς;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Άρα, να περιμένουμε και εμείς email...
Εμείς εννοείται ότι θα το κυνηγήσουμε εδώ:
http://www.ypa.gr/passenger-rights/Σήμερα κιόλας αρχίζω τη χαρτούρα!
Θα κάνω και αμφισβήτηση συναλλαγής να τους κυνηγήσει η τράπεζα.
Δεν ξέρω τι θα πετύχω... Θα ενημερώσω αν έχουμε απάντηση.

Το έγγραφο της ΥΠΑ λέει:

Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης για οποιονδήποτε λόγο, ο αερομεταφορέας οφείλει να σας παράσχει τις ακόλουθες επιλογές :

α) της εναλλακτικής μεταφοράς σας, υπό συγκρίσιμες συνθήκες, στον τελικό σας προορισμό ή

β) της μεταφοράς σας, υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς, στον τελικό σας προορισμό άλλη μέρα που σας εξυπηρετεί εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων

ή γ) της επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου σας και, εάν συντρέχει η περίπτωση, πτήσης επιστροφής στο αρχικό σημείο αναχώρησης.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Δεν έγινε γενικά κάτι, απλά ακύρωσαν τη σημερινή πρωινή πτήση από Σιγκαπούρη λόγω μη πληρότητας, και μας βάζουν σε επόμενη (χωρίς να μας έχουν ενημερώσει από πριν).
Φαντάζομαι ότι λόγω ιού ακυρώνονται και θα ακυρωθούν πολλές ακόμη πτήσεις.

Κάτι τελευταίο: Να υποθέσω πως δεν μπορώ να διεκδικήσω σε δεύτερο χρόνο αποζημίωση για καθυστέρηση (5+ ώρες) επειδή η πτήση είναι εκτός ΕΕ;
(ή μήπως έχω κάποια τύχη επειδη ήταν ενιαία κράτηση με αφετηρία την Αθήνα;)
Λογικά, δικαιούσαι αποζημίωση.

Τέλος, δικαιούστε αποζημίωσης ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση ύψους:
250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1500 χιλιομέτρων
400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων
600 ευρώ για όλες τις άλλες πτήσεις.

Η παραπάνω αποζημίωση δεν καταβάλλεται όταν:
α) έχετε πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο βδομάδες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

β) έχετε πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο βδομάδες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και σας προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που σας επιτρέπει να φύγετε όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από τη προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσετε στο τελικό σας προορισμό λιγότερο από τέσσερεις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης ή

γ) έχετε πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρηση και σας προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που σας επιτρέπει να φύγετε όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από τη προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσετε στο τελικό σας προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης και

δ) όταν η ματαίωση οφείλεται σε εξαιρετικές περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη κι αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέσα.

Δεν ξέρω αν μπορούν να πατήσουν στο δ και να μη στη δώσουν. Δεν χάνεις κάτι να προσπαθήσεις.


Ο αερομεταφορέας οφείλει να σας καταβάλλει την αποζημίωση σε ρευστό, µε ηλεκτρονικό τραπεζικό έµβασµα, µε τραπεζική εντολή ή επιταγή, ή, εφόσον συμφωνήσετε ενυπογράφως µε ταξιδιωτικά κουπόνια (voucher) ή/και άλλες υπηρεσίες.
Έκτακτες περιστάσεις, μεταξύ άλλων, θεωρούνται οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες , οι απεργίες του προσωπικού εναέριας κυκλοφορίας και άλλων ειδικοτήτων απαραίτητων για την πραγματοποίηση της πτήσης, οι αποφάσεις διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, η πρόσκρουση πουλιών, η πολιτική αστάθεια.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Πήρα σήμερα στο ελληνικό τους τηλέφωνο. Ευγενική κοπελίτσα αλλά βιαστική. Ανέφερε ότι μέσα από το Manage your booking επιλέγοντας το refund εμφανίζει επιλογή για voucher ή χρήματα.
Δεν το έκανα ακόμη και δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει. Αλλά ήταν η ενημέρωση της εταιρίας από το τηλεφωνικό τους κέντρο.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Δεν ισχύει, μόλις το κοίταξα.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.953
Απ' ότι καταλαβαίνω, εφ' όσον η πτήση έχει ακυρωθεί και η πτήση ξεκινά ή καταλήγει σε αεροδρόμιο ΕΕ τότε σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία πρέπει να επιστραφεί το ποσό του εισιτηρίου για το τμήμα αυτό ή αν το εισιτήριο είναι ενιαίο, για όλο το ταξίδι. Η αποζημίωση είναι κάτι διαφορετικό και έξτρα στο παραπάνω που δε ξέρω αν και πόσο ισχύει σε αυτή την κατάσταση.

Απ' ότι μπορώ να καταλάβω αυτή τη στιγμή η scoot έχει ακυρώσει όλες τις πτήσεις από/προς Αθήνα για τον Μάρτη (δε φορτώνει το site της οπότε κοίταξα από τα flight tracker και δεν είδα scoot). Άρα θα πρέπει να προσφέρει επιστροφή του εισιτηρίου και όχι απλά voucher. Θα πρότεινα να στείλετε αίτημα αποζημίωσης με κάποιο τρόπο που μπορεί να επιβεβαιωθεί (fax, facebook, κλπ, όχι email που μπορούν να πουν δε το λάβαμε), πριν την πτήση και να πείτε ότι δεν σας προσφέρετε η δυνατότητα ενώ θέλετε επιστροφή και όχι voucher. Αυτό σας δίνει το δικαίωμα να δικαίωμα να διεκδικήσετε εκ των υστέρων τα χρήματα.

Αν όμως η πτήση δεν έχει ακυρωθεί, το ότι δε μπορείς να πετάξεις δεν σου δίνει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων και ούτε καν είναι υποχρεωμένη η εταιρία να δώσει voucher. Οι καλές εταιρίες ίσως επιλέξουν να το κάνουν αλλά στη κατάσταση που δημιουργήθηκε δε ξέρουμε καν ποιες θα μείνουν για να τις θυμόμαστε σαν καλές.

Εμένα η δική μου είναι για μέσα Μάη οπότε μέχρι τότε... ζήσε Μάη μου που λέει.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Δεν ισχύει, μόλις το κοίταξα.
Τους πήρα ξανά και τώρα είπαν πως θα πρέπει να λάβουμε email για voucher. Ακολουθώντας την επιλογή 'I would like a refund' δεν θα γίνει τίποτα αν δεν έχουμε λάβει σύνδεσμο με email για να ζητήσουμε voucher. Χρήματα είπαν πως δεν επιστρεφονται..
Ιδια εταιρεία ίδιος τηλεφωνικός αριθμός τελείως διαφορετική ενημέρωση εντός 2 ωρών.. Αντε βγάλε άκρη.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Θα πρότεινα να στείλετε αίτημα αποζημίωσης με κάποιο τρόπο που μπορεί να επιβεβαιωθεί (fax, facebook, κλπ, όχι email που μπορούν να πουν δε το λάβαμε), πριν την πτήση και να πείτε ότι δεν σας προσφέρετε η δυνατότητα ενώ θέλετε επιστροφή και όχι voucher. Αυτό σας δίνει το δικαίωμα να δικαίωμα να διεκδικήσετε εκ των υστέρων τα χρήματα.
Πολύ καλή παρατήρηση! Θα στείλω στο facebook, ευχαριστώ!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.747
Μηνύματα
910.985
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom