• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Scoot Scoot Airlines - Για να μην πάθετε εγκεφαλικό - Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Conditions of Carriage 9.4: Η ίδια η Scoot λέει ότι δίνει και χρηματική αποζημίωση.
Ξεκάθαρη παραβίαση των όρων.
Κυνηγήστε το παιδιά.
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Conditions of Carriage 9.4: Η ίδια η Scoot λέει ότι δίνει και χρηματική αποζημίωση.
Ξεκάθαρη παραβίαση των όρων.
Κυνηγήστε το παιδιά.
Ήδη το κυνηγάμε, κι όπου βγάλει. :)
Αλλά στο part που αναφέρεις, λέει μόνο για voucher refund, ή κάτι δεν καταλαβαίνω εγώ.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Εύχομαι καλή μας επιτυχία!!!

"If we are unable to provide you with a flight, ... we will offer you a travel voucher ... or a refund to the original mode of payment."
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Εύχομαι καλή μας επιτυχία!!!

"If we are unable to provide you with a flight, ... we will offer you a travel voucher ... or a refund to the original mode of payment."
Μιλάμε για ετούτο εδώ, σωστά; https://cdn.flyscoot.com/prod/docs/default-source/doc-coc/scoot_conditions_of_carriage_final.pdf

Στο 9.4 λέει: 9.4 –DELAYED/ CANCELLED FLIGHTS (UNCONTROLLABLE CIRCUMSTANCES) (This section is not applicable to flights to and from the United States)Uncontrollable circumstances includebut are not limited to weather conditions at point of origin or destination or en-route to other ports, industrial action caused by staff not directly employed by Scoot, air traffic control requirements/ restrictions, or closure of runways.If your flight is cancelled due to an uncontrollable circumstance, we will try our best to put you on the next available Scoot flight between the same origin and destination as soon as possible, at no additional cost. If we are unable to provide you with a flight, or if you postpone your travel, we will offer you a travel voucher at least equal to your itinerary value, valid for twelve(12) months from the date of issue excluding any amounts for third party products and services. Except as provided in a Convention or applicable law, we will not pay any costs or expenses you incur as a result of the uncontrollable delay or cancellation. We strongly recommend you obtain comprehensive travel insurance to coverall your travels

Πες μου ότι κάτι δεν πιάνω, και φταίει το μακρύ ταξίδι της επιστροφής :D :D
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.953
Πάντως αν ο ορισμός των uncontrollable circumstances είναι αυτός που λένε στο κομμάτι που αντέγραψες, κανένας από αυτούς δεν ισχύει. Η scoot θα μπορούσε να πετάξει το αεροπλάνο αλλά δεν το κάνει (γιατί θα ήταν άδειο).
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Γράφουν αυτό το "...include but are not limited to ..." και εκεί μπορούν να συμπεριλάβουν τη συγκεκριμένη κατάσταση, υποθέτω.
Έχω ήδη στείλει αίτημα για refund και μέσω Fb και με τον τρόπο που ανέφερε ο babaduma στην αρχή του θέματος, μάλιστα έλαβα και case number στο email μου. Απλά επέλεξα refund για άλλους λόγους, κάπως έτσι το λέει.
Αν έχω απάντησή τους θα επανέλθω, η πρώτη πτήση που μας ενδιαφέρει ήταν για την ερχόμενη Τρίτη, των γονιών μου. Άρα σύντομα θα πρέπει κάτι να έχω.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Γράφουν αυτό το "...include but are not limited to ..." και εκεί μπορούν να συμπεριλάβουν τη συγκεκριμένη κατάσταση, υποθέτω.
Έχω ήδη στείλει αίτημα για refund και μέσω Fb και με τον τρόπο που ανέφερε ο babaduma στην αρχή του θέματος, μάλιστα έλαβα και case number στο email μου. Απλά επέλεξα refund για άλλους λόγους, κάπως έτσι το λέει.
Αν έχω απάντησή τους θα επανέλθω, η πρώτη πτήση που μας ενδιαφέρει ήταν για την ερχόμενη Τρίτη, των γονιών μου. Άρα σύντομα θα πρέπει κάτι να έχω.
Το "refund για άλλους λόγους" μάλλον δεν θα λειτουργήσει (ούτε για μένα λειτούργησε). Νομίζω ότι είναι καλύτερο να πας για "Planned Schedule Change" το οποίο έτσι κι αλλιώς ως επικεφαλίδα καλύπτει και την ακύρωση της πτήσης. Και ζητάς την αποζημείωση (full refund) λόγω αθέτησης συμβολαίου από την εταιρία. Δεν θα δείξεις ότι συζητάς άλλη επιλογή. Απλά και τηλεγραφικά στο σχόλιο που θα συνοδεύσει την αίτηση. Και κάνε και printscreen το μήνυμα με το νούμερο της περίπτωσής σου που θα δείχνει και ημέρα και ώρα αποστολής.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Μιλάμε για ετούτο εδώ, σωστά; https://cdn.flyscoot.com/prod/docs/default-source/doc-coc/scoot_conditions_of_carriage_final.pdf

Στο 9.4 λέει: 9.4 –DELAYED/ CANCELLED FLIGHTS (UNCONTROLLABLE CIRCUMSTANCES) (This section is not applicable to flights to and from the United States)Uncontrollable circumstances includebut are not limited to weather conditions at point of origin or destination or en-route to other ports, industrial action caused by staff not directly employed by Scoot, air traffic control requirements/ restrictions, or closure of runways.If your flight is cancelled due to an uncontrollable circumstance, we will try our best to put you on the next available Scoot flight between the same origin and destination as soon as possible, at no additional cost. If we are unable to provide you with a flight, or if you postpone your travel, we will offer you a travel voucher at least equal to your itinerary value, valid for twelve(12) months from the date of issue excluding any amounts for third party products and services. Except as provided in a Convention or applicable law, we will not pay any costs or expenses you incur as a result of the uncontrollable delay or cancellation. We strongly recommend you obtain comprehensive travel insurance to coverall your travels

Πες μου ότι κάτι δεν πιάνω, και φταίει το μακρύ ταξίδι της επιστροφής :D :D
Στους δικούς μου όρους περιλαμβάνει και την αποζημίωση χρημάτων.
Από απορία, πότε έκλεισες τα εισιτήρια;
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Το "refund για άλλους λόγους" μάλλον δεν θα λειτουργήσει (ούτε για μένα λειτούργησε). Νομίζω ότι είναι καλύτερο να πας για "Planned Schedule Change" το οποίο έτσι κι αλλιώς ως επικεφαλίδα καλύπτει και την ακύρωση της πτήσης. Και ζητάς την αποζημείωση (full refund) λόγω αθέτησης συμβολαίου από την εταιρία. Δεν θα δείξεις ότι συζητάς άλλη επιλογή. Απλά και τηλεγραφικά στο σχόλιο που θα συνοδεύσει την αίτηση. Και κάνε και printscreen το μήνυμα με το νούμερο της περίπτωσής σου που θα δείχνει και ημέρα και ώρα αποστολής.
που θα το κάνουμε αυτό ?Στην σελίδα της scoot--> manage my booking-->i would like a refound ?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.747
Μηνύματα
910.986
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom