Θα συμφωνήσω σε όλα με την ανάρτηση της Βάσως.Το πρόβλημα δεν είναι απλά ότι η Ryanair αντιμετώπισε λάθος τους πελάτες της, αλλά η τεράστια ταλαιπωρία που τράβηξαν τόσοι άνθρωποι από τους χειρισμούς της εταιρίας.Κανείς δεν μπορεί να κάνει καταγγελία γιατί η εταιρία δυστυχώς καλύπτεται από κανονισμούς(παράλογους κατά μένα στη συγκεκριμένη περίπτωση).Δε σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να αγανακτούμε και για το περιστατικό.Όσοι έξυπνοι το βρήκαν διασκεδαστικό ή πιστεύουν πως είναι μη σημαντικό επειδή δεν τέθηκε σε κίνδυνο η υγεία κάποιου εύχομαι στο μέλλον να γνωρίσουν όλα τα βαλκανικά αεροδρόμια από ανάλογα diversions.