Μαρόκο Rockin' the Casbah και άλλες ιστορίες στο Μαρόκο το Ραμαζάνι

evaT

Member
Μηνύματα
1.734
Likes
14.470
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Έχω βιώσει τραγικές καταστάσεις σε άλλες χώρες, ακόμα και στην σούπερ τουριστική Αίγυπτο
Πάνω που έβαζα την Αίγυπτο στο κάδρο διαβάζω παντού για την μπίχλα και σφίγγομαι.
Θα πάρω βαθιά ανάσα θα βάλω και τη μπούργκα και θα πάω....
 

MarieAries

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.578
Ταξίδι-Όνειρο
Δυτική Αφρική
Πάνω που έβαζα την Αίγυπτο στο κάδρο διαβάζω παντού για την μπίχλα και σφίγγομαι.
Θα πάρω βαθιά ανάσα θα βάλω και τη μπούργκα και θα πάω....
έλα μωρέ, αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα....και δε χρειάζεσαι καν μπούργκα! :xalara:

Μετά τα τραγικά χόστελ που γνώρισες μαζί μου, θα σου συστήσω και την μπιχλιάρα Αίγυπτο αν κάτσει :bleh: θα αποκτήσεις συγκλονιστικές, αξέχαστες εμπειρίες :haha::haha:
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.734
Likes
14.470
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Μέρα 'Εκτη

Θες και δεν Fès

Screenshot 2023-04-11 142022.jpg

472 χιλ. 8 ώρες και 47 λεπτά για σήμερα! με οδηγό που ψυχοραγούσε από τους ισχιακούς πόνους, το λες και θρίαμβο :clap:

'Εξι παρά δέκα είμασταν στο πόδι γιατί το πακετάκι της ερήμου περιελάμβανε και την ανατολή του ηλίου.
Εγώ γενικά με τις ανατολές δεν τα πάω καλά. Για σχεδόν 5 χρόνια της ζωής μου δούλευα 38 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου στο νομό Κιλκίς, έχω δει τόση ανατολή που μου φτάνει για δυό ζωές και για να είμαι ειλικρινής αυτή της ερήμου ήταν λιγότερο όμορφη από κάτι νυσταγμένα πρωινά που θυμάμαι στα πέριξ του εξωτικού Λαγκαδά Θεσσαλονίκης :p
20230326_062127.jpg
20230326_062159.jpg
20230326_062321.jpg


Στην είσοδο του καμπ είχαν τοποθετήσει ένα τραπεζάκι για χάζι, πιάσαμε καρέκλα και πρωινό μουχαμπέτι με τη μία Αμερικάνα. Τη βάλαμε να γκουγκλάρει Χαλκιδική και μέχρι να μαζέψει τα σαγόνια της κόντεψε ν αφήσει κλειδιά από το εξοχικό της στο Βανκούβερ προκειμένου να καβατζώσει καλοκαιρινή φιλοξενία στο σπίτι του Αντώνη, κάπου στο ειδυλλιακό Πευκοχώρι Κασσάνδρας.

Μιλήσαμε και για μουσική και συναυλίες , κάπως ανέφερα ότι το καλοκαίρι θα δω τους Guns n' Roses στο ΟΑΚΑ και ενθουσιάστηκε η Αμερικάνα, είχα λέει τον Duffy συμμαθητή o_O
Ο Duff MCKagan όντως κατάγεται από το Σηάτλ και ζήλεψα που οι Αμερικάνοι έχουν κάτι τέτοιες ευκαιρίες ενώ εγώ από συμμαθητή σε διάσημο είχα μόνο έναν τζαναμπέτη που αργότερα έγινε κλεφτράκος και τον μπουζούριαζαν ανελλιπώς :haha:

Μας τάισαν και πρωινό και μας φόρτωσαν σε ένα θηριώδες Suv και μετά από ένα 20λεπτο κοπάνημα στους αμμόλοφους, νιώσαμε ότι πρωταγωνιστούμε σε Video Game, ο πιτσιρικάς όμως ήταν δεινή σωφεράντζα και πιθανότατα οδηγούσε στην περιοχή ήδη από τα 8 του, έτσι μας επέστρεψε άθικτους (εμάς και το Suv)

Στο ξενοδοχείο πετύχαμε τα φιλαράκια μας με τις μεγάλου κυβισμού μηχανάρες on-off που έφευγαν κι αυτοί για τη Φες.
Χαιρετηθήκαμε και ευχηθήκαμε καλό δρόμο για όλους...
20230326_080703.jpg

20230326_080654.jpg


Βγήκαμε και μεις στο δρόμο για την επόμενη περιπέτεια πριν προλάβουμε καλά καλά να συνέλθουμε από την προηγούμενη.

Ξεκινήσαμε από το Rissani που θεωρείται αυθεντική πόλη της ερήμου κι έχει αυτή την όμορφη είσοδο-Πύλη της ερήμου, ίσως η ομορφότερη που είδαμε σε όλο το ταξίδι
20230326_083945.jpg


Ο δρόμος ήταν ευθύς χωρίς μεγάλο ενδιαφέρον
20230326_100502(1).jpg

με συχνά τέτοια
20230326_101003(1).jpg


Αυτό όταν το έβλεπες έπρεπε να σταματήσεις πριν το σήμα και όοοοοταν το όργανο της τάξης αποφάσιζε σου έκανε νεύμα να προχωρήσεις.
Εμείς την πρώτη φορά περάσαμε άνετοι και ωραίοι αλλά μας το εξήγησαν ευγενικά και πολιτισμένα μαζί με 15 τίμια κερδισμένα ευρουλάκια. Τουλάχιστον γι αυτά μας έκοψαν και τη σχετική κλήση...

Παθόντες και μαθόντες πλέον σταματούσαμε κάθε φορά και αν δεν παίρναμε ξεκάθαρο σήμα να περάσουμε δεν το κουνούσαμε ρούπι.

Η οδοσήμανση είχε γενικά ψυχολογικά προβλήματα. Για παράδειγμα έδιναν προτεραιότητα στην έξοδο από βοηθητικές οδούς ακόμη και χωματόδρομους! Με αποτέλεσμα από τα 80 που ήταν το βασικό όριο ταχύτητας , συχνότατα έπεφτες στα 60, 40, 20.... Ούτε τη μαύρη νύχτα θα φτάναμε στο Βορρά μ αυτό το ρυθμό.
20230326_121752.jpg


Φτάσαμε σε μια στρατικοποιημένη πόλη την Er-Rachidia, ο δρόμος φάρδυνε και για αρκετή ώρα περνούσαμε από διαδοχικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις
20230326_102200.jpg

20230326_102205.jpg

20230326_102302.jpg

Οι φωτογραφίες είναι όλες εν κινήσει, απλά κατέβαζα παράθυρο και τραβούσα ότι προλάβαινα

Κι ένα φράγμα στο ποταμό Ziz
20230326_104228(1).jpg


Και μετά μπήκαμε πάλι σε δρόμο με καραφλά βράχια και μου θύμισε το δρόμο για το Ελαφονήσι στα νότια του νομού Χανίων.
20230326_104703(1).jpg

20230326_110128(1).jpg


Αυτή τη φορά σταματήσαμε!
20230326_123306(1).jpg


Καθοδόν πήρε το μάτι μας τους μοτοσικλετιστές από τη Μερζούγκα που έκαναν στάση ξεμουδιάσματος και ξαναχαιρετηθήκαμε.

Κουραστήκαμε, βαρεθήκαμε, μπαιλντίσαμε και ο δρόμος δεν τελείωνε.
Επίσης ήταν η μόνη περιοχή που δε βρίσκαμε τίποτα ανοιχτό στο δρόμο για να κάνουμε μια στάση και απλά βολευόμασταν με κάτι μπισκοτάκια και τα φρούτα που είχα "κλέψει" από τα πρωινά των ριάντ για να έχουμε να τσιμπολογάμε στο αυτοκίνητο. Κανονικό μανάβικο είχε γίνει η τσάντα μου.

Το ενδιαφέρον αναπτερώθηκε όταν επιτέλους προσεγγίσαμε το περίφημο βουνό με τα έλατα, μα τι αντιθέσεις αυτή η χώρα!
20230326_133714(1).jpg
20230326_133723(1).jpg

Είχαν κι ένα πάρκο
20230326_143459.jpg


20230326_143423.jpg

20230326_142635(1).jpg

Εκεί έσκασαν μύτη τα μαιμούδια!
20230326_143931.jpg
20230326_143940(1).jpg

20230326_143947.jpg


Σταματήσαμε και παίξαμε με τον γατοπατέρα Τάσο να λιώνει με τα μαιμούδια.

Monkeys in Ifran Morocco

Συνεχίσαμε προς το Ιφράν περνώντας από το αδιάφορο Αζρού
20230326_150252(1).jpg


Και ξαφνικά βρεθήκαμε σε ένα αλπικό περιβάλλον στα 1650 μέτρα, τα σπίτια είχαν επικλινείς σκεπές και νιώσαμε ξανά Ευρωπαίοι!
Εντελώς παράδοξο, μέσα σε λίγες ώρες ζούσαμε το απόλυτο ανάποδο.
20230326_152840.jpg
20230326_153014.jpg

Μαιμούδες έχει τριγύρω, λιοντάρι είναι το τοπόσημό τους. 'Αβυσσος!
20230326_153334.jpg

20230326_153927.jpg

Λέγαμε πως αν σε πετάξουν εκεί μέσα ξαφνικά δίχως να γνωρίζεις που βρίσκεσαι, αποκλείεται να το βρεις ακόμη κι αν σου δώσουν 10 προσπάθειες 🤔

Κάναμε ένα γενναίο μπρέικ για τσάρκα και φαγητό όπου πετύχαμε ποιούς;; μαντέψτε!!
Τους φίλους μας τους μηχανόβιους :p
Εκείνη τη στιγμή έφταναν τελευταίοι και καταιδρωμένοι, με την απορία ζωγραφισμένη στα μούτρα ρώτησαν τι αυτοκίνητο έχουμε και καταφέρνουμε να προπορευόμαστε, με τίποτα Porsche κυκλοφορούμε; 🤔.

Τους έδειξα το ταπεινό μας Yaris με το οποίο τρώνε τη σκόνη μας... παρκαρισμένο απέναντι.
20230326_154243.jpg


Φτάσαμε στην αυτοκρατορική Φες του 1 εκατομμυρίου κατοίκων λίγο αργότερα περνώντας πρώτα από την καινούργια πόλη που έμοιαζε με μια οποιαδήποτε μεσογειακή πόλη.

Εμένα για κάποιο λόγο που δε διευκρινίστηκε ποτέ στο κουρασμένο μου μυαλό, μου θύμισε τη….Φιλιππιάδα! ‘Ισως επειδή έτυχε να την έχω διασχύσει επίσης μετά από ώρες οδήγησης και φαίνεται κάπως κλείδωσε στον εγκέφαλό μου το χιλιομετρικό όργιο παρέα με το αρχιτεκτονικό αποτύπωμα της πόλης.

20230326_173600(1).jpg

20230326_173656(1).jpg

20230326_173820(1).jpg

20230326_173917(1).jpg

Για να φτάσεις στην παλιά πόλη ουσιαστικά βγαίνεις από την καινούργια και προχωράς στο τίποτα.
20230326_174626.jpg

Φαίνεται από μακριά η Μεδίνα
20230326_174714(1).jpg

20230326_174942(1).jpg

Πύλη εισόδου
20230326_175201(1).jpg

20230326_175312(1).jpg

Το αράβικο στοιχείο είναι κυρίαρχο εδώ. Πέσαμε στην ώρα που ο μουεζίνης καλούσε σε προσευχή για το τέλος της νηστείας και αρχή του Iftar
20230326_175432(1).jpg

20230326_182340.jpg
20230326_182346.jpg
20230326_182412.jpg


Οι παραπάνω εικόνες είναι λίγα λεπτά μετά την άφιξη τραβηγμένες από την ταράτσα του όμορφου ριάντ, βήματα μόνο έξω από την εμβληματική μεδίνα.

Η πόλη μας υποδέχτηκε με ανάμεικτα συναισθήματα. 'Εχοντας βιώσει για τρείς, τέσσερις ημέρες μια πανδαισία εικόνων και χρωμάτων ξαφνικά βρεθήκαμε σε μια πραγματικότητα εντελώς διαφορετική, face to face με την αράβικη κουλτούρα, τη φτώχεια και την καθημερινή ζωή του λαού, έτη φωτός μακριά από αναφορές της δικής μας ζωής.

Ο ξενοδόχος είχε στείλει μια σειρά μηνυμάτων να τους καλέσουμε μόλις φτάσουμε, να μην ακολουθήσουμε κανέναν που θα προθυμοποιηθεί να βοηθήσει, να μην ενδώσουμε σε τίποτα.
Ήμουν ήδη διαβασμένη για τη νοοτροπία της πόλης, ωστόσο την ώρα που φτάσαμε στο τέρμα του δρόμου, μπλόκαρα.
Βγήκα έξω από το αυτοκίνητο μόνη μου να βρω το ριάντ, με αποτέλεσμα να τραβήξω όλο το λεφούσι πάνω μου.
Μου έδειχναν δεξιά αριστερά, έκανα μερικά βήματα χωρίς να σκέφτομαι καθαρά, ζαλίστηκα, τελικά ένας πιτσιρικάς όντως με οδήγησε 20-30 μέτρα παρακάτω εντελώς στην ευθεία και είδα τον ξενώνα.
Αυτομουτζώθηκα για την ανοησία μου, ευτυχώς όλα καλά.

Ο ρεσεψιονίστ βγήκε αμέσως και με κατσάδιασε που δεν τον πήρα, ενώ έφυγε τρεχάτος να προλάβει να δείξει στον Τάσο που να παρκάρει.

Οι πρώτες εικόνες ήταν πληθωρικές όσο και καταλυτικές. Με μια λέξη μόνο, ΑΓΡΙΕΥΤΗΚΑΜΕ.
Τα χρώματα, τα κτίρια, τα αψιά χαρακτηριστικά των ντόπιων, οι βοές, οι επιθετικές τους κινήσεις....ξαφνικά βρέθηκα σε κλίμα βαθιάς Μέσης Ανατολής, με έβλεπα εύκολα σε σκηνικό του Homeland κάπου στο Ιράκ, όπου νάναι θα φανεί η Carrie και λοιποί αμερικανοί πράκτορες, θα αρχίσουν να πέφτουν πυροβολισμοί και το πλήθος θα αρχίσει να σκορπίζει αριστερά -δεξιά.

Για του λόγου το αληθές...

Fès

Αντιθέτως το ριάντ από μέσα ήταν εξόχως παραμυθένιο και παρέπεμπε σε Χίλιες και μια Νύχτες..
20230327_090048.jpg

Η πόρτα του διαμερίσματος!
20230326_214421.jpg


Αφού πλυθήκαμε και στρώσαμε, είπαμε να βγούμε για το πρώτο σουλάτσο ενώ μας ενημέρωναν ότι η Μεδίνα έχει ήδη κλείσει, αποφασίσαμε να μην πάρουμε ρίσκα βραδιάτικα και απλά να μπούμε προς τα μέσα- τόσο όσο -για λίγο χάζι μαρκάροντας προσεχτικά την έξοδο.

'Οσοι δεν γνωρίζουν σχετικά, η Μεδίνα της Φες είναι η μεγαλύτερη στο Ισλάμ, ένας δαίδαλος από δρόμους και αδιέξοδα, όπου δεν λειτουργεί αξιόπιστα καμία πλοήγηση και είθισται να χάνεσαι-το οποίο χάσιμο είναι και μέρος της γοητείας της. Πράγμα που είχαμε οπωσδήποτε σκοπό να εξασκήσουμε την επόμενη, στο σημείο όμως αυτό προτεραιότητα είχε η ασφάλειά μας και μόνο.
Δεν έχουν και την καλύτερη φήμη οι ντόπιοι πράγμα που το διαπιστώσαμε άμεσα και χωρίς περιστροφές.
Μας τραβολογούσαν από δω κ από κει, ποιός θα μας πάει που, που να φάμε, που να ψωνίσουμε και που να πορευτούμε.
Είμασταν ψαρωμένοι αλλά το παίζαμε ανετίκλες και εντελώς αδιάφοροι.
Ενώ ο υποκίτρινος φωτισμός πάνω στις ξύλινες επενδύσεις και τα χρώματα της ώχρας εντός της μεδίνας την έκαναν γοητευτική αλλά και σπούκι....
20230326_202558.jpg

20230326_202608.jpg

20230326_202637.jpg

20230326_202739.jpg

20230326_202746.jpg

Αυτά τα δοκιμάσαμε!
20230326_202808.jpg

20230326_202836.jpg

20230326_202846.jpg

20230326_203150.jpg
20230326_203746.jpg
20230326_203834.jpg

20230326_204007.jpg
20230326_204024.jpg


Ο Τάσος έλεγε πως του θυμίζει....Εξπρές του Μεσονυχτίου! Στην αρχή λόγω εικόνας, αργότερα και λόγω καταστάσεων :eek:

Βγήκαμε εύκολα και συνεχίσαμε τη βόλτα μας λίγο ακόμη έξω στους δρόμους γύρω από τον ξενώνα.
Οι πλατείες ήταν γεμάτες από μικρά παιδιά που έπαιζαν έξω, κυρίως ποδόσφαιρο, αφού η εξαιρετική τους πορεία στο τελευταίο Μουντιάλ τους έχει αποτρελάνει όλους και οι πιτσιρικάδες έχουν ξεχυθεί σε δρόμους και αλάνες με στόχο να γίνουν ο επόμενος Χακίμι ή ο Μπουφάλ, τα πρόσωπά τους έλαμπαν από χαρά κάθε φορά που αναφέραμε την Εθνική τους ομάδα.
Οι μάνες τους παραπέρα-όλες με το χιτζάμπ κουτσομπόλευαν στα παγκάκια.
Τα παιδάκια εδώ λογικά πρώτα μαθαίνουν να απλώνουν το χέρι και μετά να μιλούν, διότι με το που μπαίναμε στο οπτικό τους πεδίο μας πλησίαζαν με το χέρι τεντωμένο φωνάζοντας "comer" (από το ισπανικό τρώω, αφού οι περισσότεροι μας περνούσαν για Ισπανοπορτογάλους)

Η υπόθεση καφενείο-τσάι-γιγαντοοθόνη με ποδόσφαιρο (παντού) ήταν καθαρά αντρική υπόθεση ιδιαίτερα τις ώρες αυτές που έσπαγε η νηστεία τους. Με τα βλέμματα να πέφτουν αδιάκριτα επάνω μας κάθε, μα κάθε φορά.
Εγώ (αναλογιζόμενη του που βρίσκομαι) πιο σεμνή από ποτέ, ωστόσο το δυτικό μας λουκ και οι ελάχιστοι τουρίστες στο δρόμο, τραβούσαν την προσοχή.

Ανυπομονούσα για την επόμενη μέρα, να χωθώ και να χαθώ στην παλιά πόλη, να βιώσω το εμπριμέ και το παρδαλό στα παζάρια, τη βρώμα μαζί με την παράδοση, την προσευχή και την εξιλέωση, να μπω όσο γίνεται περισσότερο σ αυτό το λίγο χρόνο στο πετσί και στην ατμόσφαιρα που αναδυόταν δύσοσμα από τα βάθη αυτής της πόλης.
 

Attachments

Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.648
Likes
51.316
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Τη βάλαμε να γκουγκλάρει Χαλκιδική και μέχρι να μαζέψει τα σαγόνια της κόντεψε ν αφήσει κλειδιά από το εξοχικό της στο Βανκούβερ προκειμένου να καβατζώσει καλοκαιρινή φιλοξενία στο σπίτι του Αντώνη, κάπου στο ειδυλλιακό Πευκοχώρι Κασσάνδρας.
Αυτό κάνω πως δε το διάβασα... :haha:
Ειδυλλιακό το Πευκοχώρι ρε Εύα;
 

duty_free

Member
Μηνύματα
963
Likes
3.813
Οι φωνές του Μαρακές
η αναγνωση του σε επρωξε για εκει; Δεν σ'αδικω αν ναι· το διαβασα σχετικα κοντα μετα από εκει ταξίδι και ηθελα να ξαναπάω σούμπιτα - ένας 19ος κόβιντ πάντως μου κοψε καθε πρόθεση.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.734
Likes
14.470
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Αυτό κάνω πως δε το διάβασα... :haha:
Ειδυλλιακό το Πευκοχώρι ρε Εύα;
Τρολλάρωωω Γιάννη :haha:


η αναγνωση του σε επρωξε για εκει;
Η ανάγνωση απλά απογείωσε το συναίσθημα που ήδη προυπήρχε.
Το μελετούσα καιρό πριν κ μένα με φρέναρε ο κόβιντ...
 

gio87

Member
Μηνύματα
124
Likes
717
Ταξίδι-Όνειρο
Περού-Βολιβία-Εκουαδορ
Εμένα για κάποιο λόγο που δε διευκρινίστηκε ποτέ στο κουρασμένο μου μυαλό, μου θύμισε τη….Φιλιππιάδα
Τη Φιλιππιάδα λέει...😂😂😂. Φουλ εξωτική!!! Δύο χρόνια δούλευα εκεί δίπλα, σε κέντρο φιλοξενίας προσφύγων, εντελώς αδιάφορη πόλη. Τουλάχιστον έχει κάποια ωραία μέρη δίπλα, Κοκκινοπηλό και λίμνη Ζηρού. Sorry για το off topic, η ιστορία εξαιρετική όπως πάντα 😉
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.047
Likes
2.259
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Πω πω! Με συνεπήρες!
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.734
Likes
14.470
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Τη Φιλιππιάδα λέει...
Τι να κάνω, αυτό μου ήρθε, το είπα κ στους συνταξιδιώτες μου. Απάντησαν κάτι που δεν το θυμάμαι.


η ιστορία εξαιρετική όπως πάντα 😉
Ευχαριστώ Τζορτζ!


Πω πω! Με συνεπήρες!
Στη Φες; δεν κρατιέμαι να γράψω για την επόμενη μέρα :p
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
ομολογω οτι σας θαυμαζω που ταξιδευετε σε αμιγως μουσουλμανικες χωρες.
εγω αποφασισα να τις αφησω εντελως απεξω....παρολο που παλια μου αρεζε η ιδεα να παω π.χ. Συρια, Αιγυπτο κλπ
ok, ουτως η αλλως δεν με παιρνει οικονομικα πλεον, οποτε βγαινω απο το διλημμα, αλλα και παλι μετα απο τις εξελιξεις των τελευταιων χρονων, δεν μου καθεται ωραια να παω καπου που για παραδειγμα βλεπουν τις γυναικες ως υποδυεστερα πλασματα, η καπου που μπορει να με σφαξουν επειδη ειμαι χριστιανος (οσο ειμαι τελος παντων)
Ισως να εκανα για το Ιραν μια εξαιρεση απλα και μονο επειδη εχω διαβασει πολλα θετικα εδω μεσα, αλλα και παλι...
ολη αυτη η φανατιλα με εκνευριζει αφανταστα.
και δεν το λεω για να ανοιξουμε συζητηση για αυτα τα θεματα τωρα. Απλα αυτα που εγραψε η Eva για την τελευταια πολη μου φερανε το ολο σκηνικο στο μυαλο

παρολα αυτα απολαμβανω πραγματικα τις ιστοριες απο εκει
 

MarieAries

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.578
Ταξίδι-Όνειρο
Δυτική Αφρική
ομολογω οτι σας θαυμαζω που ταξιδευετε σε αμιγως μουσουλμανικες χωρες.
εγω αποφασισα να τις αφησω εντελως απεξω....παρολο που παλια μου αρεζε η ιδεα να παω π.χ. Συρια, Αιγυπτο κλπ
Η Συρία πάντως δεν ανήκει στις αμιγώς μουσουλμανικές χώρες, και συνυπάρχουν αρμονικά Μουσουλμάνοι και Χριστιανοί.
Αν θες διάβασε την ιστορία μου για να δεις τι παίζει τον τελευταίο καιρό μετά τη λήξη του εμφυλίου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.084
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom