Revolut

STAVROS85

Member
Μηνύματα
51
Likes
57
Τα χεις κάνει λίγο σαλάτα.
- Αλλο banking κι άλλο fintech, προφανώς. Στην πρώτη κατηγορία έχεις οργανισμούς ολόκληρους που λειτουργούν εποπτικά, regulations, audits, κλπ κλπ. Στη δεύτερη κατηγορία δεν τα έχεις αυτά, λειτουργούν με πολύ χαμηλότερα λειτουργικά κόστη. Αφού δεν τα έχεις, προφανώς υπάρχει λιγότερη εμπιστοσύνη (αναφορικά με διαχείριση και πράξεις της ίδιας της εταιρίας). Γι αυτό, κάποιες fintech, μεταξύ τους και η Revo, έχουν ανακοινώσει ότι προσπαθούν να αποκτήσουν ΚΑΙ banking licenses.
- Τα συστημικά ρίσκα. Το ρίσκο για haircut, capital controls, αλλαγή denomination κλπ. Σ΄ αυτά, το ρίσκο έχει να κάνει κυρίως (όχι μόνο, φυσικά) με το νομικό σύστημα στο οποίο υπόκειται. Και προτιμώ 100 φορές ένα account υποκείμενο σε English law, παρά σε Lithuanian law, πόσο μάλλον στη γελοιότητα που ονομάζουμε Ελληνικό νομικό σύστημα. Αλλά έχει να κάνει και με τις δικλείδες ασφαλείας για την προστασία μου ως πελάτη (εγγυοδοτικά κεφάλαια κλπ) που στις περισσότερες χώρες είναι αστείες έτσι κι αλλιώς.

Γενικώς δεν είναι οι πάντες για τα πάντα. Άμα θέλω εγγύηση για τα χρήματά μου (που δεν έχω) θα τα πάω σε Ελβετική τράπεζα. Άμα θέλω διευκόλυνση συναλλαγών, θα πάω σε fintech. Άμα πάω σε fintech για διασφάλιση ή σε Ελβετική τράπεζα για διευκόλυνση, κακό του κεφαλιού μου.
Mε συγχωρεις αλλα νομιζω στο ιδιο αποτελεσμα καταληξαμε...
εκτος και εαν μ βρεις ενα σημειο π λεμε κατι διαφορετικο...

επισης αυτα με τα law,audits κλπ υπηρχανε κ στην περιπτωση της Κυπρου αλλα το haircut μια χαρα εγινε!

Άμα θέλω εγγύηση για τα χρήματά μου (που δεν έχω) θα τα πάω σε Ελβετική τράπεζα. Άμα θέλω διευκόλυνση συναλλαγών, θα πάω σε fintech. Άμα πάω σε fintech για διασφάλιση ή σε Ελβετική τράπεζα για διευκόλυνση, κακό του κεφαλιού μου.
Προσυπογραφω αλλα δεν ειπα κ ποτε τπτ διαφορετικο....

πόσο μάλλον στη γελοιότητα που ονομάζουμε Ελληνικό νομικό σύστημα.
οι κατοχοι ελληνικων ομολογων ξερουν καλυτερα περι τουτου...
με ενα αρθρο κ εναν νομο (psi)...

οποτε η σαλατα ηταν που δεν ειπα οτι η revo ειναι fintech και οι σαπακοτραπεζες banking...
σορρυ λαθος μ..
[/QUOTE]

Η ερωτηση απο τον συμφορουμιτη ηταν: ειναι ασφαλες να βαλω χρηματα αποταμιευσης σεβαστου ποσου στην REVO?
Η απαντηση μ ηταν ξεκαθαρα οχι όπως και η δικη σου άλλωστε...

Αυτα π αναφερουμε εμεις ειναι εαν το ερωτημα ηταν: ειναι ασφαλης οι τραπεζες για να βαλω τα χρηματα αποταμιευσης?
εκει ο καθενας μας εχει την αποψη του...εχω θεωρω το 3πτυχο (ζεστο χρ.,αποταμιευση,χρυσος ) καλυτερη λυση...καποιος αλλος θεωρει αλλο μιγμα ως καλυτερη λυση αποταμιευσης...
ειναι δεκτο κ απολυτως λογικο.

Δυστυχως απεριοριστη εμπιστοσυνη στο εγχωριο τραπεζικο συστημα δεν μπορω να εχω...αλλωστε ειναι νωπες ακομη οι μνημες απο τα capitals...
 
Last edited:

pka

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπέρα, θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος σχετικά με τη revolut. Έβαλα χρήματα, σε ευρώ, στο λογαριασμό μου στη Revolut. Αφού εμφανίστηκαν μετά από 3 εργάσιμες, θέλησα να κάνω μία πληρωμή πάλι σε ευρώ, σε τραπεζικό λογαριασμό σέρβικης τράπεζας. Μου ήρθε μήνυμα όμως από τη Revolut για ανεπαρκές υπόλοιπο και να προσθέσω χρήματα. Έχει μέσα όμως χρήματα, εκτός από αυτά που έστειλα στη δικαιούχο τράπεζα, άλλα 50 ευρώ. Τι μπορώ να κάνω;
 

taou

Member
Μηνύματα
123
Likes
48
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βρότσλαβ
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Καλησπέρα, θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος σχετικά με τη revolut. Έβαλα χρήματα, σε ευρώ, στο λογαριασμό μου στη Revolut. Αφού εμφανίστηκαν μετά από 3 εργάσιμες, θέλησα να κάνω μία πληρωμή πάλι σε ευρώ, σε τραπεζικό λογαριασμό σέρβικης τράπεζας. Μου ήρθε μήνυμα όμως από τη Revolut για ανεπαρκές υπόλοιπο και να προσθέσω χρήματα. Έχει μέσα όμως χρήματα, εκτός από αυτά που έστειλα στη δικαιούχο τράπεζα, άλλα 50 ευρώ. Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείς να τους στείλεις μήνυμα μέσω της εφαρμογής και σου απαντάνε πολύ γρήγορα...
 
  • Like
Reactions: pka

AmstEL

Member
Μηνύματα
15
Likes
10
Καλησπέρα έχει κάνει κανείς αμφισβήτηση συναλλαγής στην Revolut για αγορα αεροπορικών εισητηρίων για των οποιων η πτήση δεν έγινε και η εταιρία δεν προσφέρει επιστροφη χρημάτων αλλα κουπόνια. θα κερδισω κατι? έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο?
Μετα απο ένα μήνα και μια εβδομάδα η REVOLUT επέστρεψε όλα τα λεφτα πισω απο τα αεροπορικα εισητηρια!!!! :clap::xalara::clap:
 

panagiotis.k

Member
Μηνύματα
205
Likes
725
Μετα απο ένα μήνα και μια εβδομάδα η REVOLUT επέστρεψε όλα τα λεφτα πισω απο τα αεροπορικα εισητηρια!!!! :clap::xalara::clap:
Μόλις απέστειλε και το δικό μου αίτημα προς την Aegean η Revolut και περιμένω.

Λίγα λόγια για την όλη διαδικασία μέχρι στιγμής για όποιον θέλει να το επιχειρήσει.

Αρχικά βρίσκεις μέσω του app τη συναλλαγή που αφορά την αγορά του προιόντος/εισητηρίου και κάνεις report το πρόβλημα σου. Σε πρώτο στάδιο μιλάς με έναν εκπρόσωπο στο chat και αφού τους δώσεις κάποια στοιχεία που θα σου ζητήσουν σου στέλνουν ένα link να συμπληρώσεις μια φόρμα. Εκεί περιγράφεις το πρόβλημα όσο πιο αναλυτικά γίνεται και δίνεις όσες περισσότερες πληροφορίες/έγγραφα μπορείς(καλό είναι η επικοινωνία με τον έμπορο/αεροπορική που έχες το πρόβλημα να είναι σε e-mail.Eγώ μίλησα στο τηλέφωνο με Aegean οπότε έδωσα ένα screenshot από τη κλήση που φαινόταν η μέρα και η διάρκεια της κλήσης.
Μετά από την υποβολή της φόρμας η Chargeback Team μέσα σε 14 μέρες πρέπει σε ενημερώσει για τη πορεία του αιτήματος σου. Αν δηλαδή είναι όλα σωστά στη φόρμα που δήλωσες για να στείλουν το αίτημα στο έμπορο. Αν κάτι θεωρούν πως λείπει σου προτείνουν να δώσεις και επιπρόσθετες πληροφορίες που θα βοηθήσουν για να "κερδίσεις" την αμφισβήτηση συναλλαγής. Εμένα μετά από 13 μέρες επικοινώνησε μέσω chat ένας εκπρόσωπος από τη Chargeback Team και μου ζήτησε κάποιες περισσότερες πληροφορίες, τις οποίες όμως δυστυχώς δεν είχα.Όμως προώθησαν κανονικά το αίτημα προς τον έμπορο/αεροπορική).
Όταν,λοιπόν, έχουν όλα τα στοιχεία στη διάθεσή τους θα προωθήσουν το αίτημα σου στον έμπορο.Ο έμπορος μετά έχει 48 ημέρες αν η κάρτα είναι MasterCard και 30 ημέρες αν η κάρτα είναι Visa για να απαντήσει.
Στο chat μου είπε ο εκπρόσωπος ότι αν δεν απαντήσουν σε αυτές τις ημέρες κερδίζεις την αμφισβήτηση και σου επιστρέφουν τα χρήματα.
Αυτά προς το παρόν!Θα επανέλθω όταν έχω νέα.
 

nikospet

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Ειχα ξαναρωτησει πριν λιγο καιρο για καταθεση μεγαλου ποσου στη ρεβολουτ. Βασικα να εξηγησω το θεμα μου και οποιος μπορει ας προτεινει την καλυτερη λυση. Θα παω στην αγγλια για σπουδες τον σεπτεμβρη και τον αυγουστο θα πρεπει να πληρωσω διδακτρα και διαμονη γυρω στις 45 χιλ λιρες. Επειδη βλεπω οτι η ισοτιμια τωρα ειναι σε καλα επιπεδα σε σχεση με πριν τον κορωνοιο θελω να τα αλλαξω απο τωρα τα ευρω και να τα κανω λιρες για να μην εχω το αγχος του τι θα γινει μεχρι τον αυγουστο και που θα παει τοτε η ισοτιμια. Τι προτεινετε; σιγουρα δεν θελω να αλλαξω ολο αυτο το ποσο στη ρεβολουτ. Στην τραπεζα της ελλαδας μου ειπαν σε ενα υποκαταστημα στην επαρχια οτι εχουν μεχρι 2-3 χιλ λιρες. Να ανοιξω λογαριασμο σε ξενο νομισμα σε μια απο τις ελληνικες που ομως εχουν κακες ισοτιμιες;
 

bandit650

Member
Μηνύματα
735
Likes
3.359
Ειχα ξαναρωτησει πριν λιγο καιρο για καταθεση μεγαλου ποσου στη ρεβολουτ. Βασικα να εξηγησω το θεμα μου και οποιος μπορει ας προτεινει την καλυτερη λυση. Θα παω στην αγγλια για σπουδες τον σεπτεμβρη και τον αυγουστο θα πρεπει να πληρωσω διδακτρα και διαμονη γυρω στις 45 χιλ λιρες. Επειδη βλεπω οτι η ισοτιμια τωρα ειναι σε καλα επιπεδα σε σχεση με πριν τον κορωνοιο θελω να τα αλλαξω απο τωρα τα ευρω και να τα κανω λιρες για να μην εχω το αγχος του τι θα γινει μεχρι τον αυγουστο και που θα παει τοτε η ισοτιμια. Τι προτεινετε; σιγουρα δεν θελω να αλλαξω ολο αυτο το ποσο στη ρεβολουτ. Στην τραπεζα της ελλαδας μου ειπαν σε ενα υποκαταστημα στην επαρχια οτι εχουν μεχρι 2-3 χιλ λιρες. Να ανοιξω λογαριασμο σε ξενο νομισμα σε μια απο τις ελληνικες που ομως εχουν κακες ισοτιμιες;
Στη θέση σου θα έκανα άλλους 2 η 3 λογαριασμούς εκτός της ρεβολουτ. Ένα icard & N26. Βάζεις 10χιλιάδες τα.μετατρεπεις σε λίρες και μεταφορά τις λίρες στη icard. Το ίδιο και για την άλλη. Σπάζοντας το ποσό σε 3 η 4 λογαριασμούς. Η μεταφορά μεταξύ λογαριασμών είναι δωρεάν.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.568
Likes
4.706
Αλλαγές (προς το χειρότερο) από 12.8.2020.

The key changes are:
  • To give you more peace of mind, we’re adding more detail in our terms about how we “safeguard” your money.
  • You know that sinking feeling you get when you pay someone and moments later realise you put the wrong account details in? We’re addressing this by introducing an ability for our support teams to reverse some mistaken payments made into Revolut accounts.
  • As you probably know, if you exchange more than our free exchange limit in a month, you pay a fee. This limit is decreasing to 1000 EUR each month (which, our research shows, most of you won’t hit anyway). Above that limit, our fee will stay the same at just 0.5%, and we’ll let you know if an exchange will be subject to a fee. Our Premium and Metal plans still have unlimited exchange, as they always have.
  • You will continue to enjoy the same interbank exchange rates on weekdays. For exchanges at the weekend, we’re slightly increasing our mark-up for major currencies from 0.5% to 1%, to cover our risks when the market moves (as it has a bit recently). The mark-up for other currencies is staying the same – see the full list here. (Remember, you can avoid this fee completely by making an exchange on weekdays.)
  • Our most popular payment types, such as payments to Revolut users, domestic transfers and Euro transfers within the Single Euro Payments Area are remaining free. If you make any other transfer to an account outside of your country, your first payment each month is also remaining free, but after that there will be a fee of 0.50 EUR per payment.
  • If you make a transfer to a country that is not in its national currency, there will be a fee of 3 EUR for USD transfers (like US Dollars to Brazil) or 5 EUR for non-USD transfers (like GB Pounds to Brazil.) We’ll always let you know beforehand if a transfer you are about to make will incur a fee.
 

panagiotis.k

Member
Μηνύματα
205
Likes
725
Μόλις απέστειλε και το δικό μου αίτημα προς την Aegean η Revolut και περιμένω.

Λίγα λόγια για την όλη διαδικασία μέχρι στιγμής για όποιον θέλει να το επιχειρήσει.

Αρχικά βρίσκεις μέσω του app τη συναλλαγή που αφορά την αγορά του προιόντος/εισητηρίου και κάνεις report το πρόβλημα σου. Σε πρώτο στάδιο μιλάς με έναν εκπρόσωπο στο chat και αφού τους δώσεις κάποια στοιχεία που θα σου ζητήσουν σου στέλνουν ένα link να συμπληρώσεις μια φόρμα. Εκεί περιγράφεις το πρόβλημα όσο πιο αναλυτικά γίνεται και δίνεις όσες περισσότερες πληροφορίες/έγγραφα μπορείς(καλό είναι η επικοινωνία με τον έμπορο/αεροπορική που έχες το πρόβλημα να είναι σε e-mail.Eγώ μίλησα στο τηλέφωνο με Aegean οπότε έδωσα ένα screenshot από τη κλήση που φαινόταν η μέρα και η διάρκεια της κλήσης.
Μετά από την υποβολή της φόρμας η Chargeback Team μέσα σε 14 μέρες πρέπει σε ενημερώσει για τη πορεία του αιτήματος σου. Αν δηλαδή είναι όλα σωστά στη φόρμα που δήλωσες για να στείλουν το αίτημα στο έμπορο. Αν κάτι θεωρούν πως λείπει σου προτείνουν να δώσεις και επιπρόσθετες πληροφορίες που θα βοηθήσουν για να "κερδίσεις" την αμφισβήτηση συναλλαγής. Εμένα μετά από 13 μέρες επικοινώνησε μέσω chat ένας εκπρόσωπος από τη Chargeback Team και μου ζήτησε κάποιες περισσότερες πληροφορίες, τις οποίες όμως δυστυχώς δεν είχα.Όμως προώθησαν κανονικά το αίτημα προς τον έμπορο/αεροπορική).
Όταν,λοιπόν, έχουν όλα τα στοιχεία στη διάθεσή τους θα προωθήσουν το αίτημα σου στον έμπορο.Ο έμπορος μετά έχει 48 ημέρες αν η κάρτα είναι MasterCard και 30 ημέρες αν η κάρτα είναι Visa για να απαντήσει.
Στο chat μου είπε ο εκπρόσωπος ότι αν δεν απαντήσουν σε αυτές τις ημέρες κερδίζεις την αμφισβήτηση και σου επιστρέφουν τα χρήματα.
Αυτά προς το παρόν!Θα επανέλθω όταν έχω νέα.
Update: Οι 30 μέρες πέρασαν(το Σάββατο έληγε η διορία προς την Aegean).
H Aegean δεν απάντησε ποτέ και όλο το ποσό πιστώθηκε σήμερα στο λογαριασμό μου στη Revolut. :clap:
 

Pagi79

Member
Μηνύματα
63
Likes
45
Καλησπέρα. Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή. Δεν μπορώ να μπω. Έχει κανένας άλλος αυτό το πρόβλημα; Έχετε καμιά πρόταση; Ευχαριστώ.
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
549
Likes
2.810
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Καλησπέρα. Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή. Δεν μπορώ να μπω. Έχει κανένας άλλος αυτό το πρόβλημα; Έχετε καμιά πρόταση; Ευχαριστώ.
Εμένα λειτουργεί κανονικά... Ίσως μια επανεκκίνηση του κινητού να βοηθήσει;
 

nikospet

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Καλησπερα. Θα ηθελα να ρωτησω αν πατησω σημερα να παραγγειλω την premium καρτα θα μπορω να εχω τα προνομια της απο σημερα(πχ απεριοριστες ανταλλαγες νομισματων χωρις προμηθεια) ή θα πρεπει πρωτα να ερθει η καρτα;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.520
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom