arabickostas
Member
- Μηνύματα
- 516
- Likes
- 1.801
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η εταιρία έχει ηθική ευθύνη με το σκεπτικό ότι στο βωμό του κέρδους δέχτηκε να επιχειρεί χωρίς να είναι εξασφαλισμενη 100 % η ασφάλεια των επιβατών. τουλάχιστον όσον αφορά τα μέσα, την τεχνολογία, τις υποδομές. προφανώς και δε μπορούσε να πάρει όρκο για τον ανθρώπινο παράγοντα που θα δημιουργούσε ένα ατύχημα.την ευθυνη την εχει ΚΑΙ η εταιρεια απο την στιγμη που ηξερε οτι ο δημοσιος ΟΣΕ ηταν σ αυτη τη κατασταση μ αυτα τα προβληματα και δεκτηκε την εξαγορα του!ας εβαζε ορο να φτιαξει το δημοσιο ολα τα προβληματα και μετα να την εξαγοραζε...οπως λες εχει δικαιωμα εκμεταλευσης δρομολογιων ΑΡΑ αφου ειχε ΜΟΝΙΜΑ προβληματα η γραμμη ας σταματαγε τα δρομολογια μεχρι το δημοσιο να φτιαξει οτι πρεπει να φτιαξει!!αλλα ειναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτα........
από την άλλη την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ και ποινική θα έλεγα ευθύνη έχει το κράτος που επέτρεψε την λειτουργία της εταιρίας ( και κάθε εταιρίας μαζικής μεταφοράς επιβατών σε αεροπλάνα, τρένα, κτλ ) χωρίς να είναι εξασφαλισμενοι οι επιβάτες. οι κρατικές αρχές πάντα ανά περιόδους και συνθήκες παραχωρουν τις ΑΔΕΙΕΣ λειτουργίας εφόσον πριν ελέγχθηκαν και πληρούνται τα απαιτούμενα κριτήρια...
τουλάχιστον ένας υπουργός παραιτήθηκε αλλά το πρόβλημα είναι πιο βαθύ...