OΣΕ, το φαινόμενο :-(

paefstra

Member
Μηνύματα
14.139
Likes
45.623
οχι αλλα ειναι λαθος να το κρινεις με αυτη την βαση.
ειναι σαν να λαμε "πριν 20 χρονια δεν φορουσαμε κρανος στο μηχανακι και δεν πεθαινε τοσος κοσμος, αρα με το κρανος κατι παει στραβα"
Σωστα, πριν 20 χρονια υπηρχαν περισσοτερες γραμμες, οχι μονο μια, και δεν πεθαινε ο κοσμος ετσι για πλακα. Ηταν πολυ καλυτερα που ηταν δημοσιος ο ΟΣΕ.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Σωστα, πριν 20 χρονια υπηρχαν περισσοτερες γραμμες, οχι μονο μια, και δεν πεθαινε ο κοσμος ετσι για πλακα. Ηταν πολυ καλυτερα που ηταν δημοσιος ο ΟΣΕ.
μπορει οντως να ηταν. και να παρεμενε. Δεν μπορω να το αποκλεισω. ουτε το ενα ουτε το αλλο
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.632
Likes
10.657
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Δηλαδη ο ΟΣΕ εκπαιδευει τους μηχανοδηγους για να τους προσλαβει η ιδιωτικη ΗΤ? Πολυ ομορφα.
..... και κάπως έτσι όλοι από το κράτος εκπαιδευόμαστε, τόσο και όσο ! ξέρεις εσύ ! και μετά πάμε στην Coca Cola ..... απλά δεν καταλαβαίνω τι προσπαθούμε να βγάλουμε από εδώ μέσα όλοι εμείς !
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
οτι η Coca Cola παει με ολα?
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.175
Likes
12.779
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Δηλαδη ο ΟΣΕ εκπαιδευει τους μηχανοδηγους για να τους προσλαβει η ιδιωτικη ΗΤ? Πολυ ομορφα.
Οι μηχανοδηγοί είναι υπάλληλοι της ΗΤ και θέλω να πιστεύω πως εκπαιδεύονται από αυτή.

Ο σταθμάρχης ήταν υπάλληλος του ευρύτερου δημόσιου τομέα (πέρα από τους μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους με οργανική θέση υπάρχουν πάρα πολλοί εργαζόμενοι στο δημόσιο που δουλεύουν με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εργασίας ή έργου). Για την πρόσληψη τους είναι υπεύθυνοι τα Δ.Σ. και τα αρμόδια υπουργεία που προκηρύσσουν θέσεις και προσλαμβάνουν με διαδικασίες ΑΣΕΠ.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.139
Likes
45.623
Ακριβως. Ειναι μπερδεμενο για οποιον δεν εχει σχεση, αλλα το ιδιωτικου δικαιου και δημοσιου δικαιου ειναι τεραστια διαφορα.
Οι μηχανοδηγοί είναι υπάλληλοι της ΗΤ και θέλω να πιστεύω πως εκπαιδεύονται από αυτή.

Ο σταθμάρχης ήταν υπάλληλος του ευρύτερου δημόσιου τομέα (πέρα από τους μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους με οργανική θέση υπάρχουν πάρα πολλοί εργαζόμενοι στο δημόσιο που δουλεύουν με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εργασίας ή έργου). Για την πρόσληψη τους είναι υπεύθυνοι τα Δ.Σ. και τα αρμόδια υπουργεία που προκηρύσσουν θέσεις και προσλαμβάνουν με διαδικασίες ΑΣΕΠ.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.139
Likes
45.623
απλά δεν καταλαβαίνω τι προσπαθούμε να βγάλουμε από εδώ μέσα όλοι εμείς !
Το 2021 αποφασιστηκε ετήσια ενίσχυση 50εκ € στην Hellenic Train για να έχει δρομολόγια στις άγονες γραμμές (αγονη γραμμη η Αθηνα Θεσσαλονικη). Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε πουληθει απο την προηγουμενη κυβερνηση για 45εκ €.

Τι να βγαλουμε, και πληρωνουμε και σκοτωνουν φοιτητες.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Πρώτα απόλα η σημερινή ημέρα είναι πραγματικά μια από τις χειρότερες μέρες στην ιστορία των Ελληνικών μεταφορών. Τσάμπα πήγαν τόσοι άνθρωποι γιατί το Ελληνικό κράτος διαχρονικά είναι ανεύθυνο, άχρηστο, ευθυνόφοβο.

Ούτε αυτή την αποφράδα μέρα λοιπόν δεν σεβάστηκαν τα γνωστά άσχετα παπαγαλάκια του φόρουμ. Σπεκουλάρουν με τον πόνο μιας χώρας, γράφοντας σαχλαμάρες και ως συνήθως γίνονται ρεζίλι γιατί πέφτουν θύματα στης ασχετοσύνης τους.. Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους και για να καταλάβεται τι συμβαίνει. Η ιδιωτική Ιταλικών συμφερόντων Helenic Trains ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχει με το δυστύχημα. Το Ελληνικό κράτος και μόνο αυτό έχει την ευθύνη. Ο σταθμάρχης, ο κλειδούχος, οι συντηρητές των γραμμών είναι δημόσιοι υπάλληλοι και ΟΧΙ υπάλληλοι της Hellenic Trains. Ο μεγάλος νταουλιέρης όταν χάριζε τον ΟΣΕ, σαν γνήσιος δημόσιος υπάλληλος κουτοπόνηρα έσπασε την εταιρία και πούλησε στους Ιταλούς το δικαίωμα της εκμετάλλευσης των δρομολογίων, κρατώντας στο δημόσιο τα ρέστα δηλαδή την υποδομή των γραμμών για να κάνει φυσικά τους σχετικούς διορισμούς. Αφήστε λοιπόν τις παπάτζες και τις παπαριές. Το γνωστό δημόσιο φταίει για την τραγωδία και καμιά ιδιωτική εταιρία. Οι μηχανοδηγοί και μόνο αυτοί, είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι εκπαιδευμένοι φυσικά από τον κρατικό ΟΣΕ μια που μόνο αυτός έχει υποτίθεται το know how για την εκπαίδευση. Για να το κάνω απολύτως κατανοητό είναι σαν μια ιδιωτική αεροπορική εταιρία να προσλαμβάνει πιλότους από κρατικές σχολές πιλότων. Τώρα θα μου πείτε τα ρίχνουμε όλα σε ένα ανεύθυνο δημόσιο υπάλληλο και ξεμπερδεύουμε; Φυσικά και όχι, το ανθρώπινο λάθος συμβαίνει, τα συστήματα που έπρεπε να λειτουργούν θα σε προστάτευαν από αυτό αλλά δυστυχώς η διαβόητη ανικανότητα του κράτους και όχι μόνο ( βλέπε συνδικαλιστές) βύθισαν στο πένθος όλη την χώρα...
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.315
Likes
2.150
Πρώτα απόλα η σημερινή ημέρα είναι πραγματικά μια από τις χειρότερες μέρες στην ιστορία των Ελληνικών μεταφορών. Τσάμπα πήγαν τόσοι άνθρωποι γιατί το Ελληνικό κράτος διαχρονικά είναι ανεύθυνο, άχρηστο, ευθυνόφοβο.

Ούτε αυτή την αποφράδα μέρα λοιπόν δεν σεβάστηκαν τα γνωστά άσχετα παπαγαλάκια του φόρουμ. Σπεκουλάρουν με τον πόνο μιας χώρας, γράφοντας σαχλαμάρες και ως συνήθως γίνονται ρεζίλι γιατί πέφτουν θύματα στης ασχετοσύνης τους.. Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους και για να καταλάβεται τι συμβαίνει. Η ιδιωτική Ιταλικών συμφερόντων Helenic Trains ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχει με το δυστύχημα. Το Ελληνικό κράτος και μόνο αυτό έχει την ευθύνη. Ο σταθμάρχης, ο κλειδούχος, οι συντηρητές των γραμμών είναι δημόσιοι υπάλληλοι και ΟΧΙ υπάλληλοι της Hellenic Trains. Ο μεγάλος νταουλιέρης όταν χάριζε τον ΟΣΕ, σαν γνήσιος δημόσιος υπάλληλος κουτοπόνηρα έσπασε την εταιρία και πούλησε στους Ιταλούς το δικαίωμα της εκμετάλλευσης των δρομολογίων, κρατώντας στο δημόσιο τα ρέστα δηλαδή την υποδομή των γραμμών για να κάνει φυσικά τους σχετικούς διορισμούς. Αφήστε λοιπόν τις παπάτζες και τις παπαριές. Το γνωστό δημόσιο φταίει για την τραγωδία και καμιά ιδιωτική εταιρία. Οι μηχανοδηγοί και μόνο αυτοί, είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι εκπαιδευμένοι φυσικά από τον κρατικό ΟΣΕ μια που μόνο αυτός έχει υποτίθεται το know how για την εκπαίδευση. Για να το κάνω απολύτως κατανοητό είναι σαν μια ιδιωτική αεροπορική εταιρία να προσλαμβάνει πιλότους από κρατικές σχολές πιλότων. Τώρα θα μου πείτε τα ρίχνουμε όλα σε ένα ανεύθυνο δημόσιο υπάλληλο και ξεμπερδεύουμε; Φυσικά και όχι, το ανθρώπινο λάθος συμβαίνει, τα συστήματα που έπρεπε να λειτουργούν θα σε προστάτευαν από αυτό αλλά δυστυχώς η διαβόητη ανικανότητα του κράτους και όχι μόνο ( βλέπε συνδικαλιστές) βύθισαν στο πένθος όλη την χώρα...
Μαλλον το παπαγαλακι εισαι εσυ...την ευθυνη την εχει ΚΑΙ η εταιρεια απο την στιγμη που ηξερε οτι ο δημοσιος ΟΣΕ ηταν σ αυτη τη κατασταση μ αυτα τα προβληματα και δεκτηκε την εξαγορα του!ας εβαζε ορο να φτιαξει το δημοσιο ολα τα προβληματα και μετα να την εξαγοραζε...οπως λες εχει δικαιωμα εκμεταλευσης δρομολογιων ΑΡΑ αφου ειχε ΜΟΝΙΜΑ προβληματα η γραμμη ας σταματαγε τα δρομολογια μεχρι το δημοσιο να φτιαξει οτι πρεπει να φτιαξει!!αλλα ειναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτα........
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
αν υπαρχει κατι που φταινε ειναι οτι ισως θα επρεπε να κανουν κατι παραπανω απο υπομνηματα...
βεβαια ισως κανανε και δεν το ξερω ....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.139
Likes
45.623
αν υπαρχει κατι που φταινε ειναι οτι ισως θα επρεπε να κανουν κατι παραπανω απο υπομνηματα...
βεβαια ισως κανανε και δεν το ξερω ....
Εσυ ησουν ΔΥ, ξερεις πολυ καλα οτι μετα το υπομνημα την ευθυνη την εχει ο πολιτικος προισταμενος και ο υπαλληλος εχει απαλλαχθει.
Ως οφειλαν εκαναν, μακαρι γκιλοτονες στους πολιτικους προισταμενους.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.742
Μηνύματα
910.658
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom