• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
253
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
εκει στον ΟΣΕ ξυπνηστε και βαλτε κανα ατομο να σηκωνει τα τηλεφωνα για να δινει καμια πληροφορια.αντε, βαρεθηκαμε τα κρυα ηχογραφημενα μηνυματα σας που δεν προσφερουν τιποτα. και οσο για τα τηλεφωνα που δινουν απο τις εταιριες πχ 11888 οταν τους ζητας τηλεφωνο πληροφοριων του οργανισμου,απλα δεν τα σηκωνει αυτα κανενας. ξυπνηστε στο μπανανισταν επιτελους. αγανακτησαμε ρεεεεεεεεεεεεεεε.
Τηλέφωνα ???? What is this ?
Πληροφοριακά (σίγουρα όποιος δεν έχει εμπειρία από ΟΣΕ, δεν πρόκειται να με πιστέψει) στους σταθμούς Κιάτου και Κορίνθου, ΔΕΝ υπάρχει τηλέφωνο !!!
Οι υπάλληλοι επικοινωνούν με τους άλλους σταθμούς με τα κινητά τους τηλέφωνα !!!!!!!!!! :shock:
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.855
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
οταν ξεκίνησα αυτό το τοπικ ηταν 22.10.2008
σήμερα έχουμε 12.09.2010.

παρά εναν μήνα σχεδόν 2 χρόνια.

Ενας από τους λόγους που ξεκινησα το τοπικ αυτό ήταν το δυσάρεστο γεγονός, οτι τα τρένα και ειδικά στην διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθηνα-Θεσσαλονίκη κινούνται με κόκκινο, κατι που είναι αρκετά επικίνδυνο.

χτες επεσε στα χέρια μου η εφημερίδα τα ΝΕΑ και ειχε ενα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ για την διαδρομή αυτή, μέσα από το τρένο και συγκεκριμένα τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας τον συνόδευε και ενας δημοσιογράφος...

Με λυπη διαβασα οτι το βιολί αυτό συνεχίζεται, δηλαδη οι αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ να κινούνται με κόκκινο, κατι που ειναι εντελώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και άκρως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

Περασαν σχεδόν 2 χρόνια και δεν έγινε το παραμικρό, δηλαδή το αυτονόητο κατ εμέ,το προβλημα αυτό δηλαδη να αντιμετωπιστεί και να διορθωθεί ώστε οπως στον υπολοιπο κόσμο, τα τρένα στο κοκκινο να σταματουνε και στο πράσινο να προχωρούνε.

Πέρα από τις συζητήσεις για χρεη και ελλειματα του ΟΣΕ, το θέμα αυτό που αφορα την ασφάλεια στις μετακινήσεις με το τρένο θα έπρεπε υπουργοι, πρόεδροι, διευθυντές του ΟΣΕ και λοιποί αρμόδιοι να το είχαν λύσει, αν τους ενδιέφερε πραγματικά το καλό του οργανισμού αλλα και το καλό των επιβατών.
Τιποτα ομως δεν έγινε. Ανικανότητα, έλλειψη βουλησης; Μάλλον το 2ο.

Ενα μικρό σχετικό απόσπασμα απο το ρεπορτάζ:
Βραδυπορία και ρίσκο. Τα σημεία επιβράδυνσης είναι πολλά. Το χαρτί βραδυπορίας που έχει λάβει ο μηχανοδηγός αναγράφει 48 στη διαδρομή μας. Είναι κομμάτια στα οποία γίνονται- εδώ και καιρό- εργασίες ή έχουν προκύψει έκτακτα προβλήματα στη φωτοσήμανση και πρέπει να ελαττώσουμε ταχύτητα. Από τον Πειραιά μέχρι τους Αγίους Αναργύρους δεν υπάρχουν φωτοσήματα. Στο τμήμα Οινόης - Τιθορέας είναι εκτός λειτουργίας, ενώ από Δομοκό έως Θεσσαλονίκη άλλα ανάβουν και άλλα όχι. Τα περισσότερα είναι κόκκινα- που σημαίνει ότι το σύστημα δεν λειτουργεί. Ο μηχανοδηγός κόβει ταχύτητα και συνεννοείται μέσω ασυρμάτου- ή, σε άλλα δρομολόγια, μέσω κινητού- με τον σταθμάρχη για να δει πού βρίσκεται το άλλο τρένο και αν είναι ανοιχτή η γραμμή. «Τα τελευταία πέντε χρόνια σκοτώθηκαν πέντε μηχανοδηγοί», λέει ο κ. Θεοδωρόπουλος. «Οι δύο θάνατοι οφείλονταν σε προβλήματα φωτοσήμανσης».

Περνάμε κάποια κόκκινα με το κοντέρ στα 140 χλμ.- τα 160 είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στο ελληνικό δίκτυο. «Είχαν έρθει “μνηστήρες” από τη Γαλλία. Ιδιώτες που θα έμπαιναν στον ΟΣΕ και έκαναν έτσι τη διαδρομή. Εξω, το κόκκινο σημαίνει σταματάς. Δεν γνώριζαν για το σύστημα εδώ. Τρόμαξαν όταν μας είδαν να περνάμε έτσι», λέει ένας μηχανοδηγός από την Ειδομένη. Σε κάποια σημεία του δικτύου οι πινακίδες δείχνουν ότι το επιτρεπόμενο όριο είναι 60 χιλιόμετρα την ώρα. Πάμε με 80. «Ξέρουμε το δίκτυο και τις καμπύλες του. Εδώ μπορώ να πάω παραπάνω», λέει ο μηχανοδηγός. «Αν κόψω, το τρένο θα καθυστερήσει και μετά χάνουμε την αξιοπιστία μας. Σίγουρα ρισκάρω, αλλά ο επιβάτης κατηγορεί τον οδηγό αν φτάσουμε αργά».

Μπαίνουμε στο τούνελ των Τεμπών. Τα φώτα της σήραγγας ανάβουν μόνο στα τελευταία 500 μ. Αν συμβεί κάποια βλάβη προτού φτάσουμε εκεί θα είμαστε εγκλωβισμένοι στο σκοτάδι. Λίγα χιλιόμετρα παρακάτω ένας γδούπος ταράζει τον θάλαμο. «Ηταν μια κουκουβάγια», παρατηρεί ο κ. Συρόπουλος. Εσκασε πάνω στο παρμπρίζ και άφησε μια μεγάλη στάμπα με αίματα και πούπουλα.
Ολο το ρεπορτάζ με ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό υπάρχει εδώ:
TA NEA On-line - «Εδώ το τρένο  το πάνε οι άνθρωποι,  όχι η τεχνολογία»

Υ.Γ.: προσοχή για την Τρίτη:
Εικοσιτετράωρη απεργία αποφάσισε για την Τρίτη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αντιδρώντας στο σχέδιο της κυβέρνησης για εξυγίανση του ΟΣΕ.
 
Last edited by a moderator:

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
156
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα. Για να φτασουμε να χρωσταει ο 2ος μεγαλυτεροσ δεινοσαυρος (μετα τη ΔΕΗ) τοσα δις, εχουν γινει ΤΑ οργια. Απο βαγονια που αγοραστηκαν μεχρι να δουν οτι τελικα ΔΕΝ χωραγανε στις ραγες!!! (θα παει στη φυλακη κανεις γι' αυτο?), μεχρι εμπορευματα που ταξιδευαν στη "ζουλα" νυκτα για να "κονοματε" καποιοι, μεχρι οσα δεν μπορυμε να φανταστουμε οτι γινανε (και συνεχιζονται να γινονται) και φυσικα αλλα πολλα που ΠΟΤΕ δεν θα μαθουμε, γιατι απλα καποια κομματοσκηλα (διορισμενα σε υψηλες θεσεις) θα πρεπει να πανε στη φυλακη. Γι' αυτο δεν μου κανει καμια εντυπωση οτι περνανε με κοκκινο, ουτε οτι σε καποιουσ σταθμους δεν υπαρχει τηλεφωνο (φυσικα υπηρξε ειδικο πακετο για αγορα των κινητων για να οικονομησουν καποιοι και να πληρωνει ο ΟΣΕ τους μηνιαιους λογαριασμους των υπαλληλων του). Για ολα αυτα φυσικοτατα οι "βολεμενοι" δεν θελουν να μπει ιδιωτης στον ΟΣΕ γιατι θα χασουν τα "προνομια" τους και μπορει να αρχισουν οι λογιστες του Ιδιωτη να "ψαχνουν", οποτε μπορει να τρεχουν καποιοι σε Εισαγγελεις.

Κατα τα αλλα, πληρωνε μ@#$%κα καικοροιδο Ελληνα μισθωτε!

ΥΓ. Και που να δειτε τι γινεται στη ΔΕΗ. Αλλα εκει βλεπεις για να καλυψουν τη "μασα" αυξανουν αναλογα τους λογαριασμους ωστε να μην φαινεται το ελλειμα.
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα. Για να φτασουμε να χρωσταει ο 2ος μεγαλυτεροσ δεινοσαυρος (μετα τη ΔΕΗ) τοσα δις, εχουν γινει ΤΑ οργια. Απο βαγονια που αγοραστηκαν μεχρι να δουν οτι τελικα ΔΕΝ χωραγανε στις ραγες!!! (θα παει στη φυλακη κανεις γι' αυτο?), μεχρι εμπορευματα που ταξιδευαν στη "ζουλα" νυκτα για να "κονοματε" καποιοι, μεχρι οσα δεν μπορυμε να φανταστουμε οτι γινανε (και συνεχιζονται να γινονται) και φυσικα αλλα πολλα που ΠΟΤΕ δεν θα μαθουμε, γιατι απλα καποια κομματοσκηλα (διορισμενα σε υψηλες θεσεις) θα πρεπει να πανε στη φυλακη. Γι' αυτο δεν μου κανει καμια εντυπωση οτι περνανε με κοκκινο, ουτε οτι σε καποιουσ σταθμους δεν υπαρχει τηλεφωνο (φυσικα υπηρξε ειδικο πακετο για αγορα των κινητων για να οικονομησουν καποιοι και να πληρωνει ο ΟΣΕ τους μηνιαιους λογαριασμους των υπαλληλων του). Για ολα αυτα φυσικοτατα οι "βολεμενοι" δεν θελουν να μπει ιδιωτης στον ΟΣΕ γιατι θα χασουν τα "προνομια" τους και μπορει να αρχισουν οι λογιστες του Ιδιωτη να "ψαχνουν", οποτε μπορει να τρεχουν καποιοι σε Εισαγγελεις.

Κατα τα αλλα, πληρωνε μ@#$%κα καικοροιδο Ελληνα μισθωτε!

ΥΓ. Και που να δειτε τι γινεται στη ΔΕΗ. Αλλα εκει βλεπεις για να καλυψουν τη "μασα" αυξανουν αναλογα τους λογαριασμους ωστε να μην φαινεται το ελλειμα.
...Πολύ καλά τα λες, αλλά αν μιλήσεις με τις "συνδικαλιστικές ηγεσίες" τους....θα σου εξηγήσουν ....πόσο λάθος κάνεις, πόσο τους αδικείς και οτι δεν καταλαβαίνεις πόσο πασχίζουν για το καλό της Πατρίδας....
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.855
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
...συνεχίζει να παραμένει ...φαινόμενο!:roll:

Δεν σφίγγουν όλοι το ζωνάρι όπως φαίνεται παρά μόνο όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Έθνους στον καταχρεωμένο ΟΣΕ η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας προβλέπει ένα νέο επίδομα "θέσης διοίκησης" για όλους τους προϊσταμένους και τα υψηλόβαθμα διευθυντικά στελέχη του ομίλου. Η αύξηση φτάνει ως και 25% του μηνιαίου μισθού.

Σύμφωνα με έγγραφα που δημοσιεύει η εφημερίδα, ο κατάλογος των αυξήσεων που περιλαμβάνεται στο άρθρο 9 της σύμβασης έχει ως εξής:

Προιστάμενος διεύθυνσης ως 25%
Προιστάμενος Υπηρεσίας ως 20%
Προιστάμενος Τμήματος ως 15%
Προιστάμενος Τομέα ως 10%
Προιστάμενος Ομάδας ως 3%

Η σύμβαση υπογράφτηκε στις 23 Μαρτίου, μετά δηλαδή την οριζόντια μείωση μισθών των εργαζομένων κατά 20% και την κατάργηση του 13ου και του 14ου μισθού.​
 
Last edited by a moderator:

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Ποσο μπαινει λενε μεσα; 2 εκατ.ευρω τη μερα λενε;
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
253
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Ποσο μπαινει λενε μεσα; 2 εκατ.ευρω τη μερα λενε;
Τελικά το πόσο μπαίνει μέσα, το μάθαμε (στο περίπου βέβαια).....:(
Μένει να δούμε το σημαντικότερο...... ΑΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ <ΜΕΣΑ> !!!!:roll:
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Kατι λεγανε για Γαλλους...δεν ξερω,δεν το βλεπω.

Αν θυμαμαι καλα ειχε παρθει μια λαθος επι Τρικουπη (λαθος εκ των υστερων,τωρα στην εποχη μας) και ειχε προτιμηθει το μετρικο συστημα στις ραγες γιαυτο κ τωρα γινονται εργα ωστε αρχισει να μπαινει η ηλεκτροκινηση για να αυξηθει η ταχυτητα κ να μειωθουν οι αποστασεις.

Φυσικα η οποια εταιρεια αποκλειεται να αλλαξει ολο το συστημα οποτε τρομερες αλλαγες στον ΟΣΕ δεν νομιζω να δουμε πχ Αθηνα Θεσσαλονικη σε 2-3 ωρες.

Μακαρι να ειχα λεφτα να τα αλλαξω ολα...:rolleyes:
 

Panagiota^

Member
Μηνύματα
658
Likes
276
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Και ενα ενδιαφερον αρθρο για το τι και πως ρημαξανε τον ΟΣΕ. ΤΟ ΒΗΜΑ - Ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη στα τρένα - oικονομία - Διεθνή
Πότε ακριβώς έδινε το 11888 πληροφορίες για τα δρομολόγια του ΟΣΕ; Όσες φορές είχα καλέσει εγώ με παρέπεμπαν σε σταθερό του ΟΣΕ το οποίο δεν απαντούσε ποτέ.
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Πραγματικά μπράβο στον άνθρωπο αυτό. Ας μη βιαζόμαστε να λέμε για την τραγικότητα του ΟΣΕ πριν δούμε πώς πάει η εξυγίανσή του...γιατί αλλιώς όσο παραπονιόμαστε θα μας φανεί απόλυτα φυσιολογικό όταν θα έρθει μια ιδιωτική εταιρεία και θα τον πάρει για ένα κομμάτι ψωμί και ξαφνικά τα εισιτήρια θα φτάσουν στα επίπεδα δυτικής Ευρώπης.
Το άρθρο αποδεικνύει ότι υπάρχουν και υγιή στοιχεία στον ΟΣΕ και συνεπώς ΕΛΠΙΔΑ. Εγώ τουλάχιστον σταματώ να βρίζω και θα παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την πορεία του κ manager..

Το 1110 παρεπιπτόντως λειτουργεί άψογα. Παναγιώτα, σκέφτηκες μήπως οι φορές που σου δώσαν τηλ από 11888 ενέπιπταν στην κατηγορία του άρθρου; Με ένα θυμωμένο ΟΤΕ που έδινε το...προσωπικό τηλ του προέδρου του ΟΣΕ για πληροφορίες δρομολογίων;
 

Panagiota^

Member
Μηνύματα
658
Likes
276
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Το 1110 παρεπιπτόντως λειτουργεί άψογα. Παναγιώτα, σκέφτηκες μήπως οι φορές που σου δώσαν τηλ από 11888 ενέπιπταν στην κατηγορία του άρθρου; Με ένα θυμωμένο ΟΤΕ που έδινε το...προσωπικό τηλ του προέδρου του ΟΣΕ για πληροφορίες δρομολογίων;
Πολύ πιθανό...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.163
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom