tripakias
Member
- Μηνύματα
- 8.073
- Likes
- 12.302
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Εκεί
Ας μην ξεχνάμε πως στην Ελλάδα υπάρχει ιδιωτικό μονοπώλιο στα δρομολόγια των τρένων που δεν συμβαίνει σε άλλες χώρες. Όπως ιδιωτικό μονοπώλιο υπάρχει και στις υπεραστικές οδικές συγκοινωνίες με τα ΚΤΕΛ, που κάποιοι αρχίζουν και ψελλίζουν κουβέντες για το "βρόμικο" ρόλο τους στην υποβάθμιση των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών.Παρόλ'αυτα, η συντήρηση των γραμμών κ γενικά οι υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου ειναι ευθύνη της κυβέρνησης. Παντου οπου έχει γίνει ιδιωτικοποίηση των εκάστοτε ΟΣΕ, πάντα ο ιδιώτης αναλαμβάνει το διαχειριστικό - λειτουργικό κομμάτι (δρομολόγια, εισητήρια ) τα οποία ειναι κ το κομμάτι που μπορεί να αποφέρει κάποιο κέρδος κ το κομμάτι της συντήρησης κ των υποδομών παραμένει στο εκάστοτε κράτος (οχι απο κουτοπονηρια για δημιοσιο-ρουσφέτια οπως ανέφερε καποιος πιο πριν) άλλα διοτι αυτο αποτελεί το ζημιογόνο κομμάτι (οποτε πληρώστε μλκς φορολογουμενοι) και διοτι αποτελεί τρόπον τινα ακίνητη περιουσια του κρατους.